Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσπαθώ να κατανοήσω οδηγικά τη περίπτωση όπου ανάβει πράσινο ( ή παλλόμενο πορτοκάλι) φανάρι για αριστερά ή δεξιά ενώ το φανάρι για ευθεία είναι κόκκινο και εσύ (που θες να πας ευθεία) βρίσκεσαι μπροστά από οδηγούς που θέλουν να στρίψουν.

Στην ανάποδη περίπτωση δηλαδή φανάρι για αριστερά, δεξιά κόκκινο και για ευθεία πράσινο είναι ξεκάθαρο. Αν είσαι πίσω και θες να πας ευθεία απλά περιμένεις υπομονετικά να στρίψει με πράσινο ο μπροστινός. 

Αν όμως ο μπροστινός θέλει να πάει ευθεία και ο πίσω του να στρίψει και το φανάρι για ευθεία είναι κόκκινο ενώ για στροφή πράσινο ή παλλόμενο, εκεί τι ορίζεται βάσει νόμου;

Είναι υποχρεωμένος να στρίψει ο μπροστινός επειδή βρέθηκε στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή ή έχει το δικαίωμα να περιμένει να ανάψει πράσινο για ευθεία; (Σε αυτή τη περίπτωση πέφτει το κορναρισμα του αιώνα).

Έχω δει τέτοιες περιπτώσεις όπου η διαγραμμιση δεν ήταν ξεκάθαρη ότι η αριστερή ή δεξιά λωρίδα πάει υποχρεωτικά στην αντίστοιχη κατεύθυνση ( είχε διπλό βέλος ευθεία και δεξιά πχ).

 

 

 

  • Like 2
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

έχει ξανασυζητηθεί. σε τέτοιες περιπτώσεις το πρόβλημα το δημιουργεί η ελλειπής πρόσθετη σήμανση ή/και διαγράμμιση.

σε όλες τις περιπτώσεις πάντως για να πράξεις οποιαδήποτε αλλαγή κατεύθυνσης εφαρμόζεται η προτεραιότητα εκ δεξιών.

αν δηλαδή θες να στρίψεις αριστερά, περιμένεις να αδειάσει ο αντίθετα ερχόμενος (στρίβοντας τη μούρη σου αριστερά τον έχεις στα δεξιά σου)

σε τι μπανανία δρόμους και σημάνσεις κυκλοφορούμε το ξέρουμε.

αν δεν είμαστε σίγουροι εφαρμόζουμε τα βασικά με το ρυθμό που νιώθουμε άνετα και ας κορνάρει ο από πίσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορεί κανείς να σε υποχρεώσει να αλλάξεις πορεία (να πας δεξιά ή αριστερά) επειδή θέλει να πάει ο αποπίσω. Είναι "άτυχος" (μακάρι όλες οι ατυχίες στη ζωή να ήταν αυτού του τύπου) και θα χρειαστεί να περιμένει ένα φανάρι. Φυσικά δεν συζητώ καν να παραβιάσεις ερυθρό σηματοδότη για ευθεία.

Όλα αυτά βέβαια υπό την προϋπόθεση ότι μπροστινός βρίσκεται σωστά τοποθετημένος στο οδόστρωμα (αν έχει μία λωρίδα) και δεν έχει μπει στη λωρίδα που είναι για να στρίψει (αν υπάρχουν δύο λωρίδες). Γιατί αν έχει μπει στη λωρίδα για στρίψιμο τότε ναι πρέπει να στρίψει γιατί πρακτικά προκαλεί πρόβλημα στην ομαλή ροή της κυκλοφορίας.

Στην περίπτωση του διπλού βέλους στη συγκεκριμένη λωρίδα (ευθεία και αριστερά/δεξιά) τότε προφανώς έχει κάθε δικαίωμα να βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και αυτός και οι υπόλοιποι και απλά ακολουθούν όλοι την σειρά αλλά και το φανάρι που αφορά τον καθένα.

Σε κάθε περίπτωση το κορνάρισμα και βρίσιμο είναι αναμενόμενο λόγω βιασύνης ή μη κατανόησης της κατάστασης/σημάτων

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 9
Δημοσ.

Πιο πρόσφατα μου έτυχε στη Πατησίων και Χαλκοκονδύλη. Εγώ στη Πατησίων θέλοντας να παω προς Ομόνοια σταματημένος στο φανάρι και ανάβει πράσινο για αριστερά προς Πλατεία Κάνιγγος ενώ για ευθεία κόκκινο. Κορνάρισμα και κακό όπου τελικά έστριψα και εγώ αριστερά για μην με λιντζάρουν. Δε νομίζω ότι υπήρχε διαγράμμιση που να όριζε ότι η αριστερή εκ των δύο λωρίδων για οχήματα πάει υποχρεωτικά αριστερά.

Κοιτώντας το συγκεκριμένο σημείο δε βλέπω ιδιαίτερο λόγο να μη συγχρονίζεται το αριστερά με το ευθεία. Μάλλον για ελάχιστα δε το κάνει για τους πεζούς που θέλουν να διασχίσουν τη Πατησίων μετά τη διασταύρωση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επί των πλείστων, αυτό συμβαίνει σε δρόμους με δύο τουλάχιστον λωρίδες. Στην διασταύρωση Πατησίων με Χαλκοκονδύλη, θεωρητικά υπάρχουν τρεις λωρίδες, πρακτικά όμως 2 και κάτι. Η αριστερή είναι για αριστερή στροφή προς Κάνιγγος και Ακαδημίας. Η δεξιά είναι λεωφορειολωρίδα για Ομόνοια και υπάρχει και μισή μη λεωφορειολωρίδα για Ομόνοια. Bonus αν υπάρχει σταθμευμένο όχημα στα δεξιά.

Πάντως, ναι, δεν περνάς με κόκκινο ακόμα και αν εμποδίζεις.

Πλέον έχω βρει και ένα καλύτερο γρίφο. Κόμβο Ρενώ μετά τον νέο κατάστημα Σκλαβενίτης. Υπάρχει διασταύρωση που έχει φανάρι μόνο στον έναν δρόμο. Ο άλλος, διπλής, έχει στοπ. Επιτρέπεται να περάσεις το στοπ όταν υπάρχει όχημα που μάλλον έχει σταματήσει στο φανάρι με κόκκινο (μάλλον γτ εσύ δεν το βλέπεις το φανάρι, θεωρείς ότι για να σταμάτησε έτσι ξεκάρφωτα έχει κόκκινο).

Λαχανά και Νικολάου Πλαστήρα, στην Νέα Φιλαδέλφεια. 

Επεξ/σία από $Gkuts
Δημοσ.
13 minutes ago, $Gkuts said:

 

Πάντως, ναι, δεν περνάς με κόκκινο ακόμα και αν εμποδίζεις.

Αυτό προφανώς ισχύει. Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω αν έχεις το δικαίωμα να περιμένεις το πράσινο για να πας ευθεία ή πρέπει υποχρεωτικά να στρίψεις προς τη κατεύθυνση που άναψε πράσινο ώστε να μην εμποδίζεις τους πίσω. Αν ναι, τότε θα έλεγα 99/100 οδηγούς κορνάρουν λανθασμένα.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Αυτό προφανώς ισχύει. Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω αν έχεις το δικαίωμα να περιμένεις το πράσινο για να πας ευθεία ή πρέπει υποχρεωτικά να στρίψεις προς τη κατεύθυνση που άναψε πράσινο ώστε να μην εμποδίζεις τους πίσω. Αν ναι, τότε θα έλεγα 99/100 οδηγούς κορνάρουν λανθασμένα.

φυσικά και περιμένεις , αν έχει πρόβλημα ο πίσω να σηκωθεί απο τον καναπέ και να πάει στο δήμο να κάνουν διαγράμμιση , ρύθμιση κτλ κτλ

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν 2 λωρίδες.

Αν πας σε λάθος λωρίδα δεν πρέπει να μπλοκάρεις τον δρόμο ή να χωθείς μπροστά σε αλλούς.

Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που κάποιοι παρκάρουν παράνομα οποτε και μένει μόνο 1 λωρίδα. 

προσπαθώ να σκεφτω αλλα δεν θυμάμαι πολλές περιπτώσεις με 1αποκλειστικη λωρίδα...

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.

Ένα τέτοιο σημείο που μάλιστα συνδυάζει και τα δύο σενάρια που αναφέρω στο αρχικό ποστ είναι κάτω από την Εσπλανάδα στη Καλλιθέα, λίγο πριν το Ταε Κβο Ντο. Υπάρχουν δύο λωρίδες. Στη δεξιά η διαγράμμιση δείχνει βελάκι που πάει και ευθεία και δεξιά. Υπάρχει φανάρι που είναι κόκκινο για δεξιά ενώ πράσινο για ευθεία (οπότε αν θες να πας ευθεία και ο μπροστινός δεξιά πρέπει να τον περιμένεις) και κόκκινο για ευθεία με παλλόμενο για δεξιά όπου αν εσύ θες να πας ευθεία και είσαι μπροστά μπροστά οι από πίσω σου κορνάρουν αν θέλουν να πάνε δεξιά όπου ή θα πας και εσύ δεξιά και ας μη θες ή θα κάτσεις εκεί και οι από πίσω θα κορνάρουν. 

Οκ αφότου μάθεις το σημείο φροντίζεις να είσαι στην αριστερή λωρίδα καθώς πλησιάζεις αλλά δε γίνεται να γνωρίζεις σε όλους τους δρόμους εκ των προτέρων τι σενάρια παίζουν.

 

361767250_.PNG.d13314dfc57b5b5a82091aa110ef2553.PNG

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, $Gkuts said:

Επί των πλείστων, αυτό συμβαίνει σε δρόμους με δύο τουλάχιστον λωρίδες. Στην διασταύρωση Πατησίων με Χαλκοκονδύλη, θεωρητικά υπάρχουν τρεις λωρίδες, πρακτικά όμως 2 και κάτι. Η αριστερή είναι για αριστερή στροφή προς Κάνιγγος και Ακαδημίας. Η δεξιά είναι λεωφορειολωρίδα για Ομόνοια και υπάρχει και μισή μη λεωφορειολωρίδα για Ομόνοια. Bonus αν υπάρχει σταθμευμένο όχημα στα δεξιά.

Αυτό, και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, το λες εσύ. Δε θυμάμαι να υπαρχει διαγραμμιση στη συγκεκριμένη διασταύρωση που να δείχνει αριστερό βέλος στην αριστερη λωρίδα.

Οπότε, ενώ η λογική λέει ότι είναι όπως τα λες, τι μπορείς να πεις σε κάποιον που κάθεται στην αριστερη λωρίδα για να πάει ευθεία; Νόμιμος δεν είναι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα την ίδια απορία αφότου μου συνέβη το ίδιο περίπου σε αυτό εδώ το κωλοφάναρο:

https://www.google.gr/maps/@37.9793754,23.7175427,3a,75y,57.79h,77.25t/data=!3m7!1e1!3m5!1s6hPdu9MpjjAQ9Pbu2ZYbQQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D6hPdu9MpjjAQ9Pbu2ZYbQQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D168.17426%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?hl=el&entry=ttu

Δύο λωρίδες ο δρόμος και μετά την διασταύρωση πάλι δύο είναι οι λωρίδες για ευθεία.

Ήθελα να πάω ευθεία αλλά ήμουν στην αριστερή λωρίδα. Ανάβει πράσινο για αριστερά αλλά για ευθεία παραμένει κόκκινο. Με λούζει λίγο κρύος ιδρώτας αλλά λέω θα ανοίξει σε 2-3 δευτερόλεπτα, δεν μπορεί.

Αμ δε. Άρχισε από πίσω να πέφτει κόρνα και βρισίδι σύννεφο ώσπου αναγκάστηκα να ξεκινήσω για αριστερά παρότι δεν ήταν ο δρόμος μου. Πριν όμως διανύσω το πρώτο μισό μέτρο μου χώνεται μπροστά ένα μηχανάκι από διήθηση και πατάει φρένο μιας που με είχε δει πριν σταματημένο και σταμάτησα στο τσακ για να μην του πέσω πάνω. Οι κόρνες συνεχίστηκαν αναγκαστικά χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι μέχρι που άναψε επιτέλους για ευθεία...

Από τότε αναρωτιέμαι αν έκανα εγώ κάτι λάθος γιατί άμα δεν περνάω από εκεί συχνά δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρω τα κουσούρια του κάθε δρόμου. Στένσιλ πάνω στην άσφαλτο εννοείται δεν υπήρχε τίποτα

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θες να εντριφισεις στο θεμα ελα στο Κερατσινι στο φαναρι του Σκλαβενιτη.
Παραδιδονται μαθηματα εντατικα.

Σαφως και η απαντηση παντως ειναι πως αν αν κανεις λαθος ωφειλεις να ξεβολευτεις και να στριψεις οπως λεει το φαναρι ωστε να περασουν οι υπολοιποι που τους εχεις κλεισει τον δρομο αντι να αναγκαστουν να σε περιμενουν οοοοολοι οι υπολοιποι επειδη εσυ μεγαλωσες σε στανη και η μαμα σου σε εκανε να πιστευεις οτι εισαι ο σημαντικοτερος ανθρωπος στον κοσμο.

 

Επεξ/σία από Keosen
  • Like 6
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Είχα την ίδια απορία αφότου μου συνέβη το ίδιο περίπου σε αυτό εδώ το κωλοφάναρο:

https://www.google.gr/maps/@37.9793754,23.7175427,3a,75y,57.79h,77.25t/data=!3m7!1e1!3m5!1s6hPdu9MpjjAQ9Pbu2ZYbQQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D6hPdu9MpjjAQ9Pbu2ZYbQQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D168.17426%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?hl=el&entry=ttu

Δύο λωρίδες ο δρόμος και μετά την διασταύρωση πάλι δύο είναι οι λωρίδες για ευθεία.

Ήθελα να πάω ευθεία αλλά ήμουν στην αριστερή λωρίδα. Ανάβει πράσινο για αριστερά αλλά για ευθεία παραμένει κόκκινο. Με λούζει λίγο κρύος ιδρώτας αλλά λέω θα ανοίξει σε 2-3 δευτερόλεπτα, δεν μπορεί.

Αμ δε. Άρχισε από πίσω να πέφτει κόρνα και βρισίδι σύννεφο ώσπου αναγκάστηκα να ξεκινήσω για ευθεία παρότι δεν ήταν ο δρόμος μου. Πριν όμως διανύσω το πρώτο μισό μέτρο μου χώνεται μπροστά ένα μηχανάκι από διήθηση και πατάει φρένο μιας που με είχε δει πριν σταματημένο και σταμάτησα στο τσακ για να μην του πέσω πάνω. Οι κόρνες συνεχίστηκαν αναγκαστικά χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι μέχρι που άναψε επιτέλους για αριστερά...

Από τότε αναρωτιέμαι αν έκανα εγώ κάτι λάθος γιατί άμα δεν περνάω από εκεί συχνά δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρω τα κουσούρια του κάθε δρόμου. Στένσιλ πάνω στην άσφαλτο εννοείται δεν υπήρχε τίποτα

Το φαναρι ειναι ξεκαθαρο. στην αριστερη λωριδα εχει μονο για να στριψεις. η το βλεπεις απο μακρια  και αλλαζεις λωριδα η καθεσαι εκει και ενοχλεις.

  • Like 2
  • Confused 2
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

στην αριστερη λωριδα εχει μονο για να στριψεις

Αυτό που έχει ποιος το έχει ακριβώς και τι είναι?

Αν μπορεί να βγει ένα συμπέρασμα από την παραπάνω φράση (με μπόλικο extrapolation) είναι ότι αντιστοιχεί ένα φανάρι σε κάθε λωρίδα που το ακούω πρώτη φορά και αμφιβάλλω αν παίζει σοβαρά

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Αυτό που έχει ποιος το έχει ακριβώς και τι είναι?

Αν μπορεί να βγει ένα συμπέρασμα από την παραπάνω φράση (με μπόλικο extrapolation) είναι ότι αντιστοιχεί ένα φανάρι σε κάθε λωρίδα που το ακούω πρώτη φορά και αμφιβάλλω αν παίζει σοβαρά

αν το ακους πρωτη φορα μαλλον λαδωσες για να παρεις το διπλωμα. εχει φαναρι που δειχνει αλλαγη κατευθυνσης και αφορα την αριστερη λωριδα. το αλλο που ειναι πρασινο αφορα την δεξια λωριδα, και δειχνει συνεχιση πορειας ευθεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...