Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, primeragt είπε

Το βίντεο του Button είναι το καλύτερο. Δεν λέει πουθενά ο Button ότι έχτιζε ποινής ο Μαξ. Ίσα ίσα λέει πως εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον κανονισμό και κάνει τη δουλειά του. Ο κανονισμός πρέπει να αλλάξει. Εφόσον κριναν ότι δεν ήταν μπροστά του στο απέξ, δεν έχει δικαίωμα στη στροφή. Εκεί κρίνεται η ουσία. Εφόσον δεν έχει δικαίωμα στη στροφή ας τον πετάξει και στη άλλη ήπειρο, δεν επιδέχεται ποινής. Δίκαιο άδικο αυτό είναι. Τώρα το αν ήταν η δεν ήταν μπροστά είναι άλλη συζήτηση. Ο κανονισμός είναι γελοίος. Αυτός πρέπει να αλλάξει, απλά ο Μαξ τον τραβάει από τα μαλλιά απλά γιατί μπορεί. Όπως και ο καθένας, σε άλλους τους βγαίνει σε άλλους όχι. Γι'αυτό σε κάθε τέτοιο περιστατικό όλοι κλαίγονται και μόλις βγει η απόφαση το ξεχνάνε, οποία και αν είναι αυτή, είτε υπέρ τους είτε κατά τους.

Δεν ισχυει αυτο που γραφεις. Το προβλημα δεν ειναι οτι τον πεταξε εκτος πιστας(που δικαιουσαι να το κανεις αν πραγματι εισαι μπροστα), αλλα οτι τον πεταξε εκτος πιστας ενω βγηκε και ο ιδιος εκτος πιστας, με λιγα λογια εκανε divebomb για να βρεθει για ελαχιστη ωρα μπροστα και δεν καταφερε να στριψει.

  • Εδω ξανα τι λενε οι οδηγιες της FIA:

F1’s rules of conduct for drivers published by FIA (motorsport.com)

Σε προσπαθεια προσπερασης απο την εξωτερικη, ο αμυνομενος που ειναι στην εσωτερικη(στο χθεσινο συμβαν ο Verstappen) πρεπει να μεινει εντος πιστας:

Αναφορά σε κείμενο

For overtaking outside of a corner

...When considering what is a ‘significant portion’, for an overtaking on the outside of a corner, among the various factors that will be looked at by the stewards when exercising their discretion, the stewards will consider if the overtaking car is ahead of the other car from the apex of the corner. The car being overtaken must be capable of making the corner while remaining within the limits of the track.

 

  • και εδω τι ειπαν οι αγωνοδικες για το συμβαν Magnussen - Hamilton στο Miami sprint 2024:
     

https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2024 Miami Grand Prix - Infringement - Car 20 - Leaving the track and gaining a lasting advantage 3.pdf

Fact: Leaving the track and gaining a lasting advantage.
Decision: 10 second time penalty. 3 penalty points
Reason: The Stewards reviewed video evidence and found that Car 20 braked late at turn 11 and went off the track. This resulted in Car 44, with whom Car 20 was fighting for position on track, having to leave the track as well. Car 44 got back to the track quickly but Car 20 continued off track and thereby stayed ahead of Car 44. This was the third instance of Car 20 leaving the track and gaining a lasting advantage. We considered the penalty guidelines for such infringements which provide a baseline of a 10 second penalty with zero penalty points.

 

 

  • και εδω τι ειπαν οταν ο Ricciardo στο Miami 2022 οντας αμυνομενος απο την εσωτερικη, βγηκε εκτος πιστας και κρατηθηκε μπροστα απο Magnussen 

    https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2022 Miami Grand Prix - Offence - Car 3 - Leaving the track and gaining an advantage.pdf
    Fact: Car 3 preserved its position in front of Car 20 by leaving the track at turn 12 thereby gaining a lasting advantage.
    Decision: 5 second time penalty 1 penalty point.
    Reason: The Stewards reviewed the video evidence and determined that although Car 3 was in front of Car 20 going into turn 12, it was only able to retain that position by leaving the track and returning to it alongside Car 20 then used its speed to pull ahead.
     

-----------------------------------------------------------------------------------

Kαι επαναλαμβανω:
Ο αμυνομενος απο την εσωτερικη ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να πεταξει τον επιτιθεμενο εκτος πιστας οταν ικανοποιουνται και τα 2 παρακατω κριτηρια:

  1. ο αμυνομενος απο την εσωτερικη ηταν μπροστα στο apex
  2. και βρεθηκε μπροστα στο apex οχι με divebombing / να μην βγει και ο ιδιος ο αμυνομενος εκτος πιστας

Πρεπει να ικανοποιουνται και τα 2 παραπανω κριτηρια.

Στο συμβαν Norris-Max χθες ισχυε μονο το 1ο και ηταν για ποινη ο Μαξ, οπως εφαγε ποινη ο Magnussen στο συμβαν με Hamilton στο Miami sprint γιατι βγηκε εκτος πιστας ο αμυνομενος Magnussen και αντιστοιχα εφαγε ο Ricciardo στο Miami 2022.

Αντιθετα,  εχουμε δει τον Μαξ να πεταει εκτος πιστας τον Χαμιλτον ΝΟΜΙΜΑ (γιατι ικανοποιουνταν και τα 2 παραπανω κριτηρια) και ειχα γραψει οτι ηταν πολυ ωραιο, hard racing απο Verstappen:


79XX6G.gif


28WWGA.gif

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που αποφάσισαν ότι ο Μαξ είναι αυτός που έχει το δικαίωμα στη στροφή ( γιατί αποφάσισαν ότι αυτός είναι μπροστά στο απέξ)του δίνουν το δικαίωμα να στρίψει όπως πιστεύει ακόμα και βγαίνοντας εκτός. Το κάνουν πολλές φορές αυτό οι οδηγοί γι'αυτό παίρνουν και τις προειδοποιήσεις. Από τη στιγμή που λένε ότι αυτός έχει τη στροφή δεν έχει ο Νόρις δικαίωμα να τον περάσει εκτός πίστας, έπρεπε να κάτσει είτε πίσω του είτε να δώσει τη θέση πίσω και να τον περάσει στην επόμενη στροφή πχ. Δεν είναι σε φάση διεκδίκησης η στροφή που θα έπρεπε να του αφήσει χώρο, αλλιώς θα έφερνε ποινή ο Μαξ. Όσες φορές και να βάλεις το κειμενακι σου δεν αλλάζει αυτό. Δεν είναι θέμα λάθος ερμηνείας του κανονισμού, απλά είναι σκατα όλος ο κανονισμός. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Από τη στιγμή που αποφάσισαν ότι ο Μαξ είναι αυτός που έχει το δικαίωμα στη στροφή ( γιατί αποφάσισαν ότι αυτός είναι μπροστά στο απέξ)του δίνουν το δικαίωμα να στρίψει όπως πιστεύει ακόμα και βγαίνοντας εκτός. Το κάνουν πολλές φορές αυτό οι οδηγοί γι'αυτό παίρνουν και τις προειδοποιήσεις. Από τη στιγμή που λένε ότι αυτός έχει τη στροφή δεν έχει ο Νόρις δικαίωμα να τον περάσει εκτός πίστας, έπρεπε να κάτσει είτε πίσω του είτε να δώσει τη θέση πίσω και να τον περάσει στην επόμενη στροφή πχ. Δεν είναι σε φάση διεκδίκησης η στροφή που θα έπρεπε να του αφήσει χώρο, αλλιώς θα έφερνε ποινή ο Μαξ. Όσες φορές και να βάλεις το κειμενακι σου δεν αλλάζει αυτό. Δεν είναι θέμα λάθος ερμηνείας του κανονισμού, απλά είναι σκατα όλος ο κανονισμός. 

Οχι, δεν επιτρεπεται να στριψεις οπως θελεις.
Δεν μπορεις οντας αμυνομενος να στριψεις βγαινοντας εκτος πιστας, υπαρχουν οι οδηγιες που επιλεγεις να αγνοεις και υπαρχει και προηγουμενα συμβαντα οπου οι αγωνοδικες εδωσαν ποινη ακριβως για αυτον τον λογο(ο αμυνομενος βγηκε εκτος πιστας κερδιζοντας lasting advantage), παρολο που ο αμυνομενος ηταν μπροστα στο apex.

Δες εδω τι αποφασισαν οταν ο Ricciardo στο Miami 2022 οντας αμυνομενος απο την εσωτερικη, βγηκε εκτος πιστας και κρατηθηκε μπροστα απο Magnussen 

https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2022 Miami Grand Prix - Offence - Car 3 - Leaving the track and gaining an advantage.pdf
Fact: Car 3 preserved its position in front of Car 20 by leaving the track at turn 12 thereby gaining a lasting advantage.
Decision: 5 second time penalty 1 penalty point.
Reason: The Stewards reviewed the video evidence and determined that although Car 3 was in front of Car 20 going into turn 12, it was only able to retain that position by leaving the track and returning to it alongside Car 20 then used its speed to pull ahead.
 

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Από τη στιγμή που αποφάσισαν ότι ο Μαξ είναι αυτός που έχει το δικαίωμα στη στροφή ( γιατί αποφάσισαν ότι αυτός είναι μπροστά στο απέξ)του δίνουν το δικαίωμα να στρίψει όπως πιστεύει ακόμα και βγαίνοντας εκτός. Το κάνουν πολλές φορές αυτό οι οδηγοί γι'αυτό παίρνουν και τις προειδοποιήσεις.
...
Όσες φορές και να βάλεις το κειμενακι σου δεν αλλάζει αυτό. Δεν είναι θέμα λάθος ερμηνείας του κανονισμού, απλά είναι σκατα όλος ο κανονισμός. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχε τη γνώμη σου, από τόσες αναλύσεις που είδα εκεί κατέληξαν όλοι χοντρικά. Δεν είναι ένας σχετικός κανόνας που δεν τηρήθηκε. Ούτε ο Νόρις ήταν καθόλα νόμιμος με βάσει τους κανόνες πχ. Εδώ ο Μαξ όμως δεν κέρδισε τίποτα κάνε αβαντάζ βγαίνοντας έξω. Αβαντάζ όπως το εννοούν εκεί (lasting advantage). Μην το κουράζουμε, πιστεύεις ότι έπρεπε να πάρει ποινή ο Μαξ η έστω να μην δώσουν στο Νόρις. Πιστεύω ότι κανονισμός είναι gtp και χορανε άπειρες ερμηνείες. Πρέπει να αλλάξει ο κανονισμός. Agree to disagree και πάμε παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, primeragt είπε

Έχε τη γνώμη σου, από τόσες αναλύσεις που είδα εκεί κατέληξαν όλοι χοντρικά. Δεν είναι ένας σχετικός κανόνας που δεν τηρήθηκε. Ούτε ο Νόρις ήταν καθόλα νόμιμος με βάσει τους κανόνες πχ. Εδώ ο Μαξ όμως δεν κέρδισε τίποτα κάνε αβαντάζ βγαίνοντας έξω. Αβαντάζ όπως το εννοούν εκεί (lasting advantage). Μην το κουράζουμε, πιστεύεις ότι έπρεπε να πάρει ποινή ο Μαξ η έστω να μην δώσουν στο Νόρις. Πιστεύω ότι κανονισμός είναι gtp και χορανε άπειρες ερμηνείες. Πρέπει να αλλάξει ο κανονισμός. Agree to disagree και πάμε παρακάτω.

Ποιος κανονισμος πρεπει να αλλαξει; Το ανεφερες και πιο πριν και αγνοησες το κειμενακι της FIA.

Επισης, μπορεις να φερεις 1-2 παραδειγματα, οπου ο αμυνομενος πεταξε εκτος πιστας τον επιτιθεμενο, αλλα βγηκε και ο ιδιος εκτος πιστας, αποτρεποντας την προσπεραση και παιρνοντας μονο προειδοποιηση;
Λογικα αφου το κανουν πολλες φορες οι οδηγοι, θα σου ειναι ευκολο να φερεις 1-2 παραδειγματα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χοντρικά με βάση την απόφαση δεν έπρεπε ο Νόρις να είναι εκεί. Δεν είναι θέμα βγήκε αμυνόμενος και ψάχνεις παραδείγματα στα λόγια μου. Διάβαζε προσεκτικότερα άλλη φορά. Ο Νόρις δεν είχε δικαίωμα στη στροφή με βάση την απόφαση. Ο Μαξ μπορούσε να στρίψει όπως γουστάρει (να το πω απλά) ακόμα και βγαίνοντας έξω όπως κάνουν τόσοι οδηγοί σε κάθε αγώνα πολλές φορές μέσα στο τριήμερο. Οι αγωνιστικές αποφάσισαν ότι ο Μαξ ήταν μπροστά και είχε όλο το δικαίωμα στη στροφή. Δεν αποφάσισαν ότι ο Νόρις ήταν δίπλα του η κ μπροστά του και έπρεπε να του αφήσει χώρο να στρίψει. Απόφασισαν ότι ήταν πίσω του και άρα δεν είχε καμία υποχρέωση να τον υπολογίσει σαν οντότητα δίπλα του.  Ο κανονισμός που λέω ότι πρέπει να αλλάξει είναι αυτός που δεν αποσαφηνίζει ποτέ (σημείο) είναι κάποιος μπροστά ,δίπλα ή πίσω από κάποιον άλλον. Ειδικότερα για τον αμυνόμενο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν έχεις δει πολλή F1 και δεν θελεις να αφήσεις κανένα να σε προσπεράσει. 😅

 

 

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Χοντρικά με βάση την απόφαση δεν έπρεπε ο Νόρις να είναι εκεί. Δεν είναι θέμα βγήκε αμυνόμενος και ψάχνεις παραδείγματα στα λόγια μου. Διάβαζε προσεκτικότερα άλλη φορά. Ο Νόρις δεν είχε δικαίωμα στη στροφή με βάση την απόφαση. Ο Μαξ μπορούσε να στρίψει όπως γουστάρει (να το πω απλά) ακόμα και βγαίνοντας έξω όπως κάνουν τόσοι οδηγοί σε κάθε αγώνα πολλές φορές μέσα στο τριήμερο. Οι αγωνιστικές αποφάσισαν ότι ο Μαξ ήταν μπροστά και είχε όλο το δικαίωμα στη στροφή. 

Οχι, δεν μπορει να στριψει οπως θελει βγαινοντας εκτος πιστας, απλα επειδη ηταν μπροστα στο apex. Πρεπει να κρατηθει εντος πιστας:
Δες εδω τι αποφασισαν οταν ο Ricciardo στο Miami 2022 οντας αμυνομενος απο την εσωτερικη, βγηκε εκτος πιστας και κρατηθηκε μπροστα απο Magnussen 

https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2022 Miami Grand Prix - Offence - Car 3 - Leaving the track and gaining an advantage.pdf
Fact: Car 3 preserved its position in front of Car 20 by leaving the track at turn 12 thereby gaining a lasting advantage.
Decision: 5 second time penalty 1 penalty point.
Reason: The Stewards reviewed the video evidence and determined that although Car 3 was in front of Car 20 going into turn 12, it was only able to retain that position by leaving the track and returning to it alongside Car 20 then used its speed to pull ahead.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

3 ώρες πριν, primeragt είπε

Εφόσον δεν έχει δικαίωμα στη στροφή ας τον πετάξει και στη άλλη ήπειρο, δεν επιδέχεται ποινής. Δίκαιο άδικο αυτό είναι. Τώρα το αν ήταν η δεν ήταν μπροστά είναι άλλη συζήτηση. Ο κανονισμός είναι γελοίος. Αυτός πρέπει να αλλάξει, απλά ο Μαξ τον τραβάει από τα μαλλιά απλά γιατί μπορεί. 

 

2 ώρες πριν, primeragt είπε

 Δεν είναι σε φάση διεκδίκησης η στροφή που θα έπρεπε να του αφήσει χώρο, αλλιώς θα έφερνε ποινή ο Μαξ. Όσες φορές και να βάλεις το κειμενακι σου δεν αλλάζει αυτό. Δεν είναι θέμα λάθος ερμηνείας του κανονισμού, απλά είναι σκατα όλος ο κανονισμός

 

1 ώρα πριν, primeragt είπε

 Πιστεύω ότι κανονισμός είναι gtp και χορανε άπειρες ερμηνείες. Πρέπει να αλλάξει ο κανονισμός. Agree to disagree και πάμε παρακάτω.

 

1 ώρα πριν, primeragt είπε

 Απόφασισαν ότι ήταν πίσω του και άρα δεν είχε καμία υποχρέωση να τον υπολογίσει σαν οντότητα δίπλα του.  Ο κανονισμός που λέω ότι πρέπει να αλλάξει είναι αυτός που δεν αποσαφηνίζει ποτέ (σημείο) είναι κάποιος μπροστά ,δίπλα ή πίσω από κάποιον άλλον. Ειδικότερα για τον αμυνόμενο. 

Ποιος ειναι αυτος ο κανονισμος που αναφερεις; Μπορεις να βαλεις ενα λινκ; Τοσες φορες τον επικαλεισαι, αλλα για καποιον λογο αποφευγεις να τον αναφερεις/βαλεις ενα λινκ.. Ισως κατι να λεει αυτο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο yt comments

How to pass on the outside in F1 on tracks with runoff:

Step 1 - brake so late that neither driver can make the corner

Step 2 - get to the apex first

Step 3 - go as far off track as you want

Step 4 - pass complete

Lando made the mistake of skipping step 2

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, sattack είπε

Όταν έχεις δει πολλή F1 και δεν θελεις να αφήσεις κανένα να σε προσπεράσει. 😅

 

 

 

 

Ποιοι οδηγουσαν τις νταλίκες; Ο καλπικος και η κατσαρίδα; 🤣

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι χολοσκάτε? 

ο Ν έπρεπε να πάρει +5δ ποινή γιατί είχε ήδη 3 ειδοποιήσεις εκτός πίστας + 5δ παίρνοντας αβαντάζ /προσπέρασμα εκτός πίστας. Σύνολο 10δ.

ο Μ έπρεπε  να πάρει +5δ γιατί ώθησε εκτός πίστας αντίπαλο...

άρα +5δ διαφορά κατά Ν , δεν αλλάζει το αποτέλεσμα ....νέξτ κέης

ΥΣΤ. Οι ταύροι επίσης στην επικοινωνία με Μ του είπαν πας φλάτ αουτ για να κρατήσεις διαφορά 5δ γιατί ο Ν θα πάρει +5δ επειδή μέχρι το συμβάν είχε 3 ειδοποιήσεις εκτός πίστας και του συμβάντος 4 άρα +5δ ενηγούεη.....

λουφάζω κ ση γιου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, theologos said:

ο Ν έπρεπε να πάρει +5δ ποινή γιατί είχε ήδη 3 ειδοποιήσεις εκτός πίστας + 5δ παίρνοντας αβαντάζ /προσπέρασμα εκτός πίστας. Σύνολο 10δ.

Λάθος κάνεις. 

Αυτό μας έλειπε να παίρνει οδηγός ειδοποίηση για εκτός πίστας ενώ τον έσπρωξαν... Το είπαν και οι ίδιοι οι αγωνοδίκες.

Με τη λογική σου και ατύχημα/καραμπόλα μπροστά να αποφύγει ο οδηγός θα έπρεπε να πάρει ποινή. Κάτι που δεν ισχύει.

Χολοσκάμε γιατί οι αγωνοδίκες/FIA ξευτιλίζουν το άθλημα με τις ασταθείς αποφάσεις τους χρόνια τώρα, και στην προκειμένη περίπτωση ακόμα και στον ίδιο αγώνα.

Ενώ με τους τωρινούς κανόνες ο καθένας μπορεί απλά να φρενάρει με ευθεία γραμμή προς το apex και να αφήσει το φρένο για να έχει υποστροφή στην έξοδο σπρώχνοντας τον οποιοδήποτε εκτός πίστας.

Αν κάποιος δεν βλέπει ότι αυτό σκοτώνει τις ευκαιρίες για προσπεράσεις, τι να πω...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, just getting started είπε

Ενώ με τους τωρινούς κανόνες ο καθένας μπορεί απλά να φρενάρει με ευθεία γραμμή προς το apex και να αφήσει το φρένο για να έχει υποστροφή στην έξοδο σπρώχνοντας τον οποιοδήποτε εκτός πίστας.

 

Ε οχι και ο καθενας.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...