Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kgkaudi είπε

Κανείς δεν έχει ξαναδεί motion controls ή υβριδική κονσόλα μέχρι τότε

Το PS3 που κυκλοφορησε κι λιγο νωριτερα ειχε motion controls (sixaxis) στο dulshock 3 με αρκετα launch παιχνιδια να τα υποστηριζουν. Στη συνεχεια εβγαλε κι το πρωτοτυπο (lol) PS Move. 

Υβριδικη κονσολα ή μαλλον καλυτερα φορητη με TV out/ dock ειχαν δει παλιοτερα οσοι ειχαν αγορασει τα Sega Nomand κι Sony PSP.

 

  • Like 2
Δημοσ.
21 minutes ago, greenpower22 said:

Το PS3 που κυκλοφορησε κι λιγο νωριτερα ειχε motion controls (sixaxis) στο dulshock 3 με αρκετα launch παιχνιδια να τα υποστηριζουν. Στη συνεχεια εβγαλε κι το πρωτοτυπο (lol) PS Move. 

Υβριδικη κονσολα ή μαλλον καλυτερα φορητη με TV out/ dock ειχαν δει παλιοτερα οσοι ειχαν αγορασει τα Sega Nomand κι Sony PSP.

 

Όλοι ήξεραν ότι η Νιντέντο δούλευε επάνω σε κονσόλα με motion controls. Το motion control του DS3 ήταν afterthought απλά για να έχει και εκείνη κάτι με "motion"

To Wii κυκλοφόρησε 19 Νοεμβρίου 2006 με φούλ motion controls και ο κόσμος έπαθε παροξυσμό. Το PS3 μιά βδομάδα νωρίτερα....

Εννοείται ότι το sixaxis δεν το χρησιμοποίησαν εκτενώς οι devs, όπως και το PS Move, το οποίο ήταν μιά ξεκάθαρη αντιγραφή του Wii, το οποίο και εκείνο δεν αξιοποιήθηκε.

Το Switch τα πάει τόσο καλά διότι είναι ο διάδοχος των 3DS και DS πιό πριν, με ενσωματωμένα στοιχεία του Wii και TV output. Οι φορητές της Νιντέντο ήταν πάντα απίστευτα μηχανάκια με τεράστια βιβλιοθήκη παιχνιδιών, και ο παράδεισος των JRPGs.

 

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Εντάξει αυτή τη στιγμή μιλάμε με δεδομένα 2024, όχι με δεδομένα 80's. Δεν υπάρχει τυφλός φανατισμός με την παλιότερη έννοια ή -αν θες- το core κοινό της Ν είναι αυτό που στήριξε το Wii U, μέχρι εκεί. Δεν γίνεται μία κονσόλα να πουλήσει 100 και 120m επειδή έχει φανατικούς, δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Ενας παραγοντας μεγαλος (εκτος του επιτυχημένου μαρκετινγκ) ειναι η συσπειρωση του fanbase. Ολες τις προηγουμενες γενιες υποστηριζε 2 κονσολες. Πχ ηθελες pokemon επαιρνες απαραιτητα φορητη κτλ Τωρα εχει μονο μια κονσολα κι ολα τα studio κανουν παιχνιδια για μια κονσολα. Πχ δες κι αυτο. Τη γενια του DS-Wii ειχε πουλησει 150+100= 250εκ κονσολες. Τωρα με το switch 130εκ. Σαφως κι υπηρχε μεγαλο κοινο που αγοραζε κι τη φορητη κι τη σταθερη κονσολα αλλα υπηρχε κι κοινο που ειχε μονο τη μια. Τωρα εχει ενωσει το κοινο της αλλα κι εχει κερδισει κι νεο κοινο.

 

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν είναι θέμα franchise στην προκειμένη, οι Pokemon fans θέλουν να κυνηγάνε ζωάκια στο δάσος, δεν ενδιαφέρονται για τεχνική αρτιότητα, αυτό που θέλουν το παίρνουν ακόμα κι αν είναι unplayable το game. Ξαναλέω, το ανάποδο πρέπει να σε προβληματίζει: οι PS owners που ενδιαφέρονται για τεχνική αρτιότητα και για σενάριο, χαρακτήρες, gameplay δεν στήριξαν αρκετά το Ragnarok, όπως συμφώνησες κι εσύ. Γιατί;

Ξεκαθαρα θεμα franchise ειναι κι αν δεις τις πωλησεις απο την εποχη του gameboy τα pokemon ηταν ενα τεραστιο ονομα με πωλησεις σε card game, anime κτλ. Τα παιχνιδια πο τοτε εκαναν πωλησεις 15-30 εκ. Κι μεσα σε αυτα τα νουμερα συνεχιζουν τα pokemon του switch. Τα god of war ειναι ενα μονο video game franchise το οποιο τις προηγουμενες γενιες ειχε πωλησεις 1-5 εκ ενω στο reboot του 2018 εφτασε τα 25 εκ και με το Ragnarok τα 11+. Το συγκεκριμενο πασχει απο cross gen sequel fatigue καθως το PS5 δεν εχει ακομα μεγαλο user base. Sequel fatigue βλεπεις κι το Pokemon Arceus ή στα 2 Zelda του Switch ή στο Horizon κτλ.

 

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Προφανώς και είναι υποδεέστερα, ούτε γίνεται, ούτε υπάρχει λόγος να παίζεις 4Κ60 στην παραλία σε 7 ίντσες οθόνη. Ωστόσο υπάρχουν, δεν είναι ότι δεν υπάρχουν, γιατί πριν είπες ότι «δεν παίζει 3d-party support».

Το switch εχει τεραστιο 3rd party support. Κανεις δεν μπορει να το αμφισβητισει αυτο. (Βεβαια εχει κι πολυ shovelware.) Το θεμα δεν ειναι ομως μονο στην αναλυση. Δεν ειναι οτι το MK1 ή το hogwars ειναι 4Κ στο ενα κι 1080π στο αλλο ή στα framerates. Εχουν τεραστιες διαφορες στον τεχνικο τομεα απο textures, animations, draw distance. lightning/shadows, pop-in κτλ. Ακομη κι bugs πχ Tales of Symphonia που δεν υπαρχουν στις αλλες εκδοσεις. Οποτε εχει μια λογικη να εχεις switch μονο για τα exlusive ή πιο ελαφρια/indie παιχνιδια που εκει ειναι 99% ομοια. Εκτος αν δεν εχεις αλλη κονσολα ή θες τη φορητοτητα οποτε εκει ειναι αλλη κουβεντα.

 

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Άλλος μύθος που έχει πάψει να ισχύει, ότι τα games της Ν είναι ακριβά κλπ. Πάω προχτές στο Public για χάζεμα, βλέπω το Spider-man 2 στα 80 ευρώ και γέλαγα από μέσα μου. Δεν θυμάμαι να έχει κυκλοφορήσει ποτέ game της Ν σε τέτοια τιμή.

Δυστυχως δεν ειναι κανενας μυθος. Το spiderman 2 ειναι νεα κυκλοφορια που μπορει να εχει 70-80 τωρα (με την αυξηση 10 ευρω που εκανε σε αυτη τη γενια η sony) αλλα του χρονου θα ειναι στα 40 κι σε 2-3 χρονια στα 20 ευρω. Δες πχ τα υπολοιπα sony exlcusive. Τα βαζει σε sale σε τιμες 10-40 συνεχεια Χριστουγεννα, Καλοκαιρι (days of play) κτλ. Ποια παιχνιδια βγαζει σε sales η Nintendo? Κανενα. Ποσο κοστιζε στο public που  πηγες το Super Mario Odyssey κι το Mario Kart 8 ή το Breath of the Wild που ειναι ολα launch τιτλοι? Επισης η Nintento ακολουθησε τους αλλους στην αυξηση τιμης με αρχη το Tears of the Kingdom (75 στο public, δε ξερω αν το ειχε το public που πηγες κι γελασες κι με αυτο) κι μαλλον ειναι προαγγελος για το Switch 2. 

Επισης μια αλλη παραμετρος που μαλλον δεν την εχεις σκεφτει. Οταν περνουσαμε τα μισα μιας video game γενιας καθε εταιρια εβγαζε πολλα παιχνιδια (συνηθως τα best selling) σε φθηνες εκδοσεις των 20 ευρω. Πχ Platinum, Essentials, Hits, Selects κτλ. Το PS5 ειναι στο 1/3 της ζωης του αλλα το Switch ειναι στο τελευταιο ετος κι ακομη δεν εχει βγαλει Nintento Selects κι πιθανοτατα δεν θα βγαλει. Οποτε lauch/selling τιτλοι full price πλεον.

  • Like 2
Δημοσ.
2 minutes ago, greenpower22 said:

Ενας παραγοντας μεγαλος (εκτος του επιτυχημένου μαρκετινγκ) ειναι η συσπειρωση του fanbase. Ολες τις προηγουμενες γενιες υποστηριζε 2 κονσολες. Πχ ηθελες pokemon επαιρνες απαραιτητα φορητη κτλ Τωρα εχει μονο μια κονσολα κι ολα τα studio κανουν παιχνιδια για μια κονσολα. Πχ δες κι αυτο. Τη γενια του DS-Wii ειχε πουλησει 150+100= 250εκ κονσολες. Τωρα με το switch 130εκ. Σαφως κι υπηρχε μεγαλο κοινο που αγοραζε κι τη φορητη κι τη σταθερη κονσολα αλλα υπηρχε κι κοινο που ειχε μονο τη μια. Τωρα εχει ενωσει το κοινο της αλλα κι εχει κερδισει κι νεο κοινο.

 

Ξεκαθαρα θεμα franchise ειναι κι αν δεις τις πωλησεις απο την εποχη του gameboy τα pokemon ηταν ενα τεραστιο ονομα με πωλησεις σε card game, anime κτλ. Τα παιχνιδια πο τοτε εκαναν πωλησεις 15-30 εκ. Κι μεσα σε αυτα τα νουμερα συνεχιζουν τα pokemon του switch. Τα god of war ειναι ενα μονο video game franchise το οποιο τις προηγουμενες γενιες ειχε πωλησεις 1-5 εκ ενω στο reboot του 2018 εφτασε τα 25 εκ και με το Ragnarok τα 11+. Το συγκεκριμενο πασχει απο cross gen sequel fatigue καθως το PS5 δεν εχει ακομα μεγαλο user base. Sequel fatigue βλεπεις κι το Pokemon Arceus ή στα 2 Zelda του Switch ή στο Horizon κτλ.

 

Το switch εχει τεραστιο 3rd party support. Κανεις δεν μπορει να το αμφισβητισει αυτο. (Βεβαια εχει κι πολυ shovelware.) Το θεμα δεν ειναι ομως μονο στην αναλυση. Δεν ειναι οτι το MK1 ή το hogwars ειναι 4Κ στο ενα κι 1080π στο αλλο ή στα framerates. Εχουν τεραστιες διαφορες στον τεχνικο τομεα απο textures, animations, draw distance. lightning/shadows, pop-in κτλ. Ακομη κι bugs πχ Tales of Symphonia που δεν υπαρχουν στις αλλες εκδοσεις. Οποτε εχει μια λογικη να εχεις switch μονο για τα exlusive ή πιο ελαφρια/indie παιχνιδια που εκει ειναι 99% ομοια. Εκτος αν δεν εχεις αλλη κονσολα ή θες τη φορητοτητα οποτε εκει ειναι αλλη κουβεντα.

 

Δυστυχως δεν ειναι κανενας μυθος. Το spiderman 2 ειναι νεα κυκλοφορια που μπορει να εχει 70-80 τωρα (με την αυξηση 10 ευρω που εκανε σε αυτη τη γενια η sony) αλλα του χρονου θα ειναι στα 40 κι σε 2-3 χρονια στα 20 ευρω. Δες πχ τα υπολοιπα sony exlcusive. Τα βαζει σε sale σε τιμες 10-40 συνεχεια Χριστουγεννα, Καλοκαιρι (days of play) κτλ. Ποια παιχνιδια βγαζει σε sales η Nintendo? Κανενα. Ποσο κοστιζε στο public που  πηγες το Super Mario Odyssey κι το Mario Kart 8 ή το Breath of the Wild που ειναι ολα launch τιτλοι? Επισης η Nintento ακολουθησε τους αλλους στην αυξηση τιμης με αρχη το Tears of the Kingdom (75 στο public, δε ξερω αν το ειχε το public που πηγες κι γελασες κι με αυτο) κι μαλλον ειναι προαγγελος για το Switch 2. 

Επισης μια αλλη παραμετρος που μαλλον δεν την εχεις σκεφτει. Οταν περνουσαμε τα μισα μιας video game γενιας καθε εταιρια εβγαζε πολλα παιχνιδια (συνηθως τα best selling) σε φθηνες εκδοσεις των 20 ευρω. Πχ Platinum, Essentials, Hits, Selects κτλ. Το PS5 ειναι στο 1/3 της ζωης του αλλα το Switch ειναι στο τελευταιο ετος κι ακομη δεν εχει βγαλει Nintento Selects κι πιθανοτατα δεν θα βγαλει. Οποτε lauch/selling τιτλοι full price πλεον.

Μακάρι να μπορούσα να έβαζα και άλλα like. Δεν με αφήνει το σύστημα. Συμφωνώ μέχρι κεραίας.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πόσοι όμως έχουν ΜΟΝΟ Switch ? Eχω έναν μόνο γνωστό που έχει μόνο switch ως παιχνιδομηχανή(βέβαια έχει gaming PC).Επίσης όσοι φίλοι είχαν 3ds προφανώς μη έχοντας επιλογή για portability + pokemon πήγαν σε Switch.Είχα διαβάσει κάπου πως περίπου το 70% τον κατόχων έχουν και Xbox / Playstation.Όχι οτι έχει σημασία βέβαια στο εντυπωσιακό 130 millions.

Προσωπική μου εκτίμηση πως δεν θα πιάσει το ίδιο νούμερο η Nintendo αν ακολουθήσει την ίδια συνταγή και δύσκολα θα κάνουν upgrade οι παλιοί.

Προσωπικά το είχα , το πούλησα και δεν μου έχει λείψει.Το ίδιο βέβαια έχω να πω και για το PS5.Αυτά τα ωραία muliplayer με τα παιδιά που περιγράφουν άλλοι δεν τα βίωσα , το παιδί δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για την κονσόλα όσο και να προσπάθησα με κάτι splatoon , rayman legends κλπ.Παίζει περισσότερο στο τάμπλετ.

Επεξ/σία από Chocobo
  • Like 2
Δημοσ.

Κάτοχος switch oled εδώ και μερικούς μήνες,έχουμε λιώσει το nintendo sports μαζί με το παιδί και η χαρά μας είναι η απερίγραπτη.Οσον αφορά τις επιδόσεις της κονσόλας, μας είναι παντελώς αδιάφορο.Ευγε nintendo!

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, kgkaudi said:

Το Wii και το Switch έφεραν το διαφορετικό μην ξεχνάς. Κανείς δεν έχει ξαναδεί motion controls ή υβριδική κονσόλα μέχρι τότε. Τώρα, τι νέο θα φέρει το Switch 2 ή όπως λέγεται, κανείς δεν ξέρει. Επίσης, υποτιμάς την δύναμη του marketing. Και δόξα τω θεώ, ειδικά Σκανδιναβία βλέπεις διαφημίσεις Switch ακόμα και στον ύπνο σου.

Συμφωνώ, άρα η διαφορετικότητα και το μάρκετινγκ είναι που έφεραν τις πωλήσεις και κάτι ψιλά ήρθαν από το core κοινό.

2 hours ago, kgkaudi said:

Δες βίντεο του Act Man για την αντίδραση στο review του και θα το καταλάβεις.

Δεν ήξερα ποιος είναι ο Act Man και δεν βρήκα σε ποιο review αναφέρεσαι, αλλά το πρώτο βίντεο που μου έβγαλε το youtube όταν έκανα search είναι ένα με τα μεγαλύτερα console fails και στις 12 κονσόλες που εξετάζει ξεχνάει να αναφέρει το PS Vita. Τουλάχιστον ενδιαφέρον.

2 hours ago, kgkaudi said:

Είναι πολύ λίγα όμως. Πρέπει να πετσοκόψεις τόσο πολύ, που στην ουσία είναι παιχνίδι τουλάχιστον μια γενιά πίσω. Πχ, το Baldur's gate 3 ή το RE4 remake, παιχνίδι που το ορίτζιναλ βγήκε αποκλειστική για την Ninty, δεν βγήκε ποτέ εκεί.

Είναι υπερβολικά πάρα πολλά τα 3rd-party games στο NSw. Ναι, δεν είναι τα τελευταία ΑΑΑ, αλλά αυτό απέχει από το «δεν έχει 3rd-party games».

2 hours ago, kgkaudi said:

Μάλλον είδες μόνο την στοίβα με το PS5. Γιατί έκανα σε φίλη δώρο το Mario Kart 8, παιχνίδι του 2017, και έδωσα 60 ευρώ στο σουηδικό σκρουτζομάγαζο. Οπότε, τα παιχνίδια τους εδώ πάνω μια χαρά χαβιάρι κόστίζουν ακόμα. 

Σωστά, άρα το επιχείρημα πρέπει να είναι «τα games της Ν δεν ρίχνουν τιμές», όχι «τα games της Ν είναι πανάκριβα», όταν των υπολοίπων είναι ακριβότερα.

1 hour ago, greenpower22 said:

Ενας παραγοντας μεγαλος (εκτος του επιτυχημένου μαρκετινγκ) ειναι η συσπειρωση του fanbase. Ολες τις προηγουμενες γενιες υποστηριζε 2 κονσολες. Πχ ηθελες pokemon επαιρνες απαραιτητα φορητη κτλ Τωρα εχει μονο μια κονσολα κι ολα τα studio κανουν παιχνιδια για μια κονσολα. Πχ δες κι αυτο. Τη γενια του DS-Wii ειχε πουλησει 150+100= 250εκ κονσολες. Τωρα με το switch 130εκ. Σαφως κι υπηρχε μεγαλο κοινο που αγοραζε κι τη φορητη κι τη σταθερη κονσολα αλλα υπηρχε κι κοινο που ειχε μονο τη μια. Τωρα εχει ενωσει το κοινο της αλλα κι εχει κερδισει κι νεο κοινο.

Δεν στέκει σαν επιχείρημα αυτό, σόρι. Αφενός όσοι είχαν Wii, είχαν και NDS, αφετέρου όποιος είχε NDS, κατά πάσα πιθανότητα είχε και ένα δεύτερο ή ακόμα και τρίτο NDS. Υπάρχουν τα σχετικά στατιστικά, αν τα βρω πινακάκι θα το ποστάρω.

1 hour ago, greenpower22 said:

Ξεκαθαρα θεμα franchise ειναι κι αν δεις τις πωλησεις απο την εποχη του gameboy τα pokemon ηταν ενα τεραστιο ονομα με πωλησεις σε card game, anime κτλ. Τα παιχνιδια πο τοτε εκαναν πωλησεις 15-30 εκ. Κι μεσα σε αυτα τα νουμερα συνεχιζουν τα pokemon του switch. Τα god of war ειναι ενα μονο video game franchise το οποιο τις προηγουμενες γενιες ειχε πωλησεις 1-5 εκ ενω στο reboot του 2018 εφτασε τα 25 εκ και με το Ragnarok τα 11+. Το συγκεκριμενο πασχει απο cross gen sequel fatigue καθως το PS5 δεν εχει ακομα μεγαλο user base. Sequel fatigue βλεπεις κι το Pokemon Arceus ή στα 2 Zelda του Switch ή στο Horizon κτλ.

Άρα το franchise GoW πάσχει από sequel fatigue μετά από ένα sequel, αλλά το franchise Pokemon δεν πάσχει από sequel fatigue μετά από 40 sequels. 

Τα Zelda πως πάσχουν από fatigue, όταν το ένα έχει πουλήσει 32m σε 7 χρόνια και το άλλο έχει πουλήσει 20m σε 7 μήνες; Πώς κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα;

1 hour ago, greenpower22 said:

Δυστυχως δεν ειναι κανενας μυθος. Το spiderman 2 ειναι νεα κυκλοφορια που μπορει να εχει 70-80 τωρα (με την αυξηση 10 ευρω που εκανε σε αυτη τη γενια η sony) αλλα του χρονου θα ειναι στα 40 κι σε 2-3 χρονια στα 20 ευρω. Δες πχ τα υπολοιπα sony exlcusive. Τα βαζει σε sale σε τιμες 10-40 συνεχεια Χριστουγεννα, Καλοκαιρι (days of play) κτλ. Ποια παιχνιδια βγαζει σε sales η Nintendo? Κανενα. Ποσο κοστιζε στο public που  πηγες το Super Mario Odyssey κι το Mario Kart 8 ή το Breath of the Wild που ειναι ολα launch τιτλοι? Επισης η Nintento ακολουθησε τους αλλους στην αυξηση τιμης με αρχη το Tears of the Kingdom (75 στο public, δε ξερω αν το ειχε το public που πηγες κι γελασες κι με αυτο) κι μαλλον ειναι προαγγελος για το Switch 2. 

Απάντησα και στον από φίλο πιο πάνω, ότι το επιχείρημα είναι ότι διατηρούν τις τιμές τους τα γκέιμς της Ν, όχι ότι είναι ακριβά. Αρχικά το TotK είχε 70 ευρώ launch price, όχι 75, αλλά ακόμα κι έτσι είναι το μοναδικό Nintendo game σε αυτή την τιμή.

Επιπλέον, το οικονομικό μοντέλο που ακολουθεί η Sony δεν θα της βγει. Το ότι του χρόνου θα έχει 40 ευρώ, δεν μου λέει κάτι προσωπικά, του χρόνου θα το παίξω στην συνδρομή που έχω, το θέμα είναι ότι η Sony χάνει την πώληση σήμερα από εμένα που είχα σκοπό να της δώσω, ενώ παράλληλα έχω και ενεργή συνδρομή. 

Τέλος, τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο βγάζει εκπτώσεις η Ν στο eshop της, τα 1st-party πέφτουν ένα 33% κάθε τόσο (για να μην αναφέρω ότι με τα vouchers αγοράζεις δύο games στο launch για 50 ευρώ το καθένα, ακόμα και το TotK έτσι το πήρα). Ναι, δεν πέφτουν ποτέ σε τιμές χώμα του τύπου 10 ευρώ, αλλά από την άλλη έτσι δεν χάνει αξία και η αγορά σου στην περίπτωση που θέλεις να πουλήσεις μεταχειρισμένο κάποιο physical game.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν στέκει σαν επιχείρημα αυτό, σόρι. Αφενός όσοι είχαν Wii, είχαν και NDS, αφετέρου όποιος είχε NDS, κατά πάσα πιθανότητα είχε και ένα δεύτερο ή ακόμα και τρίτο NDS. Υπάρχουν τα σχετικά στατιστικά, αν τα βρω πινακάκι θα το ποστάρω.

Προφανως κι στεκει. Την γενια τοτε πουλησε 250 εκ κονσολες κι τωρα 130. Κι δεν ειχαν ολοι DS κι Wii μαζι αλλα ενα τμημα. Κερδισε μεγαλο κοινο με casuals που επαιζαν Wii Sports/Wii Fit κτλ κι εχω αρκετα παραδειγματα απο το περιβαλλον μου. Επισης οποιος επαιζε ποκεμον δεν ειχε κανενα λογο να παρει Wii. Επισης οπως καποιοι ειχαν 2-3 DS ετσι κι τωρα καποιο εχουν 2-3 (ή κι παραπανω) switch.

 

7 λεπτά πριν, Malthador είπε

Άρα το franchise GoW πάσχει από sequel fatigue μετά από ένα sequel, αλλά το franchise Pokemon δεν πάσχει από sequel fatigue μετά από 40 sequels. 

Τα Zelda πως πάσχουν από fatigue, όταν το ένα έχει πουλήσει 32m σε 7 χρόνια και το άλλο έχει πουλήσει 20m σε 7 μήνες; πώς κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα;

το Ragnarok πουλησε 11 κι του 2018 πουλησε 25. Ναι sequel fatigue+cross gen+μικρο install base ps5.

Το Zeldα ναι απ οσο ξερω το 20 ειναι μικροτερο απο το 32.

Τα ποκεμον ειναι ιδιαιτερη περιπτωση κι δειχνει τη δυναμικη του franchise. Δεν ειναι τυχαιο εξαλλου οτι κι τα παλια εχουν μεγαλη αξια σαν μεταχειρισμενα σε σχεση με τα υπολοιπα της νιντεντο γιατι τα θελει πιο πολυ κοσμος.

11 λεπτά πριν, Malthador είπε

Απάντησα και στον από φίλο πιο πάνω, ότι το επιχείρημα είναι ότι διατηρούν τις τιμές τους τα γκέιμς της Ν, όχι ότι είναι ακριβά. Αρχικά το TotK είχε 70 ευρώ launch price, όχι 75, αλλά ακόμα κι έτσι είναι το μοναδικό Nintendo game σε αυτή την τιμή.

Επιπλέον, το οικονομικό μοντέλο που ακολουθεί η Sony δεν θα της βγει. Το ότι του χρόνου θα έχει 40 ευρώ, δεν μου λέει κάτι προσωπικά, του χρόνου θα το παίξω στην συνδρομή που έχω, το θέμα είναι ότι η Sony χάνει την πώληση σήμερα από εμένα που είχα σκοπό να της δώσω, ενώ παράλληλα έχω και ενεργή συνδρομή. 

Τέλος, τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο βγάζει εκπτώσεις η Ν στο eshop της, τα 1st-party πέφτουν ένα 33% κάθε τόσο (για να μην αναφέρω ότι με τα vouchers αγοράζεις δύο games στο launch για 50 ευρώ το καθένα, ακόμα και το TotK έτσι το πήρα). Ναι, δεν πέφτουν ποτέ σε τιμές χώμα του τύπου 10 ευρώ, αλλά από την άλλη έτσι δεν χάνει αξία και η αγορά σου στην περίπτωση που θέλεις να πουλήσεις μεταχειρισμένο κάποιο physical game.

Παιζεις με τις λεξεις νομιζω. Το οτι διατηρουν τις τιμες τα κανει πιο ακριβα σε βαθος χρονου. Για τις Day One τιμες ναι εχουν ακομη διαφορα 10 ευρω για τα PS5 αλλα η νιντεντο εκανε την αρχη με το tears of the kingdom στα 75 (κι οχι 70 που λες, παραθετω κι φωτογραφικη αποδειξη) κι εκει θα παει το πραγμα. Επισης δεν σχολιασες το γεγονος οτι δεν εβγαλε ακομη Nintento Selects. Οσο για τα sales που λες εινα μονο digital κι ακομη εκει ειναι μικροτερες σε σχεση με της σονυ. Κι ξαναρωταω. Τι τιμη εχει αυτη τη στιγμη το Mario Odyssey, Mario Kart 8 κι τα υπολοιπα launch στο public? 8 χρονια μετα. Παραλληλες πες μου κι τι τιμες εχουν τα launch PS/Xbox games στο public.

Κι τελος μια ερωτηση για δυνατους λυτες. Αφου η νιντεντο εκανε την αυξηση τωρα μολις με το Tears of the Kingdom, πως και τα Pokemon Platinum/Black/White/Sun/Moon/X/Y ειχαν αρχικη τιμη 40 ενω τα Pokemon Arceus/Sword/Shield/Violet/Scarlet ειχαν 60? Γιατι το Metroid Samus returns 40 κι το Metroid Dread 60? 

zelda.png

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
17 minutes ago, greenpower22 said:

Προφανως κι στεκει. Την γενια τοτε πουλησε 250 εκ κονσολες κι τωρα 130. Κι δεν ειχαν ολοι DS κι Wii μαζι αλλα ενα τμημα. Κερδισε μεγαλο κοινο με casuals που επαιζαν Wii Sports/Wii Fit κτλ κι εχω αρκετα παραδειγματα απο το περιβαλλον μου. Επισης οποιος επαιζε ποκεμον δεν ειχε κανενα λογο να παρει Wii. Επισης οπως καποιοι ειχαν 2-3 DS ετσι κι τωρα καποιο εχουν 2-3 (ή κι παραπανω) switch.

Ok, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε, τουλάχιστον μέχρι να βρω τα στατιστικά του NDS.

17 minutes ago, greenpower22 said:

το Ragnarok πουλησε 11 κι του 2018 πουλησε 25. Ναι sequel fatigue+cross gen+μικρο install base ps5.

Το Zeldα ναι απ οσο ξερω το 20 ειναι μικροτερο απο το 32.

Τα ποκεμον ειναι ιδιαιτερη περιπτωση κι δειχνει τη δυναμικη του franchise. Δεν ειναι τυχαιο εξαλλου οτι κι τα παλια εχουν μεγαλη αξια σαν μεταχειρισμενα σε σχεση με τα υπολοιπα της νιντεντο γιατι τα θελει πιο πολυ κοσμος.

Σε ότι αφορά το Ragnarok, το «cross-gen» που αναφέρεις και το «μικρό install base του PS5» πώς συντελούν στο να κάνει λιγότερες πωλήσεις ο τίτλος; Δηλαδή επειδή κυκλοφόρησε σε περισσότερες κονσόλες έκανε λιγότερες πωλήσεις; Το χάνω λίγο το σκεπτικό.

Το TotK πούλησε 20 στο 1/10 του χρονικού διαστήματος που το BotW πούλησε 32m, σε βάθος χρόνου θα το ξεπεράσει ή στην χειρότερη θα το ισοφαρίσει.

Ναι, αυτό είπα κι εγώ για τα Pokemon, είναι ιδιαίτερη περίπτωση, επομένως δεν μας ενδιαφέρει το αν είναι τεχνικώς άρτια, όταν δεν είναι κριτήριο αγοράς για αυτούς που τα αγοράζουν.

20 minutes ago, greenpower22 said:

Παιζεις με τις λεξεις νομιζω. Το οτι διατηρουν τις τιμες τα κανει πιο ακριβα σε βαθος χρονου. Για τις Day One τιμες ναι εχουν ακομη διαφορα 10 ευρω για τα PS5 αλλα η νιντεντο εκανε την αρχη με το tears of the kingdom στα 75 (κι οχι 70 που λες, παραθετω κι φωτογραφικη αποδειξη) κι εκει θα παει το πραγμα. Επισης δεν σχολιασες το γεγονος οτι δεν εβγαλε ακομη Nintento Selects. Οσο για τα sales που λες εινα μονο digital κι ακομη εκει ειναι μικροτερες σε σχεση με της σονυ. Κι ξαναρωταω. Τι τιμη εχει αυτη τη στιγμη το Mario Odyssey, Mario Kart 8 κι τα υπολοιπα launch στο public? 8 χρονια μετα. Παραλληλες πες μου κι τι τιμες εχουν τα launch PS/Xbox games στο public.

Για την τιμή στην ελληνική αγορά έχεις δίκιο, είχα μείνει στα $70 που είχα διαβάσει στα ειδησεογραφικά, προφανώς μπήκε έξτρα καπέλο στην ελληνική αγορά. Από εκεί και πέρα ας το διαχωρίσουμε για να είναι πιο σαφές:

  • Αν κάποιος ενδιαφέρεται να παίζει games 2 και 3 χρόνια μετά το launch τους, τότε XBOX και Playstation είναι πιο οικονομικές επιλογές, ειδικά με τις συνδρομές, με τις οποίες δεν θα χρειαστεί να αγοράσει σχεδόν κανένα game.
  • Αν κάποιος ενδιαφέρεται να παίζει games στο launch τους (όπως εγώ), τότε η Nintendo είναι πιο οικονομική επιλογή, με τα vouchers στο eshop τα games της Ν day one βγαίνουν στα 50 ευρώ το καθένα (ή 30 ευρώ αν αγοράζεις από το γιαπωνέζικο eshop - τόσο αγόρασα εγώ το TotK).
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο στη Nintendo, μπράβο στο Switch και να το χαίρεστε όσοι το έχετε. Τούτου λεχθέντος, συνεχίζω να θεωρώ ότι η Sony κάνει λάθος που παραμένει εκτός portable gaming. Να βγάλει π.χ. μία σοβαρή φορητή κονσόλα που να παίζει καλύτερα από ποτέ όλο το Playstation Library μέχρι το PS4. Τεράστιος ανεκμετάλλευτος πλούτος.

Επεξ/σία από whoever81
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Σε ότι αφορά το Ragnarok, το «cross-gen» που αναφέρεις και το «μικρό install base του PS5» πώς συντελούν στο να κάνει λιγότερες πωλήσεις ο τίτλος; Δηλαδή επειδή κυκλοφόρησε σε περισσότερες κονσόλες έκανε λιγότερες πωλήσεις; Το χάνω λίγο το σκεπτικό.

Το TotK πούλησε 20 στο 1/10 του χρονικού διαστήματος που το BotW πούλησε 32m, σε βάθος χρόνου θα το ξεπεράσει ή στην χειρότερη θα το ισοφαρίσει.

Το σκεπτικο ειναι οτι πολυ το προσπερνουν με την προοπτικη να το παρουν κι να το παιξουν στο PS5 οποτε κι αν παρουν PS5. Οι ενεργοι χρηστες του PS4 ειναι πλεον πολυ λιγοτεροι απο τους πραγματικους αγοραστες της κονσολας. Μια βολτα απο τις αγγελιες μεταχερισμενων PS4 κι θα το δεις. Δεν ειναι αμεσα συγκρισιμο με το zelda tears που εκανε αυτες τις πωλησεις με αυτο το install base. Επισης για τις πωλησεις σε βαθος χρονου δεν πιστευω οτι θα φτασει αυτα τα νουμερα. Επειδη εχω παρακολουθησει λιγο κι οικονομικους αναλυτες, λενε οτι πλεον τα παιχνιδια κανουν πανω απο το 80% των συνολικων πωλησεων του στο lauch, κι γι αυτο καιγονται τοσο πολυ οι εταιριες για τα pre-orders γιατι αποτελει metric για τις πωλησεις συνολικα του παιχνιδου. Πολυ λιγα παιχνιδια εχουν long lasting legs για να πουλησουν πολλα σε βαθος χρονου.

Για τα ποκεμον συμφωνουμε οτι εχει αλλη δυναμικη κι κοινο που οτι κι να τους δωσεις κι οτι προβληματα να εχει, αμα γραφει ποκεμον πανω θα το αγορασουν.

9 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ok, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε, τουλάχιστον μέχρι να βρω τα στατιστικά του NDS.

Σε τι διαφωνεις ακριβως?

Ξερω πολλα ατομα που ειχα μονο Wii ή μονο DS. Μπορει καποιοι να ειχαν πολλαπλα DS αλλα ξερω κι ατομα με πολλαπλα switch.

Wii+DS=250. Switch=130.

Το οτι η Νιντεντο αυτη τη γενια υποστηριζει μονο μια κονσολα κι εχει ολα τα στουντιο κι τα franchise της εκει, νομιζεις οτι δεν εχει παιξει ρολο στις πωλησεις κι την επιτυχια του switch? Αν παραλληλα με το switch κυκλοφορουσε κι το 4DS κι εβγαζε εκει τα Pokemon Arceus/Scarlet/Shield κι οχι στο switch, πιστευεις οτι το switch θα ειχε τις ιδιες πωλησεις αυτη τη στιγμη?

13 λεπτά πριν, Malthador είπε

Για την τιμή στην ελληνική αγορά έχεις δίκιο, είχα μείνει στα $70 που είχα διαβάσει στα ειδησεογραφικά, προφανώς μπήκε έξτρα καπέλο στην ελληνική αγορά. Από εκεί και πέρα ας το διαχωρίσουμε για να είναι πιο σαφές:

  • Αν κάποιος ενδιαφέρεται να παίζει games 2 και 3 χρόνια μετά το launch τους, τότε XBOX και Playstation είναι πιο οικονομικές επιλογές, ειδικά με τις συνδρομές, με τις οποίες δεν θα χρειαστεί να αγοράσει σχεδόν κανένα game.
  • Αν κάποιος ενδιαφέρεται να παίζει games στο launch τους (όπως εγώ), τότε η Nintendo είναι πιο οικονομική επιλογή, με τα vouchers στο eshop τα games της Ν day one βγαίνουν στα 50 ευρώ το καθένα (ή 30 ευρώ αν αγοράζεις από το γιαπωνέζικο eshop - τόσο αγόρασα εγώ το TotK).

Παντεντες για να παιρνουμε πιο φθηνα παιχνιδια ειτε στο launch ειτε αργοτερα σαν καταναλωτες μπορουμε να βρουμε. Πχ τωρα με το 2+1 που ετρεχε στα public επαιρνες ανετα 3 launch PS5/Switch παιχνιδια 60-70 ευρω κι σου εβγαιναν 40 το ενα. Γενικα ομως ειναι ξεκαθαρο οτι οποιος ειναι συλλεκτης κι οχι μονο gamer θα ξοδεψει πολυ περισσοτερα για Nintento.

H Sony κανει μεγαλυτερες εκπτωσεις κι στα physical κι στα digital κι μεχρι στιγμης βγαζει κι τα Playstation Hits. Στο τωρινο black friday η Νιντεντο δεν εβγαλε κανενα physical παιχνιδι της  σε εκπτωση ακομη κι στο MyNintendo Store αλλα ουτε κι προς τους retailers. Κι στο store 20-33%. Το οτι πουλανε τα public to Mario Kart 8 στα 65 ενω κι η ιδια η Νιντεντο στο eshop δεν το εχει βαλει ποτε κατω απο 33% εκπτωση (40 ευρω) κατι δειχνει. Τα Nintendo Selects αγνοουνται. Ενω εγινε ηδη μια ανοδος τιμης οπως ανεφερα για τα pokemon, metroid απο τα 40-60 που περασε στα ψιλα λογω ενος μαρκετινκ τρικ. Κι η τιμη των 75 του tears δειχνει πως θα κινηθει μελλοντικα η Νιντεντο, Αφηνει τους αλλους να δοκιμασουν κι ακολουθει μετα, οπως με το κλειδωμα του online gaming πισω απο τη συνδρομη πρωτα απο τη Microsoft μετα απο τη Sony κι μετα κι απο τη Νιντεντο. Σαν τα καρτελ ενα πραγμα.

Εμας σαν gamers μας νοιαζουν τα καλα παιχνιδι οπου κι αν ειναι. Σαν καταναλωτες μας νοιαζει η τσεπη μας. Τα υπολοιπα ειναι για τα fanboys κι τους μετοχους.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Volga είπε

Και ο λόγος δεν είναι οτι δεν θέλει, ο λόγος είναι οτι η SONY πλήρωνε για να μην βγούν παιχνίδια στις άλλες κονσόλες.  Οταν πρακτικά το κατάλαβε διαφοροποιήθηκε.

Η Sega γι αυτό έκλεισε

H Microsoft οκ δεν κλείνει γιατι είναι καταράκτης με δολάρια

Η Nintendo ο μονος τρόπος να ανταπεξέλθει ηταν ή να διαφοροποιηθεί ή να πληρώσει περισσότερα από τη SONY στους Developers. Αναγκαστικά διάλεξε τον πρώτο δρόμο.

Υπηρξει η εποχή του PS2 όπου και η Sega και η Nintendo είχαν ισχυρότερες κονσόλες από το PS2 και πάλι οι developers δεν ασχολιόντουσαν από την πρώτη μέρα! Ε κάπου καταλαβαίνεις τι παίζει και αποσύρεσαι.

Η Sega εκλεισε απο κακοδιαχειριση κι ελλειψη συνεργασιας μεταξυ Sega of Japan κι Sega of America. Δες πχ τι εκανε η Sega of America στο launch του Sega Saturn. 

H Nintendo εχασε 3rd party exclusives παλι απο δικα της λαθη. Τη γενια του super Nintendo ειχε πχ αριστες σχεσης με Square + Enix κι ειχε αποκλειστικα τα Final Fantasy. Το Final Fantasy 7 ξεκινησε development σαν SNES exclusive. Λογω τεχνικων δυσκολιων κι επιλογης της Νιντεντο να βαλει cartridge στο N64 οδηγησε τη Square να μεταπηδησει στο Playstation που υποστηριζε CD. Η Sony δεν αγορασε δηλαδη τα Final Fantasy, Metal Gear Solid, Resident Evil, Silent Hill, Castlevania. Τα περισσοτερα προυπηρχαν σαν Nintendo exclusives. Η επιλογη cartridge vs CD αλλα κι τη μετεπειτα γενια με Mini-CD vs DVD οδηγησε τους περισσοτερους developpers στο Playstation, γιατι η Νιντεντο φοβοταν την πειρατια στα CD/DVD. Επισης στο Gamecube κι η Νιντεντο ειχε κανει αποκλειστικη συμφωνια με την Capcom για αποκλειστικα παιχνιδια. Η Sony/Microsoft μπηκαν πιο επιθετικα στην εξαγορα των excluisives την γενια του PS3/Xbox360/Wii. Η Νιντεντο με το Ν64 και το Gamecube εχασε τα exclusives απο δικα της λαθη ενω ειχε πιο ισχυρο μηχανημα. Δεν εφταιγε η Sony/Microsoft οτι πληρωναν να μην βγουν παιχνιδια. Οι ιδιοι οι developpers δεν ηθελαν/δεν μπορουσαν. 

 Η φιλοσοφια για μια κονσολα με αλλα gimmicks κι unique features με το Wii + DS παραλληλα με το πιο αδυναμο hardware ηταν επιλογη της εταιριας. Δεν αποσυρθηκε λογω Sony/Microsoft. Κι εφοσον πετυχε το συνεχιζει. Με το switch ομως επανληθε κι παλι στο high-end κι εχει το πιο ισχυρο handheld (αφου πλεον ειναι μονη της κι δεν υπαρχει αλλος ανταγωνιστης).

Επεξ/σία από greenpower22
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greenpower22 είπε

Η Sega εκλεισε απο κακοδιαχειριση κι ελλειψη συνεργασιας μεταξυ Sega of Japan κι Sega of America. Δες πχ τι εκανε η Sega of America στο launch του Sega Saturn. 

H Nintendo εχασε 3rd party exclusives παλι απο δικα της λαθη. Τη γενια του super Nintendo ειχε πχ αριστες σχεσης με Square + Enix κι ειχε αποκλειστικα τα Final Fantasy. Το Final Fantasy 7 ξεκινησε development σαν SNES exclusive. Λογω τεχνικων δυσκολιων κι επιλογης της Νιντεντο να βαλει cartridge στο N64 οδηγησε τη Square να μεταπηδησει στο Playstation που υποστηριζε CD. Η Sony δεν αγορασε δηλαδη τα Final Fantasy, Metal Gear Solid, Resident Evil, Silent Hill, Castlevania. Τα περισσοτερα προυπηρχαν σαν Nintendo exclusives. Η επιλογη cartridge vs CD αλλα κι τη μετεπειτα γενια με Mini-CD vs DVD οδηγησε τους περισσοτερους developpers στο Playstation, γιατι η Νιντεντο φοβοταν την πειρατια στα CD/DVD. Επισης στο Gamecube κι η Νιντεντο ειχε κανει αποκλειστικη συμφωνια με την Capcom για αποκλειστικα παιχνιδια. Η Sony/Microsoft μπηκαν πιο επιθετικα στην εξαγορα των excluisives την γενια του PS3/Xbox360/Wii. Η Νιντεντο με το Ν64 και το Gamecube εχασε τα exclusives απο δικα της λαθη ενω ειχε πιο ισχυρο μηχανημα. Δεν εφταιγε η Sony/Microsoft οτι πληρωναν να μην βγουν παιχνιδια. Οι ιδιοι οι developpers δεν ηθελαν/δεν μπορουσαν. 

 Η φιλοσοφια για μια κονσολα με αλλα gimmicks κι unique features με το Wii + DS παραλληλα με το πιο αδυναμο hardware ηταν επιλογη της εταιριας. Δεν αποσυρθηκε λογω Sony/Microsoft. Κι εφοσον πετυχε το συνεχιζει. Με το switch ομως επανληθε κι παλι στο high-end κι εχει το πιο ισχυρο handheld (αφου πλεον ειναι μονη της κι δεν υπαρχει αλλος ανταγωνιστης).

Αυτά όλα που αναφέρεις είναι αυτά που ξέραμε ως τώρα. ή μαλλον ώσπου να γίνει το δικαστήριο μεταξύ Microsoft Sony και να φανεί η πικρή αλήθεια.

Γιατί φίλε μου συγνώμη αλλά οταν βγήκε το PS1 είχαμε απίστευτα ξαφνικές αποκλειστικότητες τίτλων χωρις επιχειρηματική εξήγηση. Ασε το FF. OK ας πουμε οτι εχει μια δόση αλήθειας.

Πχ οταν έχεις μια SEGA (που οι εταιρίες την ξέρουν, εχουν δουλέψει μαζί της και υπάρχει έτοιμο κοινό)

Και μια SONY ελπιδοφόρα όπου κανείς δεν ξέρει το πρώτο 12μηνο πως θα τα παει γιατί δεν έχει προηγούμενο στην αγορά.

 

Αλλά εσύ ως Namco αποφασίζεις να βγάλεις τα 2 σου ΤΕΡΑΣΤΙΑ χαρτιά Tekken, Ridge Racer σε μια νέα κονσόλα. Είναι τουλάχιστον αστείο.

Οταν εσύ ως Konami αποφασίζεις να βγάλεις τα επόμενο blockbuster game σου (Silent Hill) σε μια μόνο κονσόλα. Είναι τουλάχιστον αστείο.

Κατσε σκέψου κατι αντίστοιχο δηλαδή τώρα. Να παει η CAPCOM το επόμενο Resident Evil να το βγάλει αποκλειστικά... στο Steam Deck. Το θεωρείς κίνηση έπειτα από σκέψη; ή κίνηση έπειτα από λουτρό δολαρίων;

 

Φυσικά στο τέλος θα βγει οτι η SEGA το έχασε από κακοδιαχειριση. Αφού έβαζε χρήματα σε βαρέλι δίχως πάτο. Αν και η Nintendo δεν είχε τα φορητά, την τύχη της Sega θα είχε.

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Volga είπε

Αυτά όλα που αναφέρεις είναι αυτά που ξέραμε ως τώρα. ή μαλλον ώσπου να γίνει το δικαστήριο μεταξύ Microsoft Sony και να φανεί η πικρή αλήθεια.

Γιατί φίλε μου συγνώμη αλλά οταν βγήκε το PS1 είχαμε απίστευτα ξαφνικές αποκλειστικότητες τίτλων χωρις επιχειρηματική εξήγηση. Ασε το FF. OK ας πουμε οτι εχει μια δόση αλήθειας.

Πχ οταν έχεις μια SEGA (που οι εταιρίες την ξέρουν, εχουν δουλέψει μαζί της και υπάρχει έτοιμο κοινό)

Και μια SONY ελπιδοφόρα όπου κανείς δεν ξέρει το πρώτο 12μηνο πως θα τα παει γιατί δεν έχει προηγούμενο στην αγορά.

 

Αλλά εσύ ως Namco αποφασίζεις να βγάλεις τα 2 σου ΤΕΡΑΣΤΙΑ χαρτιά Tekken, Ridge Racer σε μια νέα κονσόλα. Είναι τουλάχιστον αστείο.

Οταν εσύ ως Konami αποφασίζεις να βγάλεις τα επόμενο blockbuster game σου (Silent Hill) σε μια μόνο κονσόλα. Είναι τουλάχιστον αστείο.

Κατσε σκέψου κατι αντίστοιχο δηλαδή τώρα. Να παει η CAPCOM το επόμενο Resident Evil να το βγάλει αποκλειστικά... στο Steam Deck. Το θεωρείς κίνηση έπειτα από σκέψη; ή κίνηση έπειτα από λουτρό δολαρίων;

 

Φυσικά στο τέλος θα βγει οτι η SEGA το έχασε από κακοδιαχειριση. Αφού έβαζε χρήματα σε βαρέλι δίχως πάτο. Αν και η Nintendo δεν είχε τα φορητά, την τύχη της Sega θα είχε.

Δικαστηριο μεταξυ Sony/Microsoft δεν υπαρχει. Μαλλον εννοεις την ενσταση μου εκανε το FTC για την εξαγορα της Activision απο τη Microsoft κι τη δηλωση της οτι η Sony πληρωνε για να μην μπαινουν καποια παιχνιδια στο Game Pass κι οχι να ειναι αποκλειστικά απο το 2012 κι μετα. (δηλαδη απο τη γενια του PS4/Xbox One).

H Namco εβγαλε το Ridge Racer κι στο Nintendo 64. Καθε κονσολα ειχε τα δικα της exclusive. Το γιατι καθε developper/publisher διαλεγε να βγαλει τα παιχνιδια του στο καθε μηχανημα ηταν επιλογη του για πολλαπλους λογους κι οχι μονο χρηματα οπως δηλωνεις. Αν δεν εχεις πηγες τοτε αυτες οι δηλωσεις μοιαζουν πιο πολυ για θεωριες συνομωσιας. Η Sony στο PS1 μπορει να ηταν πρωταρα στο χωρο των videogames αλλα ηταν τμημα εταιριας με μεγαλες διασυνδεσεις στην Ιαπωνια. Μετα το λαθος της Nintendo να βαλει cartridge στο nintendo 64 εχασε πολυ υποστηριξη κι ταυtοχρονα η Sega (κυριως of America) εκανε τη μια πατατα πισω απο την αλλη με το launch του 32Χ κι του Sega Saturn.

Αν δεχτω τη δικη σου λογικη τοτε γιατι το Saturn ειχε τα exclusives που ειχε? Τα ειχε πληρωσει η Sega? Παμε κι πιο πισω. Γιατι το SNES ειχε exclusive τα Chrono Trigger, Final Fantasy, Dragon Quest, Castlevania κι ποσα αλλα. Τα ειχε πληρωσει η Nintendo για να μη βγουν στο Mega Drive? ή το αντιστροφο με τα exclusive του Mega Drive.

Το οτι δεν εβγαλαν καποιες εταιριες τα παιχνιδια τους στο Saturn παιζουν παραγοντες οπως developper kits, ποσο ευκολο/δυσκολο ή εφικτο ηταν ενα port καθως το Saturn ηταν δυσκολο στον προγραμματισμο, δημοσιες σχεσεις των εταιριων κτλ. Αν ολα τα exclusives του PS1/PS2 ηταν εξαγορασμενα κατι θα ειχαμε ακουσει. Κι αν ισχυει τοτε τα exclusive των αλλων? 

Δεν πηρε η Nintendo το Μonster Hunter απο το PS2/PSP στο 3DS? Δεν εβγαλε η Sega το Valkyria Chronicles 2 αποκλειστικο στο PSP? Δεν εβγαλε η Square αποκλειστικο το Dragon Quest XI στο ds?  Το Ni no Kuni δεν βγηκε μονο στο PS3 κι το Remaster παντου? Το γιατι επιλεγει καθε ενας να βγαλει το παιχνιδι του σε μια κονσολα κι οχι σε μια αλλη το ξερει αυτος κι η απαντηση δεν ειναι παντα τα χρηματα.

Δεν λεω οτι δεν γινονταν οικονομικες συμφωνιες ποτε ειτε για exclusivity, timed exclusive, exclusive content. Αλλα αυτο ηταν πιο σπανιο μεχρι το 2006. Κι προφανως δεν ηταν αυτος ο λογος για το οτι εκλεισε η Sega ή οτι η Νιντεντο αποφασισε να βγαλει gimmiky πιο αδυναμες κονσολες απο το wii κι μετα. Το DS/3DS ειδικα ειχαν απειρα exclusives. Πληρωμενα?

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάντως μιας και λέτε exclusives έπαιξα και παίζω αυτή την εποχή δύο παιχνίδια που είχα απωθημένο από παλιά καθώς δεν είχα τις συγκεκριμένες κονσόλες.

Αυτά είναι το crisis core και το άλλο είναι το red dead redemption.

Όταν το port είναι αξιοπρεπές εγώ προσωπικά θα προτιμήσω το switch για την δυνατότητα που μου δίνει οπότε θελήσω να το βγάλω από το dock και να παίζω φορητά

Περιμένω να βγει το πιο δυνατό να δούμε κι άλλα πιο απαιτητικά port, έχω και το ps5 μου αλλά το switch δεν το αλλάζω, με διαφορά η αγαπημένη μου κονσόλα όλων των εποχών.

Οι τόσες αντιγραφές που κυκλοφορούν είναι απλά άλλη μια απόδειξη του πόσο επιτυχημένη ήταν αυτή η ιδέα και ευτυχώς που έπιασε να υπάρχει και κάποια καινοτομία όχι μόνο γραφικά..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...