Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris Cross 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Σίγουρα το ότι το YC το έχουν οι μισοί πεντακόσιοι λογικό είναι να αναφέρονται και πολλά "προβλήματα" τα οποία ίσως να μην είναι προβλήματα αλλά απλά ασχετοσύνη του καθενός.

Θα με έψηνε χωρίς δεύτερη σκέψη το t-cross και θα κατάπινα και την παραπάνω κατανάλωση του σε σχέση με το yaris αλλά με απασχολεί το θέμα αξιοπιστίας. Ένας φίλος με το t-roc μου είπε ότι ο 1000ρης τούρμπο κινητήρας με τα 115 άλογα είναι "λίγος" και ζορίζεται το αμάξι, συγκεκριμένα τον έχει αφήσει 2 φορές (από μπουζί μου είπε) σε κάποια ταξίδια που το "πάτησε" λίγο παραπάνω.

Προς το YC με βλέπω αν και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου που έχει το facelift.

 

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gto234 είπε

Προς το YC με βλέπω αν και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου που έχει το facelift.

 

Λιγα εχουν κυκλοφορησει νομιζω. Δεν ξερω αν θα κυκλοφορησουν και πολλα γιατι ξεφευγουν λογω τιμης. Ποσοι θα δωσουν 30k για Yaris Cross...Στα 24-25-26 ειναι καλα. Στα 30 ανοιγουν οι επιλογες. Απο τα γενικα review που κυκλοφορουν νομιζω εχει διορθωθει ο θορυβος στο καινουριο και ειναι αρκετα πιο σβελτο με μια ελαχιστη αυξηση καταναλωσης. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gto234 είπε

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Σίγουρα το ότι το YC το έχουν οι μισοί πεντακόσιοι λογικό είναι να αναφέρονται και πολλά "προβλήματα" τα οποία ίσως να μην είναι προβλήματα αλλά απλά ασχετοσύνη του καθενός.

Θα με έψηνε χωρίς δεύτερη σκέψη το t-cross και θα κατάπινα και την παραπάνω κατανάλωση του σε σχέση με το yaris αλλά με απασχολεί το θέμα αξιοπιστίας. Ένας φίλος με το t-roc μου είπε ότι ο 1000ρης τούρμπο κινητήρας με τα 115 άλογα είναι "λίγος" και ζορίζεται το αμάξι, συγκεκριμένα τον έχει αφήσει 2 φορές (από μπουζί μου είπε) σε κάποια ταξίδια που το "πάτησε" λίγο παραπάνω.

Προς το YC με βλέπω αν και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου που έχει το facelift.

 

Δεν εχω διαβασει ολο το θεμα,δεν ξερω τι χρηση θες να κανεις στο  αμαξι, απλα να πω για το t-cross οτι εχει απελπιστικα μικρο πορτ μπαγκαζ για το μεγεθος του.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αυτο ειναι με τα 130 αλογατα ομως. 

Όχι, αφορά όλες τις εκδόσεις και είναι ένα κλασσικά χαζά γραμμένο marketing κείμενο.

Οι βασικές αναβαθμίσεις είναι ίδιες σε όλες τις εκδόσεις (πχ ηχομόνωση, παχύτερα κρύσταλλα τζαμιών). Τα υπόλοιπα τα βλέπεις στο congigurator της Toyota.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Παράκληση για την αποφυγή off-topic.

Εδώ - όπως και σε άλλα θέματα - μιλάμε για συγκεκριμένο μοντέλο.

Η σύγκριση όποιων μοντέλων μεταξύ τους, καλό είναι να ανοίγει θέμα με τίτλο τη σύγκριση δύο ή περισσότερων μοντέλων για επιλογή αγοράς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχα μιλησει με ιδιοκτητες και μόνο καλά είχα ακούσει. Ο ένας, με 116, μου ελεγε ότι αξιζε και με το παραπανω η αναμονή >1 χρόνο. 

Αυτό με τα 116, εχει βελτιωθεί στην ηχομονωση αλλα πιθανα ειναι πιο θορυβώδες απο αυτο με τα 130 αλογα (που κερδιζει επιπλεον λογω cvt 5ης γενιάς).

Ο άλλος με τα 130, μου ελεγε οτι το ειχε ψαξει πολυ και ηταν η μονη επιλογη που κατεληγε. 1400 χλμ με 100 βενζινη. Με μετριο optimization στην οδηγηση.(Που το υπολογιζα μετα στα ~4.2λτ/100χμ). Επεμεινα πολυ για το συγκεκριμενο, και μου ελεγε οτι μπορει να ειναι λιγο ασταθες ως αυτοκινητο με ψηλο αμαξωμα, σε δυνατο ανεμο.

Αν θελει κανεις τα 130 αλογα και cvt 5ης γενιας (και καλύτερη διαχείριση στη φορτιση),  παει αναγκαστικα στην ακριβη εκδοση με πληρη πινακα οργανων σε μορφη οθονης και ενα σωρο αχρηστα για εμενα εξτρα (18άρες ζαντες, διζωνικο κλιματισμο, ηλεκτρικα αναδιπλ. καθρέπτες,θερμ. καθισματα, στηριξη στην πλατη οσφυικα, διπλο πατωμα αποσκευων, πισω καθισμα που σπαει στα 3 αντι στα 2).

Κατι σημαντικο:

Toyota επιλεγει σε πολλους εμπορους να διαθετει μονο το 130 για test drive. Το οποίο ειναι παραπλανητικό (ισχυς/εξοπλισμος). Λίγοι εμποροι εχουν και την 116 εκδοση.

Σε οσους ψάχνουν 1000αρι, turbo, στις υπόλοιπες επιλογες της κατηγορίας, ας μπουν στον κοπο για test drive. Ειναι πολυ λιγοτερο ομαλή η οδήγηση. 

Επεξ/σία από satsok2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, gto234 είπε

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Σίγουρα το ότι το YC το έχουν οι μισοί πεντακόσιοι λογικό είναι να αναφέρονται και πολλά "προβλήματα" τα οποία ίσως να μην είναι προβλήματα αλλά απλά ασχετοσύνη του καθενός.

Θα με έψηνε χωρίς δεύτερη σκέψη το t-cross και θα κατάπινα και την παραπάνω κατανάλωση του σε σχέση με το yaris αλλά με απασχολεί το θέμα αξιοπιστίας. Ένας φίλος με το t-roc μου είπε ότι ο 1000ρης τούρμπο κινητήρας με τα 115 άλογα είναι "λίγος" και ζορίζεται το αμάξι, συγκεκριμένα τον έχει αφήσει 2 φορές (από μπουζί μου είπε) σε κάποια ταξίδια που το "πάτησε" λίγο παραπάνω.

Προς το YC με βλέπω αν και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου που έχει το facelift.

 

Έχουμε T-Cross στη δουλειά, χειροκίνητο λίγο πάνω από 25k km. Δεν έχει βγάλει καμία βλάβη. Εξαιρετική κατανάλωση αλλά όχι όσο καλή όσο σε ένα υβριδικό φυσικά.

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Ειχα μιλησει με ιδιοκτητες και μόνο καλά είχα ακούσει. Ο ένας, με 116, μου ελεγε ότι αξιζε και με το παραπανω η αναμονή >1 χρόνο. 

Αυτό με τα 116, εχει βελτιωθεί στην ηχομονωση αλλα πιθανα ειναι πιο θορυβώδες απο αυτο με τα 130 αλογα (που κερδιζει επιπλεον λογω cvt 5ης γενιάς).

Ο άλλος με τα 130, μου ελεγε οτι το ειχε ψαξει πολυ και ηταν η μονη επιλογη που κατεληγε. 1400 χλμ με 100 βενζινη. Με μετριο optimization στην οδηγηση.(Που το υπολογιζα μετα στα ~4.2λτ/100χμ). Επεμεινα πολυ για το συγκεκριμενο, και μου ελεγε οτι μπορει να ειναι λιγο ασταθες ως αυτοκινητο με ψηλο αμαξωμα, σε δυνατο ανεμο.

Αν θελει κανεις τα 130 αλογα και cvt 5ης γενιας (και καλύτερη διαχείριση στη φορτιση),  παει αναγκαστικα στην ακριβη εκδοση με πληρη πινακα οργανων σε μορφη οθονης και ενα σωρο αχρηστα για εμενα εξτρα (18άρες ζαντες, διζωνικο κλιματισμο, ηλεκτρικα αναδιπλ. καθρέπτες,θερμ. καθισματα, στηριξη στην πλατη οσφυικα, διπλο πατωμα αποσκευων, πισω καθισμα που σπαει στα 3 αντι στα 2).

Κατι σημαντικο:

Toyota επιλεγει σε πολλους εμπορους να διαθετει μονο το 130 για test drive. Το οποίο ειναι παραπλανητικό (ισχυς/εξοπλισμος). Λίγοι εμποροι εχουν και την 116 εκδοση.

Σε οσους ψάχνουν 1000αρι, turbo, στις υπόλοιπες επιλογες της κατηγορίας, ας μπουν στον κοπο για test drive. Ειναι πολυ λιγοτερο ομαλή η οδήγηση. 

Έχοντας οδηγήσει και τα δυο, δεν ένοιωσα καμία ουσιαστική διαφορά και όντως το ακριβότερο είναι φορτωμένο με ένα σκασμό άχρηστα που ανέφερες ήδη. Απορώ με τις 18αρες ζάντες και δεν ξέρω αν θέλω να γελάσω ή να κλάψω με όσους τις επιλέγουν. Οι 2 πιο φτηνές εκδόσεις είναι όλη η ουσία του Yaris Cross, τα υπόλοιπα είναι για όσους θέλουν να κάνουν κόντρες στα specs σαν τα παιδάκια στο Δημοτικό.

*προσωπικά θα ήθελα 15" με όσο πιο μεγάλο προφίλ χωράει. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, skritikos είπε

Απορώ με τις 18αρες ζάντες και δεν ξέρω αν θέλω να γελάσω ή να κλάψω με όσους τις επιλέγουν. Οι 2 πιο φτηνές εκδόσεις είναι όλη η ουσία του Yaris Cross, τα υπόλοιπα είναι για όσους θέλουν να κάνουν κόντρες στα specs σαν τα παιδάκια στο Δημοτικό.

*προσωπικά θα ήθελα 15" με όσο πιο μεγάλο προφίλ χωράει. 

Συμφωνώ και επαυξάνω, ότι μόνο οι 2 πρώτες εκδόσεις έχουν συγκεντρωμένη όλη την ουσία του Yaris Cross.

Από εκεί και πέρα στις μεγαλύτερες εκδόσεις, εκεί που πάει η τιμή υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, skritikos είπε

Έχοντας οδηγήσει και τα δυο, δεν ένοιωσα καμία ουσιαστική διαφορά και όντως το ακριβότερο είναι φορτωμένο με ένα σκασμό άχρηστα που ανέφερες ήδη. Απορώ με τις 18αρες ζάντες και δεν ξέρω αν θέλω να γελάσω ή να κλάψω με όσους τις επιλέγουν. Οι 2 πιο φτηνές εκδόσεις είναι όλη η ουσία του Yaris Cross, τα υπόλοιπα είναι για όσους θέλουν να κάνουν κόντρες στα specs σαν τα παιδάκια στο Δημοτικό.

*προσωπικά θα ήθελα 15" με όσο πιο μεγάλο προφίλ χωράει. 

 

2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Συμφωνώ και επαυξάνω, ότι μόνο οι 2 πρώτες εκδόσεις έχουν συγκεντρωμένη όλη την ουσία του Yaris Cross.

Από εκεί και πέρα στις μεγαλύτερες εκδόσεις, εκεί που πάει η τιμή υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός.

Ναι και οχι.

Είναι μια καλή λογική και ο λογος που παει κανείς σε Toyota. Αν ομως θες ενα αυτοκινητο πόλης, με το οποιο να μπορεις να κανεις ταξίδια 3-4 ατομων άνετα, μπορεις να σκεφτεις και αυτο με τους 130 ιππους.

Η καταναλωση ειναι 0.2-0.3 παραπανω (0.6ε/100χμ - 6ε/1000χμ), εχεις ενα λιγο πιο ζωηρό αυτοκινητο, σημαντικά πιο αθορυβο (cvt 5ης - αν και το θεμα του θορυβου ισως εχει βελτιωθεί σε ολα). Ισως με λιγο καλυτερη μεταπωλητικη αξια.

Ενα αυτοκινητο που θα το παρεις για την οικονομια (σχεδον ιδια, αν και εχεις τα +3 στην τιμη) και για την αξιοπιστια (10 χρονια εγγυηση) θα σκεφτεις να το παρεις για να σε καλυψει σε αυτα τα 10 χρονια. 

Καποιοι ελεγαν πχ , στην προηγούμενη γενια βεβαια, οτι ο θορυβος ηταν ανυποφορος σε ταξιδια. 

Πολλοί συζητουν για το CH-R στα ιδια περιπου χρήματα. Η ιδεα εδω ειναι οτι με 4.50 μήκος δεν ειναι αυτοκινητο για το κεντρο. Και παντα θα λειπει κατι απο εξοπλισμο και τα χρηματα θα βγαινουν παραπάνω. 

Επεξ/σία από satsok2
Δημοσ.

Εγώ που δοκίμασα την προηγούμενη γενιά θα έλεγα ότι είχε αρκετό θόρυβο, αλλά δεν τον έλεγα και ανυπόφορο.

Πάντως σε καμία περίπτωση δεν έδινα 30Κ για το 130hp λόγω των υπόλοιπων θεμάτων.

Στα 25Κ είναι μια τίμια λύση δεδομένου ότι όλα είναι ακριβά πλέον.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...