Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

38 λεπτά πριν, AtiX είπε

Τελικά, έφαγε 5sec ποινή ο Sainz για το συμβάν με τον Piastri…

Έχασε θέση;

Edit

Ναι έχασε. Δίκαιο πέναλτι, έστριψε σαν βλήμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκείνη η φοβερή στιγμή που νικάς για πρώτη φορά τον μεγαλύτερό σου αδερφό στο αγαπημένο σας video game 😁

 

nwko14u2toyc1.jpg

  • Like 3
  • Haha 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Gulik είπε

Εκείνη η φοβερή στιγμή που νικάς για πρώτη φορά τον μεγαλύτερό σου αδερφό στο αγαπημένο σας video game 😁

 

nwko14u2toyc1.jpg

Τρομερή φωτογραφία 😄 πρώτη φορά την βλέπω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Gulik είπε

Εκείνη η φοβερή στιγμή που νικάς για πρώτη φορά τον μεγαλύτερό σου αδερφό στο αγαπημένο σας video game 😁

 

nwko14u2toyc1.jpg

Aν δεν κάνω κάποιο σοβαρό λάθος εδώ είναι 16 χρονών ο Μαξ και 14 ο Λάντο. Και άλλη μία

Lando-Norris-believes-Max-Verstappen-synergasia-mclaren-redbull-2-scaled.jpg.966413be2a467f9afea160e3da839513.jpg

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα περίμενα να πάρει ποινή ο Piastri στο ξεχασμένο φρενάρισμα και πέταγμα εκτός του Κάρλος .

Έχει δοθεί στο παρελθόν ποινή για το ίδιο ακριβώς πράγμα αλλά άλλες τόσες φορες δεν έχει δοθεί.

Κοινώς αποφασίζουν όπως κάτσει για αυτό ο κόσμος τους κράζει.

Πάντως χθες με τον Κάρλος έχω ξεραθεί από τα γέλια.

Ο τύπος έχει απίστευτο χιούμορ απλώς δεν το ξέρει.

Πολλά μπράβο στον Νόρρις.

Του αξίζει πολύ περισσότερο από κάποιους που απλώς είχα την τύχη να έχουν από νωρίς καλύτερο μονοθέσιο αλλά όχι το ταλέντο  του Λαντο.

Ας είναι έστω και αργά,  η πρωτιά για έναν από τους καλύτερους.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι ο Σάηνθ έφαγε ποινή μόνο και μόνο γιατί διαπραγματευόταν από μόνος του τι πρέπει να γίνει και οι αγωνοδίκες τσαντίστηκαν που τους υποδείκνυε τι πρέπει να κάνουν. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Εγώ πιστεύω ότι ο Σάηνθ έφαγε ποινή μόνο και μόνο γιατί διαπραγματευόταν από μόνος του τι πρέπει να γίνει και οι αγωνοδίκες τσαντίστηκαν που τους υποδείκνυε τι πρέπει να κάνουν. 

εφαγε ποινη γιατι εκανε οριακα divebomb οριακή προσπέραση και με την επαφη (που δεν ειχε κανενα μεριδιο ευθυνης ο αλλος) του κατεστρεψε τον αγωνα,.

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cinemusic είπε

Θα περίμενα να πάρει ποινή ο Piastri στο ξεχασμένο φρενάρισμα και πέταγμα εκτός του Κάρλος .

Έχει δοθεί στο παρελθόν ποινή για το ίδιο ακριβώς πράγμα αλλά άλλες τόσες φορες δεν έχει δοθεί.

Κοινώς αποφασίζουν όπως κάτσει για αυτό ο κόσμος τους κράζει.

O Piastri σωστα δεν εφαγε ποινη γιατι ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης αν θυμαμαι καλα το συμβαν, οποτε δικαιουταν να σπρωξει τον αντιπαλο εκτος πιστας. Hard, αλλα νομιμο racing.

Εδω οι ανανεωμενες οδηγιες που βγηκαν το 2022 απο την ΦΙΑ
F1 overtaking rules: What are the rules of engagement?
 

Αναφορά σε κείμενο

“In order for a car being overtaken to be required to give sufficient room to an overtaking car, the overtaking car needs to have a significant portion of the car alongside the car being overtaken and the overtaking manoeuvre must be done in a safe and controlled manner, while enabling the car to clearly remain within the limits of the track,” the FIA have clarified.

“When considering what is a ‘significant portion’, for an overtaking on the outside of a corner, among the various factors that will be looked at by the stewards when exercising their discretion, the stewards will consider if the overtaking car is ahead of the other car from the apex of the corner.

“The car being overtaken must be capable of making the corner while remaining within the limits of the track.”

Και εδω παρομοια πειστατικα οπου αυτος που ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης, στριμωξε νομιμα τον αντιπαλο εκτος πιστας:

 

 

79XX6G.gif

 

28WWGA.gif

 

 

----------------------------

Ο Sainz εφαγε ποινη γιατι δεν ειχε ελεγχο του μονοθεσιου: εχασε και το apex και μπλοκαρε τροχους χανοντας το πισω μερος του μονοθεσιου που οδηγησε στην συγκρουση.

 

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
"Moreover, the attacker should not have achieved this position by carrying too much speed to make the corner  — this method is called dive-bombing"

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ όταν ο Πιάστρι έσπρωξε τον Σάινθ στην κυριολεξία ο μόνος λόγος που "βρήκε" το απεξ ήταν γιατί έκανε straightline την στροφή 😂

1 hour ago, haHa said:

O Piastri σωστα δεν εφαγε ποινη γιατι ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης αν θυμαμαι καλα το συμβαν, οποτε δικαιουταν να σπρωξει τον αντιπαλο εκτος πιστας. Hard, αλλα νομιμο racing.

 

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
"Moreover, the attacker should not have achieved this position by carrying too much speed to make the corner  — this method is called dive-bombing"

Στην κυριολεξία ο χειρότερος κανόνας που έχουν γράψει τα τελευταία χρόνια. Πολύ καλύτερα πριν που απλά είχαν το significantly alongside, για να δικαιούται κάποιος χώρο στην εσωτερική.

Ο ίδιος κανόνας σκοτώνει προσπεράσματα από την εξωτερική, αλλά και από την εσωτερική.

Στην πρώτη περίπτωση ο αμυνόμενος απλά πάει ευθεία στο απεξ οπότε είναι "μπροστά" και σπρώχνει τον άλλον στην έξοδο. Ενώ στην δεύτερη ο αμυνόμενος από την εξωτερική απλά μπορεί ελεύθερα να στρίψει πάνω στον άλλον (πριν αυτός πάει για το απεξ). Όπως έκανε ο Σάρτζεαντ στον Μάγκνουσεν. (Ο οποίος του έκανε πολύ τίμιο switchback με καλύτερη έξοδο και μια χαρά η στροφή έπαιρνε και τους δύο, μιας και είναι τάπα).

Τραγικό ο Πιάστρι να μην έχει ποινή για το συμβάν με τον Σάινθ, επειδή ο δεύτερος δεν έστριψε πάνω του, ενώ ο Μάγκνουσεν να παίρνει ποινή ενώ ήταν δίπλα στον Σάρτζεαντ από την έξοδο της προηγούμενης στροφής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

O Piastri σωστα δεν εφαγε ποινη γιατι ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης αν θυμαμαι καλα το συμβαν, οποτε δικαιουταν να σπρωξει τον αντιπαλο εκτος πιστας. Hard, αλλα νομιμο racing.

 

O Sainz εχει παρει κεφαλι στην είσοδο της στροφής και ο Piastri αφηνει τα φρενα και κανει βουτια ωστε να τον βγαλει εξω.

Προφανως μετα στην εξοδο της στροφης βγαινει πρωτος αφου τον εχει αφήσει εξω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τ' αλλά θέλουμε περίπου ισοδύναμα μονοθέσια για να απολαμβάνουμε μονομαχίες...

κάνα SC πίσω από τον 1ο μπας και αυξηθεί λίγο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και πολύ σας είναι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...