Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, ekrepali είπε

 

Kαι μάλιστα μπορούσαν να βάλουν διαφορετικά settings αν δεν ήταν σίγουροι για βροχή ή όχι. Θυμάμαι μια χρονιά ο Μπαρικέλο είχε πάρει το εφεδρικό του Σουμάχερ που είχε σετάρισμα για βροχή ενώ η πίστα ήταν στεγνή;

Αν γινόταν ατύχημα στην πρώτη στροφή και επανεκκίνηση του αγώνα δεν ξέρω αν θα προλάβαινε να αλλάξει τα πάντα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Nabuko είπε

...

Ο Σουμάχερ ήταν μάστορας πάνω σ' αυτό. Έβγαινε για τεστ και έλεγε ακριβώς στους μηχανικούς του, με την παραμικρή λεπτομέρεια τι ακριβώς ήθελε να αλλάξουν. Οι άλλοι έλεγαν γενικότητες και μάντευαν οι μηχανικοί τι ήθελε να πει ο οδηγός. 

Και εξ’ όσων μπορώ να μαντέψω, δεν υπάρχει μέχρι σήμερα πιλότος, που να λέει πόσο σφιχτότερο θέλει το  αμορτισέρ, πόσα psi να βγάλουν από το ελαστικό, πόσες μοίρες παραπανωκάτω να βάλουν την πτέρυγα. Τουλάχιστον σε πιλότους που διεκδικούν πρωτάθλημα. 
Μπας και πρόλαβες τις εποχές με τους κινητήρες μόνο για τα προκριματικά;  Έτσι να περνάει η ώρα, γιατί απ’ ότι λεν τα πιτσιρίκια, δεν έχει αγώνα αυτό το ΣουΚου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, xacto είπε

Μπας και πρόλαβες τις εποχές με τους κινητήρες μόνο για τα προκριματικά;

Παρακολουθώ F1 απ' το '91 οπότε λογικά θα τις πρόλαβα αν και δε μου θυμίζει κάτι αυτή τη στιγμή. Που και που αν διαβάσω κάτι τρώω καμιά φλασιά και θυμάμαι πραγματάκια. 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Nabuko

Στα μέσα των ‘80 (85 και 86) χρησιμοποιούσαν κινητήρες 1400-1500HP με υπερπλήρωση 5-5,5bar για τα προκριματικά, με αντοχή 4 γύρους. Μετά ήταν για πέταμα. Στον αγώνα βασικά οι ίδιοι κινητήρες ήταν, αλλά με άλλες ρυθμίσεις.
Από τον παππού μου τα έχω ακούσει, μη φανταστείς...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, G.TH. είπε

Μήπως κάποιος πρόλαβε και τις 6τροχες φόρμουλες;

Εγώ δεν τις θυμάμαι στην τηλεόραση, αλλά τις θυμάμαι στο παιχνίδι με τις κάρτες που παίζαμε στο σχολείο! 😆

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, G.TH. είπε

Μήπως κάποιος πρόλαβε και τις 6τροχες φόρμουλες;

Τις θυμάμαι μικρός σε στιγμιότυπα στην ΕΡΤ και ΥΕΝΕΔ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Brabham BT46B έτρεξε σε έναν μόνο αγώνα. O Niki Lauda έριξε σε όλα τα μονοθέσια γύρο εκτός από ένα, αυτό του teammate του. Οι υπόλοιπες ομάδες διαμαρτυρήθηκαν και η Brabham ύστερα από αυτόν τον αγώνα απέσυρε το μονοθέσιο. 

Brabham_BT46B_Opening_Spread.jpg.0f6acec12a6c53ab2c88d4e148b81f9f.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η The Telegraph και η De Telegraaf αναφέρουν ότι η καταγγέλλουσα πρόκειται να καταθέσει έφεση κατά της αρχικής απόφασης.  
https://www.telegraph.co.uk/formula-1/2024/03/14/christian-horner-accuser-appeal-changing-lawyers-red-bull/
https://www.telegraaf.nl/sport/1928968708/werkneemster-die-red-bull-teambaas-horner-beschuldigde-gaat-in-beroep

Ο Helmut Marko νίκησε το Le Mans το 1971 με Porsche 917K. Ήρθε 2ος στο Targa Florio το 1972 με Alfa Romeo Tipo 33TT3. Η καριέρα του ως πιλότος έληξε το 1972, όταν στο Γαλλικό GP είχε ατύχημα από το οποίο έχασε την όραση από το αριστερό μάτι. Το 1989 δημιούργησε την RSM Marko, αγωνιστική ομάδα που αγωνίζεται στις F-3 και F-3000, ως Red Bull Junior Team από το 1999. Από το 1999  επιβλέπει το πρόγραμμα ανάπτυξης οδηγών της Red Bull. Από αυτή τη θέση οδήγησε τον Max Verstappen (μεταξύ άλλων) στην F-1. Από το 2005 είναι σύμβουλος στις ομάδες της F-1 που ανήκουν στην Red Bull.

Ο Christian Horner νίκησε στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Formula Renault το 1992 με την Manor Motorsport. Τερμάτισε 2ος στη βρετανική F-3 το 1993. Το 1994 έτρεχε για την Fortec, το 1995 για την ADR και το 1996 για την TOM'S. Το 1997 ίδρυσε την Arden στην F-3000. Λέγεται ότι αγόρασε από τον Helmut Marko ένα μεταχειρισμένο τρέιλερ για την ομάδα του. Στο τέλος του 1998 σταμάτησε την αγωνιστική του καριέρα και μέχρι το 2004 διεύθυνε την Arden. Στο τέλος του 2004 η Red Bull αγόρασε την Jaguar και το ξεκίνημα της αγωνιστικής σεζόν του 2005 βρήκε τον Horner επικεφαλή της ομάδας. Λέγεται ότι έπαιξε καθοριστικό  ρόλο στην πρόσληψη του Adrian Newey στο τέλος του 2005, με την RB3 του 2007 να είναι το πρώτο αυτοκίνητο της ομάδας σχεδιασμένο από τον Θεό Adrian.

Επεξ/σία από xacto
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με 150Μ $ ο Μασσα είναι οκ για το πρωτάθλημα του 2008... ωραίος...

α ρε Bernie, ακόμα και τωρα λεφτα μοιράζεις... 

Αν ζουσε ακόμα ο Μαξ θα γελούσε για τις φωτο που πάνε να διαλύσουν μια ομάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...