Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla, που διαθέτει περισσότερους από 50.000 σταθμούς φόρτισης με superchargers παγκοσμίως, έθεσε πρόσφατα σε εφαρμογή ένα νέο σύστημα χρέωσης φόρτισης που περιλαμβάνει «τέλη συμφόρησης».

Με την εφαρμογή του νέου συστήματος, η εταιρεία ευελπιστεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα συμφόρησης που παρατηρούνται στους σταθμούς φόρτισης της.

Σε αντίθεση με τα «τέλη αδράνειας», που η εταιρεία χρεώνει τους οδηγούς με το λεπτό όταν ένα αυτοκίνητο τους παραμένει σταθμευμένο σε ένα σημείο φόρτισης αφού έχει ήδη φορτιστεί πλήρως, τα τέλη συμφόρησης έχουν στόχο να αποτρέψουν τους ανθρώπους από το να φορτίζουν πλήρως το όχημά τους στους πιο πολυσύχναστους σταθμούς. Τα τέλη συμφόρησης θα επιβάλλονται μόνο όταν οι σταθμοί φόρτισης απασχολούνται πλήρως και η μπαταρία ενός οχήματος δείχνει να έχει φορτιστεί σε ποσοστό άνω του 90%. Οι οδηγοί θα μπορούν να βλέπουν στην οθόνη αφής του οχήματός τους σε ποιους σταθμούς φόρτισης με ταχυφορτιστές ισχύουν τα τέλη συμφόρησης ενώ θα εφαρμοστεί και μία πεντάλεπτη περίοδος χάριτος για να μην χρεώνεται κάποιος επειδή καθυστέρησε να πάρει το όχημα του μόνο μερικά λεπτά αργότερα.

Το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί σε συγκεκριμένους σταθμούς φόρτισης -εκείνους στους οποίους παρατηρούνται φαινόμενα συμφόρησης- που βρίσκονται σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ και η χρέωση έχει οριστεί σε $1 ανά λεπτό. Επί του παρόντος, η Tesla δεν έχει σχέδια για να επεκτείνει αυτό το τέλος συμφόρησης και σε άλλες χώρες, εκτός των ΗΠΑ.

Στο παρελθόν, η Tesla έχει εξηγήσει τη λογική της πίσω από τα «τέλη αδράνειας» λέγοντας ότι ένας οδηγός αυτοκινήτου «δεν θα άφηνε ποτέ ένα το όχημα του σταθμευμένο δίπλα σε μία αντλία σε ένα βενζινάδικο» και ότι η ίδια λογική θα έπρεπε να ισχύει και για τους ταχυφορτιστές της (Superchargers). Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνήθως φορτίζουν πολύ γρήγορα μέχρι περίπου να φτάσουν στο 80-90% πληρότητας της μπαταρίας ενώ πέρα από αυτό το ποσοστό ο ρυθμός φόρτισης επιβραδύνεται δραματικά.

Ο στόχος του «τέλους συμφόρησης» είναι να μειωθεί η περίοδος της φόρτισης όταν οι σταθμοί έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση, ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε περισσότερους χρήστες να φορτίσουν τα οχήματα τους. Σήμερα πάντως, όλο και περισσότεροι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποιούν τους σταθμούς φόρτισης της Tesla. Καθώς όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθετούν το πρότυπο φόρτισης της Βόρειας Αμερικής (NACS) που χρησιμοποιείται από το δίκτυο ταχυφορτιστών (Superchargers) της Tesla, όλο και περισσότεροι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων αποκτούν πρόσβαση στο δίκτυο ταχυφόρτισης της εταιρείας με αποτέλεσμα να παρατηρείται αύξηση του φαινομένου της συμφόρησης, κάτι που βεβαίως δεν μπορούσε να αγνοήσει η Tesla. Το νέο σύστημα χρέωσης με τα τέλη συμφόρησης ενδέχεται να βοηθήσει ώστε να αποσυμφορηθεί σε κάποιον βαθμό η κατάσταση. Αν όχι, η εταιρεία θα δει να εισρέουν αρκετά χρήματα στα ταμεία της από τους οδηγούς που δεν τους απασχολεί το τέλος συμφόρησης. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι το δίκτυο ταχυφορτιστών της Tesla θα αξίζει μεταξύ $10-20 δισεκατομμυρίων σε ετήσια βάση μέχρι το τέλος της δεκαετίας.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ετσι μπραβο, να ξυπναμε στις 4 το πρωι να βγαζουμε τον φορτιστη.
Τα παντα θα κανουμε για την υπεροχη εταιρια Tesla (και την υπεροχη Apple φυσικα)
 

  • Like 3
  • Thanks 3
  • Confused 10
  • Sad 2
Δημοσ.
2 minutes ago, safridia said:

Ετσι μπραβο, να ξυπναμε στις 4 το πρωι να βγαζουμε τον φορτιστη.
Τα παντα θα κανουμε για την υπεροχη εταιρια Tesla (και την υπεροχη Apple φυσικα)
 

"Το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί σε συγκεκριμένους σταθμούς φόρτισης -εκείνους στους οποίους παρατηρούνται φαινόμενα συμφόρησης- ..."

Τεσλοβοφικός ; 

  • Like 10
  • Thanks 4
  • Confused 1
Δημοσ.
5 minutes ago, safridia said:

Ετσι μπραβο, να ξυπναμε στις 4 το πρωι να βγαζουμε τον φορτιστη.
Τα παντα θα κανουμε για την υπεροχη εταιρια Tesla (και την υπεροχη Apple φυσικα)
 

το άρθρο το διάβασες η ου?

  • Like 25
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, safridia είπε

Ετσι μπραβο, να ξυπναμε στις 4 το πρωι να βγαζουμε τον φορτιστη.
Τα παντα θα κανουμε για την υπεροχη εταιρια Tesla (και την υπεροχη Apple φυσικα)
 

H Apple που κολλάει....Γιατί σε κάθε θέμα την πετάτε δεν το έχω καταλάβει.

Παρόλα αυτά. Δε συμφωνώ από τη μία, αλλά από την άλλη, όταν ο ένας περιμένει να φορτίσει και ο άλλος το έχει ξεχάσει 2-3 ώρες γιατί πήγε για καφε, ψώνια, φαγητό και ύπνο... Κάπου πρέπει να μπει ένα φρένο.

Θα συμφωνούσα αν η εταιρεία σου έστελνε πχ ένα sms περίπου 15 λεπτά πριν πάει στο 90%.

  • Like 11
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

το άρθρο το διάβασες η ου?

Ου.

4 λεπτά πριν, RcManiac είπε

"Το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί σε συγκεκριμένους σταθμούς φόρτισης -εκείνους στους οποίους παρατηρούνται φαινόμενα συμφόρησης- ..."

Τεσλοβοφικός ; 

Και Applοφοβικός...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικο. Η καμπύλη φόρτιστης στη συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών είναι πολύ πολύ αργή από 90% και πάνω. 

Στις περιπτώσεις ταξιδιών είναι ανώφελο να κάθεται να φορτίζει κάποιος μέχρι 100% σε DC φορτιστές  αφού στρατηγικά αυτό θα τον καθυστερεί σημαντικά.

Επομένως εδώ η Τέσλα είναι ένα βήμα μπροστά επιβάλλοντας την "τάξη" με αυτό τρόπο.

υγ: καταλαβαίνεις το επίπεδο άγνοιας του Έλληνα που θεωρεί αστείο όταν κάθεσαι και του εξηγείς πως δουλεύει μια καμπύλη φόρτισης και τόσο ανώφελο είναι να φορτίζει πάνω από 90% αφού ο χρόνος φόρτισης  είναι τεράστιος συγκριτικά με το πχ 10%-90%

Ίσως στην επεξήγηση μου θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω πιο απλούς όρους η να αντικαταστήσω τις ορολογίες με σουβλάκια ξέρω εγώ για να γίνω πιο κατανοητός.

Επεξ/σία από CptBill
  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι πολυ απλα δεν εχει ενα ρελε ξερω γω να σταματαει την φορτιση????
Σο Σιμπλι ρε Ελόν Μουσκ

παιδιά, αφήστε το  νόμιζα κάτι άλλο ότι άμα το αφήσεις και σπίτι σου να φορτίζει μετά το 90% θα χρεώνεσαι😆😆😆😆 τους έχω ικανούς! 

Επεξ/σία από Michelenex
  • Confused 3
Δημοσ.

καλο θα ηταν να δινει 3 ticket/year για να φορτισεις στο 100% χωρις εξτρα χρεωση σε περιπτωσεις που πραγματικα το χρειαζεσαι. αλλωστε δεν υπαρχει λογος ουτε ο χρηστης να ταλαιπωρει την μπαταρια του να παει πανω απο το 90% σε νορμαλ χρηση. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, CptBill είπε

Λογικο. Η καμπύλη φόρτιστης στη συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών είναι πολύ πολύ αργή από 90% και πάνω. 

Στις περιπτώσεις ταξιδιών είναι ανώφελο να κάθεται να φορτίζει κάποιος μέχρι 100% σε DC φορτιστές  αφού στρατηγικά αυτό θα τον καθυστερεί σημαντικά.

Επομένως εδώ η Τέσλα είναι ένα βήμα μπροστά επιβάλλοντας την "τάξη" με αυτό τρόπο.

το είχα απορία , απο τη στιγμή που πάνω απο ένα % τραβά λίγο ρεύμα δε θα έπρεπε να είχε 2ο φορτιστή ωστέ να κουμπώνει κάποιος για το διάστημα που ο άλλος το άφηνε να φορτίσει τελείως ?

Δημοσ.
28 minutes ago, Michelenex said:

Γιατι πολυ απλα δεν εχει ενα ρελε ξερω γω να σταματαει την φορτιση????
Σο Σιμπλι ρε Ελόν Μουσκ

γιατί πάλι θα το άφηνες να φορτίσει εάν δεν σε χρέωνε. απλά θα το άφηνες πάνω στον φορτιστή. όπως τα καροτσάκια των super market. του Σκλαβενίτη που δεν έχει κέρμα, τα αφήνουν παντού. όλα τα υπόλοιπα είναι στην θέση τους.

30 minutes ago, CptBill said:

Λογικο. Η καμπύλη φόρτιστης στη συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών είναι πολύ πολύ αργή από 90% και πάνω. 

Στις περιπτώσεις ταξιδιών είναι ανώφελο να κάθεται να φορτίζει κάποιος μέχρι 100% σε DC φορτιστές  αφού στρατηγικά αυτό θα τον καθυστερεί σημαντικά.

Επομένως εδώ η Τέσλα είναι ένα βήμα μπροστά επιβάλλοντας την "τάξη" με αυτό τρόπο.

εάν αύριο ρίξει το όριο στο 80%, το ίδιο θα λες; δεν είναι τάξη. απλά πάνε να φορτίσουν όλοι εκεί γιατί φορτίζουν γρήγορα.

και τώρα που αρχίζουν και βγαίνουν στην επιφάνεια τα προβλήματα ΟΛΩΝ των ηλεκτρικών, καταλαβαίνουμε τι γίνεται και γιατί πολλοί δεν θέλουμε τα ηλεκτρικά.

αλλά ότι θα λέτε πως βάζει τάξη με την χρέωση για φόρτιση άνω του 90%...  εάν δεν υπάρχει άλλος φορτιστής  διαθέσιμος στο ταξίδι που πας και χρειάζεσαι το 100%, τι ακριβώς κάνεις; πολύ ψυχαναγκασμός τα ηλεκτρικά, μα πάρα πολύ. σκοτούρες πάνω στο κεφάλι σου λες και δεν έχεις άλλα προβλήματα, να υπολογίζεις και πόσο σε βγάζει το όχημα, με ποια ταχύτητα κτλ. θα ήταν χρήσιμο να σου έδιναν και κάποια διαγράμματα έτοιμα δώρο με την αγορά του αυτοκινήτου (όπως μας έδιναν στο πολυτεχνείο για να μην ψαχνόμαστε με πράξεις) για να μην κάνεις πειράματα κάθε φορά.

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1 Μπαλαντεζα με 1 φορτιστη εχει στο προπατζιδικο του χωριου και μπορει να περνανε 100 τουριστακια με χαζοηλεκτρικα αμα καταφερεις να φορτισεις εκει το Tesla να μας χ@σεις :P  Αλλα με 1 ευρο το λεπτο δηλαδη αμα σκασεις ενα κατοσταρικο κατι γινεται θα σε βαλω πρωτο στη σειρα :devil:

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...