dimoskoutr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, ekrepali είπε Θα οδηγήσουν του Σένα στο Λας Βέγκας μου φαίνεται... Μια χαρά. Γιατί πιο αργό θα είναι από αυτό που έχουμε τώρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, sattack είπε Πολλά Used ελαστικα βλεπω και λιγα New Οι άλλοι καιγανε τα Ι στο Quali και μπαινανε τωρα για πιτστοπ και ο Max τώρα με 2 New θα βγάλει το GP πρώτος χωρίς πιτστοπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sharke Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου απο 17 στην 5 θέση στο 1/3 του αγωνα δεν ειναι κωλοφαρδία ειναι ικανότητα , 14 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Macosj είπε πριν 10 χρόνια που έτρεχαν με τέτοιες συνθήκες πως έβλεπαν? Το λάστιχο φταίει ή οι ευαισθησίες της F1. Τελικά δεν είναι άθλημα αλλά θέαμα Τα εχουμε πει απειρες φορες. Εδω οι διαφορες σε σχεση με πριν 10 χρονια που κανουν το σπρευ πολυ χειροτερο: Τα μονοθεσια ειναι μεγαλυτερα και φαρδυτερα Τα ελαστικα είναι φαρδυτερα Τα μονοθεσια παραγουν περισσότερο downforce Τα μονοθεσια στηρίζονται στο ground effect. Αλλο σπρευ εχεις πισω απο μια bmw X5 με 265 φαρδος ελαστικου και αλλο πισω απο ενα golf με 195 ελαστικα. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου από haHa 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stergios74 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Black flag για hul. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου DSQ πιθανότατα και για τις Mercedes που άλλαξαν πιέσεις ελαστικών πριν την δεύτερη εκκίνηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 10 λεπτά πριν, haHa είπε To πρόβλημα δεν είναι τα ελαστικα, το πρόβλημα είναι η ορατοτητα. Αν η πιστα είναι για full wet, το πιο πιθανο είναι οτι υπαρχει πολυ νερο αρα θα εχει πολυ σπρευ και ελαχιστη ορατοτητα, αρα μαλλον θα βγει safety car. Ετσι οι ομάδες αποφεύγουν να βαλουν full wet, γιατι ουσιαστικα αγωνας μπορει να γινει λογω ορατότητας μονο οταν δεν εχει πολυ νερο, δηλαδη οταν ειναι για intermediate. νομιζω το εχουμε γραψει πλεον 57 φορες αυτο. σε λιγο θα πρεπει να γινει στικυ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lotof Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Που είναι οι πορτοκάλι που έκραζαν την FIA χτες και έγραφαν ένα σωρό θεωρίες συνομωσίας που θα επηρέαζαν για 1-2 βαθμούς διαφορά. Είναι καλες οι αποφάσεις των κριτών σήμερα ; 🤣 Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου από Lotof Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 3 λεπτά πριν, haHa είπε Τα εχουμε πει απειρες φορες. Εδω οι διαφορες που κανουν το σπρευ πολυ χειροτερο: Τα μονοθεσια ειναι μεγαλυτερα και φαρδυτερα Τα ελαστικα είναι φαρδυτερα Τα μονοθεσια παραγουν περισσότερο downforce Τα μονοθεσια στηρίζονται στο ground effect. Συμφωνω απολυτως οτι τα μονοθεσια αυτα παραγουν απιστευτα πολυ σπευ με θεμα την ορατοτητα. Το θεμα ειναι ότι είναι ηλιθιότητα αν οχι ανικονότητα όταν σχεδιαζαν τους κανονισμους για τα συγχρονα μονοθέσια να μην λαμβανουν υπόψην πως θα συμπεριφερονται αυτα τα μονοθεσια στην βροχη. Γιατι στατιστικα ολο και κάποιο ΣΚ με βροχη θα εχουμε καθε χρονο ειδικα σε χώρες όπως η βραζιλια που βρεχει καθε τρεις μερες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 6 λεπτά πριν, abcd1234 είπε τύχη τύχη αλλά είναι ο μόνος που έκανε προσπεράσματα. Αν νικήσει ο μαξ θα είναι fully deserved. εκανε προσπερασεις ενα απο τα καλυτερα μονοθεσια στο midfield και πρεπει να κερδισει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Μαλλον μπηκε κρυφα ο Μασσι στο δωματιο με τους stewards Ωπ, αυτο ειναι σοβαρο! 2 λεπτά πριν, Gulik είπε DSQ πιθανότατα και για τις Mercedes που άλλαξαν πιέσεις ελαστικών πριν την δεύτερη εκκίνηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, george200-13 είπε Συμφωνω απολυτως οτι τα μονοθεσια αυτα παραγουν απιστευτα πολυ σπευ με θεμα την ορατοτητα. Το θεμα ειναι ότι είναι ηλιθιότητα αν οχι ανικονότητα όταν σχεδιαζαν τους κανονισμους για τα συγχρονα μονοθέσια να μην λαμβανουν υπόψην πως θα συμπεριφερονται αυτα τα μονοθεσια στην βροχη. Γιατι στατιστικα ολο και κάποιο ΣΚ με βροχη θα εχουμε καθε χρονο ειδικα σε χώρες όπως η βραζιλια που βρεχει καθε τρεις μερες. Ο Τομπαζης φταιει! 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimoskoutr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Βλέπω και Μάντσεστερ Τσέλσι που δεν κινείται τίποτα εκεί και μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον από το gp τώρα. Αυτό το σταματά ξεκινά είναι στραβό πράγμα ρε παιδί μου. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου από dimoskoutr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 3 λεπτά πριν, Gulik είπε DSQ πιθανότατα και για τις Mercedes που άλλαξαν πιέσεις ελαστικών πριν την δεύτερη εκκίνηση. Αν πραγματι αλλαξαν πιεσεις, νομιζω ειναι σιγουρο το DSQ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
avacan23 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου Ο Ουίλ Μπάξτον ανέφερε στη μετάδοση του F1 TV πως ο Λάντο Νόρις κινδυνεύει ακόμη και με αποκλεισμό από τα αποτελέσματα του αγώνα για την παραβίαση κανονισμών εκκίνησης. θέλει και τύχη θέλει και ικανότητα. Ο μαξ έχει και τα 2.Λυπάμαι τους μηχανικούς της Ουίλλιαμς μόνο… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα