Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris Cross 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα μου - οταν το σκεφτομουν - ηταν οτι ήθελα την style. Αυτό για την οθόνη πλοηγησης, τα led και καποιους χρήσιμους αυτοματισμους. Αλλα με προβληματιζε ενδεχομενος συμβιβασμός σε ενα ταξιδι σε σχεση με τα 130. Νομίζω ή στις βασικες εκδοσεις πρεπει να κοιταζει κανείς (active/active plus) ή απευθειας στην ψηλη. Αυτο μου ελεγαν οτι συμβαινει και με τις πωλησεις, ο κοσμος δεν αγοράζει πια τη style.

Επεξ/σία από satsok2
  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Το θεμα μου - οταν το σκεφτομουν - ηταν οτι ήθελα την style. Αυτό για την οθόνη πλοηγησης, τα led και καποιους χρήσιμους αυτοματισμους. Αλλα με προβληματιζε ενδεχομενος συμβιβασμός σε ενα ταξιδι σε σχεση με τα 130. Νομίζω ή στις βασικες εκδοσεις πρεπει να κοιταζει κανείς (active/active plus) ή απευθειας στην ψηλη. Αυτο μου ελεγαν οτι συμβαινει και με τις πωλησεις, ο κοσμος δεν αγοράζει πια τη style.

Πολύ το λιβανιζεις και οδήγησε με μαθηματική ακρίβεια σε λάθος επιλογή..

Ορίστε μια τιμή ταβάνι και μην τη ξεπεράσετε ούτε €€€

Και το 116ps καλό και το 130ps και και και πάει λέγοντας, εσύ αποφασίζεις.

Πιστεύω έχεις αποφασίσει απλά θες επιβεβαίωση ότι έχεις πάρει την σωστη απόφαση..

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που διάβαζα για το μοντέλο τον 130αρι κινητήρα, είναι ότι  έχουν βελτιώσει πολύ την ροπή, το παρακάτω κείμενο από του 4τροχους "

Στα μηχανικά μέρη το Toyota Yaris Cross επωφελείται από τη συγγένεια με το απλό 5θυρο hatchback, το οποίο ήδη εφοδιάζεται με το νέο υβριδικό σύστημα, πέμπτης γενιάς της Toyota, με την ονομασία Hybrid 130. Επί της ουσίας το full hybrid σύστημα έχει ένα μεγαλύτερο και πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο αποδίδει πλέον 132 ίππους (97 kW), έναντι των 116 ίππων (85 kW) που είχε στην προηγούμενη γενιά του.

Αύξηση της τάξης του 14% όσον αφορά την ισχύ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά της ροπής είναι 30%, καθώς από 141 Nm έφτασε τώρα τα 185 Nm. Εύλογα λοιπόν βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, το νέο Yaris Cross Hybrid 130 να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα, που είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτο λιγότερο."

Δημοσ.

Συνοψίζω.: 

Το παρέλαβα εχθές. Για να σας είμαι ειλικρινής επειδή το τεστ ντράιβ το είχα κάνει σε προηγούμενης έκδοσης μοντέλο, οδηγικά τουλάχιστον απλά δεν έχω λόγια. Είναι η έκδοση 116 2κίνητο style. Πιο πριν οδηγούσα ένα ντάστερ και η διαφορά κύλισης και αίσθησης στιβαρότητας είναι απλά...χαώδης. Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου. Αλλά η επιτάχυνση με το που πατήσω το γκάζι, αποζημιώνει. Πετιέται μπροστά κανονικότατα. Και επειδή δεν είμαι κανένας σαλεμένος με τις καταναλώσεις και το πατάω κανονικά, εχθές σε διαδρομή ορεινή 90χλμ με ταχύτητες 90-120 μέγιστες, είχα ένα ικανοποιητικό 5.5λτ /100 και μέσα στην πόλη σε διαδρομή 15χλμ, ήμουν στο 4.2 λτ/100. Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα. 

Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις. 

Επίσης, πήγε 2-3 φορές να μου φύγει το αριστερό πόδι να βρει τον φίλο του τον συμπλέκτη αλλά ευτυχώς του το ξέκοψα εύκολα. Πίστευα πως θα με ταλαιπωρήσει περισσότερο αλλά ευτυχώς το πέρασα το update στον εγκέφαλό μου σχετικά ανώδυνα. 

Κάτι να μη μου αρέσει ρε παιδιά δεν βρήκα. Ούτε τότε που οδήγησα το παλιότερο μοντέλο είχα βρει κάτι που να μην μου αρέσει. Ακόμα και η ηχομόνωση ήταν λιγότερη αλλά ήταν ανεκτό και σε καμία περίπτωση ενοχλητικό. Οι χώροι πίσω εμένα μου φαίνονται καλοί. Έχω δύο καρεκλάκια. Το ένα είναι περιστρεφόμενο 3 ετών παιδί επάνω, το άλλο είναι σταθερό 5 ετών παιδί. Φορτωμένο ήδη το πορτ μπαγκάζ και τη γυναίκα μέσα ήδη το έκανα βόλτα εχθές το βράδυ μέσα στην πόλη. Όλα άνετα. Αλήθεια, στις φωτογραφίες χάνει τόσο εξωτερικά όσο και σε χώρους. Είμαι 1.70 80κιλά. Η θέση οδήγησης αφήνει αρκετό χώρο πίσω τόσο από εμένα όσο και από τη σύζυγο. Μεγάλες επιφάνειες και καθόλου στενάχωρο στα πίσω καθίσματα, που έχουν και μία αίσθηση βύθισης. Δεν είναι τα κλασσικά καθίσματα καρφωμένα στο σασί. Είναι αρκετά ευρύχωρο πίσω όντως. 

Αυτά και καλορίζικο. 

 

  • Like 9
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, harris231 είπε

Συνοψίζω.: 

Το παρέλαβα εχθές. Για να σας είμαι ειλικρινής επειδή το τεστ ντράιβ το είχα κάνει σε προηγούμενης έκδοσης μοντέλο, οδηγικά τουλάχιστον απλά δεν έχω λόγια. Είναι η έκδοση 116 2κίνητο style. Πιο πριν οδηγούσα ένα ντάστερ και η διαφορά κύλισης και αίσθησης στιβαρότητας είναι απλά...χαώδης. Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου. Αλλά η επιτάχυνση με το που πατήσω το γκάζι, αποζημιώνει. Πετιέται μπροστά κανονικότατα. Και επειδή δεν είμαι κανένας σαλεμένος με τις καταναλώσεις και το πατάω κανονικά, εχθές σε διαδρομή ορεινή 90χλμ με ταχύτητες 90-120 μέγιστες, είχα ένα ικανοποιητικό 5.5λτ /100 και μέσα στην πόλη σε διαδρομή 15χλμ, ήμουν στο 4.2 λτ/100. Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα. 

Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις. 

Επίσης, πήγε 2-3 φορές να μου φύγει το αριστερό πόδι να βρει τον φίλο του τον συμπλέκτη αλλά ευτυχώς του το ξέκοψα εύκολα. Πίστευα πως θα με ταλαιπωρήσει περισσότερο αλλά ευτυχώς το πέρασα το update στον εγκέφαλό μου σχετικά ανώδυνα. 

Κάτι να μη μου αρέσει ρε παιδιά δεν βρήκα. Ούτε τότε που οδήγησα το παλιότερο μοντέλο είχα βρει κάτι που να μην μου αρέσει. Ακόμα και η ηχομόνωση ήταν λιγότερη αλλά ήταν ανεκτό και σε καμία περίπτωση ενοχλητικό. Οι χώροι πίσω εμένα μου φαίνονται καλοί. Έχω δύο καρεκλάκια. Το ένα είναι περιστρεφόμενο 3 ετών παιδί επάνω, το άλλο είναι σταθερό 5 ετών παιδί. Φορτωμένο ήδη το πορτ μπαγκάζ και τη γυναίκα μέσα ήδη το έκανα βόλτα εχθές το βράδυ μέσα στην πόλη. Όλα άνετα. Αλήθεια, στις φωτογραφίες χάνει τόσο εξωτερικά όσο και σε χώρους. Είμαι 1.70 80κιλά. Η θέση οδήγησης αφήνει αρκετό χώρο πίσω τόσο από εμένα όσο και από τη σύζυγο. Μεγάλες επιφάνειες και καθόλου στενάχωρο στα πίσω καθίσματα, που έχουν και μία αίσθηση βύθισης. Δεν είναι τα κλασσικά καθίσματα καρφωμένα στο σασί. Είναι αρκετά ευρύχωρο πίσω όντως. 

Αυτά και καλορίζικο. 

 

Άντε μπράβο - καλορίζικο!

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ που είμαι 1.85 και το κάθισμα το είχα πάει 1 κλικ πριν το τέρμα. Σε αυτή τη θέση μόνο παιδί κάθεται πίσω μου.

Ευτυχώς έχω ξεμπερδέψει με καρεκλάκια-καρότσια κλπ, τα παιδιά μου τελειώνουν δημοτικό οπότε είμαστε οκ.

Πολύ ενθαρρυντικό το ότι βελτιώθηκε αισθητά ο θόρυβος.

Μάλλον με βλέπω προς τα εκεί..!

Δημοσ.
14 ώρες πριν, george1994 είπε

Αυτό που διάβαζα για το μοντέλο τον 130αρι κινητήρα, είναι ότι  έχουν βελτιώσει πολύ την ροπή, το παρακάτω κείμενο από του 4τροχους "

Στα μηχανικά μέρη το Toyota Yaris Cross επωφελείται από τη συγγένεια με το απλό 5θυρο hatchback, το οποίο ήδη εφοδιάζεται με το νέο υβριδικό σύστημα, πέμπτης γενιάς της Toyota, με την ονομασία Hybrid 130. Επί της ουσίας το full hybrid σύστημα έχει ένα μεγαλύτερο και πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο αποδίδει πλέον 132 ίππους (97 kW), έναντι των 116 ίππων (85 kW) που είχε στην προηγούμενη γενιά του.

Αύξηση της τάξης του 14% όσον αφορά την ισχύ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά της ροπής είναι 30%, καθώς από 141 Nm έφτασε τώρα τα 185 Nm. Εύλογα λοιπόν βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, το νέο Yaris Cross Hybrid 130 να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα, που είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτο λιγότερο."

Αν κάποιος κοιτάζει τέτοια αυτοκίνητα και τον νοιάζει το μισό δευτερόλεπτο στα 11 κάτι κάνει πολύ λάθος.

Αυτά είναι για οικονομία, εύκολη μετακίνηση και περισσότερη αυτονομία από ένα full electric. Δεν με απασχολεί ακόμη και αν θέλει 13 για τα 0-100. Έχοντας οδηγήσει και τα δυο δεν καταλαβαίνω πρακτική διαφορά. Ελάχιστη και μη ουσιώδη για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Αλλά πάλι, μιλάει κάποιος που έχει γυρίσει όλη την Ευρώπη με 75 άλογα και ήταν μια χαρά.

 

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, skritikos είπε

Αν κάποιος κοιτάζει τέτοια αυτοκίνητα και τον νοιάζει το μισό δευτερόλεπτο στα 11 κάτι κάνει πολύ λάθος.

Αυτά είναι για οικονομία, εύκολη μετακίνηση και περισσότερη αυτονομία από ένα full electric. Δεν με απασχολεί ακόμη και αν θέλει 13 για τα 0-100. Έχοντας οδηγήσει και τα δυο δεν καταλαβαίνω πρακτική διαφορά. Ελάχιστη και μη ουσιώδη για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Αλλά πάλι, μιλάει κάποιος που έχει γυρίσει όλη την Ευρώπη με 75 άλογα και ήταν μια χαρά.

 

Δεν διαφωνούμε,  δεν είμαι της ταχύτητας (ούτε ήμουν και στα νεανικά μου χρόνια), απλά στο παραπάνω η αύξηση της Ροπής κατά 30% είναι εντυπωσιακή και αυτό τόνισα.

Με τα 75 άλογα,  μου θύμησες το πρώτο μου αυτοκίνητο,  το  Peugeot 306.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, CaMp3on είπε

Παλικάρια το auris με τον 1.8 hybrid έχει παρόμοιο γκάζι με το καινούργιο Yaris -Yaris cross ;

Μιλάς για auris άρα παλιάς γενιάς κινητήρα και cvt μάλλον. 

Ο 1.8 με τους 140 ίππους που υπάρχει τώρα στο CH-R δίνει την εντύπωση ότι είναι πιο ζωντανός και πιο ομαλός από τον 1.5 (130) του Cross.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Μιλάς για auris άρα παλιάς γενιάς κινητήρα και cvt μάλλον. 

Ο 1.8 με τους 140 ίππους που υπάρχει τώρα στο CH-R δίνει την εντύπωση ότι είναι πιο ζωντανός και πιο ομαλός από τον 1.5 (130) του Cross.

Έψαξα να βρω τι γενιάς είναι το σύστημα του auris και δεν βρήκα κάτι . 4ης είναι ;

Επεξ/σία από CaMp3on
Δημοσ.

Corolla και CH-R πρέπει να χρησιμοποιούν 5ης πλεον. Που δεν υπήρχε όταν βγήκε το 1o Yaris Cross άρα και το Auris. Αν κάνω λάθος με διορθώνει κάποιος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Corolla και CH-R πρέπει να χρησιμοποιούν 5ης πλεον. Που δεν υπήρχε όταν βγήκε το 1o Yaris Cross άρα και το Auris. Αν κάνω λάθος με διορθώνει κάποιος.

τα καινουρια σιγουρα ειναι 5ης γενιας πραγματι. Το Auris δεν εβγαινε 1,2 turbo? Εβγαινε και 1.8? Δεν θυμαμαι αλλα σιγουρα δεν κυκλοφορησε 5ης γενιας Auris, ειχε αλλαξει σε Corolla. Οποτε λογικα ειχε το 4ης γενια υβριδικο

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.

Το Auris είχε το 3ης γενιάς σύστημα, ίδιο με αυτό του τότε Prius. Τα Yaris / Yaris Cross στις εκδόσεις 116hp συνεχίζουν και έχουν το 4ης γενιάς σύστημα, ενώ οι εκδόσεις των 130hp έχουν το 5ης...

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...