Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 hours ago, Ntinaras said:

Τα αγοραζαν κανονικοτατα με δανεικα κι αγυριστα λεφτα. Δουλευαν και παιρναν μαυρα, και δηλωναν το 10%. Και σου φαινεται αδικο το τεκμηριο γιατι ειναι απολυτως φυσιολογικο να δηλωνεις εισοδημα 8.000 τον χρονο και να κυκλοφορεις με αυτοκινητο που κανει 50.000.

Το πετρελαιο δεν ειναι δικη σου ευθυνη, αλλα τον δικο σου κινητηρα θα καταστρεψει, μαντεψε ποιος δεν νοιαζεται για σενα. Καλα το φανταστηκες, το κρατος.

 

το ότι ως κράτος δέχεσαι πως ο άλλος φοροδιαφεύγει και του βάζεις τεκμήρια, είναι αποτυχία. αυτός που αγοράζει αυτοκίνητο 50κ και δηλώνει 8κ θα πρέπει είναι ο πρώτος στην λίστα ελέγχου για το που τα βρήκε. γιατί όταν του βάζεις τεκμήριο, απλά θα οχυρωθεί πίσω από το τεκμήριο. τα αυτοκίνητα αυτά, έκαιγαν παραπάνω. το κράτος έπαιρνε παραπάνω έσοδα από καύσιμα, από τον ΦΠΑ τους, από το τέλος ταξινόμησής τους. τα μαύρα τα έπαιρνε πίσω το κράτος. αυτό που πρέπει να κυνηγάς ως κράτος (εφόσον δεν μπορείς να πιάσεις την φοροδιαφυγή) είναι να δώσεις κίνητρα να ξοδεύει ο άλλος για να παίρνεις από τους έμμεσους φόρους.

πλέον που παίρνουν όλοι τα ακριβά αυτοκίνητα με leasing ή με πινακίδες ξένων κρατών είναι καλύτερα; πότε έχει το κράτος μεγαλύτερα έσοδα; όταν κάποιος αγόραζε το αυτοκίνητο ή όταν το αγοράζει στην Βουλγαρία και του φοράει ξένες πινακίδες; όταν το παίρνει κάποιος με leasing και το κράτος του επιστρέφει και το ΦΠΑ πίσω; το κράτος μας βαριέται να ψάχνει, είναι ευκολότερο να τα ρίχνει όλα και να βγάζει τεκμήρια κτλ. με αυτό φαίνεται πως ποτέ και κανένας δεν θέλει να βάλει τα πράγματα σε μία σειρά.

άρση τεκμηρίων και άμεσος έλεγχος σε όσους ξοδεύουν πολλά.

Spoiler

και ένα παράδειγμα για τα τεκμήρια. με τον νόμο που θα βγει τώρα για τους ΕΕ, έχουν αρχίσει να απολύουν τους εργαζομένους τους και τους κάνουν με μπλοκάκι. για πες μου τώρα πόσα θα χάσει το κράτος του χρόνου από αυτά τα έσοδα.

 

3 hours ago, Ntinaras said:

1200 μονο? καλα εισαι τοτε.

Το κρατος προφανως και δεν ενδιαφερεται να μειωσει το λαθρεμποριο και τη νοθεια, αν ηθελε θα το ειχε κανει. Οποτε μην ελπιζεις.

Τα ηλεκτρικα ομως δεν εχουν τετοια θεματα. Αρα ειναι ενα εξτρα πλεονεκτημα.

δλδ τα μπεκ στο diesel είναι θέμα και η αντικατάσταση μπαταριών στα ηλεκτρικά δεν είναι θέμα; τα 8-10κ που κοστίζουν οι μπαταρίες που θα αλλάξεις στα 8 χρόνια, στο diesel έχεις αλλάξει ιμάντα, μπεκ, dpf, έχεις κάνει τα service σου κανονικά και σου μένουν και κάτι ψιλά.

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, james01gr είπε

το ότι ως κράτος δέχεσαι πως ο άλλος φοροδιαφεύγει και του βάζεις τεκμήρια, είναι αποτυχία. αυτός που αγοράζει αυτοκίνητο 50κ και δηλώνει 8κ θα πρέπει είναι ο πρώτος στην λίστα ελέγχου για το που τα βρήκε. γιατί όταν του βάζεις τεκμήριο, απλά θα οχυρωθεί πίσω από το τεκμήριο. τα αυτοκίνητα αυτά, έκαιγαν παραπάνω. το κράτος έπαιρνε παραπάνω έσοδα από καύσιμα, από τον ΦΠΑ τους, από το τέλος ταξινόμησής τους. τα μαύρα τα έπαιρνε πίσω το κράτος. αυτό που πρέπει να κυνηγάς ως κράτος (εφόσον δεν μπορείς να πιάσεις την φοροδιαφυγή) είναι να δώσεις κίνητρα να ξοδεύει ο άλλος για να παίρνεις από τους έμμεσους φόρους.

πλέον που παίρνουν όλοι τα ακριβά αυτοκίνητα με leasing ή με πινακίδες ξένων κρατών είναι καλύτερα; πότε έχει το κράτος μεγαλύτερα έσοδα; όταν κάποιος αγόραζε το αυτοκίνητο ή όταν το αγοράζει στην Βουλγαρία και του φοράει ξένες πινακίδες; όταν το παίρνει κάποιος με leasing και το κράτος του επιστρέφει και το ΦΠΑ πίσω; το κράτος μας βαριέται να ψάχνει, είναι ευκολότερο να τα ρίχνει όλα και να βγάζει τεκμήρια κτλ. με αυτό φαίνεται πως ποτέ και κανένας δεν θέλει να βάλει τα πράγματα σε μία σειρά.

άρση τεκμηρίων και άμεσος έλεγχος σε όσους ξοδεύουν πολλά.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

και ένα παράδειγμα για τα τεκμήρια. με τον νόμο που θα βγει τώρα για τους ΕΕ, έχουν αρχίσει να απολύουν τους εργαζομένους τους και τους κάνουν με μπλοκάκι. για πες μου τώρα πόσα θα χάσει το κράτος του χρόνου από αυτά τα έσοδα.

 

δλδ τα μπεκ στο diesel είναι θέμα και η αντικατάσταση μπαταριών στα ηλεκτρικά δεν είναι θέμα; τα 8-10κ που κοστίζουν οι μπαταρίες που θα αλλάξεις στα 8 χρόνια, στο diesel έχεις αλλάξει ιμάντα, μπεκ, dpf, έχεις κάνει τα service σου κανονικά και σου μένουν και κάτι ψιλά.

Δεν συμφωνω με αυτο που αποφασισε η κυβερνηση, αλλα δε ξερω αν υπαρχει αλλος τροπος να μαζεψει την φοροδιαφυγη.

Ελεγχος δε προκειται να γινει ποτε παντως, γιατι ολοι εχουν ενα βυσμα καπου ή θα λαδωσουν απλα.

Οταν ο αλλος ξοδευει και τα παιρνεις απο εμμεσους φορους, αυτος εχει καποιο οφελος. το ξοδεμα του προκαλει χαρα.

Ειναι σα να ληστεψω μια τραπεζα, και να περιμενεις να τα παρεις πισω απο τον ΦΠΑ οταν θα τα τρωω στη Μυκονο.

Αυτα τα χρηματα δεν θα πρεπε να ειναι καν στα χερια μου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ducatista είπε

Πραγματικά ρε παιδιά προσπαθούν οι μεν να αποδείξουν στους δε ότι έχουν δίκιο και το ανάποδο..  αφού η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική αν πάρεις ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σε ταχυφορτστες δεν κάνεις οικονομία και θα έχεις και πάντα αγχος  αν το έχεις και για ταξίδια όπως αν δεν έχεις και δικό σου γκαράζ κλπ  αλλά στην περίπτωση που έχεις γκαράζ το θες για τις καθημερινές σου μετακινήσεις 20-120χλμ την μέρα και αν έχεις και κάποιο φωτοβολταϊκο σύστημα ε τότε τι συζητάμε.... Το θέμα λοιπόν δεν είναι αν ένα ηλεκτρικό είναι οικονομικό αλλά αν "κάνει" για την χρήση που το θες... Άρα ένα ηλεκτρικό μπορεί να σου κάνει φουλ οικονομία μέχρι και σχεδόν 0 κόστος μετακίνησης αλλά μπορεί και να εχει ίσο η και μεγαλύτερο κόστος  από ένα συμβατικό.. τα πράγματα είναι τόσο απλά πραγματικά....

Αυτή ακριβώς είναι η αλήθεια. Με τα ηλεκτρικά, μπορείς να κινείσαι απο σχεδόν μηδενικό κόστος σε πολύ κοντινές αποστάσεις (πχ με φωτοβολταϊκά στη στέγη) έως και να ξεπεράσεις το κόστος οποιουδήποτε αυτοκινήτου με ΜΕΚ εάν κανείς μεγάλα ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες και πας και φορτίζεις πάνω στην εθνική οδό με μισό ευρώ την κιλοβατώρα. Κάποιον μπορεί να μην τον εδιαφέρει το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας καν. Ο μόνος παράγοντας που να τον απασχολεί να είναι π.χ. ο μειωμένος θόρυβος του ηλεκτρικού. Ο καθένας τα βάζει κάτω και αποφασίζει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

 

Τα ηλεκτρικα ομως δεν εχουν τετοια θεματα. Αρα ειναι ενα εξτρα πλεονεκτημα.

😄😄

"Based on the latest findings from TUV SUD, the Tesla Model 3 (pictured above) exhibits the highest occurrence of faults of any German automobile after three years of use"

Tesla Model 3 Fault Rate Is the Highest of Any Car: Report - Clean Energy Revolution

"The report evaluated 221 vehicle models from July 2022 to June 2023. It found that the Model 3 had a fault rate of 14.7%, placing it in last place."

"Tesla came in last place by a wide margin. The second-least reliable car after three years was the Dacia Logan, with a fault rate of 11.4%. On the other end of the spectrum, the most reliable German car (the VW Golf Sportsvan) had a three-year fault rate of only 2.0%."

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

😄😄

"Based on the latest findings from TUV SUD, the Tesla Model 3 (pictured above) exhibits the highest occurrence of faults of any German automobile after three years of use"

Tesla Model 3 Fault Rate Is the Highest of Any Car: Report - Clean Energy Revolution

"The report evaluated 221 vehicle models from July 2022 to June 2023. It found that the Model 3 had a fault rate of 14.7%, placing it in last place."

"Tesla came in last place by a wide margin. The second-least reliable car after three years was the Dacia Logan, with a fault rate of 11.4%. On the other end of the spectrum, the most reliable German car (the VW Golf Sportsvan) had a three-year fault rate of only 2.0%."

 

τι σχεση εχουν τα ποσοστα βλαβων απο αστοχια υλικου με τα νοθευμενα καυσιμα?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

τι σχεση εχουν τα ποσοστα βλαβων απο αστοχια υλικου με τα νοθευμενα καυσιμα?

Με την νοθεία όχι. Με συντήρηση και βλάβες ναι.

Γιατι αυτό είναι υπο συζητηση. Το κόστος.

Αν και για εμενα το βασικό θεμα ειναι ότι εχουν πλασαριστεί ως Green sustainable solution ενώ στην πράξη στον συνολικό κύκλο ζωης τους (υλικα, κατασκευη, χρηση, απόσυρση) δεν είναι.

Εαν εχεις δευτερο και τριτο αυτοκινητο (οπως οι οποιοι καλοστεκουμενοι Νορβηγοι) και το θελεις να το φορτιζεις στην πόλη ή στην εταιρεία σου με φθηνο ρευμα και αντεχεις το κόστος της αγοράς του ΟΚ.

Εαν δεν εχεις τα προηγούμενα τότε το καλύτερο και για την τσέπη σου και για το περιβαλλον ειναι να βαλεις Φυσικό Αεριο στο υπαρχον αυτοκίνητό σου.

Από προσωπική εμπειρία στην Αγγλία φίλος μου πήρε το Tesla για την καθημερινή του μετακίνηση σπιτι δουλεια (Manchester-Ince 100km/d) με leasing και με δωρεαν πλήρη φόρτιση στο εργοτάξιο καθημερινα και σκοπέυει να το δώσει πίσω.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Με την νοθεία όχι. Με συντήρηση και βλάβες ναι.

Γιατι αυτό είναι υπο συζητηση. Το κόστος.

Αν και για εμενα το βασικό θεμα ειναι ότι εχουν πλασαριστεί ως Green sustainable solution ενώ στην πράξη στον συνολικό κύκλο ζωης τους (υλικα, κατασκευη, χρηση, απόσυρση) δεν είναι.

Εαν εχεις δευτερο και τριτο αυτοκινητο (οπως οι οποιοι καλοστεκουμενοι Νορβηγοι) και το θελεις να το φορτιζεις στην πόλη ή στην εταιρεία σου με φθηνο ρευμα και αντεχεις το κόστος της αγοράς του ΟΚ.

Εαν δεν εχεις τα προηγούμενα τότε το καλύτερο και για την τσέπη σου και για το περιβαλλον ειναι να βαλεις Φυσικό Αεριο στο υπαρχον αυτοκίνητό σου.

Από προσωπική εμπειρία στην Αγγλία φίλος μου πήρε το Tesla για την καθημερινή του μετακίνηση σπιτι δουλεια (Manchester-Ince 100km/d) με leasing και με δωρεαν πλήρη φόρτιση στο εργοτάξιο καθημερινα και σκοπέυει να το δώσει πίσω.

Δεν θα παρω (ακομα) ηλεκτρικο γιατι δεν εχω το μπατζετ να παρω αυτο που θελω, αλλα παρατηρω μεγαλη εξελιξη και καθε χρονο και ταυτοχρονα πτωση τιμων. Οποτε υπολογιζω σε 2 ετη να παρω ενα. Προς το παρον ξεκιναω διαδικασιες για ΦΒ στην ταρατσα. Στο δικο μου αμαξι εχω κανει μετατροπη υγραεριο και ερχεται και ενα PHEV απο leasing.

Απολυτα green δεν υπαρχει τιποτα. Αλλα τα ηλεκτρικα ειναι σιγουρα πιο φιλικα, ειδικα μακροπροθεσμα.

Ακομα και απο λιγνιτη να παραγεται ολο το ρευμα που καταναλωνουν, ειναι πολυ πιο energy efficient και η παραγωγη ηλεκτρισμου, και ο ιδιος ο ηλεκτροκινητηρας. 

Μη ξεχνας οτι η διαδρομη που κανει η βενζινη και το ντιζελ δεν ειναι απλα πρατηριο σε ντεποζιτο. Αλλα γεωτρηση, πλατφορμα εξορυξης, μεταφορα με τανκερ η αγωγο, διυλιστηριο, μεταφορα σε πρατηριο. Ολα αυτα παραγουν τεραστιους ρυπους. Και αν ενας κρικος της αλυσιδας ειναι προβληματικος (απεργια, πολεμος,βλαβη, σεισμος κτλ) ανεβαινει η τιμη, η κοβεται η παροχη.

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, jkgr83 είπε

Για 619km πλήρωσες 20€?

Ούτε κατάλαβες τι έγεινε μάλλον.

Ξεκίνησες με 90% μπαταρία.

Έκανες τι έκανες στο δρόμο.

Γύρισες με 15%.

 

Αναλυτικά:

Είχες 90 + 20(φορτιση) + 33 φόρτιση = 143 ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Έκαψες (90-57) + (77-40) + (40-15) + (48-5) = 33 + 37 + 25 + 33 = 128 ΕΚΑΨΕΣ

Επαλήθευση: 143 - 128 = 15 (Αυτά με τα οποία γύρισες)

 

Πάμε παρακάτω,

 

Τα 20 + 33 = 53 που φόρτισες τα πλήρωσες 21€ (CHARGE COST λέει το app σου όχι TRIP COST)

Άρα τα 128 που έκαψες κοστισαν 50,72€. Με λίγα λόγια το ταξίδι σου κόστισε 50,72€ και όχι 20.

 

Δεν το πιστεύεις; Δες τιμές (24.07.2023) της κιλοβατώρας στους φορτιστές Tesla https://www.gocar.gr/news/feed/43888,Tesla_Superchargers_timh.html

ΣΕΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ: μεταξύ 18:00 και 22:00 είναι 0,64 €/kWh, ενώ όλες τις υπόλοιπες ώρες είναι 0,58 €/kWh.

 

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ: Σύμφωνα με την εφαρμογή σου έκαψες 95,8 kWh X 0,58 = 55.5 €. Έχουμε σφάλμα 5€, μπορεί να έχουν ρίξει λίγο το τιμολόγιο.

 

Το Diesel μου καίει 5l/100km. Για τα 619km θέλει 31 l καυσίμου. Με 1.64€/λ χρειάζομαι 50.84 € για το ίδιο ταξίδι. Τα ίδια με το Tesla σου με λίγα λόγια. Με τη διαφορά οτι θα πάω, θα γυρίσω και αν θέλω θα ξαναπάω στο Κρίκελλο άλλη μία χωρις να σταματήσω ουτε μία φορά στο ενδιάμεσο.

 

Λοιπόν, μάθετε αριθμητική και μην λέτε @@@@@ και μπερδεύετε και τον κόσμο. Καλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εφόσον η ενέργεια προέρχεται απο ΑΠΕ, και βελτιωθούν οι μπαταρίες.

Ακόμα είναι νωρίς για ηλεκτρικά. Αργούν να φορτίσουν ,δεν έχουν αυτονομία, δεν έχει παντού φορτιστές και ο καθένας χρεώνει την kWh όσο του καπνίσει. Προς το παρόν είναι για μέσα στην πόλη και αυτό υπο προϋποθέσεις. Δεν είναι για ταξίδια, ΑΚΟΜΗ.

 

Και αυτό που δεν καταλαβαίνεις πάλι είναι ότι στο σπίτι μου φορτίζω με 0.25€/KWh.  Αν έχω και φωτοβολταϊκά, φορτίζω τζάμπα.
Από το 15% --> 90% (56ΚWh) θα τις πληρώσω 14 ευρώ.  Το κόστος μου είναι 34 ευρώ σύνολο.
Και που'σαι, ξεκίνησα με 90% το ταξίδι. Και η απαίτηση στον υπολογισμό ήταν να επιστρέψω με 15% . Συνήθως φουλάρεις στο 100% πριν πας μεγάλο ταξίδι και γυρνάς με 10%.

Για να μην το κουράζουμε:   620Κm για ταξίδι στο ΒΟΥΝΟ και πίσω, με αμαξάρα 4.70m κοστίζει 34 ευρώ.


 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Και αυτό που δεν καταλαβαίνεις πάλι είναι ότι στο σπίτι μου φορτίζω με 0.25€/KWh.  Αν έχω και φωτοβολταϊκά, φορτίζω τζάμπα.
Από το 15% --> 90% (56ΚWh) θα τις πληρώσω 14 ευρώ.  Το κόστος μου είναι 34 ευρώ σύνολο.
Και που'σαι, ξεκίνησα με 90% το ταξίδι. Και η απαίτηση στον υπολογισμό ήταν να επιστρέψω με 15% . Συνήθως φουλάρεις στο 100% πριν πας μεγάλο ταξίδι και γυρνάς με 10%.

Για να μην το κουράζουμε:   620Κm για ταξίδι στο ΒΟΥΝΟ και πίσω, με αμαξάρα 4.70m κοστίζει 34 ευρώ.


 

με 100 χαω όμως. και στο αρχικό post σου παρέλειψες να πεις ολόκληρο το κόστος αλλά μάλλον παραπλανητικά ανέφερες πως με 20 ευρώ έκανες 600χλμ.

πραγματικά όπως βολεύεται ο καθένας. σε κάθε περίπτωση όμως η οικονομία που υπόσχονται τα ηλεκτρικά και η απόσβεση που λένε, δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. για την στάση δεν σου κάνω λόγο γιατί εάν ήμουν με παιδιά, θα την έκανα και εγώ.

ΥΓ πόσα άτομα ήταν στο αυτοκίνητο;

Επεξ/σία από james01gr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Γινε κι εσυ επιδοτουμενος τοτε και ασε τη γκρινια.

To θεμα δεν ειναι να βουτηξω και εγω το χερι στην κουταλα εις βάρος των υπολοιπον αλλα να σταματησει αυτη η ξεφτιλα οπου το κρατος μοιραζει τα λεφτα μου οπου γουσταρει.Εγω θελω αντι να τα δωσει σε σενα επιδοτηση για να πάρεις την αμαξαρα σου να τα κανει ενα αξονικο τομογραφο σε ενα νοσοκομειο  για να σωθει κανενας ανθρωπακος....

Ος ποτε θα ζειτε εις βαροσ του κοινωνικου συνολου επειδη αυτη την στιγμη εχετε την δυνατοτητα να δώσετε αλλα 30-45 κ και να αρπαξετε την επιδοτηση.

2 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Αν έχω και φωτοβολταϊκά, φορτίζω τζάμπα.

Γιατι τζαμπα τα αγορασες και τα εστησες??????η και αυτα θα τα βάλεις με τις επιδοτησουλες που παίζουνε.Δηλαδη όποιος εχει αυτη την στιγμη να επενδυσει καμια 70 Κ (αμαξι-φωτοβολταικα) θα παρει και καμια 25 κ επιδοτήση φορτιζει τσαμπα την αμαξααρα του 4,70 στη υγεια των κοροιδων που πληρωνουν.Ωραιο κρατος που φτιαχνει και ωραίους πολιτες.

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Μη ξεχνας οτι η διαδρομη που κανει η βενζινη και το ντιζελ δεν ειναι απλα πρατηριο σε ντεποζιτο. Αλλα γεωτρηση, πλατφορμα εξορυξης, μεταφορα με τανκερ η αγωγο, διυλιστηριο, μεταφορα σε πρατηριο. Ολα αυτα παραγουν τεραστιους ρυπους. Και αν ενας κρικος της αλυσιδας ειναι προβληματικος (απεργια, πολεμος,βλαβη, σεισμος κτλ) ανεβαινει η τιμη, η κοβεται η παροχη.

και το ρευμα που φορτίζεις τωρα κατα 80 % την ιδια διαδρομη κανει ακομα

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, filipprin είπε

To θεμα δεν ειναι να βουτηξω και εγω το χερι στην κουταλα εις βάρος των υπολοιπον αλλα να σταματησει αυτη η ξεφτιλα οπου το κρατος μοιραζει τα λεφτα μου οπου γουσταρει.Εγω θελω αντι να τα δωσει σε σενα επιδοτηση για να πάρεις την αμαξαρα σου να τα κανει ενα αξονικο τομογραφο σε ενα νοσοκομειο  για να σωθει κανενας ανθρωπακος....

Ος ποτε θα ζειτε εις βαροσ του κοινωνικου συνολου επειδη αυτη την στιγμη εχετε την δυνατοτητα να δώσετε αλλα 30-45 κ και να αρπαξετε την επιδοτηση.

Γιατι τζαμπα τα αγορασες και τα εστησες??????η και αυτα θα τα βάλεις με τις επιδοτησουλες που παίζουνε.Δηλαδη όποιος εχει αυτη την στιγμη να επενδυσει καμια 70 Κ (αμαξι-φωτοβολταικα) θα παρει και καμια 25 κ επιδοτήση φορτιζει τσαμπα την αμαξααρα του 4,70 στη υγεια των κοροιδων που πληρωνουν.Ωραιο κρατος που φτιαχνει και ωραίους πολιτες.

και το ρευμα που φορτίζεις τωρα κατα 80 % την ιδια διαδρομη κανει ακομα

δεν ειναι καμια κουταλα, σε επιδοτει για να κανεις τον beta tester.

Και με την ιδια λογικη, γιατι να πληρωνω εγω αξονικους τομογραφους? ολα ιδιωτικα. Δεν εχεις? πεθαινεις. Να το ζησουμε οπως στην αμερικη.

Μαλλον δεν εχεις ιδεα απο ηλεκτρολογια. Ποια ακριβως ιδια διαδρομη κανει? Απο τον σταθμο παραγωγης μεχρι την πριζα το efficiency ειναι πολυ πανω απο τα ορυκτα καυσιμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Και με την ιδια λογικη, γιατι να πληρωνω εγω αξονικους τομογραφους? ολα ιδιωτικα. Δεν εχεις? πεθαινεις. Να το ζησουμε οπως στην αμερικη.

Αυτα στην αμερικα.Εδω αλλα ψηφισαμε.

39 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

δεν ειναι καμια κουταλα, σε επιδοτει για να κανεις τον beta tester.

Ναι αλλα με τα δικα μου λεφτα πουλαει ο βετα τεστερ μοστρα .Εμενα προσωπικά δεν με επιδοτησε ποτε.

39 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μαλλον δεν εχεις ιδεα απο ηλεκτρολογια. Ποια ακριβως ιδια διαδρομη κανει? Απο τον σταθμο παραγωγης μεχρι την πριζα το efficiency ειναι πολυ πανω απο τα ορυκτα καυσιμα.

Απο πετρέλαιο και φυσικο αεριο παραγεται ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ το 80 %  του ρευματος που φορτίζεις.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, filipprin είπε

Απο πετρέλαιο και φυσικο αεριο παραγεται ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ το 80 %  του ρευματος που φορτίζεις.

Δεν νομίζω …….

Εδω στοιχεία της περασμένης Κυριακής (19/11/2023) από ΑΔΜΗΕ.

Την συγκεκριμένη ώρα η παραγωγή από ΑΠΕ ήταν στο 80% περίπου. 
Και για όλη την ημέρα (07:00-16:00)  δεν έπεσε κάτω από 50%…

Έτσι για να ξέρουμε τι ισχύει και όχι να δημιουργούμε εντυπώσεις …

Για τα επόμενα 2 χρόνια έχουμε ακόμη 1.5 GW που περιμένουν να μπούν στο σύστημα ….

Σε σύντομο χρονικό  διάστημα θα λειτουργούν οι μονάδες βάσης (λιγνίτης / φυσικό αέριο) για να παράξουν το 15% της ζήτησης και το υπόλοιπο θα είναι ΑΠΕ. 

IMG_3831.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, jkgr83 said:

Κανείς δεν έχει σκευτεί τι ποσό θα χρειαστεί για την αντικατάσταση της μπαταρίας όταν αυτή θα τα φτύσει.

1500€ το Module της VW, η 62kWh μπαταρία έχει 9 Modules, οπότε είσαι στα 13.500€ για πλήρη αντικατάσταση.

Στο εξωτερικό έχω δει και 500€ το Module για ανακατασκευή, που σημαίνει ότι εάν το module δεν είναι χτυπημένο π.χ τρακάρισμα ή βλάβη στα ηλεκτρικά του - και θέλει άπλα μπαταρίες. 

17 hours ago, Black Demis said:

όσο για το δεύτερο περιπου αντέχει 8 με 10 χρονια η μπαταρια έξω σε αυτο το χρονικό διάστημα 2 με 3  φορές θα αλλαξει χέρια το αμάξι και μετά θα πάει για πρεσσα... ετσι όχι δεν σκέφτηκαν την ελλδα την αφρικη και το μπαγλαδες...... δυστυχώς

Κάντο 20 χρόνια και έχεις πέσει μέσα και μιλάμε για αντικατάσταση/ανακατασκευή μπαταρίας (εάν θέλεις! Μπορεί να βολεύεσαι με τα ξερωγω 150χλμ που θα βγάζει τότε). Τα μηχανικά μέρη θα είναι σαφώς σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ένα θερμικό γιατί πολύ απλά είναι ελάχιστα έως ανύπαρκτα. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
1 ώρα πριν, filipprin είπε

Αυτα στην αμερικα.Εδω αλλα ψηφισαμε.

Ναι αλλα με τα δικα μου λεφτα πουλαει ο βετα τεστερ μοστρα .Εμενα προσωπικά δεν με επιδοτησε ποτε.

Απο πετρέλαιο και φυσικο αεριο παραγεται ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ το 80 %  του ρευματος που φορτίζεις.

Κι εγω σε επιδοτησα οταν αλλαξες τον ηλιακο σου, τα κλιματιστικα, τα ψυγεια, τις οπτικες ινες και την ανακαινιση του σπιτιου σου με το εξοικονομω.

Εκει ομως εκανες μουγκα γιατι σε συνεφερε. Τωρα εδω μονο γκρινια και μιζερια.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...