Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, bkran είπε

αναρωτιέμαι τι κάνει τόσο λάθος ο Πέρεζ.

 

8 λεπτά πριν, ASFE είπε

Ή τι κανει τελεια ο Μαξ....

ή και τα δύο :P

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.

Γίνεται να έχουμε μονοθέσια με 20% μικρότερες διαστάσεις και refueling?

(Βασικα ήθελα να ζητήσω να ήμουν 15-20 χρόνια νεώτερος 😅)

  • Like 6
Δημοσ.
12 ώρες πριν, chris_g92 είπε

Τελευταίος αγώνας για εμένα από αυτούς. Ευτυχώς το είχα δωρεάν. Όλο προβλήματα, χάλια εικόνα και επιπλέον από το κινητό δεν μπορώ να δω πλέον μιας και θέλουν widevine L1 υποχρεωτικά.

Κι όμως έχω wideline L1 και η εικόνα είναι αθλια στο κινητό,στη χειρότερη δυνατή ανάλυση.Στο pc δείχνει κανονικά αν και μόνο για 1080p δε λογίζεται έτσι όπως τα κατάφερε ο Ant1.

Μέχρι και ο Πουρναράκης που είναι Χαμιλτονικός δεν άντεξε άλλο την κλάψα του.Κι απορώ με αυτούς που τον ψήφισαν ως 2ο οδηγό της ημέρας.Ειτε είναι 10χρονα είτε έχουν μυαλό 10χρονου.Δηλαδη τι άξιο έκανε,που για να μπει στους βαθμούς έπρεπε να βγουν άλλοι νοκ άουτ και να περάσει τις υπόλοιπες σακαράκες; 

Κατά τα άλλα πόσο κρίμα να μην οδηγεί ο Αλόνσο ένα κορυφαίο μονοθέσιο,δε νομίζω να το αξίζει άλλος περισσότερο από αυτόν.

  • Like 1
Δημοσ.

Είδα σε ένα βίντεο πρόσφατα στο youtube για το οδηγικό στυλ του Μαξ και ποσο πολύ μοιάζει με αυτό του Σουμάχερ.

Πραγματικά απίστευτοι.

Κι αυτές οι διαφορές που ανοίγει ο Μαξ, 1+ δευτερόλεπτο ανα γύρο χωρίς να φθείρει τα λαστιχα, μου θυμίζει Σουμάχερ με Benetton.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 safety car χρειάστηκε ο GOAT για να μπει στη 10αδα. Άλλος ένας αγώνας με δικαιολογίες περί setup. Στο sprint όμως που τερματισε δεύτερος μάλλον δεν ήταν τόσο κακό το αυτοκίνητο όπως μας ενημέρωσε στο team radio στην αρχή του αγώνα…. μέχρι και τον οκον δυσκολεύτηκε  να περάσει.

Το μεγαλο ανέκδοτο ήταν την Πέμπτη που η Merc δήλωνε ότι μετά τις δοκιμές τις Ιαπωνίας γνωρίζουν το μονοθέσιο και θα τα πάνε καλά. Μοιράζουν κουτόχορτο στους οπαδούς και στους χορηγούς. Expose λοιπόν στους Mercheaters που χωρίς το head start στον κινητήρα και τα κάλπικα πρωταθλήματα ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ να παλέψουν και να bounce back που λένε στο χωριό μου φαίνεται ΠΟΣΟ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ  είναι….. η Mercedes ηταν απλά μια λυπηρή παρένθεση στους πραγματικούς παραδοσιακούς διεκδικητές πρωταθλημάτων στην σύγχρονη ιστορίας της F1…. δηλαδή red bull, Ferrari και McLaren. Και αυτό θα φανεί περισσότερο την επόμενη χρόνια που θα χάσει αρκετούς οπαδούς με την μετακίνηση του τραπερ.

Τον καβλαντιζει και ο Ρόσμπεργκ και ο Ρασελ.  Δεν αντέχεται ο Mr excuse moi.

Nico Rosberg questions Hamilton's excuses

George Russell appeared to support Rosberg's view that Hamilton was just making excuses, denying Hamilton's assertion that their setups were "massively" different during qualifying.

"We both went in the same direction," Russell explained. "There's only a slight difference. We both changed our setups a lot after the sprint, but in the same direction."

 

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Lotof είπε

2 safety car χρειάστηκε ο GOAT για να μπει στη 10αδα. Άλλος ένας αγώνας με δικαιολογίες περί setup. Στο sprint όμως που τερματισε δεύτερος μάλλον δεν ήταν τόσο κακό το αυτοκίνητο όπως μας ενημέρωσε στο team radio στην αρχή του αγώνα…. μέχρι και τον οκον δυσκολεύτηκε  να περάσει.

Το μεγαλο ανέκδοτο ήταν την Πέμπτη που η Merc δήλωνε ότι μετά τις δοκιμές τις Ιαπωνίας γνωρίζουν το μονοθέσιο και θα τα πάνε καλά. Μοιράζουν κουτόχορτο στους οπαδούς και στους χορηγούς. Expose λοιπόν στους Mercheaters που χωρίς το head start στον κινητήρα και τα κάλπικα πρωταθλήματα ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ να παλέψουν και να bounce back που λένε στο χωριό μου φαίνεται ΠΟΣΟ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ  είναι….. η Mercedes ηταν απλά μια λυπηρή παρένθεση στους πραγματικούς παραδοσιακούς διεκδικητές πρωταθλημάτων στην σύγχρονη ιστορίας της F1…. δηλαδή red bull, Ferrari και McLaren. Και αυτό θα φανεί περισσότερο την επόμενη χρόνια που θα χάσει αρκετούς οπαδούς με την μετακίνηση του τραπερ.

Τον καβλαντιζει και ο Ρόσμπεργκ και ο Ρασελ.  Δεν αντέχεται ο Mr excuse moi.

Nico Rosberg questions Hamilton's excuses

George Russell appeared to support Rosberg's view that Hamilton was just making excuses, denying Hamilton's assertion that their setups were "massively" different during qualifying.

"We both went in the same direction," Russell explained. "There's only a slight difference. We both changed our setups a lot after the sprint, but in the same direction."

 

Τα είπες όλα αδερφέ...

  • Like 1
Δημοσ.
13 hours ago, ekrepali said:

Είδα σε ένα βίντεο πρόσφατα στο youtube για το οδηγικό στυλ του Μαξ και ποσο πολύ μοιάζει με αυτό του Σουμάχερ.

Πραγματικά απίστευτοι.

Κι αυτές οι διαφορές που ανοίγει ο Μαξ, 1+ δευτερόλεπτο ανα γύρο χωρίς να φθείρει τα λαστιχα, μου θυμίζει Σουμάχερ με Benetton.

Eδώ το βιντεάκι...

 

  • Like 6
Δημοσ.

"During an interview with the national Austrian daily newspaper Oe24, Helmut Marko spoke about the future of the three-time world champion: “Max Verstappen wants to be in the fastest car, and Max in a Red Bull is an unbeatable combination, but if we put Max in a Ferrari, the story would be different. The 20-second advantage over Checo is in line with his driving superiority.” Helmut Marko then dismissed any possible alternative scenarios to the Max Verstappen – Red Bull pairing in 2025: “Max will be in the team that has the best car, and that is Red Bull. There’s nothing else on the horizon.” – the Austrian concluded."

Tωρα, τα λέει αυτά για να δώσει μήνυμα στη RB "προσέξτε μην κάνετε καμμια μ@λ#ακια και με διώξετε και τον πάρω μαζί μου σε άλλη ομάδα"? 

Τα λέει γιατί όντως πιστεύει ότι σε μια ομάδα που είναι μόνο 2 δέκατα πίσω, θα μπορούσε να τα καλύψει αυτά ο Max?

Και τα 2 μαζί?

Πάντως το 2025 δεν πάει πουθενά ο Max, και για το 2026 παίζεται. Η λογική λέει ότι αν δεν ξέρει κανείς τίποτα, δεν πάει πουθενά, περιμένει 1 χρόνο να δει που θα κάτσει η μπίλια της τεχνολογικής πρωτοπορίας, 

Εκτος αν ξέρει κάποιος εκ των έσω κάτι, πχ ότι το πρόγραμμα κινητήρα της RB Powertrains είναι αποτυχημένο, ή ότι ο Newey φεύγει και πάει αλλού κλπ. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά ο Χόρνερ μένει; Ξέρει κάποιος αν υπάρχει κάτι οριστικό ή επειδή δεν υπάρχει εξέλιξη υποθέτουμε ότι μένει;

Ο Ρόσμπεργκ ψοφάει για σχολιασμό με Χαμ!!!

Επεξ/σία από ep1
Δημοσ.

Ολίγα χθεσινά από την ενημέρωση στους δημοσιογράφους, επειδή έχω βαρεθεί τους ζήτουλες των κλικ σε κάθε σάιτ της συμφοράς.

Toto
Το αυτοκίνητό μας είναι δύσκολο στην οδήγηση και στο στήσιμο. Το μονοθέσιο του Hamilton ιδιαίτερα, ήταν μακριά από το βέλτιστο. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν θα προσπαθούμε να μαντέψουμε κάθε Σαββατοκύριακο όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου. Κάναμε πάρα πολλές ακραίες αλλαγές μετά το σπριντ και αυτό έκανε το Σαββατοκύριακο πολύ πιο δύσκολο.

Η όποια ελπίδα έχουμε να φέρουμε τον Max, δεν βασίζεται στις τρέχουσες επιδόσεις μας. Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο για να ενταχθεί ένας οδηγός σε μια ομάδα. Σαφώς, όταν το δεις από την ορθολογική σκοπιά, μπορείς να πεις ότι αυτό είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στα χέρια του πιο γρήγορου οδηγού, αλλά δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο μόνος λόγος που μένεις εκεί που είσαι. Για απλά μυαλά, αυτός μπορεί να είναι ο μόνος λόγος που μένεις στο αυτοκίνητο και τέλος, αλλά ίσως υπάρχει μεγαλύτερο βάθος σε μερικούς ανθρώπους που λαμβάνουν υπόψη και άλλους παράγοντες και νομίζω ότι ο Max έχει μεγαλύτερο βάθος. Αν ήμουν ο Max θα έμενα στη Red Bull το 2025, γιατί είναι το πιο γρήγορο μονοθέσιο, αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες.

Σχετικά με το 2026
Είμαστε φιλόδοξοι με τους στόχους που έχουμε θέσει και πιστεύω ότι είμαστε σε θέση να παράγουμε ένα αξιοπρεπές πλαίσιο, αλλά ποιος ξέρει; Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα τα καταφέρουμε σωστά το 2026.

Christian
Δεν είναι μόνο ότι έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2028.  Έχει να κάνει με το πώς νιώθει στην ομάδα και τη σχέση που έχει στην ομάδα και τον τρόπο που αποδίδει. Δεν ξέρω πόσες φορές χρειάζεται να το πει και ο ίδιος, το έχει πει πολλές φορές. Δεν πρόκειται να παρασυρθώ σε… Νομίζω ότι μερικές φορές είναι επίτηδες, απλώς για να δημιουργεί θόρυβο.

Το πρόβλημα του Toto δεν είναι με τους οδηγούς του. Έχει άλλα στοιχεία στα οποία πρέπει να επικεντρωθεί αντί να επικεντρωθεί σε οδηγούς που δεν είναι διαθέσιμοι. Η Mercedes είναι πίσω από τους πελάτες της (McLaren, Aston Martin) αυτή τη στιγμή, οπότε πιστεύω ότι ο χρόνος του Toto θα ήταν καλύτερα να αφιερωθεί εστιάζοντας στην ομάδα, παρά στην αγορά των οδηγών. Γνωρίζεται ότι το συμβόλαιο του Russell λήγει στο τέλος του 2025;  Ίσως να μην είναι τόσο ενθουσιασμένος για το 2026. Η αγορά κινείται.

Σχετικά με το 2026
Για το 2026 δεν έχουμε καν τους κανόνες ακόμα. Νομίζω ότι έχουμε ένα λογικό ιστορικό. Έχουμε αναλάβει ένα νέο έργο με τον κινητήρα, έχουμε εξαιρετικούς ανθρώπους, μια απίστευτη ευκολία. Σίγουρα είναι πολύ τολμηρό, είναι γενναίο και είναι αρκετά τρελό. Δεν θα είχαμε κερδίσει 117 αγώνες χωρίς να έχουμε λάβει τολμηρές αποφάσεις. Πιστεύουμε ότι θα αποδώσει.
 

  • Like 4
  • Thanks 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, xacto είπε

Ολίγα χθεσινά από την ενημέρωση στους δημοσιογράφους, επειδή έχω βαρεθεί τους ζήτουλες των κλικ σε κάθε σάιτ της συμφοράς.

Toto
Το αυτοκίνητό μας είναι δύσκολο στην οδήγηση και στο στήσιμο. Το μονοθέσιο του Hamilton ιδιαίτερα, ήταν μακριά από το βέλτιστο. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν θα προσπαθούμε να μαντέψουμε κάθε Σαββατοκύριακο όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου. Κάναμε πάρα πολλές ακραίες αλλαγές μετά το σπριντ και αυτό έκανε το Σαββατοκύριακο πολύ πιο δύσκολο.

Η όποια ελπίδα έχουμε να φέρουμε τον Max, δεν βασίζεται στις τρέχουσες επιδόσεις μας. Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο για να ενταχθεί ένας οδηγός σε μια ομάδα. Σαφώς, όταν το δεις από την ορθολογική σκοπιά, μπορείς να πεις ότι αυτό είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στα χέρια του πιο γρήγορου οδηγού, αλλά δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο μόνος λόγος που μένεις εκεί που είσαι. Για απλά μυαλά, αυτός μπορεί να είναι ο μόνος λόγος που μένεις στο αυτοκίνητο και τέλος, αλλά ίσως υπάρχει μεγαλύτερο βάθος σε μερικούς ανθρώπους που λαμβάνουν υπόψη και άλλους παράγοντες και νομίζω ότι ο Max έχει μεγαλύτερο βάθος. Αν ήμουν ο Max θα έμενα στη Red Bull το 2025, γιατί είναι το πιο γρήγορο μονοθέσιο, αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες.

Σχετικά με το 2026
Είμαστε φιλόδοξοι με τους στόχους που έχουμε θέσει και πιστεύω ότι είμαστε σε θέση να παράγουμε ένα αξιοπρεπές πλαίσιο, αλλά ποιος ξέρει; Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα τα καταφέρουμε σωστά το 2026.

Christian
Δεν είναι μόνο ότι έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2028.  Έχει να κάνει με το πώς νιώθει στην ομάδα και τη σχέση που έχει στην ομάδα και τον τρόπο που αποδίδει. Δεν ξέρω πόσες φορές χρειάζεται να το πει και ο ίδιος, το έχει πει πολλές φορές. Δεν πρόκειται να παρασυρθώ σε… Νομίζω ότι μερικές φορές είναι επίτηδες, απλώς για να δημιουργεί θόρυβο.

Το πρόβλημα του Toto δεν είναι με τους οδηγούς του. Έχει άλλα στοιχεία στα οποία πρέπει να επικεντρωθεί αντί να επικεντρωθεί σε οδηγούς που δεν είναι διαθέσιμοι. Η Mercedes είναι πίσω από τους πελάτες της (McLaren, Aston Martin) αυτή τη στιγμή, οπότε πιστεύω ότι ο χρόνος του Toto θα ήταν καλύτερα να αφιερωθεί εστιάζοντας στην ομάδα, παρά στην αγορά των οδηγών. Γνωρίζεται ότι το συμβόλαιο του Russell λήγει στο τέλος του 2025;  Ίσως να μην είναι τόσο ενθουσιασμένος για το 2026. Η αγορά κινείται.

Σχετικά με το 2026
Για το 2026 δεν έχουμε καν τους κανόνες ακόμα. Νομίζω ότι έχουμε ένα λογικό ιστορικό. Έχουμε αναλάβει ένα νέο έργο με τον κινητήρα, έχουμε εξαιρετικούς ανθρώπους, μια απίστευτη ευκολία. Σίγουρα είναι πολύ τολμηρό, είναι γενναίο και είναι αρκετά τρελό. Δεν θα είχαμε κερδίσει 117 αγώνες χωρίς να έχουμε λάβει τολμηρές αποφάσεις. Πιστεύουμε ότι θα αποδώσει.
 

O Horner τον έσφαξε με το γάντι τον Wolff.Βέβαια και οι δύο είπανε αλήθειες.Πραγματικά έχω περιέργεια τι μας επιφυλάσσει το 2026 σε όλα τα επίπεδα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...