Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω μιλήσει με αρκετά άτομα όσον αφορά το στρώσιμο μηχανής καινούριου σκούτερ και έχω ακούσει δέκα διαφορετικές απόψεις, ακόμη και από άτομα που δουλεύουν χρόνια στο ίδιο συνεργείο.

Άλλος λέει ότι δεν παίζει ρόλο η ταχύτητα, απλά να είναι μόνο το μισό γκάζι, άλλος ότι προοδευτικά μπορείς να το ανοίγεις, άλλος ότι πας μέχρι 50 χιλιόμετρα, άλλος ότι βάζεις και δικάβαλο κτλ.

Τελικά τι ισχύει;

Δημοσ.

...αλλοι οτι είναι στρωμένα από το εργοστάσιο.

Άκρη δε βγαζεις. Οπότε για να το έχεις καλα με τον εαυτό σου θεωρώ ότι το καλό ζέσταμα και το ήπιο γκάζι είναι αρκετά για τα πρώτα 1000χλμ.

  • Like 5
Δημοσ.

αγαπημένο θεμα.

το δεν θελει στρωσιμο ειναι υπερβολη και βασίζεται στο οτι οι κινητηρες έχουν πολυ μικροτερες ανοχες στα μεταλα σε σχεση με το παρελθον. στο μηχανάκι δεν στρωνεις μονο το μοτερ αλλα και αλλα πραγματα και επισης πας αργα γιατι μπορει να υπαρχει ενα κατασκευαστικο λαθος η μια κακή εφαρμογη στη συναρμολόγηση και να κινδυνέψεις. αρα στην αρχη πας αργα προσεκτικα για να εισαι σιγουρος οτι ολα ειναι στη θεση τους και δουλευουν σωστα. επισης τα λαστιχα ειναι απατητα. το rtfm ειναι μια γενικη οδηγια για να ειναι καλυμενη η εταιρια οτι δεν θα το οδηγας τερμα γκαζι με το καλημερα. δεν ειναι ευαγγελιο.

τα πρωτα 100-200 χλμ οδηγας μονος σου αργα.

μετα οδηγας κανονικα σαν ανθρωπος που προσεχει το μηχανακι του και δεν το σκίζεις. τα σκουτερ δεν εχουν κιβωτιο, αρα το ανεβα-κατεβα στα χλμ στρωνει τα παντα. μεχρι τα 1000χλμ θα επεφευγα τις σταθερες ψηλες στροφες για πολυ ωρα. εν ολιγοις απλα οδηγα σαν φυσιολογικος προσεκτικος αναβατης μεχρι τα πρωτα λαδια και μετα μπορεις να εισαι πιο ανετος αλλα στρωμενο ( για σκισιμο) ειναι μετα τα 5κ χλμ. σιγουρα να αποφευγεις τις ακραιες επιταχυνσεις και ειδικα κρυο τωρα που ειναι χειμωνας.

Δημοσ.

Προφανώς και το έχω διαβάσει το manual.

Δεν γράφει τίποτα παραπάνω, εκτός από το να αποφεύγεται η παρατεταμένη οδήγηση με πάνω από το 1/3 του γκαζιού στα πρώτα 1.000 χιλιόμετρα και για τα επόμενα 600 το 1/2.

Έτσι όπως το αναφέρει μπορείς να επιταχύνεις όσο θέλεις και να βάλεις και δικάβαλο, αρκεί να μην είναι στην τσίτα για πολύ ώρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα πρωτα 1000 χιλιομετρα απλα οδηγας φυσιολογικα, δεν πας λες και θα σπασεις τα αυγα αλλα ουτε το τελικιαζεις και ουτε φευγεις στο φαναρι τερμα γκαζι λες και σε κυνηγανε. Εκτος του κινητηρα στα πρωτα χιλιομετρα θελουν να πατησουν τα φρενα, τα ελαστικα κτλ. 

Εγω παντα αυτο κανω σε ολα τα καινουργια μου οχηματα.Απλα οδηγω νορμαλ το πρωτα χιλιομετρα χωρις να ζοριζω κινητηρα/φρενα/ελαστικα και ποτε δεν ειχα θεμα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
22 hours ago, Fan said:

Προφανώς και το έχω διαβάσει το manual.

Δεν γράφει τίποτα παραπάνω, εκτός από το να αποφεύγεται η παρατεταμένη οδήγηση με πάνω από το 1/3 του γκαζιού στα πρώτα 1.000 χιλιόμετρα και για τα επόμενα 600 το 1/2.

Έτσι όπως το αναφέρει μπορείς να επιταχύνεις όσο θέλεις και να βάλεις και δικάβαλο, αρκεί να μην είναι στην τσίτα για πολύ ώρα.

Ότι λέει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξαναρωτάω: Τι σκουτερ είναι;

Αν είναι 125 θα δεις πως το δικάβαλο στην αρχή, είναι δύσκολο, μιας και με το 1/3 του γκαζιού δεν θα πολυτραβάει.

Αν είναι 300 τότε θα είναι εντάξει.

Η ουσία του στρωσίματος είναι να μην ασκηθούν απότομα και πολλά φορτία στο μοτέρ αλλά και στα επιμέρους εξαρτήματα (βλ. ιμάντα, τακάκια, δίσκοι, άξονες κτλ.) εξ' ου και το 1/3 ή 1/2. Προφανώς δεν είναι ιδανικό να ξεκινάς με τέρμα γκάζι.

Επεξ/σία από argi_mix
  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επειδη θα παρω και εγω καινουργιο σκουτερ εχω την απορια μπορω να το κυκλοφορω τωρα το καλοκαιρι με τις ζεστες η θα πρεπει να το βγαζω το βραδυ για να το στρωνω?
Επισης εχει κανεις ιδεα ποσα χιλιομετρα μπορεις να κανεις την ημερα χωρις να το ζορισω το σκουτερ?

Δημοσ.

οσα χλμ θες, με οση ζεστη και αν εχει. τα μοτερ στα  σκουτερ ειναι μικρα και τα ψυγεια/βεντιλατερ υπερκαλύπτουν τις αναγκες τους ακομα και σε ακραια ζεστη. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

οσα χλμ θες, με οση ζεστη και αν εχει. τα μοτερ στα  σκουτερ ειναι μικρα και τα ψυγεια/βεντιλατερ υπερκαλύπτουν τις αναγκες τους ακομα και σε ακραια ζεστη. 

Ωραιος γιατί είχα αγχωθεί τώρα με την ζέστη 

Δημοσ.

Τα πρώτα 1.000 χιλιόμετρα πρέπει να είναι με ήπιο γκάζι, σε όλες τις μηχανές ισχύει πάνω κάτω το ίδιο.

Επίσης καλό είναι να γίνει αλλαγή λαδιών στα 1000 χιλιόμετρα για να καθαρίσει η μηχανή από τα "γρέζια".

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...