Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω πως για μια ακόμη φορά πάτε στα άκρα χωρίς λόγο.

Όχι, ο Verstappen και ο Hamilton δε θα μπορούσαν να κερδίσουν πρωτάθλημα με την Alpine.

Όχι, αυτά που έκαναν οι Verstappen και ο Hamilton με την Redbull και την Mercedes δεν θα το έκανε ο καθένας.

Με τον περσινό ΠΥΡΑΥΛΟ, ο Perez μάζεψε 50 πόντους πάνω απο τον Hamilton με την Mercedes της κακιάς ώρας, σε πρωτάθλημα 22 γύρων συν τα Sprint Races.

Για την ακρίβεια, κατάφερε να ανέβει στο βάθρο μόνο στους μισούς αγώνες του πρωταθλήματος, οδηγώντας ένα αυτοκίνητο 2 επίπεδα πάνω απο τα υπόλοιπα.

Δεν υπάρχει λόγος να μηδενίζετε απλά για να στηρίξετε την άποψη σας, υπάρχουν οδηγοί στην F1, πολύ καλοί οδηγοί στην F1, και ΤΡΟΜΕΡΟΙ οδηγοί στην F1. Ο George μπορεί να μπήκε στην Mercedes και να έκανε έναν καλό αγώνα , αλλα δεν παύει να είναι γεγονός ότι στο σύνολο της χρονιάς τον σφαλιαρίζει ο ξενερωμένος, 40χρονος Hamilton. 

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ σχολίασα την δήλωση του Horner ότι εάν δεν θέλει μπορεί να φύγει. Η δήλωση είναι πονηρή και εύστοχη και στην ουσία κολλάει στον τοίχο αχώνευτο πατέρα και γιο. Οταν έχεις κάρο που είναι 3 επίπεδα πάνω σε παίρνει να το λες. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η RB είναι διαστημόπλοιο. Εσείς τα γράφετε συνεχώς εδώ μέσα. Τώρα ξαφνικά είναι μόνο τα "χέρια" του ολλανδού? Θα γελάσει σε λίγο και ο Νιούι. Προφανώς είναι και το ταλέντο του MV αλλά άποψή μου υπεράνω όλων είναι η ομάδα και όχι τα καπρίτσια της "οικογένειας" ο θεός να την κάνει Verstappen. Oπως και προφανώς αν βάλεις έναν Leclerc ή ακόμα και έναν Russell θα το σηκώσει το σερβίτσιο. 

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Εγώ σχολίασα την δήλωση του Horner ότι εάν δεν θέλει μπορεί να φύγει. Η δήλωση είναι πονηρή και εύστοχη και στην ουσία κολλάει στον τοίχο αχώνευτο πατέρα και γιο. Οταν έχεις κάρο που είναι 3 επίπεδα πάνω σε παίρνει να το λες. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η RB είναι διαστημόπλοιο. Εσείς τα γράφετε συνεχώς εδώ μέσα. Τώρα ξαφνικά είναι μόνο τα "χέρια" του ολλανδού? Θα γελάσει σε λίγο και ο Νιούι. Προφανώς είναι και το ταλέντο του MV αλλά άποψή μου υπεράνω όλων είναι η ομάδα και όχι τα καπρίτσια της "οικογένειας" ο θεός να την κάνει Verstappen. Oπως και προφανώς αν βάλεις έναν Leclerc ή ακόμα και έναν Russell θα το σηκώσει το σερβίτσιο. 

Μωρέ καλά έκανε ο Horner, γιατι ξαναλέω οσο καλός και να είναι ο Verstappen, χωρίς αυτή τη Redbull πρωτάθλημα δεν έπαιρνε, εγώ λέω ότι η Redbull στον αυτόματο επίσης δε θα τα έπαιρνε. Άλλος οδηγός το 22 δε θα το έπαιρνε απο τον Hamilton, και πέρσι ξαναλέω ότι αν είχαν αντίπαλο τον.. Perez, δε θα το είχαν παρατήσει στη μεση της χρονιάς η Merc με την Ferrari, μπορεί να είχαμε άλλο αποτέλεσμα. Με ΑΝ δεν γίνεται δουλειά όμως.

Για τα καπρίτσια τώρα, παίζει τελικά να πέρασαν, γιατι πριν διάβαζα ότι μάααααλλον παίρνει πόδι ο Horner, γιατί ο Αρχι- Ταϊλανδός της Redbull άλλαξε γνώμη. Ράδιο αρβύλα; Ίσως, αλλα το έγραψαν σε 4-5 σημεία με άλλη πηγή φαινομενικά ο καθένας, οπότε παίζει και να ισχύει.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια από τα ίδια με τις δύο τελευταίες χρονιές. Με το που ξεκινάει η χρονιά κατευθείαν αρχίζει η αμφισβήτηση του Χάμιλτον.

Το ότι ξεκίνησε από την ένατη θέση στο Μπαχρέιν και κατάφερε να τελειώσει μόλις 3.5 δευτερόλεπτα πίσω από Ράσσελ ενώ είχε φάει όλη την κίνηση στο πρώτο stint δεν λέει τίποτα?

Το ότι είχε πάλι πολύ χειρότερη στρατηγική στη Τζέντα, με έξτρα στοπ που περίμενε αυτοκίνητο ασφαλείας για να μπει, και μάχες με τις ΜακΛάρεν τελειώνοντας μόλις 7 δευτερόλεπτα πίσω δεν λέει τίποτα?

Σχετικά με τον Νόρρις, μου θύμισε αυτό εμένα:

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, papp0us είπε

Για τα καπρίτσια τώρα, παίζει τελικά να πέρασαν, γιατι πριν διάβαζα ότι μάααααλλον παίρνει πόδι ο Horner, γιατί ο Αρχι- Ταϊλανδός της Redbull άλλαξε γνώμη. Ράδιο αρβύλα; Ίσως, αλλα το έγραψαν σε 4-5 σημεία με άλλη πηγή φαινομενικά ο καθένας, οπότε παίζει και να ισχύει.

Αν ισχύσει θα είναι μεγάλη χαζομάρα. Απλά ας δουν την Ferrari που δεν μπορεί να σταυρώσει έναν της προκοπής και κάνουν την μία λαμακία μετά την άλλη. Η εμπειρία του κατά τα άλλα αχώνευτου επίσης (για μένα) αγγλάρα είναι μεγάλη. Είναι σαν να διώχνεις τον Ζαν Τοντ. Αυτός έχει στήσει την ομάδα στην ουσία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, fast8 είπε

Σχετικά με το jumpstart του Norris.

Jumpstart έχουμε όταν το μονοθέσιο είναι σε κίνηση την στιγμή που δοθεί εκκίνηση. Απο την στιγμή που ήταν ακίνητο και μέσα στα προκαθορισμένα όρια στην πίστα, όλα καλά. 

Εμείς σαν κοινοί θνητοί πιστεύαμε ότι τα μονοθέσια δεν πρέπει να κινούνται όσο τα κόκκινα φώτα είναι αναμένα. Τώρα η FIA υποστηρίζει ότι αν είσαι ακίνητος όταν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, όλα καλά. Προσωπικά το βλέπω ως loophole.

Παντως εγω θυμαμαι πέρυσι η πρόπερσι να τιμωρουν οδηγο που σταματησε λιγο πιο μπροστα απο την κίτρινη γραμμη της εκκίνησης . Δεν εκανε  jumpstart , απλως μετα το formation σταμάτησε 30 εκατοστά πιο μπροστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Παντως εγω θυμαμαι πέρυσι η πρόπερσι να τιμωρουν οδηγο που σταματησε λιγο πιο μπροστα απο την κίτρινη γραμμη της εκκίνησης . Δεν εκανε  jumpstart , απλως μετα το formation σταμάτησε 30 εκατοστά πιο μπροστα.

offtopic αλλα ανάμεσα στο οτι μπαίνουν σε στροφές με 200, οδηγούν τέρμα το γκάζι για 1.5 ώρα, τραβάνε ζόρια πιλότων F16 με τα G, και αλλα εντυπωσιακά που κάνουν οι οδηγοί της F1, εγώ συνεχίζω να θεωρώ πικ οδηγικό περφόρμανς, οτι καταφέρνουν και σταματάνε πάντα ΣΥΡΙΖΑ στο μπόξ τους στην εκκίνηση, ενώ είναι χωμένοι μέσα στο μονοθέσιο. Οχι απλά μέσα. ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ.

Μετά απο 15 χρόνια εκτός πόλης, με κάμερα οπισθοπoρείας, θα χρειαζόμουν 3 άτομα γύρω γύρω να μου λένε ΕΕΕΛΑΑ, ΕΛΛΑΑΑ ΩΠΑΑΑ.

Ontopic, άλλο η λάθος θέση στην εκκίνηση , άλλο το jump start. Στην περίπτωση του Norris  ο αισθητήρας που είναι κάτω απο το μονοθέσιο έδειξε ελάχιστη μετατόπιση και αρκετά πριν την εκκίνηση, οπότε δεν είχε όφελος, άρα τι να τιμωρήσουν; Την κακομοιριά μας που δε δουλεύει ούτε ο συμπλέκτης;

Αν τώρα δείτε καμιά διαφημίση απο εταιρία του Domenicalli στο μονοθέσιο στην Αυστραλία, είναι τυχαίο.

  • Like 6
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ontopic, άλλο η λάθος θέση στην εκκίνηση , άλλο το jump start.

Μπορει να ειναι οπως λες, αλλο το ενα και αλλο το αλλο, αλλα εγω πηρα την αφορμη απο το παρακατω σχολιο.

Οπως και να το κανουμε εχουμε δει ποινες γιατι το μονοθεσιο ηταν λιγο πιο δεξια ή λιγο πιο μπροστα στην σχάρα. Ακινητο μεν και εντος της σχαρας το 95% του αυτοκινητου αλλα η ποινη επεσε.

Ειναι απο τα κουλά που ποτε κανεις δεν μπορεσε να εξηγήσει και που βλέπουμε αρκετά συχνα

Δεν θα περασει καιρος που θα ξαναγινει απο καποιον το ιδιο λαθος - jump start - αλλα εκεινη την φορα θα πέσει η καμπανα

Γιατι;

Γιατι ετσι θα τους έρθει εκεινη την ημερα .

 

 

Αναφορά σε κείμενο

Απο την στιγμή που ήταν ακίνητο και μέσα στα προκαθορισμένα όρια στην πίστα, όλα καλά. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τον διώξουν τον Horner να πάρουν τον συμπαθεστατο και χαμογελαστό Steiner, τον άνθρωπο που ξεκίνησε αυτό το μεγαθήριο που λέγετε Red Bull Racing και που χωρίς αυτόν θα είχαμε μόνο τη νίκη του Vettel με την Minardi σαν όμιλος για να χαιρόμαστε.

 

Δεν μας βγαίνει το καγκουρό σε ότι αφορά το promotion και θέλουμε κάποιον με ακόμα περισσότερο κοινό και πέραση στα social.

Φυσικά το DTS δεν είπε τίποτα από αυτά γιατί το κρατάμε κρυμμένο μυστικό μη μας τον φαει καμία Φερράρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Ειναι απο τα κουλά που ποτε κανεις δεν μπορεσε να εξηγήσει και που βλέπουμε αρκετά συχνα

Νομίζω το ξεκαθάρισαν το γιατί έγινε αυτό που έγινε. Η ΜΟΝΗ ένδειξη που μετράει για jump starting είναι οι δύο αισθητήρες που έχουν στο box της εκκίνησης τα μονοθέσια. Έχουν ένα περιθώριο στο οποίο δε γράφουν παράβαση οι αισθητήρες αυτοί, και κάπως ο Norris έμεινε εντός των ορίων. Ακόμα και οι ίδιοι στη mclaren δεν το πίστευαν οτι τη γλίτωσαν, αλλα απο τη στιγμή που αισθητήρας δεν έγραψε παράβαση, τι να τιμωρούσαν; 

Αν υπάρχει κενό στον κανονισμό θα τον αλλάξουν, που να φανταζόντουσαν οταν το έγραφαν οτι θα κατάφερνε το λαμόγιο μας να κάνει πηδηματάκι και να μείνει στα όρια;

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα έτσι κι αλλιώς έχασε χρόνο τελικά ο Νόρρις, παλιότερα είχε κάνει κάτι αντίστοιχο ο Φεττελ ( νομίζω ) και του το είχαν χαρίσει μιας και εκείνος είχε χάσει χρόνο πατώντας ξανά φρένο.

RBR έχει και άπειρους υποψηφίους σε αυτή τη φάση και δεν νομίζω να έχει σοβαρό πρόβλημα χωρίς τον Φερσταπεν. Υπάρχει εκεί έξω Αλόνσο, Λεκλερκ, μη σου πω και Χάμιλτον που θα έκαιγαν συμβόλαια για μια θέση στην RBR του χρόνου. Ποιος ξέρει, ίσως γλιτώσουμε από τον αντιπαθητικό Jos στο τέλος.

Bonus η εμφάνιση του πιτσιρικά, το μόνο ενδιαφέρον τελικά σε αυτό τον αγώνα. Τρελή φάτσα ο πατέρας, που του μιλούσε ο Ferrari CEO και ήταν στον κόσμο του. Respect οι κινησεις του Χάμιλτον, ειδικά εκεί που τον περίμενε να βγει από το μονοθέσιο 

Επεξ/σία από bkran
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, cinemusic είπε

Παντως εγω θυμαμαι πέρυσι η πρόπερσι να τιμωρουν οδηγο που σταματησε λιγο πιο μπροστα απο την κίτρινη γραμμη της εκκίνησης . Δεν εκανε  jumpstart , απλως μετα το formation σταμάτησε 30 εκατοστά πιο μπροστα.

Σωστά αλλά άσχετο, μιλάμε για jumpstart όχι για το αν είχε πάρει την προκαθορισμένη θέση. Καλά είναι το μονοθέσιο να είναι ακριβώς στις γραμμές, αλλά γιατί δεν μπορεί πάντα να γίνει με ακρίβεια οι κριτές αποφασίζουν αν κάποιος είχε αποκτίσει κάποιο πλεονέκτημα απο το να μην είναι ακριβώς πάνω στις γραμμές. 

Mε τον Norris δεν είχαμε jumpstart και δεν θεώρησαν πως η θέση που εκκίνησε το μονοθέσιο του έδωσε πλεονέκτημα.

Επεξ/σία από fast8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, bkran said:

Μα έτσι κι αλλιώς έχασε χρόνο τελικά ο Νόρρις, παλιότερα είχε κάνει κάτι αντίστοιχο ο Φεττελ ( νομίζω ) και του το είχαν χαρίσει μιας και εκείνος είχε χάσει χρόνο πατώντας ξανά φρένο.

RBR έχει και άπειρους υποψηφίους σε αυτή τη φάση και δεν νομίζω να έχει σοβαρό πρόβλημα χωρίς τον Φερσταπεν. Υπάρχει εκεί έξω Αλόνσο, Λεκλερκ, μη σου πω και Χάμιλτον που θα έκαιγαν συμβόλαια για μια θέση στην RBR του χρόνου. Ποιος ξέρει, ίσως γλιτώσουμε από τον αντιπαθητικό Jos στο τέλος.

Bonus η εμφάνιση του πιτσιρικά, το μόνο ενδιαφέρον τελικά σε αυτό τον αγώνα. Τρελή φάτσα ο πατέρας, που του μιλούσε ο Ferrari CEO και ήταν στον κόσμο του. Respect οι κινησεις του Χάμιλτον, ειδικά εκεί που τον περίμενε να βγει από το μονοθέσιο 

Ειδα στιγμιότυπο στο τικ τοκ που δειχνει ενα σημειο που ολισθαίνει ελαφρα το μονοθέσιο προς τον τοιχο κ πετάχτηκε σαν ελατήριο μεχρι να δει οτι ολα καλα. Πρεπει στο σπιτι να εγινε μεγαλος τσακωμος πριν αρχισει γενικα τους αγωνες με τα μηχανοκίνητα 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...