Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, safridia είπε

Ετσι μπραβο, να ξυπναμε στις 4 το πρωι να βγαζουμε τον φορτιστη.
Τα παντα θα κανουμε για την υπεροχη εταιρια Tesla (και την υπεροχη Apple φυσικα)
 

Ρε αγορινα μου, σου εβαλε η τεσλα δημοσιο φορτιστη στο σπιτι?

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, menthol1979 είπε

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, απλά δεν βάζεις στο σκεπτικό σου την αδυναμία πολλών να φορτίσουν σπίτι τους γιατί δεν έχουν πάρκινγκ/γκαράζ. Ανεξάρτητα οποιασδήποτε αυτονομίας.

Στην Ελλάδα η πλειοψηφία των κατοίκων μένει σε υπερσυμφορημένες πόλεις με πυκνή δόμηση.

Αυτό είναι μεγάλο αντικίνητρο, ακόμη και γι' αυτούς που έχουν χρήματα για να πάρουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Δεν υπάρχει δυνατότητα π.χ σε μια 7όροφη πολυκατοικία με 21 διαμερίσματα να υπάρχουν θέσεις φόρτισης για όλους ούτε χώρος για τα αυτοκίνητα του σε προσβάσιμο σημείο.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, stefanos_th είπε

θα αναγκάσουν και εσένα να πάρεις Tesla. 

πως?

μόλις πάει η βενζίνη / πετρέλαιο 5 ευρώ το λίτρο, θα πεις "τι ωραίο που είναι το Tesla"

Στο τέλος θ' αναγκαστούμε να στραφούμε στην ηλεκτροκίνηση καθώς το κόστος των καυσίμων θα καταστεί δυσβάσταχτο για το (άδειο) πορτοφόλι μας. Δυστυχώς η απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου φαντάζει απλησίαστο όνειρο για τον περισσότερο κόσμο επομένως πρέπει να δωθούν τα απαραίτητα κίνητρα για τη σταδιακή απόσυρση των συμβατικών ΙΧ από την κυκλοφορία.

Επεξ/σία από jcnstd100
Δημοσ.

Θα  μπορούσε στο 90% να σταματάει η φόρτιση στους μη οικιακούς φορτιστές, να  σε ειδοποιεί και να σου δίνει ένα χρονικό περιθώριο πριν αρχίσει να χρεώνει.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θέλει να είναι  συνέχεια στην επικαιρότητα.

Αν το κάνει για λόγους στρατηγικής καλώς.

 

 

Δημοσ.

Απο την μια σωστο μετρο για τους ασυνηδειτους που παρατανε το αμαξι τους απο την αλλη γιατι δεν βαζουν περισσοτερους σταθμους?

Παντως στην Ελλαδα αδυνατώ να φανταστω πως θα δουλεψει μια μερα ολοι να κυκλοφορουμε με ηλεκτρικα  και αδυνατω να φανταστω πως ολοι μας θα καταφερουμε να αγορασουμε ενα ηλεκτρικο αμαξι εξαρχης και ποσο μαλλον δε να το συντηρουμε πχ αλλαγη των μπαταριων του που απο οσο ξερω κοστιζουν μια περιουσια οταν χρειαστει να τις αλλαξεις εκτος αν αλλαξε και αυτο και εχω μεινει πισω.Περα απο αυτο ποιος σας λεει αν ξαφνικα μια μερα δεν υπαρχει βενζινη/ντιζελ/αεριο και υπαρχουν μονο ηλεκτρικα η χρεωση της Kwh δεν θα παει στο θεο αφου θα εχει αυξηθει η ζητηση, χωρια οτι θα βαλει και εκει πλεον φορους το κρατος.Επισης, μηπως νομιζετε οτι το ρευμα βγαινει απο κοπανιστο αερα?

Δεν ξερω ρε φιλε προσωπικα εχω κανει εδω και 15 χρονια το ibizaki μου και αεριο και αμα θελω γεμιζω την δεξαμενη του αεριου και της βενζινης και εχω αυτονομια ~300χλμ απο το αεριο και ~350χλμ στην βενζινη αλλα να το παω ταπα το αμαξι, ενω με κυριλε οδηγηση κανω ανετα ~400+500 αντιστοιχα συνολο ~900 χλμ.Και δεν χρειαζεται να περιμενω μιση ωρα να γεμισουν οι δεξαμενες.

Δεν ξερω πως μπορει να ανταγωνιστει το ηλεκτρικο οχημα, τα συμβατικα οχηματα σε αυτον τον τομεα χωρια το ποσο χρονο γλιτωνεις απο το περιμενε ειδικα οταν μιλαμε για μεγαλα ταξιδια.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, james01gr said:

πολύ ψυχαναγκασμός τα ηλεκτρικά, μα πάρα πολύ. σκοτούρες πάνω στο κεφάλι σου λες και δεν έχεις άλλα προβλήματα, να υπολογίζεις και πόσο σε βγάζει το όχημα, με ποια ταχύτητα κτλ. θα ήταν χρήσιμο να σου έδιναν και κάποια διαγράμματα έτοιμα δώρο με την αγορά του αυτοκινήτου (όπως μας έδιναν στο πολυτεχνείο για να μην ψαχνόμαστε με πράξεις) για να μην κάνεις πειράματα κάθε φορά.

Δεν υπάρχει κάποιος ψυχαναγκασμός. Το που και πόσο θα φορτίσεις στο βγάζει το ίδιο το navigation του αυτοκινήτου και σε ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο. Μάλιστα σε στέλνει στον πιο βολικό σταθμό ανάλογα με την κίνηση που υπάρχει στους ταχυφορτιστές. Σιγά μην καθεσαι να υπολογίζεις μόνος σου που θα σταματήσεις.

12 hours ago, telis said:

Αύριο πχ μπορεί να αποφασίσει ότι θα βγάλει μια premium συνδρομή που θα σε βάζει σε προτεραιότητα στην φόρτιση, δεν ξέρω τι μπορεί να σκεφτούν.  Όλα πάνε σε επίπεδο υπηρεσιών που αν δεν έχεις να πληρωσεις, δεν θα κάνεις καμία χρήση ή θα είναι περιορισμένη, μιας και ο έλεγχος δεν σου ανήκει.

Για να προλάβω τους ξυπνητζηδες, δεν είναι το θέμα ή χρέωση που λέει το άρθρο που μάλλον είναι και σωστή.  Είναι τα πιθανα ακόλουθα

Το ίδιο ισχύει και με τα βενζινάδικα. Σε χρεώνουν ότι θέλουν χωρίς να αποφασίζεις εσύ. Η διαφορά είναι ότι με το ηλεκτρικό, το 95%+ της φόρτισης το κάνεις σπίτι σου ή στη δουλειά και δεν σε νοιάζει τι αποφασίζει η κάθε εταιρεία για τους ταχυφορτιστές, ενώ με τα βενζινάδικα είσαι πάντα δέσμιος όσων εμπλέκονται στη διανομή υγρού καυσίμου.

11 hours ago, safridia said:

Εισαι ασχετος (θα προτιμουσα να μην εκανες χρηση χαρακτηρισμων, αλλα μιας και ξεκινησες να μην μεινω πισω)
Ειμαι στο μοτελ και εχω αφησει το συγχρονο θαυμα του παγκοσμιου ηγετη να φορτιζει εξω, η καπου εκει κοντα.
Θα φτασει στο 90% καποια στιγμη το βραδυ.

Ο ταχυφορτιστής είναι για να φορτίσεις μισή ώρα όσο είσαι μέσα ή πετάγεσαι για ένα φαγητό δίπλα, όπως κάνεις ένα διάλειμμα στο βενζιναδικο. Στο μοτέλ έχει αργό φορτιστή που το βάζεις και φορτίζει όλο το βράδυ. Πρέπει να είσαι λίγο άσχετος για να πας να μπεις στην διαδικασία να αφήσεις το αμάξι σου σε ταχυφορτιστή και να πας στο μοτέλ σου.

8 hours ago, papoys1 said:

Να πάει ο άλλος στο s/m που υποτίθετε είναι πολυσύχναστο σημείο να το βάλει για φόρτιση και αντί να κάνει ανέμελος τις αγορές του, να πιει και ένα καφέ ρε αδερφέ , να κοιτάει συνεχώς το ρολόι του , κάθε τόσο να αφήνει το καροτσάκι και να πετάγεται να δει μήπως η φόρτιση έφτασε στο 90%. Και αν έφτασε να σκέφτετε ότι πρέπει να το βγάλει και αντε να βρει άλλο πάρκινγκ να το βαλει.

Και να έχεις κάποιους  να λένε καλά κάνει ο ΄Ελον και κάποιους άλλους να λένε το αφήνεις στην αντλία όταν πας βενζινάδικο , στηρίζοντας τον Έλον και τις αποφάσεις του. Στο βενζινάδικο όχι δεν το αφήνω και δεν υπάρχει λόγος να το αφήσω, πάω ένα λεπτό βάζω καύσιμα και φεύγω και δεν περιμένω σαν το λαλάκα απέξω 15-20-25 λεπτά κοιτώντας κάθε τόσο αν εφτασε στο 90% να φύγω μην αρχίσει να μετράει λεπτό και μονόευρο. Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;;

Δεν υπάρχουν ταχυφορτιστές στα super market, καταλάβετε λίγο το concept! Το super market έχει δικούς του αργούς φορτιστές. Ταχυφόρτιση κάνεις μόνο σε μεγάλο ταξίδι, που σταματάς 30' να φορτίσεις και να φας+πας τουαλέτα. Στην καθημερινότητα σου δεν σταματάς ΠΟΤΕ σε ταχυφορτιστή. Μην το σχετίζετε με τα ΜΕΚ που είσαι πάντα δέσμιος των βενζινάδικων.

Επεξ/σία από liberostelios
  • Like 2
Δημοσ.

Μάλλον περισσότεροι δεν κατάλαβαν τι ακριβός πάνε να κάνουν η δεν το έχουν ζήσει η δεν καταλαβαίνουν η και τα δύο.

Παίζει το εξής φαινόμενο, καθος φορτιστές δεν είναι και τόσο πολλοί ποια (όπως και τα βενζινάδικα) παρατηρήθηκε φαινόμενο να έρχονται στους δημόσιους φορτιστές με το αυτοκινιτο να το συνδέουν με φορτιστή και απλά να το παρατάνε εκεί για ώρες (έχει γίνει και για μέρες) ουσιαστικά το βλέπουν σαν τζάμπα πάρκινγκ, ναι αλλά λέμε τώρα αν έχει 10 θέσεις στάθμευσης και από αυτές 8 είναι πιασμένες σαν παρκινγ δημιουργείται μια ουρά από αυτοκινιτα που ήρθαν να φορτίσουν και να φιγουν, έτσι σου λένε το optimum charging rate ειναι μεχει 90% μετά κάνει αργή φόρτιση έτσι ουσιαστικά στον δημόσιο φορτιστή είναι άσκοπο να κάθετε παραπάνω έτσι σου έρχεται ειδοποίηση στην εφαρμογή να μαζέψεις το αμάξι καθος φόρτισε

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Eloy είπε

Eγώ όχι... δεν κάνω κάθε μέρα 500+ km... Αλλά μπορώ να το κάνω όποτε θελήσω και για όποιο λαγκάδι και βουνοκορφή θέλω. Με το ηλεκτρικό μπορείς να πας μόνο σε "επιλεγμένους" και electric-friendly  προορισμούς... Σε προορισμούς και διαδρομές όπως είναι  πχ. Αθήνα-Αράχωβα, Γιάννινα Πάπιγκο, κλπ, με ανηφόρες μεγάλης διάρκειας, τα μέγιστα χιλιόμετρα που θα σου βγάλει το ηλεκτρικό είναι 250+ και μετά τα πρώτα 100 το μόνο που κοιτάς είναι το % remaining... Για μέσα στην γειτονιά είναι καλό το ηλεκτρικό, για παραέξω δεν λέει... Πρέπει να ασχολείσαι συνέχεια που έχει σταθμό φόρτιστης - και τώρα επιπλέον αν είναι στους σταθμούς μεγάλης ζήτησης με έξτρα χρέωση... Εχω 2 γνωστούς με ηλεκτρικό αυτοκίνητο - κανείς τους δεν ευχαριστήθηκε διακοπές - ο ένας μάλιστα την τελευταία φορά άφησε το δικό του στον αδελφό του και του πήρε το βενζινοκίνητο για να πάει την οικογένεια διακοπές... Δεν υπάρχει μεγαλύτερο άγχος απο το να ξεμείνεις για τον α-β λόγο στην μέση του πουθενά και μάλιστα με την οικογένεια μέσα...

Δεν ξέρω από που αντλείς αυτά τα δεδομένα (250 χλμ στην ανηφόρα μόνο για ένα αυτοκίνητο με 500 χλμ αυτονομία), αν είναι επίσημα ή από κάποιον άλλον που άκουσες. Η βασική αρχή πάντως ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος είναι ότι κατά την πέδηση εξοικονομείς μέρος της ενέργειας που έχασες (περίπου το μισό).
Εδώ πάντως σου παραθέτω ένα trip από Ελ.Βενιζέλος -> Κρίκελλο και πίσω με Tesla Model 3 2024 με υπολογισμένη την κατανάλωση για τις υψομετρικές διαφορές.
619Κm με 20 ευρώ :)

image.png.0149c7df8cb49dbaefb5b2dd72a0d51b.png

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, menthol1979 είπε

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, απλά δεν βάζεις στο σκεπτικό σου την αδυναμία πολλών να φορτίσουν σπίτι τους γιατί δεν έχουν πάρκινγκ/γκαράζ. Ανεξάρτητα οποιασδήποτε αυτονομίας.

Το ξέρω αλλά εγώ το έχω σαν δεδομένο επίσης ζω σε μονοκατοικία αν ήμουν σε πολυκατοικία χωρίς έναν ιδιωτικό χώρο στάθμευσης δεν θα σκεφτόμουν καν για ηλεκτρικό

Πάντως για όσους αναρωτιούνται πως είναι δυνατόν να εξυπηρετηθουν αν αγοράσουν "όλοι" ηλεκτρικά να τους απαντήσω πως και παλιότερα δε υπήρχε βενζινάδικο σε κάθε τετράγωνο αλλά με τόση ζήτηση έγινε έτσι.. και με τα ηλεκτρικά φαντάζομαι ότι κάπως έτσι θα γίνει φανταζομαι ότι ακόμη στην κατασκευή πολυκατοικιών σπιτιών κλπ θα υπάρχει πρόβλεψη για φορτιστές η σε ότι αλλο πάμε εκείνη την περίοδο επίσης φαντάζομαι ότι θα πάμε σε άλλους χρόνους με πιο εξελιγμένες μπαταρίες και γενικά την άκρη τους θα την βρουν εδώ την βρήκαν ρε παιδιά για βενζινάδικα που πρέπει να έχουν τόσες δικλείδες ασφαλείας συν χώρο κλπ

  • Like 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Μάλλον περισσότεροι δεν κατάλαβαν τι ακριβός πάνε να κάνουν η δεν το έχουν ζήσει η δεν καταλαβαίνουν η και τα δύο.

Παίζει το εξής φαινόμενο, καθος φορτιστές δεν είναι και τόσο πολλοί ποια (όπως και τα βενζινάδικα) παρατηρήθηκε φαινόμενο να έρχονται στους δημόσιους φορτιστές με το αυτοκινιτο να το συνδέουν με φορτιστή και απλά να το παρατάνε εκεί για ώρες (έχει γίνει και για μέρες) ουσιαστικά το βλέπουν σαν τζάμπα πάρκινγκ, ναι αλλά λέμε τώρα αν έχει 10 θέσεις στάθμευσης και από αυτές 8 είναι πιασμένες σαν παρκινγ δημιουργείται μια ουρά από αυτοκινιτα που ήρθαν να φορτίσουν και να φιγουν, έτσι σου λένε το optimum charging rate ειναι μεχει 90% μετά κάνει αργή φόρτιση έτσι ουσιαστικά στον δημόσιο φορτιστή είναι άσκοπο να κάθετε παραπάνω έτσι σου έρχεται ειδοποίηση στην εφαρμογή να μαζέψεις το αμάξι καθος φόρτισε

αυτό ακριβώς, μην βλέπουμε τα πάντα με τα ελληνικά δεδομένα. Σε προηγμένες χώρες που υπάρχουν τέτοια προβλήματα επειδή υπάρχουν πλέον αρκετοί πολίτες με ηλεκτροκίνητα.

Το βασικό για μένα είναι να πάνε σε ηλεκτροκίνηση τα επαγγελματικά και γι' αυτό δίνονται και εκεί τόσα κίνητρα.  Αυτοί είναι που κάνουν πολλά χιλιόμετρα τη μέρα.

Αν αντικατασταθούν λεωφορεία, ταξί, επαγγελματικά αυτοκίνητα με ηλεκτρικά θα υπάρχει σημαντικη μείωση των ρύπων.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, james01gr είπε

γιατί πάλι θα το άφηνες να φορτίσει εάν δεν σε χρέωνε. απλά θα το άφηνες πάνω στον φορτιστή. όπως τα καροτσάκια των super market. του Σκλαβενίτη που δεν έχει κέρμα, τα αφήνουν παντού. όλα τα υπόλοιπα είναι στην θέση τους.

εάν αύριο ρίξει το όριο στο 80%, το ίδιο θα λες; δεν είναι τάξη. απλά πάνε να φορτίσουν όλοι εκεί γιατί φορτίζουν γρήγορα.

και τώρα που αρχίζουν και βγαίνουν στην επιφάνεια τα προβλήματα ΟΛΩΝ των ηλεκτρικών, καταλαβαίνουμε τι γίνεται και γιατί πολλοί δεν θέλουμε τα ηλεκτρικά.

αλλά ότι θα λέτε πως βάζει τάξη με την χρέωση για φόρτιση άνω του 90%...  εάν δεν υπάρχει άλλος φορτιστής  διαθέσιμος στο ταξίδι που πας και χρειάζεσαι το 100%, τι ακριβώς κάνεις; πολύ ψυχαναγκασμός τα ηλεκτρικά, μα πάρα πολύ. σκοτούρες πάνω στο κεφάλι σου λες και δεν έχεις άλλα προβλήματα, να υπολογίζεις και πόσο σε βγάζει το όχημα, με ποια ταχύτητα κτλ. θα ήταν χρήσιμο να σου έδιναν και κάποια διαγράμματα έτοιμα δώρο με την αγορά του αυτοκινήτου (όπως μας έδιναν στο πολυτεχνείο για να μην ψαχνόμαστε με πράξεις) για να μην κάνεις πειράματα κάθε φορά.

Α σωστά, νόμιζα και σπίτι σου να το κάνεις θα σε χρέωνε 😆😆😆 τους έχω ικανούς 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δυστυχώς γινόμαστε  σκλάβοι της τεχνολογίας η οποία υποτίθετε θα έκανε πιο εύκολη τη ζωή μας.

Να πάει ο άλλος στο s/m που υποτίθετε είναι πολυσύχναστο σημείο να το βάλει για φόρτιση και αντί να κάνει ανέμελος τις αγορές του, να πιει και ένα καφέ ρε αδερφέ , να κοιτάει συνεχώς το ρολόι του , κάθε τόσο να αφήνει το καροτσάκι και να πετάγεται να δει μήπως η φόρτιση έφτασε στο 90%. Και αν έφτασε να σκέφτετε ότι πρέπει να το βγάλει και αντε να βρει άλλο πάρκινγκ να το βαλει.

Και να έχεις κάποιους  να λένε καλά κάνει ο ΄Ελον και κάποιους άλλους να λένε το αφήνεις στην αντλία όταν πας βενζινάδικο , στηρίζοντας τον Έλον και τις αποφάσεις του. Στο βενζινάδικο όχι δεν το αφήνω και δεν υπάρχει λόγος να το αφήσω, πάω ένα λεπτό βάζω καύσιμα και φεύγω και δεν περιμένω σαν το λαλάκα απέξω 15-20-25 λεπτά κοιτώντας κάθε τόσο αν εφτασε στο 90% να φύγω μην αρχίσει να μετράει λεπτό και μονόευρο. Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;;

Ισχύει για τους ταχυφορτιστες στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και σε συγκεκριμένα σημεία. Το Σουπερμάρκετ δεν έχει ταχυφορτιστή.

3 ώρες πριν, james01gr είπε

θα πρέπει πραγματικά να ετοιμαστείτε όλοι για μία μεγάλη έκπληξη όταν τα ηλεκτρικά θα πιάσουν έναν σεβαστό αριθμό αυτοκινήτων. πιστεύετε πως δεν θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας; πιστεύετε πως τα τεράστια ποσά που μαζεύει το κράτος από το πετρέλαιο στα ΜΕΚ, δεν θα τα πάρεια από τα ηλεκτρικά; όταν θα σου πάει η kwh 1€ για όλο το νοικοκυριό, θα λες τι ωραία που ήταν η βενζίνη στα 2.

οι λέξεις κλειδί στο κείμενό σου είναι τα πολυσύχναστα μέρη και εταιρεία. δλδ η εταιρεία θα αποφασίσει ποια είναι αυτά. ανά πάσα στιγμή θα μπορεί να τα αλλάξει. εγώ καταλαβαίνω το πρόβλημα που έχει η tesla και πως υπάρχουν διαμαρτυρίες για καθυστερήσεις. αλλά η λύση που επιλέγει είναι να μεταφέρει το πρόβλημα στους κατόχους οχημάτων. όχι να πυκνώσει το δίκτυο, όχι να αυξήσει την δυναμικότητα (που αυτά είναι τα λογικά να κάνει), αλλά να σε χρεώσει έξτρα.

πόσος είναι ο χρόνος ζωής ενός ηλεκτρικού και πόσος ενός ΜΕΚ; γιατί αγοράζουν ηλεκτρικά αυτήν την στιγμή μόνο τα μεσαία εισοδήματα και πάνω και όχι οι φτωχοί να είναι σένιοι;

και επίσης υπάρχει και αυτό

που σημαίνει πως σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα (ΜΕΚ μέσα) το tesla έχει το μεγαλύτερο ποσοστό βλαβών. πάμε δυναμικά και ηλεκτρικά.

ΤΑ ΜΕΚ είναι κοντά στα 200 χρόνια και ακόμα βγάζουν θέματα. Δε θα βγάλουν τα ηλεκτρικά; Τι ακριβώς μας λες τώρα;

2 ώρες πριν, Eloy είπε

Eγώ όχι... δεν κάνω κάθε μέρα 500+ km... Αλλά μπορώ να το κάνω όποτε θελήσω και για όποιο λαγκάδι και βουνοκορφή θέλω. Με το ηλεκτρικό μπορείς να πας μόνο σε "επιλεγμένους" και electric-friendly  προορισμούς... Σε προορισμούς και διαδρομές όπως είναι  πχ. Αθήνα-Αράχωβα, Γιάννινα Πάπιγκο, κλπ, με ανηφόρες μεγάλης διάρκειας, τα μέγιστα χιλιόμετρα που θα σου βγάλει το ηλεκτρικό είναι 250+ και μετά τα πρώτα 100 το μόνο που κοιτάς είναι το % remaining... Για μέσα στην γειτονιά είναι καλό το ηλεκτρικό, για παραέξω δεν λέει... Πρέπει να ασχολείσαι συνέχεια που έχει σταθμό φόρτιστης - και τώρα επιπλέον αν είναι στους σταθμούς μεγάλης ζήτησης με έξτρα χρέωση... Εχω 2 γνωστούς με ηλεκτρικό αυτοκίνητο - κανείς τους δεν ευχαριστήθηκε διακοπές - ο ένας μάλιστα την τελευταία φορά άφησε το δικό του στον αδελφό του και του πήρε το βενζινοκίνητο για να πάει την οικογένεια διακοπές... Δεν υπάρχει μεγαλύτερο άγχος απο το να ξεμείνεις για τον α-β λόγο στην μέση του πουθενά και μάλιστα με την οικογένεια μέσα...

Σου απάντησε άλλος ποιο κάτω. Δεν ισχύουν αυτά που λές

Δημοσ.
12 ώρες πριν, safridia είπε

Ετσι μπραβο, να ξυπναμε στις 4 το πρωι να βγαζουμε τον φορτιστη.
Τα παντα θα κανουμε για την υπεροχη εταιρια Tesla (και την υπεροχη Apple φυσικα)
 

Πάω στοίχημα ότι διάβασες τις πρώτες 12 λέξεις και όχι παρακάτω 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, The_Judas είπε

Αν αντικατασταθούν λεωφορεία, ταξί, επαγγελματικά αυτοκίνητα με ηλεκτρικά θα υπάρχει σημαντική μείωση των ρύπων.

Για να εξαλειφθεί οριστικά το τοξικό "νέφος" από τα μεγάλα αστικά κέντρα θα χρειαστεί να περάσουν πάρα πολλά χρόνια μέχρι τότε.

Η ηλεκτροκίνηση παρά τα πλεονεκτήματά της δεν θα λύσει από μόνη της το χρόνιο πρόβλημα της ρύπανσης, υπάρχουν και άλλες προτάσεις που τέθηκαν επί τάπητος στο τραπέζι όπως για παράδειγμα η χρήση υδρογόνου στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ.

Επεξ/σία από jcnstd100
Δημοσ.
1 minute ago, jcnstd100 said:

Για να εξαλειφθεί οριστικά το τοξικό "νέφος" από τα μεγάλα αστικά κέντρα θα χρειαστεί να περάσουν πάρα πολλά χρόνια μέχρι τότε.

Η ηλεκτροκίνηση παρά τα πλεονεκτήματά της δεν θα λύσει από μόνη της το χρόνιο πρόβλημα της ρύπανσης, υπάρχουν και άλλες προτάσεις που τέθηκαν επί τάπητος στο τραπέζι όπως π.χ. η χρήση υδρογόνου στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ.

γενικα ειναι σε καλο δρομο .

το 24 θα κυκλοφορουν 250 ηλεκτρικά λεωφορεία. σιγα σιγα γίνεται μια αρχη. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...