Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris Cross 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, satsok2 είπε

Με την ευκαιρία, καμια ιδέα κανείς σε χρώμα (λευκό απλό vs bronze oxide);

Για μένα, το λευκό είναι το πιο αντιπαθητικό χρώμα στα αυτοκίνητα. Γούστα είναι αυτά, δηλαδή υποκειμενικές προσεγγίσεις.

Τα πιο ωραία, για τα γούστα μου, στο Yaris Cross είναι το μαύρο και το bronze, οπότε μεταξύ των παραπάνω, bronze θα διάλεγα.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, satsok2 είπε

'''''''''

Με την ευκαιρία, καμια ιδέα κανείς σε χρώμα (λευκό απλό vs bronze oxide);

image.png.be7a01f96c5252a6161fd6b98357816b.png

Λευκό, αν το προσέχεις και το κάνεις ένα καλό detailing κάθε χρόνο μένει σαν καινούργιο. Τα σκούρα χρώματα δείχνουν όλες τις μικρογρατζουνιές (αράχνη) αμέσως, ειδικά αν το πλένεις έξω σε πλυντήρια ότι να ναι!

Δημοσ.

Ξέρει κανείς αν υπάρχει στην έκδοση style 2024 των 116 η λειτουργία PED (Predicted Efficient Drive)? Το γράφει στο εγχειρίδιο χρήσης απλά έχει σημείωση "αν υπάρχει". Υπάρχει;

b4db1f3e-aabb-4969-8d43-c071de3482de-image.png

 

576d4080-374f-499e-bd7b-5feb85b34b82-image.png

 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, harris231 είπε

Ξέρει κανείς αν υπάρχει στην έκδοση style 2024 των 116 η λειτουργία PED (Predicted Efficient Drive)? Το γράφει στο εγχειρίδιο χρήσης απλά έχει σημείωση "αν υπάρχει". Υπάρχει;

b4db1f3e-aabb-4969-8d43-c071de3482de-image.png

 

576d4080-374f-499e-bd7b-5feb85b34b82-image.png

 

Nομιζω υπάρχει μονο στην 5η γενιά τεχνολογιας hybrid electric (cvt, hp) που τη βρισκεις απο elegant εκδοσεις και πάνω. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SaFiS είπε

Αν εννοεις το παρακατω, το εχω στην βασικη εκδοση του απλου Yaris…

IMG_0541.jpeg.2430d0c5ec75c1d3627650f2a1ee9357.jpeg

Εισαι αρχηγός...αυτό εννοώ. Μιλούσα με τον πωλητή που περιμένω να μου παραδώσει το αυτοκίνητο και μου είπε πως ακόμα και ο κινητήρας των 116 ίππων είναι 5ης γενιάς υβριδικής τεχνολογίας αλλά εγώ δεν μπορούσα κάπως να το επαληθεύσω. Διάβασα κάπου πως η παραπάνω λειτουργία είναι καθαρά 5ης γενιάς αλλά δεν μπορούσα να εξακριβώσω ότι αφορά και τους 116 αλλά μόνο τους 130. Τελικά ως φαίνεται, υπάρχει κανονικά και στις δύο εκδόσεις. Τώρα τι ακριβώς κάνει δεν ξέρω ακριβώς αλλά τουλάχιστον  μου λύθηκε η απορία. 😁

Μόλις τώρα, harris231 είπε

Εισαι αρχηγός...αυτό εννοώ. Μιλούσα με τον πωλητή που περιμένω να μου παραδώσει το αυτοκίνητο και μου είπε πως ακόμα και ο κινητήρας των 116 ίππων είναι 5ης γενιάς υβριδικής τεχνολογίας αλλά εγώ δεν μπορούσα κάπως να το επαληθεύσω. Διάβασα κάπου πως η παραπάνω λειτουργία είναι καθαρά 5ης γενιάς αλλά δεν μπορούσα να εξακριβώσω ότι αφορά και τους 116 αλλά μόνο τους 130. Τελικά ως φαίνεται, υπάρχει κανονικά και στις δύο εκδόσεις. Τώρα τι ακριβώς κάνει δεν ξέρω ακριβώς αλλά τουλάχιστον  μου λύθηκε η απορία. 😁

ωπα ωπα βιάστηκα...απλό Γιάρις λες, όχι κρος. Λες να είναι μόνο στο γιάρις; Δεν φαντάζομαι, λογικά Γιάρις θεωρείται και το κρος έτσι;; 

Δημοσ.

Καλημέρα,

κι εγώ υποψήφιος αγοραστής του YC Active Plus. Το ενοικίασα για μια μέρα για να του κανω ενα ταξίδι φορτωμένο με 4 άτομα και γεμάτο πορτ μπαγκάζ. Μάλλον ήταν το πρώτο μοντέλο γιατί δεν είχε ούτε πλαφονιέρα πίσω.

Γενικά μου φάνηκε φτηνό μέσα και άβολο ειδικά στους πίσω χώρους. Εγώ 1,85 στη θέση οδήγησης μου  πίσω έμπαινα με δυσκολία. Επίσης μου φάνηκε αρκετά θορυβώδες (δεν πήγα πάνω απο 110 αλλά ανέβηκα βουνό με στοφιλίκια) αλλά παρόλα αυτά είχε αρκετή δύναμη, δεν μπορώ να πω.

Ήθελα να ρωτήσω αν το face lift έχει λύσει τα θέματα θορύβου τουλάχιστον; Τα υπόλοιπα (χώροι κλπ) δεν λύνονται δυστυχώς, χαζομάρα της Toyota που δεν έβαλε συρόμενα πίσω καθίσματα έστω σε βάρος του πορτ μπαγκάζ.

Η επόμενη επιλογή μου είναι το VW T-cross το οποίο δεν έχω οδηγήσει αλλά πήγα και είδα στην έκθεση. Καμία σχέση η ποιότητα εσωτερικά και οι χώροι πίσω. Ακόμα και με τέρμα πίσω τα καθίσματα έχει πόρτ μπαγκάζ 385 λίτρα.

Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ακούω καλά λόγια για τον κινητήρα 1000cc turbo καθώς και για το αυτόματο κιβώτιο DSG (κοιτάω αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο). Επίσης η τιμή ανεβαίνει 26700 αντί 25500 του YC. Να πω βέβαια πως η αντιπροσωπεία είχε ετοιμοπαράδοτα τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα και ο χρόνος αναμονής για καινούργιο ήταν 15 μέρες. Κάτι λέει αυτό.

Τέλος μου είπε ο πωλητής ότι το σέρβις στα καινούργια VW γίνεται κάθε 30.000€ ή 2 χρόνια. Παλαβός είναι; Λάδια κάθε 30.000 χλμ;

Επειδή σκοπεύω να κρατήσω το αυτοκίνητο για τουλάχιστον 10 χρόνια μπορεί κάποιος να μου πει ποιο αξίζει περισσότερο;

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, gto234 said:

Η επόμενη επιλογή μου είναι το VW T-cross το οποίο δεν έχω οδηγήσει αλλά πήγα και είδα στην έκθεση. Καμία σχέση η ποιότητα εσωτερικά και οι χώροι πίσω. Ακόμα και με τέρμα πίσω τα καθίσματα έχει πόρτ μπαγκάζ 385 λίτρα.

Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ακούω καλά λόγια για τον κινητήρα 1000cc turbo καθώς και για το αυτόματο κιβώτιο DSG (κοιτάω αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο). Επίσης η τιμή ανεβαίνει 26700 αντί 25500 του YC. Να πω βέβαια πως η αντιπροσωπεία είχε ετοιμοπαράδοτα τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα και ο χρόνος αναμονής για καινούργιο ήταν 15 μέρες. Κάτι λέει αυτό.

Τέλος μου είπε ο πωλητής ότι το σέρβις στα καινούργια VW γίνεται κάθε 30.000€ ή 2 χρόνια. Παλαβός είναι; Λάδια κάθε 30.000 χλμ;

Και εγώ στο ίδιο δίλημμα ήμουν και βρήκα στη Καρέντα Tcross με ελάχιστα χλμ (<10.000χλμ) κοντα στα 20k. Πολύ καλύτεροι χώροι απο το YC, άνετο στο ταξίδι, σβέλτο για 1000cc, το DSG κάνει πολύ καλα την δουλειά του και στην τελική αν πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο και το προσέχεις δεν νομίζω να βγάλει τπτ εντός της 5ετίας.

Στο μόνο που υστερεί σε σχέση με το YC είναι η κατανάλωση, μέσα στην πόλη παίζει 7-9λτ/100χλμ. Σε εθνική μπορείς να πέσεις και στα 6-6,5λτ/100χλμ. Επίσης σε περίπτωση που θα πάρεις χρηματοδότηση η VW έχει καλύτερα επιτόκια διότι έχει δικό της τραπεζικό σύστημα και δεν συνεργάζεται με άλλες τράπεζες για τη χρηματοδότηση.

Τέλος, μην διανοηθείς σε turbo κινητήρα να του αφήσεις λάδια πάνω απο 10.000χλμ!! Ότι κ αν σου λένε οι πωλητές. Εμένα μου βγάζει ο υπολογιστής του αυτοκινητου αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ. Αλλά θα γίνει κάτω απο τα 10.000χλμ. 

Ότι κ αν επιλέξεις πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο για να μην το μετανιώσεις και να το ευχαριστηθείς, γιατί αν σου πώ εγώ πάρε το ένα και δεν σου αρέσει ή δεν σε βολέψει πόσο θα ξενερώσεις που επέλεξες να ακούσεις έναν αγνωστο απο το ίντερνετ και δεν έκανες την δικιά σου επιλογή??

Επεξ/σία από vidias.m
Δημοσ.

Πάντως, δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι που επιλέγουν Toyota, επιλέγουν λόγω του ωραίου, άνετου και ποιοτικού εσωτερικού.

Σχεδόν όλοι, πλέον, πηγαίνουν για το υβριδικό σύνολο έχοντας στο μυαλό την κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον.

Το Yaris Cross δεν θα ήταν πρώτο στην Ελλάδα σε ταξινομήσεις, χωρίς την παραπάνω προσέγγιση.

  • Like 4
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, gto234 είπε

Επειδή σκοπεύω να κρατήσω το αυτοκίνητο για τουλάχιστον 10 χρόνια μπορεί κάποιος να μου πει ποιο αξίζει περισσότερο;

 

 

Toyota, Toyota, Toyota. VW, 1000cc turbo, DSG και αξιοπιστία δεν πάνε όλα μαζί. Για αυτό και τα βρίσκεις και ετοιμοπαράδοτα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, skritikos said:

Toyota, Toyota, Toyota. VW, 1000cc turbo, DSG και αξιοπιστία δεν πάνε όλα μαζί. Για αυτό και τα βρίσκεις και ετοιμοπαράδοτα.

Προσωπικά είμαι και στη σελίδα του YC και του Tcross στο faccebook. Οι κάτοχοι του YC κάθε μέρα έχουν να πουν κ κάτι. Είτε θα μείνουν απο μπαταρία, είτε κάποιο λαμπάκι θα ανάψει είτε το infotament δεν θα δουλέυει σωστά, δεν ξέρουν πως να συνδέουν τα κινητά τους είτε ψάχνουν ρεζέρβες να αγοράσουν. Οπότε και η αξιοπιστία παίζεται λίγο τα τελευταία χρόνια.

Το Tcross όλα τα ηλεκτρονικά δουλεύουν άριστα με πολύ πιο ωραία γραφικά (βλεπε ταμπλό και των 2 και θα καταλάβεις) και κανένα θέμα με συνδεσιμότητα κινητών (είτε android είτε ios) και ρεζέρβα έχουν και πλαφονιέρα πίσω! Τι να την κάνω την οικονομία αν είναι να δώσω 25κ και να έχω ένα αμάξι φτωχικό και να μην το ευχαριστιέμαι όταν το οδηγώ και το μόνο που έχω να πω, είναι η μικρή του κατανάλωση.

Πάντα φιλικά τα λέω και είναι η προσωπική μου άποψη, διότι ξαναλέω και εγώ ήμουν στη θέση του φίλου. Και δεν ήθελα να δώσω 25κ για ένα αυτοκίνητο που το μόνο που έχει καλό είναι η κατανάλωσή του και σε όλα τα άλλα να είναι κάτω του μετρίου.

Επεξ/σία από vidias.m
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια ούτε θέλουμε να πετάμε τα $ σε καύσιμα!

 

15 λεπτά πριν, vidias.m είπε

Προσωπικά είμαι και στη σελίδα του YC και του Tcross στο faccebook. Οι κάτοχοι του YC κάθε μέρα έχουν να πουν κ κάτι. Είτε θα μείνουν απο μπαταρία, είτε κάποιο λαμπάκι θα ανάψει είτε το infotament δεν θα δουλέυει σωστά, δεν ξέρουν πως να συνδέουν τα κινητά τους είτε ψάχνουν ρεζέρβες να αγοράσουν. Οπότε και η αξιοπιστία παίζεται λίγο τα τελευταία χρόνια.

Σε οτιδήποτε πουλάει πολύ μαζεύονται κάθε καρυδιάς καρύδια οπότε βλέπουμε και περισσότερα παράπονα! Και το Yaris Cross έχει πουλήσει, πολύ!

Δημοσ.
9 minutes ago, skritikos said:

Δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια ούτε θέλουμε να πετάμε τα $ σε καύσιμα!

 

Σε οτιδήποτε πουλάει πολύ μαζεύονται κάθε καρυδιάς καρύδια οπότε βλέπουμε και περισσότερα παράπονα! Και το Yaris Cross έχει πουλήσει, πολύ!

Κανείς δεν θέλει να πετάει λεφτά, αλλά αν είχαμε όλοι το ίδιο σκεπτικό θα ήμασταν όλοι με Prius. ;) 

Και θα συμφωνήσω ότι έχει πουλήσει όντως πολύ!

Για τα υπόλοιπα, ο χρόνος θα δείξει..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, vidias.m είπε

Προσωπικά είμαι και στη σελίδα του YC και του Tcross στο faccebook. Οι κάτοχοι του YC κάθε μέρα έχουν να πουν κ κάτι. Είτε θα μείνουν απο μπαταρία, είτε κάποιο λαμπάκι θα ανάψει είτε το infotament δεν θα δουλέυει σωστά, δεν ξέρουν πως να συνδέουν τα κινητά τους είτε ψάχνουν ρεζέρβες να αγοράσουν. Οπότε και η αξιοπιστία παίζεται λίγο τα τελευταία χρόνια.

βεβαια το ενα μοντελο εχει πουλησει 10 φορες περισσοτερα αμαξια το 2024 (ασε τα προηγουμενα χρονια) απο το αλλο...Δεν την λες και μικρη διαφορα, λογικο λοιπον οι χρηστες που εχουν παραπονα να ειναι αρκετοι παραπανω. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...