Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, sattack είπε

Όλοι είναι κρυφοί οπαδοί της Ferrari και στη Ferrari θα καταλήξουν. 😅

c.webp

Από τους τρεις, μόνο τον πρώτο αριστερά θα ήθελα στην φοράδα. :whistle:

  • Απαντ. 10,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ε βέβαια ρε παιδιά formula 1 χωρίς Ferrari γίνεται; 
Αν λείψει κάποια από τις άλλες ομάδες δεν νομίζω ότι είναι και πολύ δυνατό χτύπημα 

Ας αναλογιστούμε όμως να αποσυρθεί η Ferrari από την formula 1 

Είναι άρρηκτα συνδεδεμένα αυτά τα δυο 

  • Like 1
Δημοσ.

O Toto Wolff προσπαθεί να πείσει το δεξί χέρι του Newey, τον Pierre Wache, να ενταχθεί στην Mercedes από του χρόνου, ψήνοντας παράλληλα και τον Verstappen (πατέρα και υιό) για επικείμενη μετεγγραφή. Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν, μέρα με την ημέρα. Θα γίνει προσπάθεια από τον Wolff για αντιγραφή της Red Bull, σχεδιαστικά τουλάχιστον, αφού θέλει να κάνει πρόταση και στον Balbo (!), τον διευθυντή αεροδυναμικής της ομάδας. Στον Verstappen έχει πει ότι περιμένει απάντησή του μετά τον αγώνα στο Miami. 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Ε βέβαια ρε παιδιά formula 1 χωρίς Ferrari γίνεται; 
Αν λείψει κάποια από τις άλλες ομάδες δεν νομίζω ότι είναι και πολύ δυνατό χτύπημα 

Ας αναλογιστούμε όμως να αποσυρθεί η Ferrari από την formula 1 

Είναι άρρηκτα συνδεδεμένα αυτά τα δυο 

Για αυτο παιρνει και το μεγαλυτερο κομματι απο την πιτα. Νομιζω αυτο δεν εχει αλλαξει ακομα και σημερα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το μόνο καλό είναι ότι η ρεντ μπουλ πάει για διάλυση, καλύτερα μπας και  μπουν πραγματικές ομάδες και η καθεμία να έχει δικό της κινητήρα, τώρα ουσιαστικά 4 ομάδες υπάρχουν, όλες οι άλλες είναι θυγατρικές, σαν τα πιόνια στο σκάκι δεν αξίζουν σχεδόν τίποτα 

Θα έπρεπε τα μονοθέσια να αλλάξουν και αεροδυναμική, έβλεπα WEC και τα αυτοκίνητα κυριολεκτικα ήταν κολλημένα ακόμα και στις στροφές, αυτό χρειάζεται η F1 και όχι προσπεράσεις 100% προβλεψημες υπό το DRS στην ευθεία. Υπάρχουν και οι υποκριτές που θα πουν ότι η F1 είναι η επιτομή της τεχνολογίας, αλλά ξεχνούν ότι έχουν μείνει σε υβριδικά, ενώ ο ηλεκτροκινητηρας θεωρείται σήμερα ανώτερη τεχνολογία όσο αφορά τη διαχείριση ενέργειας. Αλλά εκεί δεν τους συμφέρει να τα κάνουν ηλεκτρικά, διότι δεν θα παρακολουθεί κανείς. Οπότε, καλύτερα να επιστρέψουμε στα V8 και ας έχουν και υβριδικό σύστημα, να μειωθούν οι διαστάσεις των μονοθεσίων και να αυξηθεί σημαντικά και η αντοχή των ελαστικών 

Λέμε ότι τα σημερινά μονοθέσια είναι πολύ γρηγορότερα σε σχέση με αυτά πριν 20 χρόνια, αλλά μιλάμε μόνο για τον ταχύτερο γύρο των κατατακτηρίων, όταν σε ρυθμό αγώνα είναι στην ίδια ή και σε χειρότερη κατάσταση. F1 δεν είναι να δώσουν όλη την δύναμη για 1γυρο και μετά να τρέχουν χαλαρά, θα έπρεπε σε κάθε γύρο να δίνουν 100% του μονοθεσίου 

Επεξ/σία από Macosj
  • Confused 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Macosj είπε

το μόνο καλό είναι ότι η ρεντ μπουλ πάει για διάλυση, καλύτερα μπας και  μπουν πραγματικές ομάδες και η καθεμία να έχει δικό της κινητήρα, τώρα ουσιαστικά 4 ομάδες υπάρχουν, όλες οι άλλες είναι θυγατρικές, σαν τα πιόνια στο σκάκι δεν αξίζουν σχεδόν τίποτα 

Θα έπρεπε τα μονοθέσια να αλλάξουν και αεροδυναμική, έβλεπα WEC και τα αυτοκίνητα κυριολεκτικα ήταν κολλημένα ακόμα και στις στροφές, αυτό χρειάζεται η F1 και όχι προσπεράσεις 100% προβλεψημες υπό το DRS στην ευθεία. Υπάρχουν και οι υποκριτές που θα πουν ότι η F1 είναι η επιτομή της τεχνολογίας, αλλά ξεχνούν ότι έχουν μείνει σε υβριδικά, ενώ ο ηλεκτροκινητηρας θεωρείται σήμερα ανώτερη τεχνολογία όσο αφορά τη διαχείριση ενέργειας. Αλλά εκεί δεν τους συμφέρει να τα κάνουν ηλεκτρικά, διότι δεν θα παρακολουθεί κανείς. Οπότε, καλύτερα να επιστρέψουμε στα V8 και ας έχουν και υβριδικό σύστημα, να μειωθούν οι διαστάσεις των μονοθεσίων και να αυξηθεί σημαντικά και η αντοχή των ελαστικών 

Λέμε ότι τα σημερινά μονοθέσια είναι πολύ γρηγορότερα σε σχέση με αυτά πριν 20 χρόνια, αλλά μιλάμε μόνο για τον ταχύτερο γύρο των κατατακτηρίων, όταν σε ρυθμό αγώνα είναι στην ίδια ή και σε χειρότερη κατάσταση. F1 δεν είναι να δώσουν όλη την δύναμη για 1γυρο και μετά να τρέχουν χαλαρά, θα έπρεπε σε κάθε γύρο να δίνουν 100% του μονοθεσίου 

Για τις προσπεράσεις δεν φταίει η αεροδυναμική 

Είναι ίδια σε δύναμη τα αυτοκίνητα και δεν έχουν δυνατότητα για προσπέρασμα χωρίς το drs στις περισσότερες των περιπτώσεων 

Από την στιγμή που δυο αυτοκίνητα πάνε με 300 πως θα προσπεράσει ο ένας τον άλλον; 
 

Οι κανονισμοί τα έχουν κάνει έτσι για να είναι οι ομάδες κοντά όμως και πάλι δεν είναι καθόλου κοντά οι πρώτοι με τους τελευταίους 

Το θέμα όμως εδώ και χρόνια είναι ότι δεν είναι κοντά ούτε ο πρώτος με τους υπόλοιπους 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Crbull είπε

Το netflix νομίζω σταμάτησε. Τουλάχιστον έτσι είχε ακουστεί με την τελευταία σεζόν

Ήδη γυρίζουν την επόμενη σεζόν. Έχει πολύ ζουμί η φετινή σεζόν εξωαγωνιστικά. 
https://www.si.com/fannation/racing/f1briefings/news/f1-drive-to-survive-will-there-be-a-season-7-lm22

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Για τις προσπεράσεις δεν φταίει η αεροδυναμική 

Είναι ίδια σε δύναμη τα αυτοκίνητα και δεν έχουν δυνατότητα για προσπέρασμα χωρίς το drs στις περισσότερες των περιπτώσεων 

Από την στιγμή που δυο αυτοκίνητα πάνε με 300 πως θα προσπεράσει ο ένας τον άλλον; 
 

Οι κανονισμοί τα έχουν κάνει έτσι για να είναι οι ομάδες κοντά όμως και πάλι δεν είναι καθόλου κοντά οι πρώτοι με τους τελευταίους 

Το θέμα όμως εδώ και χρόνια είναι ότι δεν είναι κοντά ούτε ο πρώτος με τους υπόλοιπους 

το γεγονός ότι δεν μπορεί να ακολουθεί το προπορευομενο οφείλεται στον ακάθαρτο αέρα που είναι εν μέρη απόρροια της αεροδυναμική και του όγκου του μονοθεσιου, ακόμα και πολύ πιο γρήγορο να είναι, βλέπουμε ότι είναι δύσκολο να ακολουθήσει κάτω από τα 0,5 sec, παρά μόνο στη ευθεία με DRS. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στα υπόλοιπα μηχανοκίνητα, εκεί μπορούν να ακολουθήσουν ακόμα και στα 0,2 sec χωρίς πρόβλημα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Macosj είπε

το μόνο καλό είναι ότι η ρεντ μπουλ πάει για διάλυση, καλύτερα μπας και  μπουν πραγματικές ομάδες και η καθεμία να έχει δικό της κινητήρα

Δηλαδή οι McLaren και Williams δεν είναι πραγματικές ομάδες? 

  • Like 5
  • Thanks 4
Δημοσ.
1 hour ago, Macosj said:

, σαν τα πιόνια στο σκάκι δεν αξίζουν σχεδόν τίποτα 

 

 

εντελως ακυρο το παράδειγμα...ανεκτιμητη αξια τα πιόνια στο σκακι

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Δηλαδή οι McLaren και Williams δεν είναι πραγματικές ομάδες? 

Η Williams εχει καταντήσει ο Τζαννετάκος της F1 και προσωπικά δεν έχω καμία συμπάθεια για την ομάδα που σκότωσε τον Σεννα. Χίλιες φορές αφανισμος 

Επεξ/σία από vorlon68
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Macosj είπε

το μόνο καλό είναι ότι η ρεντ μπουλ πάει για διάλυση, καλύτερα μπας και  μπουν πραγματικές ομάδες και η καθεμία να έχει δικό της κινητήρα, τώρα ουσιαστικά 4 ομάδες υπάρχουν, όλες οι άλλες είναι θυγατρικές, σαν τα πιόνια στο σκάκι δεν αξίζουν σχεδόν τίποτα 

Renault, Honda, Toyota, BMW, Jaguar joined the chat.

Τα είδαμε τα χάλια τους, καλύτερα η Red bull και η πελατείακη Aston Martin.

Επεξ/σία από mandos
  • Like 5
Δημοσ.

H Red Bull ειναι μία από τις 5 πιο επιτυχημενες ομαδες στην ιστορια της F1.

Ναι, ας μπει καμια Toyota, Honda, BMW, Porsche, Alfa Romeo που ειναι πραγματικές ομάδες. Εδωσαν περισσοτερα στο αθλημα. Πολυ σημαντική η παρουσια πχ της Alfa Romeo που λειτουργει σαν δορυφορος της Ferrari. Και μην παρεξηγηθω. Και η Τορο Ροσο ή οπως τη λενε τωρα το ιδιο ειναι. Ολες οι μεγαλες ομαδες εχουν πρακτικα δορυφορους.

Εντωμεταξύ η Red Bull εχει λειτουργησει και σαν εργοστασιακή ομάδα (Honda, Renault to 2015) και σαν πελατειακη. Εχει παρει πρωταθληματα και με τους δυο τροπους. Μαλιστα, σαν πελατειακη τερματιζει σχεδον μονιμως πανω από τον προμηθευτη της.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...