Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, πριν 1,5 χρόνο περίπου αγόρασα ενα poco X3 pro από ενα μαγαζί στο bestprice.
Αυτό το μαγαζί σε κάποια φάση βάρεσε πιστόλι και εξαφανίστηκε απ οτι καταλαβαίνω γιατι δε το βρίσκω πουθενά πια.

Το κινητό μου έχει εμφανίσει ένα ζήτημα που απαιτεί επισκευή και εφόσον δεν έχουν περάσει τα 2 χρόνια καλύπτεται απο την εγγύηση, όμως:

1)Το κατάστημα εχει κλείσει

2)Η Xiaomi μου λεει να μιλήσω με το κατάστημα και πως η infoquest δε μπορει να το αναλάβει

3)Το BestPrice δεν εχει καν τηλεφωνο επικοινωνίας, αν και έστειλα σε φορμα ενα μήνυμα μπας και μου απαντήσουν.

 

Ολα αυτά δεν αναιρούν πως ολα τα προϊοντα εντός ΕΕ εχουν 2 χρόνια εγγύηση την οποία δικαιούμαι. Τι μπορώ να κάνω ;

 

Ευχαρίστώ θερμότατα!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Lazarba είπε

Καλησπέρα, πριν 1,5 χρόνο περίπου αγόρασα ενα poco X3 pro από ενα μαγαζί στο bestprice.
Αυτό το μαγαζί σε κάποια φάση βάρεσε πιστόλι και εξαφανίστηκε απ οτι καταλαβαίνω γιατι δε το βρίσκω πουθενά πια.

Το κινητό μου έχει εμφανίσει ένα ζήτημα που απαιτεί επισκευή και εφόσον δεν έχουν περάσει τα 2 χρόνια καλύπτεται απο την εγγύηση, όμως:

1)Το κατάστημα εχει κλείσει

2)Η Xiaomi μου λεει να μιλήσω με το κατάστημα και πως η infoquest δε μπορει να το αναλάβει

3)Το BestPrice δεν εχει καν τηλεφωνο επικοινωνίας, αν και έστειλα σε φορμα ενα μήνυμα μπας και μου απαντήσουν.

 

Ολα αυτά δεν αναιρούν πως ολα τα προϊοντα εντός ΕΕ εχουν 2 χρόνια εγγύηση την οποία δικαιούμαι. Τι μπορώ να κάνω ;

 

Ευχαρίστώ θερμότατα!

Το bestprice δεν έχει καμιά δουλειά με όλο αυτό. Αν το κατάστημα που το αγόρασες έκλεισε, (και να μην είχε κλείσει άκρη δεν θα έβρισκες), πληρώνεις από την τσέπη σου. Είναι ένα από τα ρίσκα που παίρνεις όταν αγοράζεις XIAOMI από ανεξάρτητο πωλητή. Αν η ζημιά είναι χοντρή απλά αγοράζεις άλλο, αν είναι ψιλή και μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου, τότε και μόνο τότε αξίζει να ασχοληθείς. 

  • Confused 1
Δημοσ.

Εφόσον το κινητό ήρθε με αυτοκόλλητο 2ετή εγγύηση infoquest επιμένεις στην infoquest να αναλάβει την επισκευή μιας και το κατάστημα έκλεισε.

Η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει κανονικά την εγγύηση που έχουν πουληθεί από μεταπωλητές τους.

Αν το μαγαζί ΔΕΝ το προμηθεύτηκε από Infoquest τότε με αναζήτηση στη xiaomi imei finder κοιτάς τη χώρα προέλευσης και μιλάς με το support Xiaomi για το που θα το στείλεις.

Δημοσ.
3 minutes ago, greekfragma said:

Εφόσον το κινητό ήρθε με αυτοκόλλητο 2ετή εγγύηση infoquest επιμένεις στην infoquest να αναλάβει την επισκευή μιας και το κατάστημα έκλεισε.

Η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει κανονικά την εγγύηση που έχουν πουληθεί από μεταπωλητές τους.

Αν το μαγαζί ΔΕΝ το προμηθεύτηκε από Infoquest τότε με αναζήτηση στη xiaomi imei finder κοιτάς τη χώρα προέλευσης και μιλάς με το support Xiaomi για το που θα το στείλεις.

"

This is a
POCO X3 Pro Phantom Black 6GB RAM 128GB ROM

Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version.

"

 

Αυτά απο το xiaomi imei finder. Αρα να μιλησω με τη xiaomi λες και να τους πω τι;

Δημοσ.
2 minutes ago, Lazarba said:

"

This is a
POCO X3 Pro Phantom Black 6GB RAM 128GB ROM

Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version.

"

 

Αυτά απο το xiaomi imei finder. Αρα να μιλησω με τη xiaomi λες και να τους πω τι;

 

τους δίνεις τα στοιχεία του ΙΜΕΙ και τους ζητάς που θα απευθυνθείς για εγγύηση. Αν σου πουν Ευρώπη (inside European Union) μιλάς με InfoQuest και τους ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙΣ να το αναλάβουν

για τα αυτοκόλλητα που σου είπα δεν απάντησες.

Δημοσ.
Just now, greekfragma said:

 

τους δίνεις τα στοιχεία του ΙΜΕΙ και τους ζητάς που θα απευθυνθείς για εγγύηση. Αν σου πουν Ευρώπη (inside European Union) μιλάς με InfoQuest και τους ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙΣ να το αναλάβουν

για τα αυτοκόλλητα που σου είπα δεν απάντησες.

Δεν ειμαι σπιτι για να δω το κουτι αν και ειμαι αρκετα σιγουρος πως ΔΕΝ ηταν infoquest , δεν ειχε αυτοκολλητο. Αν μου πουν εκτος ΕΕ(βουλαγιρα/τουρκια κλπ) τι θεωρεις να πω;

Δημοσ.
Just now, Lazarba said:

Δεν ειμαι σπιτι για να δω το κουτι αν και ειμαι αρκετα σιγουρος πως ΔΕΝ ηταν infoquest , δεν ειχε αυτοκολλητο. Αν μου πουν εκτος ΕΕ(βουλαγιρα/τουρκια κλπ) τι θεωρεις να πω;

αν είναι εκτός ΕΕ δε θεωρώ οτι γίνεται κάτι με αντιπροσωπεία Ελλάδας. Θα στείλεις το τηλέφωνο απευθείας όπου σου πει η Xiaomi

Δημοσ.

Καλεσα και με ενημερωσαν πως ειναι εκτος ΕΕ και το καλυτερο που μπορει να γινει ειναι να μιλησω με τη xiaomi κεντρικά, αν και αυτο μπορει να σημαινει να το στειλω στη Κίνα. Μου εδωσαν ενα μαιλ, εστειλα εκει, θα ενημερωσω για τις εξελιξεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Lazarba είπε

2)Η Xiaomi μου λεει να μιλήσω με το κατάστημα και πως η infoquest δε μπορει να το αναλάβει

 

1 ώρα πριν, greekfragma είπε

Εφόσον το κινητό ήρθε με αυτοκόλλητο 2ετή εγγύηση infoquest επιμένεις στην infoquest να αναλάβει την επισκευή μιας και το κατάστημα έκλεισε.

Δείτε εδώ τι συμβαίνει με τις εγγυήσεις για να έχετε μια ιδέα. 

 

Επεξ/σία από fmarkos
Δημοσ.
26 minutes ago, Lazarba said:

Καλεσα και με ενημερωσαν πως ειναι εκτος ΕΕ και το καλυτερο που μπορει να γινει ειναι να μιλησω με τη xiaomi κεντρικά, αν και αυτο μπορει να σημαινει να το στειλω στη Κίνα. Μου εδωσαν ενα μαιλ, εστειλα εκει, θα ενημερωσω για τις εξελιξεις.

 

αναμένουμε :)

Δημοσ.

Ψάξε για καινούργια συσκευή, επίσημη αντιπροσωπεία Xiaomi στην Ελλάδα δεν υπάρχει, πάλεψε το αλλά δύσκολα θα βγάλεις άκρη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...