MikeJ Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 12 minutes ago, mihanikos1 said: Τα δύο φανάρια που κρέμονται αντιστοιχούν σε κάθε λωρίδα. Καλά κάνουν και κορνάρουν. Αυτά είναι τα καλά του λαδωματος για να πάρουμε το δίπλωμα .. Ο κοκ ορίζει ότι αν ο δρόμος έχει περισσότερες από μια λωρίδες οφείλουμε να οδηγούμε στη πιο δεξιά. Οπότε κάποιος που τηρεί το κοκ οδηγεί στη δεξιά λωρίδα και θέλει να πάει ευθεία. Αν δεν υπάρχει διαγραμμιση που να ορίζει τη δεξιά λωρίδα ως υποχρεωτική λωρίδα στροφής για ποιο λόγο να στρίψει προς θέατρο Πέτρας; Το πράσινο προς δεξιά σε αυτή τη περίπτωση σημαίνει επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά, όχι υποχρεούσαι να στρίψεις εφόσον η πορεία σου είναι ευθεία όπου και συνεχίζει κανονικά η λωρίδα που βρίσκεσαι. Αν ήταν κόκκινο για δεξιά και πράσινο για ευθεία και ο πρώτος στο φανάρι ήθελε μα στρίψει, δεν θα είχαμε την απαίτηση να φύγει ευθεία αλλά θα περιμέναμε να γίνει πράσινο ώστε να στρίψει. Γενικότερα όπως είπα, για μένα είναι κακός σχεδιασμός των δρόμων/φαναριών που υπάρχουν τέτοια σενάρια. Συγχρονίζεις τα φανάρια ευθείας και στροφής (που είναι το σύνηθες) και όπου δε γίνεται κάνεις διαπλάτυνση ώστε η στροφή να έχει ξεχωριστή λωρίδα. 2 1
BadBoy Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 12 λεπτά πριν, tzampatzis είπε Αν τρακάρουν αυτοί οι 2 εδώ, ποιος έχει ευθύνη? Ο κόκκινος επειδή είναι πρώτος στο Apex της στροφής? Εδώ βλέπουμε κιόλας ότι ο άσπρος φρενάρει για να μην πέσει πάνω του, όσοι έχουν περάσει από εκεί (και πάμε νόμιμα στην αριστερή) το έχουμε πάθει... Στο εύκολο παίζετε εκεί στην Αθήνα, άκου 2 λωρίδες και πολυτέλειες. Πάρε δρόμο μίας λωρίδας που πάει αριστερά και δεξιά με ασυγχρόνιστο φανάρι: Μάντεψε τι γίνεται, είτε τα αυτοκίνητα κάνουν τη μία λωρίδα 2 εάν χωράνε να κάτσουν μαζί (δεν χωράνε), είτε περιμένουν τα λίγα δευτερόλεπτα που συγχρονίζουν τα φανάρια στο πράσινο. Έξτρα μπόνους εάν τύχει πολλά αμάξια στη σειρά να πηγαίνουν εναλλάξ.
Nabuko Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 14 λεπτά πριν, MikeJ είπε Ο κοκ ορίζει ότι αν ο δρόμος έχει περισσότερες από μια λωρίδες οφείλουμε να οδηγούμε στη πιο δεξιά. Αυτό ισχύει για αυτοκινητόδρομους όχι για εντός κατοικημένων περιοχών, για ευνόητους λόγους. 3
SabotazNic Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 19 ώρες πριν, MikeJ είπε Ένα τέτοιο σημείο που μάλιστα συνδυάζει και τα δύο σενάρια που αναφέρω στο αρχικό ποστ είναι κάτω από την Εσπλανάδα στη Καλλιθέα, λίγο πριν το Ταε Κβο Ντο. Υπάρχουν δύο λωρίδες. Στη δεξιά η διαγράμμιση δείχνει βελάκι που πάει και ευθεία και δεξιά. Υπάρχει φανάρι που είναι κόκκινο για δεξιά ενώ πράσινο για ευθεία (οπότε αν θες να πας ευθεία και ο μπροστινός δεξιά πρέπει να τον περιμένεις) και κόκκινο για ευθεία με παλλόμενο για δεξιά όπου αν εσύ θες να πας ευθεία και είσαι μπροστά μπροστά οι από πίσω σου κορνάρουν αν θέλουν να πάνε δεξιά όπου ή θα πας και εσύ δεξιά και ας μη θες ή θα κάτσεις εκεί και οι από πίσω θα κορνάρουν. Οκ αφότου μάθεις το σημείο φροντίζεις να είσαι στην αριστερή λωρίδα καθώς πλησιάζεις αλλά δε γίνεται να γνωρίζεις σε όλους τους δρόμους εκ των προτέρων τι σενάρια παίζουν. Εισαι σιγουρος οτι συμβαινει οντως αυτο? Το να παει καποιος ευθεια, δεν εμποδιζει και καποιον να παει δεξια, αφου το καθετο ρευμα (τουλαχιστον αυτο που ερχεται απο αριστερα σου) το κοβει αυτος που παει ευθεια. Το να εχεις κοκκινο αριστερο φαναρι ειναι λογικο για να μην κοψει την κινηση του αντιθετου ρευματος
Doubt Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Με αυτά που διαβάζω εδώ απλά επιβεβαιώνω πως καλά κάνω και δεν πολυασχολούμαι με τους τροχονόμους του φόρουμ. Κατά τα άλλα και όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος, η λύση είναι τα λεγόμενα roundabout ή κυκλικοί κόμβοι. Όπου έχω δει (επαρχία) διασταύρωση με φανάρια να γίνεται roundabout η βελτίωση της κυκλοφορίας είναι δραστική. 4
SabotazNic Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 18 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Είχα την ίδια απορία αφότου μου συνέβη το ίδιο περίπου σε αυτό εδώ το κωλοφάναρο: https://www.google.gr/maps/@37.9793754,23.7175427,3a,75y,57.79h,77.25t/data=!3m7!1e1!3m5!1s6hPdu9MpjjAQ9Pbu2ZYbQQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D6hPdu9MpjjAQ9Pbu2ZYbQQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D168.17426%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?hl=el&entry=ttu Δύο λωρίδες ο δρόμος και μετά την διασταύρωση πάλι δύο είναι οι λωρίδες για ευθεία. Ήθελα να πάω ευθεία αλλά ήμουν στην αριστερή λωρίδα. Ανάβει πράσινο για αριστερά αλλά για ευθεία παραμένει κόκκινο. Με λούζει λίγο κρύος ιδρώτας αλλά λέω θα ανοίξει σε 2-3 δευτερόλεπτα, δεν μπορεί. Αμ δε. Άρχισε από πίσω να πέφτει κόρνα και βρισίδι σύννεφο ώσπου αναγκάστηκα να ξεκινήσω για ευθεία παρότι δεν ήταν ο δρόμος μου. Πριν όμως διανύσω το πρώτο μισό μέτρο μου χώνεται μπροστά ένα μηχανάκι από διήθηση και πατάει φρένο μιας που με είχε δει πριν σταματημένο και σταμάτησα στο τσακ για να μην του πέσω πάνω. Οι κόρνες συνεχίστηκαν αναγκαστικά χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι μέχρι που άναψε επιτέλους για αριστερά... Από τότε αναρωτιέμαι αν έκανα εγώ κάτι λάθος γιατί άμα δεν περνάω από εκεί συχνά δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρω τα κουσούρια του κάθε δρόμου. Στένσιλ πάνω στην άσφαλτο εννοείται δεν υπήρχε τίποτα Εγω παντως δεν καταλαβα που ηθελες να πας τελικα 1
Doubt Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 14 λεπτά πριν, BadBoy είπε Στο εύκολο παίζετε εκεί στην Αθήνα, άκου 2 λωρίδες και πολυτέλειες. Πάρε δρόμο μίας λωρίδας που πάει αριστερά και δεξιά με ασυγχρόνιστο φανάρι: Μάντεψε τι γίνεται, είτε τα αυτοκίνητα κάνουν τη μία λωρίδα 2 εάν χωράνε να κάτσουν μαζί (δεν χωράνε), είτε περιμένουν τα λίγα δευτερόλεπτα που συγχρονίζουν τα φανάρια στο πράσινο. Έξτρα μπόνους εάν τύχει πολλά αμάξια στη σειρά να πηγαίνουν εναλλάξ. Πολύ καλό!!
johnnieinlab Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 16 ώρες πριν, Haldol είπε Κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνιμα και εδώ (Μαρούσι, επί λ. Κηφισίας, στη διασταύρωση με οδ. Πεντέλης). Η δεξιά λωρίδα έχει κατεύθυνση αποκλειστικά προς οδ. Πεντέλης, ενώ στο οδόστρωμα υπάρχει σχετική σήμανση (βελάκι δεξιά, όχι δεξιά + ευθεία). Το φανάρι προς οδ. Πεντέλης ανοίγει πρώτο (παλλόμενο πορτοκαλί), ενώ οι δύο αριστερές λωρίδες (που συνεχίζουν επί της λ. Κηφισίας) την ίδια στιγμή είναι κόκκινες. Φυσικά, η μισοσβησμένη διαγράμμιση στο οδόστρωμα δεν εξυπηρετεί τρομερά (ενώ δεν υπάρχει και ταμπέλα που να δείχνει ότι η δεξιά λωρίδα δεν συνεχίζει για λ. Κηφισίας), οπότε το σύνηθες είναι να ξεμένουν οχήματα στη δεξιά λωρίδα τα οποία έχουν σκοπό να πάνε ευθεία... τα κορναρίσματα σε ρυθμό 9/8. Αν είναι μόνο 1 ο άτυχος, συνήθως βγαίνει ελαφρώς μπροστά - αριστερά από το φανάρι, ώστε να στρίψουν δεξιά όσοι θέλουν. Κακή επιλογή, αλλά πιθανότατα οι πίσω θα τον πυροβολήσουν αν δε το κάνει. 😜 Εννοείται ότι οι περισσότεροι «τακτικοί» στο δρόμο απλώς πηγαίνουν στη μεσαία λωρίδα αρκετά πριν το φανάρι... τη μία φορά που την έπαθα γιατί δε κατάφερα να μπω έγκαιρα στη μεσαία, απλά πήγα από οδ. Πεντέλης με το ζόρι και ξαναγύρισα. Δε γ@μι3ται για 400 μέτρα, από το να ξεμείνω στη μέση της διασταύρωσης, μικρό το κακό. Υπάρχει θέμα σε αυτή τη στροφή αν κάποιος εισέρχεται στη λ. Κηφισίας από στενό λίγο πριν τη στροφή, οπότε μπορεί η διήθηση στη μεσαία λωρίδα να είναι πρακτικώς αδύνατη. Αν δεν το ξέρεις, είναι πολύ εύκολο να την πατήσεις, ειδικά ως νέος οδηγός που προτιμά να είναι πάντα δεξιά. Γενικώς το να τηρείς τους κανόνες είναι απλώς το πρώτο επίπεδο οδήγησης. Το να προβλέπεις και να προσαρμόζεις την οδήγησή σου αναλόγως με το τι πρόκειται να συμβεί, τι "έρχεται" μπροστά σου, αυτό είναι αρκετά πιο δύσκολο για πολλούς οδηγούς. Συχνά ως συνοδηγός παρατηρώ καταστάσεις που θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί με μια απλή αλλαγή ταχύτητας (πχ αφήνεις κάποιον να περάσει ή να αλλάξει λωρίδα, ή επιταχύνεις λίγο για να προλάβεις να αλλάξεις πορεία χωρίς να κόψεις κάποιον πιο μπροστά). Υπάρχει κόσμος που φαίνεται από μακριά ότι μπορεί να κάνει κάποια στιγμή κάτι απρόβλεπτο ή κάποιο λάθος , συνήθως από απειρία ή δυσκολία στη συγκέντρωση. Αυτούς πρέπει να τους βοηθάμε και να τους προσέχουμε, είτε κρατώντας αποστάσεις, αφήνοντας χώρους κτλ, ή να τους προσπερνάμε με ασφάλεια. 3
geopro Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 27 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε Τι άλλη σήμανση θες εκτός από το φανάρι; είναι δύο λωρίδες που η μία έχει φανάρι για να στρίψεις και η άλλη φανάρι για να πας ευθεία. Τι ρόλο παίζει πόσες είναι μετά; Έχει διαφορά αν ήταν μια ή τρεις;; Για δες την διαδρομή και πες μου . Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι υπάρχει υπαιτιότητα στο να οδηγείς στην δεξιά λωρίδα κινούμενος ευθεία και σταματώντας στο κόκκινο για ευθεία πορεία να σε βρίζουν αυτοί που στρίβουν δεξιά ; Τι πρέπει να κάνω ; Να εξαϋλωθώ ; Ερωτώ. Δεν εχω σκοπό ούτε να μειώσω κανέναν ούτε να εκθέσω κανέναν παρά μόνο να γίνουμε όλοι καλύτεροι. 36 Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως - Χάρτες Google.m4v 1
Haldol Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 10 minutes ago, johnnieinlab said: Υπάρχει θέμα σε αυτή τη στροφή αν κάποιος εισέρχεται στη λ. Κηφισίας από στενό λίγο πριν τη στροφή, οπότε μπορεί η διήθηση στη μεσαία λωρίδα να είναι πρακτικώς αδύνατη. Έτσι ακριβώς την έπαθα εγώ. Είσοδος στη λ. Κηφισίας από ένα στενό λίγο πριν τη στροφή, κολλημένοι όλοι ο ένας πίσω από τον άλλο στα 30 cm, τρέξιμο φουλ, άντε να βγεις στη μεσαία. Και καπάκι κανείς δε θέλει να εξυπηρετήσει, ούτε το όχημα δίπλα του, ούτε καν τον... εαυτό του. Οι πιο πολλοί προσπαθούν για το ακριβώς ανάποδο (να δυσκολέψουν κι άλλο την κυκλοφορία). Ε οπότε λέω κι εγώ έλα, πάω δεξιά και ξαναγυρνάω όπου μπορέσω. 14 minutes ago, johnnieinlab said: Γενικώς το να τηρείς τους κανόνες είναι απλώς το πρώτο επίπεδο οδήγησης. Το να προβλέπεις και να προσαρμόζεις την οδήγησή σου αναλόγως με το τι πρόκειται να συμβεί, τι "έρχεται" μπροστά σου, αυτό είναι αρκετά πιο δύσκολο για πολλούς οδηγούς. Εγώ τα ξεχωρίζω ένα κλικ περισσότερο: Βασικές μηχανικές ικανότητες, βασική αντίληψη, ανεπτυγμένη αντίληψη, και τέλος, συνεργασία με τους γύρω υπέρ της εξυπηρέτησης όλων. Πρώτο επίπεδο είναι να οδηγείς μηχανικά, χωρίς καμία αντίληψη του χώρου και των καταστάσεων. Πατάω γκάζι = αυξάνει ταχύτητα, πατάω φρένο = μειώνει ταχύτητα, α και αυτό το στρογγυλό μπροστά μου, που το γυρίζεις και το αυτοκίνητο πάει πέρα - δώθε. Μέχρι εκεί. Δε βλέπεις μεν συχνά τέτοιο χάλι στους δρόμους, αλλά δυστυχώς υπάρχουν (και) αρκετοί τέτοιοι. Δεύτερο επίπεδο είναι να τηρείς τους βασικούς κανόνες (δε περνάω με κόκκινο, δε φεύγω αέρα - πατέρα σε STOP, κ.λπ) και η εξίσου βασική ιδέα του όταν βλέπεις κίνδυνο, αντιδράς ανάλογα, με φρένο, ή αποφυγή του με ελιγμό, κ.λπ. Τρίτο επίπεδο είναι αυτό που λες. Ουσιαστική αντίληψη της κυκλοφορίας, συν η πρόβλεψη καταστάσεων (που συνήθως... βγάζουν μάτι). Π.χ. βλέπεις ένα παλλόμενο πορτοκαλί πριν το "κανονικό" φανάρι στη διαστάυρωση; Κρίνε την απόσταση και την ταχύτητά σου, και ξεκίνα να επιβραδύνεις, εφόσον χρειάζεται. Τέταρτο επίπεδο είναι και η... «καλοσύνη». Θέλει κάποιος να μπει στη λωρίδα σου, έχεις μία «τίμια» απόσταση μέχρι να τον φτάσεις, και πίσω σου έχει μπουλούκι; Επιβράδυνε και κάνε του σινιάλο για να μπει. Στο τέλος της μέρας, εξυπηρετεί και την κυκλοφορία, και εσένα. Διότι ο άλλος αγανακτισμένος μετά από 15 αυτοκίνητα που δε τον αφήνουν να μπει, μάλλον θα χωθεί όπως βρει. 4
mihanikos1 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 4 λεπτά πριν, geopro είπε Για δες την διαδρομή και πες μου . Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι υπάρχει υπαιτιότητα στο να οδηγείς στην δεξιά λωρίδα κινούμενος ευθεία και σταματώντας στο κόκκινο για ευθεία πορεία να σε βρίζουν αυτοί που στρίβουν δεξιά ; Τι πρέπει να κάνω ; Να εξαϋλωθώ ; Ερωτώ. Δεν εχω σκοπό ούτε να μειώσω κανέναν ούτε να εκθέσω κανέναν παρά μόνο να γίνουμε όλοι καλύτεροι. 36 Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως - Χάρτες Google.m4v 1.74 MB · 0 downloads Δεν σου είπα να εξαυλωθεις. Πιάνεις την αριστερή πιο νωρίς. Αν δλδ ίσχυε το ανάποδο και ήταν κόκκινο για να στρίψεις και πράσινο για ευθεία θα καθοσουν δεξιά; Στον δρόμο πηγαίνεις ανάλογα την σήμανση.
cthulhucarbide Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, JakeKaufman είπε εκεί στριβω αριστερά κάθε εβδομάδα και συνήθως κολλάω πίσω από κάποιον που έχει μπερδευτεί. Στένσιλ υπήρχε σίγουρα μέχρι τον Μαρτίου του 2022, αλλά πρέπει να έχει σβηστεί τώρα. Αυτό που έδειχνε είναι ότι η λωρίδα είναι για στροφή αριστερά μόνο Η φάση με τα στένσιλ πάντως είναι αρκετά προβληματική για 2 λόγους. Αρχικά σβήνουν γρήγορα και περνάνε κάτι αιώνες μέχρι να τα ξαναβάψουν. Και κατά δεύτερον όταν ο δρόμος είναι ψιλογεμάτος από οχήματα που πάνε αργά, τότε αυτά δεν είναι καν ορατά! Δεν το αποκλείω όταν είχα περάσει εγώ να υπήρχαν και να μην τα είδα λόγω αυτού, χώρια που παίζει να υπάρχουν πχ 2 σημάδια όταν έχεις ήδη πλησιάσει αρκετά το φανάρι και είναι πολύ αργά για να αλλάξεις λωρίδα ακόμα και άμα το δεις. Θα έπρεπε να υπήρχαν πινακίδες που να δείχνουν ότι η αριστερή λωρίδα είναι μόνο για αριστερή στροφή ώστε να φαίνονται πάντα. Που και αυτό ημίμετρο είναι. Το πιο σωστό θα ήταν είτε τα φανάρια να ανάβουν πράσινο ταυτόχρονα είτε να υπάρχει ξεχωριστή λωρίδα μόνο για αριστερά (αν και το τελευταίο σε συνθήκες κίνησης η λωρίδα δεν χωράει όλα τα αμάξια σε αναμονή και πάλι γίνεται θέμα) 39 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Εγω παντως δεν καταλαβα που ηθελες να πας τελικα Σωστά, είχα γράψει λάθος. Το διόρθωσα
geopro Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 58 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε Τι άλλη σήμανση θες εκτός από το φανάρι; είναι δύο λωρίδες που η μία έχει φανάρι για να στρίψεις και η άλλη φανάρι για να πας ευθεία. Τι ρόλο παίζει πόσες είναι μετά; Έχει διαφορά αν ήταν μια ή τρεις;; Την αριστερή λωρίδα την πιάνεις πιο νωρίς όταν γνωρίζεις την κακή σχεδίαση της όλης κατάστασης. Όμως ο κώδικας δεν προβλέπει αποστήθιση εκ των προτέρων της διαδρομής. Η οδήγηση γίνεται βάσει κανόνων και όχι αποστήθισης. Εσύ είδες στο βίντεο της διαδρομής (το οποίο το ξεκίνησα πολλά μέτρα πριν την διασταύρωση) κάτι που να μην επιτρέπει την οδήγηση στην δεξιά λωρίδα κινούμενος ευθεία ; Κάποια διαγράμμιση ; Κάποια σήμανση ; Κάποια διαπλάτυνση έξτρα δεξιάς λωρίδας ; Ένα βέλος επί του οδοστρώματος έστω ; Δεν υπάρχει απολύτως τίποτε το αντικανονικό στην πορεία εμπρός. Απλώς σταματάς στο κόκκινο φανάρι και σε βρίζουν αυτοί που στρίβουν δεξιά. Και εγώ δεν έχω πρόβλημα γιατί έχω εμπειρία 40 ετών στο τιμόνι. Το bullying το υπομένουν οι νεαροί και οι νεαρές από τους "διαφόρους γνώστες" 2
MikeJ Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 1 hour ago, Nabuko said: Αυτό ισχύει για αυτοκινητόδρομους όχι για εντός κατοικημένων περιοχών, για ευνόητους λόγους. Δεν νομίζω είναι αποκλειστικά για τους αυτοκινητόδρομους αλλά γενικά ότι πρέπει να μένουμε στη δεξιά λωρίδα. 1
Nabuko Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 5 λεπτά πριν, MikeJ είπε Δεν νομίζω είναι αποκλειστικά για τους αυτοκινητόδρομους αλλά γενικά ότι πρέπει να μένουμε στη δεξιά λωρίδα. ok ΑΡΘΡΟ 17 : Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους 8.α) Σε μονόδρομους και οδούς διπλής κατεύθυνσης, που υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατοικημένες περιοχές και τρείς εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές (στοίχους). β) Στην περίπτωση αυτή, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνον εφόσον δεν προκαλείται κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και δίνεται έγκαιρα προειδοποίηση, αύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα. γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α' της παρούσας παραγράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρ8ρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ' της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού παραμένει εφαρμόσιμη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα