Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θεωρούμε ότι μόνο στην Ελλάδα είναι πανάκριβο αλλά τελικα δεν λένε σε ποια ηλικιακή ΟΜΑΔΑ έγιναν οι πωλήσεις…θυμάμαι ακόμα το πρωτο μου psp. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως η τιμή του παραμένει υψηλή για προϊόν τόσο ετών, εφόσον μάλιστα ακούγεται ότι σε 5 μήνες θα έχουμε νέα γενιά.

Βγήκα λίγο στην αναζήτηση φορητής κονσόλας λόγω BF και διαπίστωσα ότι συνολικά το Deck με την OLED είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή, παρά το γεγονός ότι μικρός ήμουν φανατικός της Nintendo (GameBoy, NES, SNES) και θα ήθελα κάποια στιγμή να επιστρέψω στο περιβάλλον της.

Τελικά αξίζει να την αγοράσω σήμερα ή να περιμένω τη νέα της γενιά; 

Επεξ/σία από Zus
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Zus είπε

Πάντως η τιμή του παραμένει υψηλή για προϊόν τόσο ετών, εφόσον μάλιστα ακούγεται ότι σε 5 μήνες θα έχουμε νέα γενιά.

Βγήκα λίγο στην αναζήτηση φορητής κονσόλας λόγω BF και διαπίστωσα ότι συνολικά το Deck με την OLED είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή, παρά το γεγονός ότι μικρός ήμουν φανατικός της Nintendo (GameBoy, NES, SNES) και θα ήθελα κάποια στιγμή να επιστρέψω στο περιβάλλον της.

Τελικά αξίζει να την αγοράσω σήμερα ή να περιμένω τη νέα της γενιά; 

Αξίζει το ολεντ, διάρκεια μπαταρία, ελαφρύ, πιο portable. Τίτλους να ασχοληθείς χρόνια.

Το καλύτερο sleep της αγοράς.

Εκτός αν θέλεις να ασχοληθείς με emulation και δεν είσαι τύπος πατάω και παίζει, όπου πας Ντεκ

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Volga είπε

Αυτά όλα που αναφέρεις είναι αυτά που ξέραμε ως τώρα. ή μαλλον ώσπου να γίνει το δικαστήριο μεταξύ Microsoft Sony και να φανεί η πικρή αλήθεια.

Γιατί φίλε μου συγνώμη αλλά οταν βγήκε το PS1 είχαμε απίστευτα ξαφνικές αποκλειστικότητες τίτλων χωρις επιχειρηματική εξήγηση. Ασε το FF. OK ας πουμε οτι εχει μια δόση αλήθειας.

Πχ οταν έχεις μια SEGA (που οι εταιρίες την ξέρουν, εχουν δουλέψει μαζί της και υπάρχει έτοιμο κοινό)

Και μια SONY ελπιδοφόρα όπου κανείς δεν ξέρει το πρώτο 12μηνο πως θα τα παει γιατί δεν έχει προηγούμενο στην αγορά.

 

Αλλά εσύ ως Namco αποφασίζεις να βγάλεις τα 2 σου ΤΕΡΑΣΤΙΑ χαρτιά Tekken, Ridge Racer σε μια νέα κονσόλα. Είναι τουλάχιστον αστείο.

Οταν εσύ ως Konami αποφασίζεις να βγάλεις τα επόμενο blockbuster game σου (Silent Hill) σε μια μόνο κονσόλα. Είναι τουλάχιστον αστείο.

Κατσε σκέψου κατι αντίστοιχο δηλαδή τώρα. Να παει η CAPCOM το επόμενο Resident Evil να το βγάλει αποκλειστικά... στο Steam Deck. Το θεωρείς κίνηση έπειτα από σκέψη; ή κίνηση έπειτα από λουτρό δολαρίων;

 

Φυσικά στο τέλος θα βγει οτι η SEGA το έχασε από κακοδιαχειριση. Αφού έβαζε χρήματα σε βαρέλι δίχως πάτο. Αν και η Nintendo δεν είχε τα φορητά, την τύχη της Sega θα είχε.

Θα ήθελα κάποια links που να υποστηρίζουν αυτά που γράφεις. Μου αρέσει να ασχολούμαι με ιστορία video games και θα ήθελα να μάθω απο αξιόπιστες πηγές αν ευσταθεί αυτό που γράφεις.

  • Like 1
Δημοσ.
14 minutes ago, Chocobo said:

Θα

Έτσι είναι, εκείνη την εποχή, όσοι πήγαν να μπουν, δεν είχαν τίποτα να δείξουν, τίποτα. Και βγήκε η σονυ με τον κορυφαίο τίτλο σε κάθε είδος, δεν γίνεται έτσι απλά χωρίς να έχει παιχτεί κάτι, είχαν και λίγο άχτι τη Ν που είχε το μονοπώλιο τόσα χρόνια. 

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε

Έτσι είναι, εκείνη την εποχή, όσοι πήγαν να μπουν, δεν είχαν τίποτα να δείξουν, τίποτα. Και βγήκε η σονυ με τον κορυφαίο τίτλο σε κάθε είδος, δεν γίνεται έτσι απλά χωρίς να έχει παιχτεί κάτι, είχαν και λίγο άχτι τη Ν που είχε το μονοπώλιο τόσα χρόνια. 

Ναι να το δεχτώ αφού διαβάσω κάποια έρευνα ή κάποια απόδειξη κοινά αποδεκτή απο αξιόπιστη πηγή.Το ''έτσι είναι'' κλπ είναι κουβέντα να γίνετε μεταξύ μας για χαβαλέ.Μπορώ κάλλιστα να πω και εγώ πως ''δεν είναι έτσι'' και να σπαταλάμε απλά το χρόνο μας χωρίς να φτάνουμε σε κάποιο ορθό συμπέρασμα.

Το ότι το Saturn είχε κακό launch , κακή επικοινωνία Sega Japan-Us , το ότι η Sega έχασε το τρένο και έμεινε πίσω στο χρόνο δίνοντας έμφαση σε arcade ports , το ότι το Saturn ήταν δύσκολο για developers , το 32X , το διαφορετικό library japan - rest of the world κλπ είναι facts.Το ότι το Final Fantasy δεν μπορούσε να μπεί σε cartrige είναι επίσης fact.Οπότε το να γράφεις κάτι χωρίς backup δεν οδηγεί κάπου.

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, Chocobo said:

Ναι να το δεχτώ αφού διαβάσω κάποια έρευνα ή κάποια απόδειξη κοινά αποδεκτή απο αξιόπιστη πηγή.

Δε νομίζω να βρείς, απλά είναι λογικό. Panasonic Δεν είχε τίποτα αξιόλογο που δεν υπήρχε στα snes, mega drive, μόνο το need for speed. Atari, Philips, Amiga, apple, τίποτα απολύτως, όλοι πήγαν στη Sony με το καλύτερο πράμα τους και άφησαν τα δεύτερο-τρίτα τους στο Ν64. 

Δημοσ.
1 hour ago, Chocobo said:

Ναι να το δεχτώ αφού διαβάσω κάποια έρευνα ή κάποια απόδειξη κοινά αποδεκτή απο αξιόπιστη πηγή.Το ''έτσι είναι'' κλπ είναι κουβέντα να γίνετε μεταξύ μας για χαβαλέ.Μπορώ κάλλιστα να πω και εγώ πως ''δεν είναι έτσι'' και να σπαταλάμε απλά το χρόνο μας χωρίς να φτάνουμε σε κάποιο ορθό συμπέρασμα.

Το ότι το Saturn είχε κακό launch , κακή επικοινωνία Sega Japan-Us , το ότι η Sega έχασε το τρένο και έμεινε πίσω στο χρόνο δίνοντας έμφαση σε arcade ports , το ότι το Saturn ήταν δύσκολο για developers , το 32X , το διαφορετικό library japan - rest of the world κλπ είναι facts.Το ότι το Final Fantasy δεν μπορούσε να μπεί σε cartrige είναι επίσης fact.Οπότε το να γράφεις κάτι χωρίς backup δεν οδηγεί κάπου.

Έκανε πατάτες η Sega επί Saturn, όπως πατάτες έκανε και η MS επί XONE. 
Απλά η μια δεν είχε, οικονομικές πλάτες, η άλλη, έχει 20 άλλα παραρτήματα και αξίζει τρις.

Γενικά σε ότι αφορά το consumer friendly, πάει από καλύτερο σε χειρότερο
1. Xbox
2. PS
3. Nintendo.

Γενικά, όλο το ίντερνετ, με εξαίρεση τους φανατικούς, βγάζει φλύκτενες με την μεταχείρηση της Nintendo προς τους καταναλωτές πάσα κατεύθυνση. Τύφλα να έχει η Ferrari. Και ναι μεν βοήθησε το 80, αλλά τότε παίρναμε γουρούνι στο σακί, που γέμισε την αγορά με shovelware, οπότε λογικό το κραχ και το αμαύρωμα του χόμπι. Τώρα υπάρχει τρελό word of mouth, και πλέον σχεδόν φτάνουν μπάτζετ Χόλιγουντ. Οπότε καλό θα ήταν η Nintendo να χαλαρώσει αν κάποιος θέλει να κάνει livestream walkthrough LoZ: TotK.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, kgkaudi είπε

Έκανε πατάτες η Sega επί Saturn, όπως πατάτες έκανε και η MS επί XONE. 
Απλά η μια δεν είχε, οικονομικές πλάτες, η άλλη, έχει 20 άλλα παραρτήματα και αξίζει τρις.

Γενικά σε ότι αφορά το consumer friendly, πάει από καλύτερο σε χειρότερο
1. Xbox Μεγαλύτερο πορτοφόλι,3η σε πωλήσεις κονσολών,δεν την παίρνει να μην είναι η πιο consumer friendly.
2. PS Επίσης μεγάλο πορτοφόλι , δυνατό brand name , δικό της κοινό , καλά IP , λογικό να είναι στη μέση.
3. Nintendo. Πιο αδύναμη οικονομικά χωρίς περιθώριο αποτυχίας για 2 γενιές συνεχόμενα.Συμβολικά IP , λογικό να ζητάει περισσότερα και να προσφέρει λιγότερα(σαν υπηρεσίες)

Γενικά, όλο το ίντερνετ, με εξαίρεση τους φανατικούς, βγάζει φλύκτενες με την μεταχείρηση της Nintendo προς τους καταναλωτές πάσα κατεύθυνση. Τύφλα να έχει η Ferrari. Και ναι μεν βοήθησε το 80, αλλά τότε παίρναμε γουρούνι στο σακί, που γέμισε την αγορά με shovelware, οπότε λογικό το κραχ και το αμαύρωμα του χόμπι. Τώρα υπάρχει τρελό word of mouth, και πλέον σχεδόν φτάνουν μπάτζετ Χόλιγουντ. Οπότε καλό θα ήταν η Nintendo να χαλαρώσει αν κάποιος θέλει να κάνει livestream walkthrough LoZ: TotK.

Συμφωνώ.Έχω συμπληρώσει δίπλα στη λίστα τους λόγους τους οποίους πιστεύω προσωπικά πως συμβάλουν στην σειρά που τα έχεις βάλει.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, greenpower22 είπε

Δικαστηριο μεταξυ Sony/Microsoft δεν υπαρχει. Μαλλον εννοεις την ενσταση μου εκανε το FTC για την εξαγορα της Activision απο τη Microsoft κι τη δηλωση της οτι η Sony πληρωνε για να μην μπαινουν καποια παιχνιδια στο Game Pass κι οχι να ειναι αποκλειστικά απο το 2012 κι μετα. (δηλαδη απο τη γενια του PS4/Xbox One).

H Namco εβγαλε το Ridge Racer κι στο Nintendo 64. Καθε κονσολα ειχε τα δικα της exclusive. Το γιατι καθε developper/publisher διαλεγε να βγαλει τα παιχνιδια του στο καθε μηχανημα ηταν επιλογη του για πολλαπλους λογους κι οχι μονο χρηματα οπως δηλωνεις. Αν δεν εχεις πηγες τοτε αυτες οι δηλωσεις μοιαζουν πιο πολυ για θεωριες συνομωσιας. Η Sony στο PS1 μπορει να ηταν πρωταρα στο χωρο των videogames αλλα ηταν τμημα εταιριας με μεγαλες διασυνδεσεις στην Ιαπωνια. Μετα το λαθος της Nintendo να βαλει cartridge στο nintendo 64 εχασε πολυ υποστηριξη κι ταυtοχρονα η Sega (κυριως of America) εκανε τη μια πατατα πισω απο την αλλη με το launch του 32Χ κι του Sega Saturn.

Αν δεχτω τη δικη σου λογικη τοτε γιατι το Saturn ειχε τα exclusives που ειχε? Τα ειχε πληρωσει η Sega? Παμε κι πιο πισω. Γιατι το SNES ειχε exclusive τα Chrono Trigger, Final Fantasy, Dragon Quest, Castlevania κι ποσα αλλα. Τα ειχε πληρωσει η Nintendo για να μη βγουν στο Mega Drive? ή το αντιστροφο με τα exclusive του Mega Drive.

Το οτι δεν εβγαλαν καποιες εταιριες τα παιχνιδια τους στο Saturn παιζουν παραγοντες οπως developper kits, ποσο ευκολο/δυσκολο ή εφικτο ηταν ενα port καθως το Saturn ηταν δυσκολο στον προγραμματισμο, δημοσιες σχεσεις των εταιριων κτλ. Αν ολα τα exclusives του PS1/PS2 ηταν εξαγορασμενα κατι θα ειχαμε ακουσει. Κι αν ισχυει τοτε τα exclusive των αλλων? 

Δεν πηρε η Nintendo το Μonster Hunter απο το PS2/PSP στο 3DS? Δεν εβγαλε η Sega το Valkyria Chronicles 2 αποκλειστικο στο PSP? Δεν εβγαλε η Square αποκλειστικο το Dragon Quest XI στο ds?  Το Ni no Kuni δεν βγηκε μονο στο PS3 κι το Remaster παντου? Το γιατι επιλεγει καθε ενας να βγαλει το παιχνιδι του σε μια κονσολα κι οχι σε μια αλλη το ξερει αυτος κι η απαντηση δεν ειναι παντα τα χρηματα.

Δεν λεω οτι δεν γινονταν οικονομικες συμφωνιες ποτε ειτε για exclusivity, timed exclusive, exclusive content. Αλλα αυτο ηταν πιο σπανιο μεχρι το 2006. Κι προφανως δεν ηταν αυτος ο λογος για το οτι εκλεισε η Sega ή οτι η Νιντεντο αποφασισε να βγαλει gimmiky πιο αδυναμες κονσολες απο το wii κι μετα. Το DS/3DS ειδικα ειχαν απειρα exclusives. Πληρωμενα?

Κρίνεις έτοιμες εταιρείες ενάντια σε μια σταχτοπούτα. Ήμουν πολύ προσεκτικός σε αυτό που γράφω. Επειχειρηματικά ΠΑΝΤΑ. Το να αποφασίσει να βγάλει η Ψ εταιρία αποκλειστικά κάτι στην τότε Nintendo ή την τότε Sega, ή την ΤΩΡΙΝΗ Sony, είναι απολύτως λογικό. Υπάρχουν στατιστικά, μοντέλα αγορών, έτοιμο κοινό, γνώριμο κοινό στο ύφος του εκάστοτε τίτλου. Είναι πολύ πιο εύκολο λοιπόν να δεις τι παίζει ο κόσμος και να πεις θα αφοσιωθώ εκεί.

Εδώ ξαναλέω μιλάμε (ΟΤΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ Η SEGA ή η Nintendo), πως ο developer αποφασίζει να πάει με όλο του το είναι στα τυφλά σε μια νέα εταιρία. Δεν τα κανει αυτά ο επιχειρηματικός κόσμος φίλε μου. Δεν μετράει το μέγεθος της εταιρίας αλλά το κοινό. Δεν μπορεί αύριο το επόμενο hit σε κινητό να βγει αποκλειστικά στο Huawei Store. Τουλάχιστον οχι αν δεν πέσει μαρούλι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Volga είπε

Κρίνεις έτοιμες εταιρείες ενάντια σε μια σταχτοπούτα. Ήμουν πολύ προσεκτικός σε αυτό που γράφω. Επειχειρηματικά ΠΑΝΤΑ. Το να αποφασίσει να βγάλει η Ψ εταιρία αποκλειστικά κάτι στην τότε Nintendo ή την τότε Sega, ή την ΤΩΡΙΝΗ Sony, είναι απολύτως λογικό. Υπάρχουν στατιστικά, μοντέλα αγορών, έτοιμο κοινό, γνώριμο κοινό στο ύφος του εκάστοτε τίτλου. Είναι πολύ πιο εύκολο λοιπόν να δεις τι παίζει ο κόσμος και να πεις θα αφοσιωθώ εκεί.

Εδώ ξαναλέω μιλάμε (ΟΤΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ Η SEGA ή η Nintendo), πως ο developer αποφασίζει να πάει με όλο του το είναι στα τυφλά σε μια νέα εταιρία. Δεν τα κανει αυτά ο επιχειρηματικός κόσμος φίλε μου. Δεν μετράει το μέγεθος της εταιρίας αλλά το κοινό. Δεν μπορεί αύριο το επόμενο hit σε κινητό να βγει αποκλειστικά στο Huawei Store. Τουλάχιστον οχι αν δεν πέσει μαρούλι.

Εχεις πηγη ή ολα αυτα ειναι προσωπικη αποψη?

Για τα exclusive του πρωτου Xbox οταν η πρωταρα Microsoft εβγαλε την πρωτη της κονσολα, εχεις στοιχεια ή αποψη πως τα εξασφαλισε?

Το οτι το Saturn ηταν πολυ δυσκολο κι περιπλοκο για development ή οι καλες σχεσεις της Sony στην Ιαπωνικη κοινοτητα επαιξε καπου ρολο? Ή μονο μαρουλι επεσε?

Επεξ/σία από greenpower22
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, greenpower22 είπε

Εχεις πηγη ή ολα αυτα ειναι προσωπικη αποψη?

Για τα exclusive του πρωτου Xbox οταν η πρωταρα Microsoft εβγαλε την πρωτη της κονσολα, εχεις στοιχεια ή αποψη πως τα εξασφαλισε?

Φυσικά και έπεσε χρήμα! Αυτό συζητάμε!!! Για ποιο λόγο να κάτσει μια εταιρεία να βγάλει EXCLUSIVES αλλιώς;

Δεν έχει ΚΑΜΙΑ επιχειρηματική λογική το exclusive σε νέα εταιρεία που μπαινει στο χώρο. Λέω κατι παράλογο;

32 λεπτά πριν, greenpower22 είπε

Το οτι το Saturn ηταν πολυ δυσκολο κι περιπλοκο για development ή οι καλες σχεσεις της Sony στην Ιαπωνικη κοινοτητα επαιξε καπου ρολο? Ή μονο μαρουλι επεσε?

Ποιες σχέσεις;;; :D Δεν υπήρχε καν στο χώρο ως εταιρεία! Εφτιαχνε τηλεοράσεις και Walkman! Αυτά με τις καλές σχέσεις γίνανε επι εποχής PS2 και μετά.

Δεν δεσμεύει καποιος το μέλλον του για "καλές σχέσεις"! Μιλάμε για μια εταιρεία που θα βγάλει 2 Blockbuster. Αν δεν πετύχουν, χτυπάει τοίχο και βουτάει σε περιπέτειες, και θα παει ετσι στο ασχετο να τα βγάλει exclusives σε μια κονσόλα που κανεις δεν ξέρει αν θα πετύχει;

Επεξ/σία από Volga
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Volga είπε

Δεν έχει ΚΑΜΙΑ επιχειρηματική λογική το exclusive σε νέα εταιρεία που μπαινει στο χώρο. Λέω κατι παράλογο;

Ναι λες γιατι αγνοεις τις παραμετρους που σου λεω.

Απο τη μια εχεις τη Nintendo που αποφασιζει να βαλει cartridge στο N64, απο την αλλη εχεις τη Sega που βγαζει το Saturn χωρις dedicated 3D rendering, dual CPU κι ενα σωρο τεχνικες δυσκολιες που αποτελουν εφιαλτη για τους developers κι παραλληλά ειχε κι fail launch ειδικα στην Αμερικη. Κι απο την αλλη εχεις την πρωταρα Sony η οποια ειχε φοβερο pre-launch, launch sales, φοβερο promotion κι δημοσιες σχεσεις. Δες πχ τις πωλησεις καθε κονσολας στο launch.

Εισαι η Square. Ετοιμαζεις το νεο Final Fantasy VII αρχικα σαν exclusive SNES κι λογω αλλαγης της γενιας κι τεχνικων δυσκολιων αποφασιζεις να το κανεις develop για μια απο τις νεες κονσολες (N64,PS1,Saturn). Ποια διαλεγεις?

Τοσο περιεργο σου φαινεται να διαλεξει το PS1 σαν καλυτερη επιλογη για το παιχνιδι της? Πρεπει να εχει παρει χρημα?

Κι στη θεση της Square/Final Fantasy βαλε αλλους developers κι αλλα παιχνιδια.

Απο την αρχη το PS1 ειχε περισσοτερες πωλησεις κι μεριδιο στην αγορα. Δεν εχει σχεση αν ηταν πρωταρα. Πιο ευκολο development. Γιατι να μην την προτιμισουν?

Κι σκεψου κι το εξης. To Silent Hill, Ridge Racer, Tekken κ.α. ηταν ενα νεο IP τοτε κι οχι καποιο καταξιωμενο IP οποτε ειχε μικροτερο ρισκο για τους publishers ακομη κι αν ηταν flop. Εδω η Square εκανε τη μεταβαση στο PS1 για τα καταξιωμενα IP (Final Fantasy, Dragon Quest) κι δεν θα ακολουθουσαν οι αλλοι? Ηδη μετα το launch ειχε το μεγαλυτερο μεριδιο της αγορας. Η λογικη επιλογη ηταν να το διαλεξουν.

Ουτε η Microsoft εξαγορασε τα exclusive που ειχε στο πρωτο Xbox.

Αυτα που σου λεω ειναι γεγονοτα καταγεγραμμενα. Αυτα που λες εσυ ειναι προσωπικη αποψη στα ορια της θεωριας συνομωσιας. Σου εχω ζητησει πηγες για αυτα που λες κι ακομη περιμενω.

1 ώρα πριν, Volga είπε

Ποιες σχέσεις;;; :D Δεν υπήρχε καν στο χώρο ως εταιρεία! Εφτιαχνε τηλεοράσεις και Walkman! Αυτά με τις καλές σχέσεις γίνανε επι εποχής PS2 και μετά.

Δεν δεσμεύει καποιος το μέλλον του για "καλές σχέσεις

Για δες λιγακι ποιος ειχε φτιαξει το audio chip του SNES. Ή το περίφημο CD addon που δεν βγηκε με αυτη τη μορφη.

Μια χαρα σχεσεις ειχαν ηδη με δημιουργους στην Ιαπωνια, Κι αν νομιζεις οτι οι δημοσιες σχεσεις ειδικα στην Ιαπωνια δεν παιζουν ρολο μαλλον δεν γνωριζεις την κουλτουρα της συγκεκριμενης χωρας.

Το N64 εχασε 3rd party support οχι μονο λογω cartridge αλλα κι λογω οτι η Nintendo ειχε κακες σχεσεις με πολλους developers εκεινη την περιοδο. 

 

Επεξ/σία από greenpower22
Δημοσ.
8 ώρες πριν, greenpower22 είπε

Ναι λες γιατι αγνοεις τις παραμετρους που σου λεω.

Απο τη μια εχεις τη Nintendo που αποφασιζει να βαλει cartridge στο N64, απο την αλλη εχεις τη Sega που βγαζει το Saturn χωρις dedicated 3D rendering, dual CPU κι ενα σωρο τεχνικες δυσκολιες που αποτελουν εφιαλτη για τους developers κι παραλληλά ειχε κι fail launch ειδικα στην Αμερικη. Κι απο την αλλη εχεις την πρωταρα Sony η οποια ειχε φοβερο pre-launch, launch sales, φοβερο promotion κι δημοσιες σχεσεις. Δες πχ τις πωλησεις καθε κονσολας στο launch.

Εισαι η Square. Ετοιμαζεις το νεο Final Fantasy VII αρχικα σαν exclusive SNES κι λογω αλλαγης της γενιας κι τεχνικων δυσκολιων αποφασιζεις να το κανεις develop για μια απο τις νεες κονσολες (N64,PS1,Saturn). Ποια διαλεγεις?

Τοσο περιεργο σου φαινεται να διαλεξει το PS1 σαν καλυτερη επιλογη για το παιχνιδι της? Πρεπει να εχει παρει χρημα?

Κι στη θεση της Square/Final Fantasy βαλε αλλους developers κι αλλα παιχνιδια.

Απο την αρχη το PS1 ειχε περισσοτερες πωλησεις κι μεριδιο στην αγορα. Δεν εχει σχεση αν ηταν πρωταρα. Πιο ευκολο development. Γιατι να μην την προτιμισουν?

Κι σκεψου κι το εξης. To Silent Hill, Ridge Racer, Tekken κ.α. ηταν ενα νεο IP τοτε κι οχι καποιο καταξιωμενο IP οποτε ειχε μικροτερο ρισκο για τους publishers ακομη κι αν ηταν flop. Εδω η Square εκανε τη μεταβαση στο PS1 για τα καταξιωμενα IP (Final Fantasy, Dragon Quest) κι δεν θα ακολουθουσαν οι αλλοι? Ηδη μετα το launch ειχε το μεγαλυτερο μεριδιο της αγορας. Η λογικη επιλογη ηταν να το διαλεξουν.

Ουτε η Microsoft εξαγορασε τα exclusive που ειχε στο πρωτο Xbox.

Αυτα που σου λεω ειναι γεγονοτα καταγεγραμμενα. Αυτα που λες εσυ ειναι προσωπικη αποψη στα ορια της θεωριας συνομωσιας. Σου εχω ζητησει πηγες για αυτα που λες κι ακομη περιμενω.

Για δες λιγακι ποιος ειχε φτιαξει το audio chip του SNES. Ή το περίφημο CD addon που δεν βγηκε με αυτη τη μορφη.

Μια χαρα σχεσεις ειχαν ηδη με δημιουργους στην Ιαπωνια, Κι αν νομιζεις οτι οι δημοσιες σχεσεις ειδικα στην Ιαπωνια δεν παιζουν ρολο μαλλον δεν γνωριζεις την κουλτουρα της συγκεκριμενης χωρας.

Το N64 εχασε 3rd party support οχι μονο λογω cartridge αλλα κι λογω οτι η Nintendo ειχε κακες σχεσεις με πολλους developers εκεινη την περιοδο. 

 

Έχεις τη γνώμη σου έχω τη γνώμη μου. Ας το αφήσουμε 👍

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...