Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Την συγκεκριμένη ώρα η παραγωγή από ΑΠΕ ήταν στο 80% περίπου. 
Και για όλη την ημέρα (07:00-16:00)  δεν έπεσε κάτω από 50%…

Eχεισ πλακα .Οι μερες που καλυφτηκαν συνολικα πεσρυ μονο απο ΑΠΕ δεν ηταν ουτε καν μηνας

25 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Κι εγω σε επιδοτησα οταν αλλαξες τον ηλιακο σου, τα κλιματιστικα, τα ψυγεια, τις οπτικες ινες και την ανακαινιση του σπιτιου σου με το εξοικονομω.

Σε τιποτα ομως.Κατι πας της ξεφτιλας εχω παρει ολα και ολα.Και οχι μονο εγω αλλα και το 70 % των κατοικων αυτου του κράτους.Βλέπεις για ολα αυτα υπαρχει συμμετοχή που πολύς κόσμος αδυνατει να βρει.Οστοσο ακριβώς την ιδια αποψη εχω γενικώς για ολες τισ ελεημοσύνες που το κράτος ας ονομαζει επιδοτήσεις τελευταίως.Κομενες ολες όπως ζουσαμε τοσα χρονια και το χρημα απυθειας στη τσεπη μου.Οχι να μου τα παίρνει με υπερφορολογιση και μετα να επιστρεφει ψιχουλα σε οσους δουλευουν μαυρα.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, filipprin είπε

Eχεισ πλακα .Οι μερες που καλυφτηκαν συνολικα πεσρυ μονο απο ΑΠΕ δεν ηταν ουτε καν μηνας

Σε τιποτα ομως.Κατι πας της ξεφτιλας εχω παρει ολα και ολα.Και οχι μονο εγω αλλα και το 70 % των κατοικων αυτου του κράτους.Βλέπεις για ολα αυτα υπαρχει συμμετοχή που πολύς κόσμος αδυνατει να βρει.

Εγω δε πηρα κανενα pass.

αρα περισσοτερα εδωσα παρα πηρα.

ΦΕΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ PASS ΠΙΣΩ ΓΡΗΓΟΡΑ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ..............ΓΡΗΓΟΡΑ.Αυτα πληρωμενα τα χω.

ακριβώς την ιδια αποψη εχω γενικώς για ολες τισ ελεημοσύνες που το κράτος ονομαζει επιδοτήσεις τελευταίως.Κομενες ολες όπως ζουσαμε τοσα χρονια και το χρημα απευθειας στη τσεπη μου.Οχι να μου τα παίρνει με υπερφορολογιση και μετα να επιστρεφει ψιχουλα σε οσους δουλευουν μαυρα.

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, filipprin είπε

Eχεισ πλακα .Οι μερες που καλυφτηκαν συνολικα πεσρυ μονο απο ΑΠΕ δεν ηταν ουτε καν μηνας

Μ’υνημα τα  με τέτοιο υφάκι συνήθως τα αγνοώ αλλά το ποιός έχει πλάκα φαίνεται από την ποιότητα των αναρτήσεων του και τον τόνο τους. 
 

Αν αυτό που έγραψα παραπάνω -50% σε 10 ώρες άρα με αναγωγή περίπου 38% στο εικοσιτετράωρο  φαίνεται απίθανο τότε πάρε αυτό 

https://www.in.gr/2023/04/13/in-science/perivallon-b-science/energeia-ellada-evdomi-ston-kosmo-sto-meridio-ton-ape/

επίσημα όλο το έτος 2022 οι ΑΠΕ έδωσαν το 33,3 % της παραγωγής.

Και από τότε στους 10 μήνες έχουν μπει κι άλλες ( έστω λίγες μονάδες) πλησιάζουν το ποσοστό που έγραψα, το οποίο ήταν προσεγγιστικά αλλά τελικά ήταν σχεδόν ακριβές.
 

Για τα pass δεν θα σχολιάσω, μην σε στεναχωρήσω ..

 

 

IMG_3834.jpeg

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

επίσημα όλο το έτος 2022 οι ΑΠΕ έδωσαν το 33,3 της παραγωγής.

Οτι πεις.Αντε λοιπον δεν ειναι το 80% αλλα το 70%.Και παλι λοιπον κατα το 70% με ορυκτα καυσιμα φορτιζεις.Στην ουσια δηλαδη τοση φασαρια για ενα 30 % που αμα βαλεις και τις μπαταρίες στο παιχνίδι παει περιπατο και αυτο.....

Οσο για το τι θα μπει διαβασα ενα αρθρακι που λεει οτι εχει αρχισει να ζοριζει το πραγμα λογο μείωσης χρηματοδοτησης επιτοκίων  αυξηση κοστος κτλ.Και αυτο πριν σκάσει η ιστορια στη γερμανια με την τρυπα με τα 60 δις που θα δινανε στα πρασινα αλογα εεεεε αναπτυξη.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
3 hours ago, Vasilisxd said:

1500€ το Module της VW, η 62kWh μπαταρία έχει 9 Modules, οπότε είσαι στα 13.500€ για πλήρη αντικατάσταση.

Στο εξωτερικό έχω δει και 500€ το Module για ανακατασκευή, που σημαίνει ότι εάν το module δεν είναι χτυπημένο π.χ τρακάρισμα ή βλάβη στα ηλεκτρικά του - και θέλει άπλα μπαταρίες. 

Κάντο 20 χρόνια και έχεις πέσει μέσα και μιλάμε για αντικατάσταση/ανακατασκευή μπαταρίας (εάν θέλεις! Μπορεί να βολεύεσαι με τα ξερωγω 150χλμ που θα βγάζει τότε). Τα μηχανικά μέρη θα είναι σαφώς σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ένα θερμικό γιατί πολύ απλά είναι ελάχιστα έως ανύπαρκτα. 

μεχρι τώρα εμπειρία γενικός στα testla , byd ειναι οτι μπαταρίες αρχίζουν και χάνουν χωρητικότητα μετά από 8 χρονια περιπου στα 10 αρχίζει και φαινεται
αν φαινεται ποιο πριν υπάρχει εγγύηση που συνήθως καλυπτει την μπαταρια αν πέσει κάτω από 80% και εγγύηση βαράει 8 χρονια πάνω κατω
ο κόσμος έξω αλλάζει αμαξια οχι επειδι δεν τους εξυπηρετεί αλλα επειδι βαριέται το ίδιο όχημα (κάτι σαν το κινιτο) και καλα κανουν μιν κοιτάς που εδω παντρευόμαστε τα αμαξια η μεταχ πάει συννεφο
οτι και να κανουμε τα ηλεκτρικά και γενικος καινουργια αμαξια (που πλέον εχουν ανεβει στον θεό τιμολογιακά) δεν ειναι για την ελλαδα ειμαστε φτωχή χωρα και ανάλογα πορευόμαστε

Δημοσ.
16 ώρες πριν, filipprin είπε

Οτι πεις.Αντε λοιπον δεν ειναι το 80% αλλα το 70%.Και παλι λοιπον κατα το 70% με ορυκτα καυσιμα φορτιζεις.Στην ουσια δηλαδη τοση φασαρια για ενα 30 % που αμα βαλεις και τις μπαταρίες στο παιχνίδι παει περιπατο και αυτο.....

Οσο για το τι θα μπει διαβασα ενα αρθρακι που λεει οτι εχει αρχισει να ζοριζει το πραγμα λογο μείωσης χρηματοδοτησης επιτοκίων  αυξηση κοστος κτλ.Και αυτο πριν σκάσει η ιστορια στη γερμανια με την τρυπα με τα 60 δις που θα δινανε στα πρασινα αλογα εεεεε αναπτυξη.

στην Γερμανία έχουν 60 δις από τον covid και ήθελαν να τα στείλουν αλλού. αλλά δεν τους άφησε το σχετικό δικαστήριο. δεν είναι ακριβώς τρύπα.

16 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Μ’υνημα τα  με τέτοιο υφάκι συνήθως τα αγνοώ αλλά το ποιός έχει πλάκα φαίνεται από την ποιότητα των αναρτήσεων του και τον τόνο τους. 
 

Αν αυτό που έγραψα παραπάνω -50% σε 10 ώρες άρα με αναγωγή περίπου 38% στο εικοσιτετράωρο  φαίνεται απίθανο τότε πάρε αυτό 

https://www.in.gr/2023/04/13/in-science/perivallon-b-science/energeia-ellada-evdomi-ston-kosmo-sto-meridio-ton-ape/

επίσημα όλο το έτος 2022 οι ΑΠΕ έδωσαν το 33,3 % της παραγωγής.

Και από τότε στους 10 μήνες έχουν μπει κι άλλες ( έστω λίγες μονάδες) πλησιάζουν το ποσοστό που έγραψα, το οποίο ήταν προσεγγιστικά αλλά τελικά ήταν σχεδόν ακριβές.
 

Για τα pass δεν θα σχολιάσω, μην σε στεναχωρήσω ..

 

 

IMG_3834.jpeg

το πρόβλημα με τις ΑΠΕ (εκτός από τον τρόπο εγκατάστασης, αδειοδότησης κτλ) είναι ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα δουλέψουν. πρέπει να έχεις θερμικά εργοστάσια σε αναμονή. και αυτά δεν δουλεύουν τζάμπα. συν ότι αποδίδουν συγκεκριμένες ώρες τις ημέρας και τα θερμικά δεν μπορείς να τα ανάβεις όποτε θέλεις εσύ. ή δουλεύουν ή δεν δουλεύουν. με αποτέλεσμα να αυξάνεται πολύ η τιμή της kwh και να πετιέται ενέργεια στα σκουπίδια. α, και μέσα στις ΑΠΕ υπολογίζονται και τα υδροηλεκτρικά, τα οποία έχουν το μερίδιο του λέοντος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, james01gr είπε

στην Γερμανία έχουν 60 δις από τον covid και ήθελαν να τα στείλουν αλλού. αλλά δεν τους άφησε το σχετικό δικαστήριο. δεν είναι ακριβώς τρύπα.

Τρυπαρα ειναι διοτι ηθελαν να δωσουν τα λεφτα στην πρασινη αναπτυξη με συνοπτικες διδικασιες.Κατι που δεν το επετρεψε το συνταγματικο δικαστηριο,οποτε τα χρηματα πρεπει να βρεθουν απο αλλου,αρχισαν πχ περικοπες στα εξοδα των υπουργειων.Που σημαίνει μεγαλα ζορια και πολιτικα και οικονομικα αλλα και κοινωνικα..Το αποτελεσμα ετσι και αλλιως ειναι το ιδιο.Μεγαλη επιβράδυνση αν οχι στοπ στα πρασινα αλογα.Κατι που ειναι γενικοτερη ταση και δεν αποτελει μεμονομενο περιστατικο.Μη κοιτα τα δικα μασ τα λαμογια που μοιραζουν δανικό χρημα στους κολλητους τούς.

Ακομα αυτο που δεν θες να δεις ειναι οτι παγκοσμια  και οχι μονο στην Ελλαδα για καθε 10-15 υβρυδικα πουλιεται ενα ηλεκρτικο.Κατι που σημαινει οτι το 35 δεν προκειτε να αλλαξει τιποτα.Απλα θα εχεις ενα 30%-35% παγκοσμιως σε ηλεκτρικα .

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
Στις 23/11/2023 στις 10:07 ΜΜ, Vasilisxd είπε

Δεν είναι για ταξίδια ακόμη γιατί καίνε το ίδιο με ένα diesel στο ταξίδι ?

Χαλκίδα - Θεσσαλονίκη με 60kWh, πλήρωσα 12€ αρχική φόρτιση στο σπίτι για τα πρώτα ~ 300 χλμ και περίπου 30€ για τα υπόλοιπα, σύνολο 42€, Μ.Ο 120χλμ με κλιματισμό. 

Εάν δεν κάνω λάθος, ένα αμάξι που καίει ~ 8λτ/100χλμ με 1,7€ πάει στα ~ 60€ το ταξίδι αυτό. 

* Η φόρτιση μου πήρε περίπου 35 λεπτά.

Άρα θα πλήρωνες 84€ στο πάνε έλα με 70 λεπτά της ώρας αναμονή για φόρτιση που δεν μας διευκρινίζεις πόσο γέμισε η μπαταρία σε αυτά τα 35 λεπτά αναμονής. Που ήταν το ποσοστό και που πήγε σε αυτό το διάστημα; 

Βάζεις πινέζα στο σημείο που θες να πας και σου λέει το software με βάση την τοποθεσία σου πως θα χρειαστείς 70% μπαταρία ας πούμε; 
 

Κι αν χαθείς; Αν είναι κλειστός ένας δρόμος για έργα και πας από άλλο σημείο μεγαλύτερης απόστασης; Αν στην πορεία κάνεις μια στάση κάπου για να πάρεις κάτι που χρειάζεσαι και χρειαστεί να διανύσεις παραπάνω χιλιόμετρα; Αν κολλήσεις στην κίνηση και έχει κρύο τι εξοικονόμηση θα κάνεις; 
Επειδή το να μετράς χρόνους είναι αγχωτικό και οποίος λέει το αντίθετο είναι ψεύτης.

Προχθές ήμουν ικέα, έλα όμως που προέκυψε κάτι και έπρεπε να φύγω άμεσα. Αν δηλαδή δεν είχα  μπαταρία; Επειδή κι εγώ θα υπολόγιζα ότι θα κάνω τα ψώνια μου και θα γεμίσω όσο είμαι μέσα… 

Εγω δεν σου μιλάω για το να μείνεις στο δρομο απο λάστιχο ή συμπλέκτη, δεν μένεις κάθε φορά από λάστιχο και συμπλέκτη.
 

Ισχύει το ίδιο και για την μπαταρία;  

Δημοσ.
4 hours ago, d4mage said:

Άρα θα πλήρωνες 84€ στο πάνε έλα με 70 λεπτά της ώρας αναμονή για φόρτιση που δεν μας διευκρινίζεις πόσο γέμισε η μπαταρία σε αυτά τα 35 λεπτά αναμονής. Που ήταν το ποσοστό και που πήγε σε αυτό το διάστημα; 

Βάζεις πινέζα στο σημείο που θες να πας και σου λέει το software με βάση την τοποθεσία σου πως θα χρειαστείς 70% μπαταρία ας πούμε; 
 

Κι αν χαθείς; Αν είναι κλειστός ένας δρόμος για έργα και πας από άλλο σημείο μεγαλύτερης απόστασης; Αν στην πορεία κάνεις μια στάση κάπου για να πάρεις κάτι που χρειάζεσαι και χρειαστεί να διανύσεις παραπάνω χιλιόμετρα; Αν κολλήσεις στην κίνηση και έχει κρύο τι εξοικονόμηση θα κάνεις; 
Επειδή το να μετράς χρόνους είναι αγχωτικό και οποίος λέει το αντίθετο είναι ψεύτης.

Προχθές ήμουν ικέα, έλα όμως που προέκυψε κάτι και έπρεπε να φύγω άμεσα. Αν δηλαδή δεν είχα  μπαταρία; Επειδή κι εγώ θα υπολόγιζα ότι θα κάνω τα ψώνια μου και θα γεμίσω όσο είμαι μέσα… 

Εγω δεν σου μιλάω για το να μείνεις στο δρομο απο λάστιχο ή συμπλέκτη, δεν μένεις κάθε φορά από λάστιχο και συμπλέκτη.
 

Ισχύει το ίδιο και για την μπαταρία;  

Γενικά όπως μένεις από καύσιμο εάν παίζεις με λαμπάκι, έτσι μένεις και από μπαταρία εάν δεν φορτίζεις, δεν έχει καμία διαφορά, η μόνη διαφορα είναι η ώρα γεμίσματος.

Προσωπικά κάθε μέρα το αμάξι μπαίνει σε φορτιση για να είναι το πρωί στο 90% σε απλή πρίζα σούκο. Έτσι ξέρω ότι πάντα θα είμαι ΟΚ ότι και να γίνει.  

Όσο αφορά θέρμανση/ψύξη, το ίδιο κρατάνε, ειδικά εάν το ηλεκτρικό έχει και αντλία θερμότητας.   

Κάπως παρεξηγημένα τα έχουμε στο μυαλό μας τα ηλεκτρικά. Πέραν του ταξιδιού, που θα κανείς περισσότερο χρόνο, στην καθημερινότητα είναι πολύ καλύτερο/οικονομικότερο από ένα θερμικό.    

23 hours ago, Black Demis said:

μεχρι τώρα εμπειρία γενικός στα testla , byd ειναι οτι μπαταρίες αρχίζουν και χάνουν χωρητικότητα μετά από 8 χρονια περιπου στα 10 αρχίζει και φαινεται
αν φαινεται ποιο πριν υπάρχει εγγύηση που συνήθως καλυπτει την μπαταρια αν πέσει κάτω από 80% και εγγύηση βαράει 8 χρονια πάνω κατω
ο κόσμος έξω αλλάζει αμαξια οχι επειδι δεν τους εξυπηρετεί αλλα επειδι βαριέται το ίδιο όχημα (κάτι σαν το κινιτο) και καλα κανουν μιν κοιτάς που εδω παντρευόμαστε τα αμαξια η μεταχ πάει συννεφο
οτι και να κανουμε τα ηλεκτρικά και γενικος καινουργια αμαξια (που πλέον εχουν ανεβει στον θεό τιμολογιακά) δεν ειναι για την ελλαδα ειμαστε φτωχή χωρα και ανάλογα πορευόμαστε

Τα ηλεκτρικά χάνουν χωρητικότητα συνεχώς. Στην αρχή, τα πρώτα 1 με 3  χρόνια αρκετά και στην πορεία πολύ λιγότερο. Σε 10 χρόνια ίσως χάσεις και 15% της απόστασης.

Στην περίπτωση μου αυτό θα σήμαινε ότι από 350χλμ θα βγάζει 300χλμ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/11/2023 στις 2:16 ΜΜ, hyperspaced είπε

Και αυτό που δεν καταλαβαίνεις πάλι είναι ότι στο σπίτι μου φορτίζω με 0.25€/KWh.  Αν έχω και φωτοβολταϊκά, φορτίζω τζάμπα.
Από το 15% --> 90% (56ΚWh) θα τις πληρώσω 14 ευρώ.  Το κόστος μου είναι 34 ευρώ σύνολο.
Και που'σαι, ξεκίνησα με 90% το ταξίδι. Και η απαίτηση στον υπολογισμό ήταν να επιστρέψω με 15% . Συνήθως φουλάρεις στο 100% πριν πας μεγάλο ταξίδι και γυρνάς με 10%.

Για να μην το κουράζουμε:   620Κm για ταξίδι στο ΒΟΥΝΟ και πίσω, με αμαξάρα 4.70m κοστίζει 34 ευρώ.


 

Εάν το πάμε εντελώς στο οικονομικό τότε για 620km ταξίδι σε βουνο:

Με ηλεκτρικό αυτοκίνητο: 34€

Με απλό τυπικό αυτοκίνητο 10ετιας βενζινη/υγραεριο:

620χλμ / 100χλμ x 6.5lt/100 km (λογω ανηφόρα βουνού) x 0.85€/lt = 34€

Τα 6.5lt/100km στη πράξη είναι λιγότερα μιας και δεν είναι όλα τα χιλιόμετρα βουνού.

Με ένα απλό γέμισμα τυπικής δεξαμενής 30lt αερίου κάνεις με 6.5lt/100km αντίστοιχα 460km (βγάζεις άνετα 600km με οικονομική οδήγηση).

Ακόμη κι αν δεν βρεις πρατήριο για ανεφοδιασμό έχεις άλλο ένα ντεπόζιτο βενζίνης για αλλά 800km+

Ας πούμε οτι λόγω βουνού δεν βρεις πρατήριο ανεφοδιασμού με υγραέριο:

460km υγραέριο: 25€

160km βενζινη: 20€

Συνολο: 45€

Κοστος επένδυσης σε μετατροπή υγραερίου: 800-100€

Κοστος αγοράς ηλεκτρικού: 25.000€ +++

Μία απεικόνιση σε σχεση με τον συνολικό κύκλο ζωής των διαφόρων τύπων αυτοκινήτων (χωρίς να λαμβάνεται υπόψην ότι για τα ηλεκτροκινητα είναι μικρότερος).

Συμφωνα με αυτόν μιλάμε για 30% βελτίωση (ηλεκτρικά vs εσωτ.καυσης) και 18% βελτίωση (ηλεκτρικά vs hybrid)

Δεν λαμβάνονται υπόψην χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης με εναλλακτικά καύσιμα (βιοκαύσιμα, συνθετικά καυσιμα).

lifecycle-emissions-evs-vs-gas.jpg.f63d3486d289f730f76ae47942662dae.jpg

-----

Ας κάνουμε μια απλοικη cost benefit analisys

LPG vs gasoline (μείωση ρύπων):

- CO by 30% in urban cycle and by 10% in extra urban cycle,
- HC by 30% in urban cycle and by 51% in extra urban cycle,
- NOx by 41% in urban cycle and by 77% in extra urban cycle and
- CO2 by 10% in urban cycle and by 11% in extra urban cycle.

Κοστος μετατροπής: 800-1000€

Δυνατοτητα επιδότησης: 100%

Χρονικος ορίζοντας πλήρους εφαρμογης για κάθε αυτοκίνητο σε κυκλοφορια: 1 ετος

Τελικη μείωση ρυπων:

CO2: 10% x 100% = -10%

NOx: 40% x 100% = -40% (up to - 70%)

CO: 20% x 100% = -20% (10-30%)

HC: 30% x 100% = - 30% (up to 50%)

ΟΚ. Βγάλτε και κάποιο ποσοστο από περιστασιακή χρήση βενζίνης.

Αυτη την στιγμή τι γίνεται?

Κοστος αλλαγής σε ηλεκτρικο: 25.000+€

Κοστος επιδότησης: 8.000€

Χρονικος ορίζοντας: 2035 (απίθανο)

Ποσοστο μετατροπής: 30% (Νορβηγία που είναι το απόλυτο μέγιστο)

Για την απλοποίηση ας θεωρήσουμε ότι ένα ηλεκτρικό έχει 0 ρύπους (κατι που δεν ισχυει). Χωρίς να μπούμε στο polution στον κύκλο ζωής του.

Στην βέλτιστη περίπτωση της Νορβηγίας με το 30%:

CO2: 0 x 30% = -30%

NOx: 0 x 30% = 30%

CO: 0 x 30% = 30%

HC: 0 x 30% = 30%

Συγκρινετε τα νουμερα (της βέλτιστης περίπτωσης της Νορβηγίας) με τα προηγούμενα νούμερα που μπορούν να επιτευχθουν σε οποιαδήποτε σχεδόν χώρα μέσα σε ένα μόλις χρόνο.

Ποια λύση φέρνει πιο άμεσα και καλύτερα αποτελέσματα. Όχι με ευχολόγια. Με πραγματικους επιτεύξημους στόχους.

Ποια λύση στο σύνολο μειώνει περισσότερους ρύπους στην πράξη? Με τι κόστος (1000€x100% vs 8000€ vs 30% max εφαρμογή)

Εκτός κι αν οι κυβερνήσεις επιδοτησουν το 80% της αγοράς του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου...

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.
Στις 25/11/2023 στις 3:26 ΜΜ, filipprin είπε

Ακομα αυτο που δεν θες να δεις ειναι οτι παγκοσμια  και οχι μονο στην Ελλαδα για καθε 10-15 υβρυδικα πουλιεται ενα ηλεκρτικο.Κατι που σημαινει οτι το 35 δεν προκειτε να αλλαξει τιποτα.Απλα θα εχεις ενα 30%-35% παγκοσμιως σε ηλεκτρικα .

Μεχρι τοτε εχεις αλλα 11 χρονια εξελιξης και βελτιωσης υποδομων.

Και η αυξηση δεν ειναι γραμμικη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...