Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ δυνατός ο Πέρεζ αλλά άπιαστος ο Μαξ όπως πάντα στις τεχνικές πίστες.

Οι Μακλάρεν δείχνουν τη δύναμή τους στις στροφές μεγάλης ταχύτητας και μάλλον είχαν παραπάνω φτερό.

Οι φεράρι περίεργα αργές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Οι φεράρι περίεργα αργές.

Δεν έπιασαν καλές ρυθμίσεις. Δεν βλέπω ενδιαφέρον για αύριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, liakjim said:

Πολύ δυνατός ο Πέρεζ αλλά άπιαστος ο Μαξ όπως πάντα στις τεχνικές πίστες.

Οι Μακλάρεν δείχνουν τη δύναμή τους στις στροφές μεγάλης ταχύτητας και μάλλον είχαν παραπάνω φτερό.

Οι φεράρι περίεργα αργές.

μήπως άπιαστη η red bull?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, CleanthisD said:

Από αυτόν τον αγώνα ήταν ο Ρικ ν αλλάξει το σασί ή μετά την Σουζουκα ;

Βλέπω αύριο να εκκινεί ο Lawson στην 11η θεση οπως πηγε το πραγμα

Επεξ/σία από Gatilaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι κάνει ο αλονσο με αυτό το κουβά? Πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο με Μαξ, παρά τα 42 του χρόνια 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Macosj είπε

τι κάνει ο αλονσο με αυτό το κουβά? Πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο με Μαξ, παρά τα 42 του χρόνια 

Απλά τον συγκρίνουμε με τον Στρόλ. Δεν ξερουμε τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Όπως όταν ακούω τον Όκον να λέει ότι έκανε "maximize" το μονοθέσιο που έχει. Ναι ρε φίλε, το έκανες maximize με τις όποιες δυνατότητές σου, δεν σημαίνει ότι είναι και το max του μονοθεσίου. Να λέγεσαι Φερστάπεν να λέμε ότι το έκανες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανέβασε ο Ant1+ την πρωινή δράση σε ανάλυση 240.Λεω δε μπορεί το κινητό μου θα φταίει.Με τα πολλά διαπιστώνω ότι ευθύνονται οι ίδιοι.Κι εγώ μετα βίας να διακρίνω τους χρόνους των οδηγών.Ποση ανικανότητα αντέχεις;το έχω ξαναπεί,η συνδρομή μου είναι δωρεάν και όμως νιώθω ότι εξαπατήθηκα. 😂😂😂

  • Like 2
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, misterman είπε

Ανέβασε ο Ant1+ την πρωινή δράση σε ανάλυση 240.Λεω δε μπορεί το κινητό μου θα φταίει.Με τα πολλά διαπιστώνω ότι ευθύνονται οι ίδιοι.Κι εγώ μετα βίας να διακρίνω τους χρόνους των οδηγών.Ποση ανικανότητα αντέχεις;το έχω ξαναπεί,η συνδρομή μου είναι δωρεάν και όμως νιώθω ότι εξαπατήθηκα. 😂😂😂

Ακριβώς τα ίδια και εγώ. Δεύτερη χρονιά με ANT1+ πρώτη φορά τέτοια άθλια ποιότητα εικόνας. Χάλι είχε πάντα αλλά τουλάχιστον από κινητό ήταν OK. Τώρα δεν έβλεπα τους χρόνους.

Αν πλήρωνα και δεν ήταν τσάμπα θα το σκεφτόμουν για καταγγελία.

Μας έφταιγε η κρατική ΕΡΤ 😟

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ' αυτά και μ' αυτά που γράφετε για το ΑΝΤ1+, θα με κάνετε να μην ενεργοποιήσω την δωρεάν συνδρομή. :P

Κατά τ' άλλα, ευτυχώς που δεν ξύπνησα νωρίς σήμερα για τη φοράδα. :-(

Περνώντας στα αγωνιστικά....


2024%20Japan%20Expected%20Strategies

2024%20Japan%20Tyres%20Available%20for%2

2024%20Japan%20Race%20Pace%20Lap

2024%20Japan%20Pit%20Lane%20Loss%20Time

Πηγή: STRATEGY GUIDE: What are the possible race strategies for the 2024 Japanese Grand Prix?

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mandos είπε

Οι διαφορές στο race pace είναι αποκαρδιωτικες. Aston RB Williams Alpine μισό δευτερόλεπτο από τον προηγούμενο τους...

καλα τις μισες φορες που γραφουν οτι ο 2ος ειναι 200 χιλιοστα πισω τρωει πανω απο ενα δευτερο στο γυρο. δεν ειναι και πολυ αξιας αυτο το γραφημα imo. το quali παντως είπε "κλεισε το ξυπνητηρι σου". Ο αγωνας φαινεται ευκολο 1-2. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alonso και Stroll μόνο 1 M + 1 H. Θα ξεκινήσουν με soft?

Η Ferrari σα να έχει γίνει μια μικρη απομιμιση της περυσινής RB. Σα να αργεί να φέρει σε θερμοκρασία τα Soft μέσα σε 1 γύρο οπότε της κοστίζει στο Quali, αλλά τα πάει καλά στη διαχείριση ελαστικών στον αγώνα. 

Μάλλον έχει φτιάξει καλό anti-dive και anti-squat παρόλο που δεν άλλαξε push-rod και pull-rod διάταξη. Φυσικά όχι τόσο καλό όσο της RB, αλλά καλύτερο από τους άλλους και μεγάλη αλλαγή από αυτά που ξέραμε από πέρυσι από την Ferrari. 

Να δούμε αν αυτό επιβεβαιωθεί στον αγώνα και κάνουν όντως καλύτερο αγώνα απο τους υπόλοιπους λόγω καλύτερης διαχειρίσης ελαστικών. Αν δηλαδή μετά από μερικους γύρους με Medium οι άλλοι πέφτουν σε χρονους αλλά οι Ferrari συνεχίζουν περίπου οσο και οι RB.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...