Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sattack είπε

Με αυτά και με αυτά τώρα η RB έχει κι άλλο πρόβλημα: με τον Lawson, πρέπει "μέχρι το Αύγουστο" να του δώσουν θέση για το 2025 ή να τον αφήσουν ελεύθερο. Βέβαια, τέτοια ώρα, και ελεύθερο κα τον αφήσουν, δεν έχουν μείνει και πολλές ομάδες που θα μπορουσαν να τον πάρουν. Ποιος να τον πάρει, Alpine ή Αudi? Πάντως είναι ένα θέμα. 

Μετά, κάποιοι λένε ότι η RB πάλι δεν πήρε οριστική απόφαση, αλλά μετά από 4 GP, ανάμεσα Σιγκαπούρη και Φοινιξ, που έχει μια διακοπή 1 μήνα, θα τα ξανασκεφτουν όλα. Πάντως για το 2025, δύσκολο το βλέπω να κρατάνε και Perez και Riciardo σε 2 απο τις 4 θεσεις.  

 

Σε κάθε περίπτωση, πολύ ωραία σεζόν φέτος 😁

Μας ανέβασε το ενδιαφέρον στα ύψη, μας κρατάει στην τσίτα για το υπόλοιπο της σεζόν, μακάρι να πάρει το κατασκευαστων η ΜcLaren, και να γίνει ο χαμός για το 2025 😁

 

Screenshot_20240730_102509_Facebook.jpg

Σίγουρα η σεζόν εξελίσεται πολύ ωραία και εχει ενδιαφέρον.

Υπάρχει και μια είδηση απο τον Sainth για συμβόλαιο δυο χρόνων  στην Williams.

Εβγαλε κια ο ίδιος ανακοίνωση και η ομάδα οπότε ειναι επίσημο.

Τώρα για κρυφούς όρους κλπ που ακούστηκαν θα δούμε στην πορεία.

(Για Alpine υπάρχει και μια πιθανότητα για Σουμάχερ που λένε οτι τον δοκίμασαν κιόλας και είναι ικανοποιημένοι κλπ...α είναι και ένας Ιταλός εκεί που έχει κονέ η φαμίλια)

Επεξ/σία από CorsarioJoao
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αν αναζητατε τον @papp0us στη φωτο, δε φαινεται γιατι ειναι αυτος που τραβαει την φωτο!

Πήρα Horner, και του λέω "έλα να σου πω Κρίστιαν, ή κρατάς Μεξικάνικο παλτό, ή παίρνεις καψερό Σάινθ, με όλη τη γκαντεμιά μου πάνω του".

Τσέκαρε λίγο το budget που έχει απομείνει για τη χρονιά, και αποφάσισε να μείνει με τον Πέρεζ, γιατί πόσα κομμάτια να γλιτώσει από αυτοκίνητα που έχουν πάρει φωτιά;

 

  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τραγικο...

να εχεις περασει απο μκλ και φερραρι και να καταληγεις στη wiliams που εινα πολυ πιθανο το 25 να μην μπαινει δεκαδα ουτε με σφαιρες. κριμα γιατι ο σανθης ειναι 30 ετων. δεν αντεχει 2 χρονια παρακμης με ενα κακο αμαξι. τωρα ηταν η ευκαιρια του να ειναι σε τοπ ομαδα (εστω και τη φοραδα) να παλέψει για κουπα στην μετα redbull εποχη που φαινεται πως μπαινουμε. ειπε ομως και εγω επιμενω σε αυτο, οτι καλα εκανε και περιμενε να παρει την σωστη αποφαση. αν δεν ειναι τελειως μπαγλαμας και λεει οτι ναναι, υποθετω οτι αυτο σημανει μονο ενα πραγμα. ο νιουι παει στην williams. ΑΝ δεν ισχυει αυτο, εχουμε εναν τοπ οδηγο χαντακωμένο σε μια μικρη πλεον ομαδα ενω ο τσεκο θα κάνει βολτες μεσα σε μια rb και πολυ πιθανο ενας νεοπας μεσα σε μερκ. κριμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Williams δείχνει κάποια σημάδια βελτίωσης, ο Albon έχει μπει q3 κάμποσες φορές. Ο Βάουλς φαίνεται πως κάνει δουλειά

Μένει να δούμε πως θα τα πάνε οι ομάδες με τους νέους κινητήρες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά q3 έμπαιναν και με τον Ράσσελ το 19. Είδαμε τι εξέλιξη είχαν από τότε.

Επίσης πέρσι-πρόπερσι ήταν που ο άλμπον έκανε τα τρενάκια πίσω του με την καλή τελική που είχε και έπαιρνε κανέναν βαθμό πού και πού.

Φέτος ακόμα και αυτό δύσκολα. Άρα αν πέφτουν πίσω, η Haas ανεβαίνει, και η kick γίνει Audi (με ό,τι αυτό συνεπάγεται), δεν τους βλέπω πώς το 25-26++ θα κάνουν κάτι διαφορετικό, αν δεν πάρουν Adrian Newey.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, GeorgeHellas είπε

Είναι λίγο κακούλη, αλλά δεν πειράζει :D

 

https://www.facebook.com/share/r/6ZLH63y9RLdKR7to/

Πες του άσχετου ότι αυτός είναι ο Σάηνθ και όχι ο Χάμιλτον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δεν ισχύει. Το μέγιστο είναι 1ος και έχει συμβεί στο παρελθόν

1. Μία φορά έχει συμβεί, επειδή τον 1ο τον πήρε ο ύπνος από υπερβολική σιγουριά. Ο 2ος αμέσως τα παράτησε για να μην ζορίζεται πολύ και αυτομάτως μπήκε 1ος και στην εκτίμηση του Πουρναράκη. Ο 1ος θα τρέχει μέχρι τα 60 για να καταρρίψει το ρεκόρ του Michael. Θέλω να πω ότι και τη μία φορά που δεν ίσχυσε ο κανόνας, τα πάντα έγιναν ποπός. 

2. Δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν σαφώς ορισμένοι από την ομάδα ως 1ος και 2ος. Δεν θυμάμαι αν σε εκείνη τη σεζόν ο 2ος βρέθηκε σε κάποιο GP 1ος, με τον 1ο να είναι πίσω του και πήρε εντολή να αφήσει τον 1ο να τον περάσει.

3. Οι εξαιρέσεις υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τους κανόνες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν την πατησα οπως την προηγουμενη φορα που εφαγα σποιλερ.

Κατεβασα δοκιμαστικα-αγωνα σε 4Κ και τα απολαυσα χθες το βραδυ.

Μιτσικελι-ποπ κορν κλασσικη παρεα.

Χαρηκα λιγο στα δοκιμαστικα...Που λογω φτερου νομιζω οι ταυροι πετουσαν. Ο Μαξ ηταν καταπληκτικος.

Βεβαια οι προσδοκιες και η χαρα ηταν πλασματικη αφου η ποινη των 10 θεσεων ηταν εκει.

Κλεισιμο qualy και ανοιγμα αγωνα...Ηλιος...Ψιλοξενερωσα...Αφου και με την κοντιτερη ζωνη drs κατα 75 μετρα τα προσπερασματα θα ηταν πιο δυσκολα. Επιβεβαιωθηκα.

Καμια σχεση με 2022-2023. Κολλησαμε και απο στρατηγικη δεν φαινοταν να γινεται η υπερβαση. Βεβαια στο πισω μερος του κεφαλιου ο αντιπαλος ειναι ο Νορρις..Και ολο τον αγωνα τον εβλεπα με αυτη την προοπτικη.

Να πω την αληθεια οταν εφθασε πισω απο τον Λεκλερ περιμενα προσπερασμα...Δεν το εδειχνε ο σκηνοθετης αλλα δεν αλλαζε θεση με την καμια ο ολλανδος...Πεφτανε τα δεκατα αλλα μεχρι εκει 0,240 χιλιοστα στον Λεκ.

Μπροστα ο Ρασσελ ηταν εξαιρετικος και κριμα για οτι εγινε. Και αυτος και ο Χαμιλτον αξιζαν τη νικη.

 

Τσεκο Περεζ.

Ελεγε ο Μπραντλ οτι στο Σπα δε θελεις να εισαι στην POLE αλλα στη 2η θεση.

Ωστε μετα την La source κολλας στον μπροστα και τον περνας. Το εχουν κανει πολλοι οδηγοι πολλες χρονιες..Ε ο Τσεκο οχι μονο δεν το εκανε αλλα εχασε και μια θεση και εστριψε 3ος στο Le Combes S.

Tragic!!!

Αλλα ακομα και ετσι τον κρατανε. Τι να πω πιστευω να μας εκπληξουν μεσα στο σαμερ μπρεικ και να τον σουταρουν,.

Ο Μαξ θελει βοηθεια πλεον. Και ο Τσεκο δεν μπορει. Πρεπει να εχεις εναν , να κοβει βαθμους, να επηρεαζει στρατηγικες και γενικα να ειναι μεσα στο mix!!!!

McLaren+Mercedes ειναι σε αυτο 100% με τους 4 οδηγους να ειναι συνεχως εκει μαζι!!!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, xacto είπε

Είναι το Μεξικάνικο όνομα του Sergio Perez, 2ου πιλότου της RedBull. Στο Μεξικό το όνομα Sergio καλείται Checo, όπως το Τάκης ή Μήτσος για το Δημήτρης, το Jim για το James κοκ.

Στην περσινή σεζόν κατατάχτηκε 2ος, το μέγιστο για 2ο πιλότο ομάδας.

Φέτος στους 6 πρώτους αγώνες (έως και το εξωτικό Μαϊάμι) ήταν 2ος, με μικρότερη διαφορά από τον 1ο. 
Διευκρίνηση: Το μέγιστο που μπορεί να πάρει ο 2ος πιλότος ομάδας αν ο 1ος τερματίσει 1ος είναι 7 βαθμοί λιγότεροι από τον 1ο. Στους 6 πρώτους αγώνες ο Max είχε 136 βαθμούς, ο Sergio 103. Η διαφορά θα μπορούσε να είναι 50+, αν υπολογίσεις ότι τυπικά και ο ταχύτερος γύρος θα πάει στον 1ο πιλότο συν ένας αγώνας sprint. 

Από το ηρωικό Μαϊάμι και δώθε, με κάποιες μικρές εξαιρέσεις, η απόδοσή του έχει πέσει κατακόρυφα. Δεν έχει δοθεί κάποια ολοκληρωμένη και λογική (έστω λογικοφανής) εξήγηση για αυτό το φαινόμενο. Το μοναδικό δεδομένο είναι ότι φέτος τα μονοθέσια της RedBull είναι μακράν τα πιο δυσκολοδήγητα, επειδή οι υπόλοιπες ομάδες έχουν πλησιάσει πολύ και τα RedBull λόγω αρχικού σχεδιασμού ήταν τα πιο άκαμπτα και οι περαιτέρω βελτιώσεις τα κάνουν πιο αργά ή περισσότερο απόλυτα και ευαίσθητα. 

Το θέμα με τον Sergio είναι η χώρα καταγωγής του, όπου στην απέναντι ακτή του Ατλαντικού, είναι κόκκινο πανί για μεγάλη ποσότητα λαού. Το αυτό μεταδίδεται και αντιγράφεται και από την εδώ ακτή. Πανηγύρι για όλης της γης τους haters. Αν προσέξεις, το κυρίαρχο ή το σχεδόν πάντα αναφερόμενο, είναι το “Μεξικανός” απευθείας ή με χαρακτηρισμούς που το κάνουν σαφέστατο. Αν προσέξεις λίγο περισσότερο, δεν υπάρχει κάποιο ιστορικό προηγούμενο. 

Για την ακρίβεια υπάρχει ένα. Μετά το Silverstone του ’21 και την σύγκρουση Max Lewis. Ο Lewis είχε δεχτεί απίστευτο bullying από τα ΜΚΔ. Το fb είχε δηλώσει ότι διέγραψε πάρα πολλά σχόλια. Το επιχείρημα φυσικά ήταν ότι ως μαύρος δεν έπρεπε να οδηγεί. 

Εμένα ως συνήθως λόγος δεν μου πέφτει. Σκέφτομαι καμιά φορά ότι με αφορμή την περίπτωση Sergio, θα είχε ενδιαφέρον να ανταλλάσσαμε απόψεις, από ψυχολογία πιλότων, έως παραλυτικού στρες.

Εν κατακλείδι θα εμμείνω στην πρώτη μου άποψη. Εμένα λόγος δεν μου πέφτει. 

Ρηχή η ανάλυση σου ειδικά στο κομμάτι "Μεξικανός". Μπορείς καλύτερα για ξαναπροσπάθησε!

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ASFE είπε

Βεβαια στο πισω μερος του κεφαλιου ο αντιπαλος ειναι ο Νορρις..Και ολο τον αγωνα τον εβλεπα με αυτη την προοπτικη.

Να πω την αληθεια οταν εφθασε πισω απο τον Λεκλερ περιμενα προσπερασμα...Δεν το εδειχνε ο σκηνοθετης αλλα δεν αλλαζε θεση με την καμια ο ολλανδος...Πεφτανε τα δεκατα αλλα μεχρι εκει 0,240 χιλιοστα στον Λεκ.

 

Τωρα που "εκατσε λιγο η σκονη" σκεφτηκα αυτο το περιστατικο. Για μενα ο Μαξ ορθως δε δοκιμασε προσπερασμα σε Λεκλερ γιατι ηξερε οτι ή θα ρισκαρε επαφη, ή θα ρισκαρε να ωφεληθει ο Νορρις πισω του (αν τον αναγκαζε ο Λεκλερ να αλλαξει γραμμη) για να τον περασει. Για μενα αυτο δειχνει τεραστια ωριμοτητα του Μαξ, του βγαζω το καπελο. Εξαιρετικος. Δεν τον βοηθουσε και το πολυ φτερο στην πισω αεροτομη. Αν ειχε τη δυνατοτητα να τον περασει ανετα μετα την ο ρουζ στην ευθεια θα το εκανε.
 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vaggos88 είπε

Mercedes’ Error: Why Russell Was Disqualified In Belgium | Jolyon Palmer’s F1 TV Analysis | WorkdayScreenshot_5.png.b62d3c5761145c39d39796757e557065.png

Spoiler

Πως το κάνεις αυτό να έχεις εικόνα από το video και να σε πηγαίνει εκεί;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 minutes ago, ASFE said:

Δεν την πατησα οπως την προηγουμενη φορα που εφαγα σποιλερ.

Κατεβασα δοκιμαστικα-αγωνα σε 4Κ και τα απολαυσα χθες το βραδυ.

 

 

Δοκιμαστικα εννοεις τα qualify φανταζομαι;

image.png.76c3601af3a83f874f10cb3fc942f4a5.png

 

Εδω τι φαση; Το εχει σχολιασει κανεις; Εχει ξαναγινει κατι τετοιο στο παρελθον; Κανενας πανηγυρισμος. Για ποιο λογο; Γνωριζε κατι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...