Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Dimitris_1981 said:

σ.σ. Η έρευνα αφορά την γερμανική αγορά και όχι παντού. Στην Ελλάδα θα είναι χειρότερα μεν αλλά ίσως λιγότερο χάλια από άλλους. Δεν ξέρουμε…..

Ακριβώς, 10 χρονών Toyota και είχα τρύπες στο σκάφος από την σκουριά… πριν από αυτό, είχα 19 χρονών Audi και σκουριά ελάχιστη.

ΔΕΝ είναι ο Ιάπωνας για τον καιρό και τα αλάτια της κεντρικής Ευρώπης.  Εκτός κι αν είναι γαλβανισμένο όπως είναι αρκετά γερμανικά.

Φαντάζομαι αντίστοιχα έχουν θέμα και τα αμερικάνικα.

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Συγκρίνουμε πάλι μια ΜΚΟ και το Bloomberg με την TUV….

Ο μάσκα προσωπικά μου είναι αντιπαθής κι αδιάφορος . Όμως δεν κρίνω  βάσει  την συμπάθεια (πχ έβριζα την google για το RCS και την κατάχρηση των δεδομένων μας αλλά της έδωσα δίκιο για το YouTube)

αντιθετα διακρίνω φανατισμό τύπου 15χρονο για Αργυρό από πολλούς.

Τέλος, δεν αποκλείω να είναι biased η αναφορά της TUV αλλά δεν την πετάω στα σκουπίδια επειδή δεν μου αρέσει. Ας κάνει μήνυση η Tesla ή ας περιμένουμε αντίστοιχες αναφορές από άλλους φορείς ή τεκμηρίωση γιατί η μεθοδολογία είναι λάθος.

σ.σ. Η έρευνα αφορά την γερμανική αγορά και όχι παντού. Στην Ελλάδα θα είναι χειρότερα μεν αλλά ίσως λιγότερο χάλια από άλλους. Δεν ξέρουμε…..

Γενικά καλό είναι η επίκληση στην αυθεντία να αποφεύγεται.

Η TUV σου παρουσιάζει αποτελέσματα χωρίς να σου δώσει τα δεδομένα που εξέτασε και φυσικά ή μεθοδολογία δεν υπάρχει πουθενά και όχι δεν πρέπει να θεωρείται αυτονόητη.

Αν λοιπόν αυτό είναι έρευνα εγώ είμαι πιλότος F16.

Δημοσ.
8 minutes ago, manolis940 said:

Γενικά καλό είναι η επίκληση στην αυθεντία να αποφεύγεται.

Η TUV σου παρουσιάζει αποτελέσματα χωρίς να σου δώσει τα δεδομένα που εξέτασε και φυσικά ή μεθοδολογία δεν υπάρχει πουθενά και όχι δεν πρέπει να θεωρείται αυτονόητη.

Αν λοιπόν αυτό είναι έρευνα εγώ είμαι πιλότος F16.

Αν καίγεσαι τόσο πολύ για τα δεδομένα, μπορείς να αγοράσεις το auto bild και να τα δεις ή εδώ: 

Info: The TÜV Report 2024 will be available from Friday, 17 November 2023, at a price of 5.90 euros at TÜV SÜD Service Centers and retailers. https://www.tuvsud.com/de-de/publikationen/tuev-report

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Αν καίγεσαι τόσο πολύ για τα δεδομένα, μπορείς να αγοράσεις το auto bild και να τα δεις ή εδώ: 

Info: The TÜV Report 2024 will be available from Friday, 17 November 2023, at a price of 5.90 euros at TÜV SÜD Service Centers and retailers. https://www.tuvsud.com/de-de/publikationen/tuev-report

Το ακούσατε πρώτοι εδώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, star_man_2k είπε

Όσα δε φτάνουν οι γερμανοί, τα κάνουν κρεμαστάρια

Δεν αντέχω θα το διορθώσω , όχι κρεμαστάρια αλλά    Κρεmuskάρια 

Επεξ/σία από bringmevictims
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Sugizo είπε

Ακριβώς, 10 χρονών Toyota και είχα τρύπες στο σκάφος από την σκουριά… πριν από αυτό, είχα 19 χρονών Audi και σκουριά ελάχιστη.

ΔΕΝ είναι ο Ιάπωνας για τον καιρό και τα αλάτια της κεντρικής Ευρώπης.  Εκτός κι αν είναι γαλβανισμένο όπως είναι αρκετά γερμανικά.

Φαντάζομαι αντίστοιχα έχουν θέμα και τα αμερικάνικα.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/rust-vulnerability.191842/

 

Εχουν γινει καποιες προσπάθειες για βελτίωση της αντοχής στη σκουριά σε σχεση με τα πρωτα μοντέλα (τα ποιο πρόσφατα είναι μερικώς γαλβανισμενα κτλ) 

4 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Συγκρίνουμε πάλι μια ΜΚΟ και το Bloomberg με την TUV….

Ο μάσκα προσωπικά μου είναι αντιπαθής κι αδιάφορος . Όμως δεν κρίνω  βάσει  την συμπάθεια (πχ έβριζα την google για το RCS και την κατάχρηση των δεδομένων μας αλλά της έδωσα δίκιο για το YouTube)

αντιθετα διακρίνω φανατισμό τύπου 15χρονο για Αργυρό από πολλούς.

Τέλος, δεν αποκλείω να είναι biased η αναφορά της TUV αλλά δεν την πετάω στα σκουπίδια επειδή δεν μου αρέσει. Ας κάνει μήνυση η Tesla ή ας περιμένουμε αντίστοιχες αναφορές από άλλους φορείς ή τεκμηρίωση γιατί η μεθοδολογία είναι λάθος.

σ.σ. Η έρευνα αφορά την γερμανική αγορά και όχι παντού. Στην Ελλάδα θα είναι χειρότερα μεν αλλά ίσως λιγότερο χάλια από άλλους. Δεν ξέρουμε…..

Μια χαρά είναι τα Tesla.  Ειδικά τα τελευταία 3/Y. Ειδήσεις για προβλήματα που παρουσιάζουν τραβάνε κλικ. Άμα είχαν προβλήματα στο σύνολο τους θα είχε κλείσει το μαγαζί. Για να έχουν τόσες πωλήσεις κάτι κάνουν σωστά. Τα iPhone (Samsung fanboy here btw) έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και παίρνουν αναβαθμίσεις για χρόνια. Δεν αρκεί μόνο το brand για να είναι κάτι επιτυχία, πρέπει και το προϊόν να είναι έστω μιας εστω ικανοποιητικής ποιότητας. (Το καινούργιο model 3 btw κοιτάζει στα ίσια τα γερμανικά όσον αφορά την ποιότητα κατασκευές/ανάρτηση  κτλ) 

Επεξ/σία από HeimerSwag
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το οδηγάω 4 χρόνια και 2 μήνες. Πριν από 2 μήνες μου έβγαλε μήνυμα ότι έχει βλάβη η 12V μπαταρία. Το μήνυμα βγήκε απόγευμα, μπήκα στο app, το ανέφερα και ζήτησα ραντεβού, και αφού καθόρισα τον τύπο της βλάβης, την επόμενη ήρθε η Tesla στο σπίτι μου 8 το πρωί και χωρις καν αν μου χτυπήσει την πόρτα, την άλλαξαν και έφυγαν. Μηδενικό κόστος. Επίσης πρόσφατα πήγα για το 4ετες service. 220 ευρώ στη Νορβηγία αν γνωρίζετε τι τιμές γενικά παίζουν εδώ! Επίσης έφταξαν το recall που συσχετιζόνταν με το καλώδιο της πίσω κάμερας, αν και ποτέ δεν μου παρουσίασε θέμα. Το 2ετές service είχε επίσης ανάλογο κόστος το 2021. Αν εσεις γνωρίζετε πολλές κατασκευάστριες εταιρίες να έρχονται σπίτι να στο φτιάχνουν και να έχουν κόστος service 450 € στην 4ετία να αναφέρετε ποιες είναι αυτές να το ξέρω στην επόμενη αγορά. 😉

Τρομερό εργαλείο γενικά. Αν είχα τα λεφτά το έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη

  • Like 2
Δημοσ.

Φαντάζομαι πως είναι για διαδρομές πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη μόνο ,γιατί έχω κάνει διαδρομές σε βουνά που δεν βρίσκεις καλά καλά βενζινάδικο ,φορτιστή εννοείται ούτε καν 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, manolis940 είπε

Γενικά καλό είναι η επίκληση στην αυθεντία να αποφεύγεται.

Η TUV σου παρουσιάζει αποτελέσματα χωρίς να σου δώσει τα δεδομένα που εξέτασε και φυσικά ή μεθοδολογία δεν υπάρχει πουθενά και όχι δεν πρέπει να θεωρείται αυτονόητη.

Αν λοιπόν αυτό είναι έρευνα εγώ είμαι πιλότος F16.

Σου απάντησε ο @darkmatinee

9 ώρες πριν, HeimerSwag είπε

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/rust-vulnerability.191842/

 

Εχουν γινει καποιες προσπάθειες για βελτίωση της αντοχής στη σκουριά σε σχεση με τα πρωτα μοντέλα (τα ποιο πρόσφατα είναι μερικώς γαλβανισμενα κτλ) 

Μια χαρά είναι τα Tesla.  Ειδικά τα τελευταία 3/Y. Ειδήσεις για προβλήματα που παρουσιάζουν τραβάνε κλικ. Άμα είχαν προβλήματα στο σύνολο τους θα είχε κλείσει το μαγαζί. Για να έχουν τόσες πωλήσεις κάτι κάνουν σωστά. Τα iPhone (Samsung fanboy here btw) έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και παίρνουν αναβαθμίσεις για χρόνια. Δεν αρκεί μόνο το brand για να είναι κάτι επιτυχία, πρέπει και το προϊόν να είναι έστω μιας εστω ικανοποιητικής ποιότητας. (Το καινούργιο model 3 btw κοιτάζει στα ίσια τα γερμανικά όσον αφορά την ποιότητα κατασκευές/ανάρτηση  κτλ) 

Δεν διαφωνώ γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία εγώ σχολίασα την εξομοίωση της TUV με περιοδικά, site και ΜΚΟ. Μου θύμισε την εξομοίωση  των δημοσιεύσεων της  ιατρικής κοινότητας  με τον κυρ Μπάμπη που  έλεγε ότι έχουν τσιπάκια και  θέλουν  να μας ξεκάνουν.

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
18 hours ago, Ukforthemoment said:

Δηλαδή σου άνοιξαν το αμάξι χωρίς να το ξέρεις και το έφτιαξαν;

Εμενα ναι. Χωρις να το ξέρεις ,  σχετικό. Ηξερα ότι θα ερθει mobile service περιπου στις 11.00. Το χα σε πάρκινγκ κοντα στο γραφείο ειχα ειδοποίηση οτι θα ρθει καποιος ,να με παρουν τηλ να πεταχτώ. Κατα τις 11.30 μου ρθε msg στο app, το σερβισε ολοκληρώθηκε κ το τιμολόγιο. Πεταχτηκα μέχρι το πάρκινγκ να δω τι φάση αφου δε με ειδοποίησαν. Ήρθε λεει το ειδε στη γωνια ,πηγε άλλαξε φιλτρο καμπινας καθαρισε ξανακλειδωσε εφυγε 😆 

Κλειδί το service  δε θελει βασικα το γυρνανε με το vin σε service mode κ εχουν πρόσβαση 

Στην εξωτική καλλιθεα ολα αυτα.

  • Like 1
Δημοσ.
23 hours ago, aerouto said:

Αρχικά, ο αριθμός των model 3 2018-2020 στη Γερμανία παίζει να είναι μικρότερος από 300 οχήματα

Εδώ πάντως βλέπω πως μόνο το 2019 πούλησε 9000+ model 3 στη Γερμανία. 

https://www.best-selling-cars.com/germany/2019-full-year-germany-best-selling-electric-cars-by-brand-and-model/

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Σου απάντησε ο @darkmatinee

Δεν διαφωνώ γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία εγώ σχολίασα την εξομοίωση της TUV με περιοδικά, site και ΜΚΟ. Μου θύμισε την εξομοίωση  των δημοσιεύσεων της  ιατρικής κοινότητας  με τον κυρ Μπάμπη που  έλεγε ότι έχουν τσιπάκια και  θέλουν  να μας ξεκάνουν.

 

 

 

Η απάντηση του @darkmatinee είναι πρακτικά ότι εγώ φέρω το βάρος της απόδειξης και φυσικά ουδέν λόγος για μεθοδολογία, γι αυτό και την προσπέρασα. Καλό είναι να το κάνεις και εσύ.

Μπορεί η εξίσωση με τον κυρ Μπάμπη να γίνεται από πολλούς για τους λάθος λόγους αλλά και η δικός σου παραλληλισμός της TUV με την Ιατρική κοινότητα γίνεται για τους λάθος λόγους επίσης. Μια Ιατρική κοινότητα δεν σου λέει Trust me bro I am Doctor.

 

Δημοσ.
Στις 22/11/2023 στις 2:11 ΜΜ, Dimitris_1981 είπε

Η TUV δεν είναι Site.

 

το αν είναι Site η φορέας πιστοποίησης δεν μου λέει κάτι. Θα μπορούσε μια ομάδα με ένα site να κάνει να κάνει πολύ καλύτερη δουλειά στο τέλος της ημέρας ή οχι. Το θέμα είναι οτι υπάρχουν πολλά αντικρουόμενα στοιχεία. Επίσης δεν μας δίνουν επίσημα νούμερα για την έρευνα. Προσωπικά θεωρώ οτι πονάνε λίγο οι Γερμανοί όσον αφορά τα EV.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...