Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγώ της Xiaomi έχω , δουλεύει μια χαρά και αντέχει η μπαταρία να δώσεις +4-5 psi σε 4 λάστιχα αν και θέλει υπομονή, αλλά σταματάει με αρκετή ακρίβεια, το έχω ελέγξει με χωριστό μετρητή.

  • Like 1
  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

εγω εχω αυτη αγορασμένη απο lidl πριν 3-4 χρόνια γυρω στα 23 ευρω αν θυμάμαι ,ελαστικό αυτοκινήτου η μηχανης enduro 250  η δρόμου 650 τα φουσκώνει ανετα κ σχετικά γρήγορα ,κάνει λίγο θόρυβο κ εχει διακόπτη on-off επάνω ,θέλει ομως ρεύμα απο τον αναπτήρα αυτοκινήτου κ το μοτέρ του ιχ να δουλεύει στο ρελαντί ,το καλοκαίρι φούσκωσε σχετικά ανετα το πίσω ελαστικό φίλου σε τρακτέρ ,που ειναι τεράστιο  ... 

IMG_20220118_095916_v1-768x550.jpg.webp

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, LynnJames είπε

Σε καινουριο αμαξι με τις αλλαγες θερμοκρασιας μου βγαζει πολυ συχνα ενδειξη για χαμηλη πιεση .Επειδη εχω χωρο για παρκινγκ και δεν θελω να πηγαινω καθε λιγο βενζιναδικο να συμπληρωσω 0.1 bar  κοιτουσα για φορητες τρομπες αλλα δεν εχω και πολυ ιδεα. Κοιταω για καποια με μπαταρια επανω και βλεπω εχει πχ 2000 mAh περιπου .. πχ αυτη εδω 

https://www.skroutz.gr/s/40026669/Trompa-Aytokinitou-150PSI-Epanafortizomeni-12V-CX-219.html?product_id=146172550&sponsored=listing

Τα 2000 mah ειναι δυνατον να ασκουν τοση πιεση να φουσκωσουν λαστιχο ? Η αυτα ειναι για τις λειτουργιες της τρομπας και για το φουσκωμα χρειαζεται να συνδεθει με τον αναπτηρα αυτοκινητου? Εαν ισχυει το πρωτο τοτε ειναι μια χαρα για την χρηση που το θελω..

Μετα κοιταω τις μεγαλυτερες αλλα εκτος του οτι οι τιμες ειναι ψηλες ,δεν περιεχουν μπαταρια οποτε το κοστος θα ανεβει ακομα περισσοτερο. 

Αν καποιος γνωριζει περισσοτερα πανω στο θεμα ας απαντησει.

Επειδή αναφέρεσαι σε καινούριο αυτοκίνητο....

Αν το αυτοκίνητο δεν έχει ρεζέρβα (γιατί τελευταία την έχουν καταργήσει στα περισσότερα αυτοκίνητα)  θα έχει κιτ επιδιόρθωσης με αφρο.

Το κιτ αυτό έχει τρόμπα  και μάλιστα καλή ποιότητας ...  μπορείς άνετα  να την χρησιμοποιήσεις.

Επεξ/σία από teot
Δημοσ.

Παρε την Xiaomi και οταν φουσκωνεις τα λαστιχα, μην ξεχνας να κανεις reset την ενδειξη των πιεσεων. Να παρει τις καινουργιες μετρησεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, timoleon11 είπε

εγω εχω αυτη αγορασμένη απο lidl πριν 3-4 χρόνια γυρω στα 23 ευρω αν θυμάμαι ,ελαστικό αυτοκινήτου η μηχανης enduro 250  η δρόμου 650 τα φουσκώνει ανετα κ σχετικά γρήγορα ,κάνει λίγο θόρυβο κ εχει διακόπτη on-off επάνω ,θέλει ομως ρεύμα απο τον αναπτήρα αυτοκινήτου κ το μοτέρ του ιχ να δουλεύει στο ρελαντί ,το καλοκαίρι φούσκωσε σχετικά ανετα το πίσω ελαστικό φίλου σε τρακτέρ ,που ειναι τεράστιο  ... 

Αν καταφερε να φουσκώσει το μεγάλο λάστιχο τρακτέρ είναι για το βιβλίο γκίνες...🤣

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.

Και με τρόμπα ποδηλάτου μπορείς να δώσεις αέρα αν θες. Φούσκωσα κλαταρισμένο λάστιχο για να πάω στο βουλκανιζατέρ από τελείως πατημένο πολύ πιο γρήγορα από ότι μπορεί να φανταστεί κάποιος!

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, lordvec είπε

Και με τρόμπα ποδηλάτου μπορείς να δώσεις αέρα αν θες. Φούσκωσα κλαταρισμένο λάστιχο για να πάω στο βουλκανιζατέρ από τελείως πατημένο πολύ πιο γρήγορα από ότι μπορεί να φανταστεί κάποιος!

Φίλε μου είμαστε στην εποχή που όλα γίνονται με μπαταρία (ακόμα και το...κάπνισμα) κι εσύ προτείνεις χειρωνακτική εργασία και...άσκηση; :P

Πέρα από την πλάκα κι εγώ το έχω κάνει για μετακίνηση πολυετούς παρατημένου οχήματος στο γκαράζ και όλα ήταν κομπλέ (φούσκωσα και τα 4 λάστιχα). Βέβαια αυτό είναι για έκτακτη περίπτωση και όχι την περίπτωση που ανέφερε ο ts.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, haris_216 said:

Φίλε μου είμαστε στην εποχή που όλα γίνονται με μπαταρία (ακόμα και το...κάπνισμα) κι εσύ προτείνεις χειρωνακτική εργασία και...άσκηση; :P

 

😉 αληθεια ειναι αυτο

απο την αλλη μια τρομπα χειρος πες κανει 10-15 ευρω (νομιζω των τζαμπο ειναι εντελως ψευτικες)

και σκεφτομαι, να εχει 40 βαθιμους, να σκαει ο τζιτζικας και να χρειαστει να φουσκωσεις λαστιχο/ποδηλατο κτλ

η ακομη χειροτερα να βρεχει/χιονιζει κτλ

ε απο το να ξεφυσαω, απλα να πατησω ενα κουμπακι και να καθομαι?και να μου κοστισει 30-40 ευρω απαξ?

ε τα δινω

Δημοσ.
On 21/11/2023 at 13:43, LynnJames said:

Σε καινουριο αμαξι με τις αλλαγες θερμοκρασιας μου βγαζει πολυ συχνα ενδειξη για χαμηλη πιεση .Επειδη εχω χωρο για παρκινγκ και δεν θελω να πηγαινω καθε λιγο βενζιναδικο να συμπληρωσω 0.1 bar  κοιτουσα για φορητες τρομπες αλλα δεν εχω και πολυ ιδεα. Κοιταω για καποια με μπαταρια επανω και βλεπω εχει πχ 2000 mAh περιπου .. πχ αυτη εδω 

https://www.skroutz.gr/s/40026669/Trompa-Aytokinitou-150PSI-Epanafortizomeni-12V-CX-219.html?product_id=146172550&sponsored=listing

Τα 2000 mah ειναι δυνατον να ασκουν τοση πιεση να φουσκωσουν λαστιχο ? Η αυτα ειναι για τις λειτουργιες της τρομπας και για το φουσκωμα χρειαζεται να συνδεθει με τον αναπτηρα αυτοκινητου? Εαν ισχυει το πρωτο τοτε ειναι μια χαρα για την χρηση που το θελω..

Μετα κοιταω τις μεγαλυτερες αλλα εκτος του οτι οι τιμες ειναι ψηλες ,δεν περιεχουν μπαταρια οποτε το κοστος θα ανεβει ακομα περισσοτερο. 

Αν καποιος γνωριζει περισσοτερα πανω στο θεμα ας απαντησει.

Το πιο τίμιο που υπάρχει, είναι της Xiaomi https://www.mi.com/global/product/xiaomi-portable-electric-air-compressor-1s/

Μήπως άλλαξες προσφάτως πίεση στα ελαστικά και δεν έκανες calibrate το αυτοκίνητο; Και γενικώς, πότε το έκανες τελευταία φορά; Καλό είναι να γίνεται κάθε μήνα, στον μηνιαίο έλεγχο του αέρα των ελαστικών.

Επίσης, κατά πάσα πιθανότητα, δεν έχεις αισθητήρες πίεσης σε κάθε ρόδα, αλλά το αυτοκίνητο μετράει τις περιστροφές της κάθε ρόδας και βγάζει τον μέσο όσο (αν έχει παραπάνω ή παρακάτω πίεση, αλλάζει η γωνιακή ταχύτητα, αυτό μετράει ο εγκέφαλος).

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, csontheline είπε

 

Επίσης, κατά πάσα πιθανότητα, δεν έχεις αισθητήρες πίεσης σε κάθε ρόδα, αλλά το αυτοκίνητο μετράει τις περιστροφές της κάθε ρόδας και βγάζει τον μέσο όσο (αν έχει παραπάνω ή παρακάτω πίεση, αλλάζει η γωνιακή ταχύτητα, αυτό μετράει ο εγκέφαλος).

Σε καινούργιο αμάξι θα έχει αισθητήρες σε κάθε τροχό.Που σου δείχνουν χωρίς να κουνήσεις το αμάξι.

Δημοσ.
Στις 21/11/2023 στις 1:43 ΜΜ, LynnJames είπε

Σε καινουριο αμαξι με τις αλλαγες θερμοκρασιας μου βγαζει πολυ συχνα ενδειξη για χαμηλη πιεση .Επειδη εχω χωρο για παρκινγκ και δεν θελω να πηγαινω καθε λιγο βενζιναδικο να συμπληρωσω 0.1 bar  κοιτουσα για φορητες τρομπες αλλα δεν εχω και πολυ ιδεα. Κοιταω για καποια με μπαταρια επανω και βλεπω εχει πχ 2000 mAh περιπου .. πχ αυτη εδω 

https://www.skroutz.gr/s/40026669/Trompa-Aytokinitou-150PSI-Epanafortizomeni-12V-CX-219.html?product_id=146172550&sponsored=listing

Τα 2000 mah ειναι δυνατον να ασκουν τοση πιεση να φουσκωσουν λαστιχο ? Η αυτα ειναι για τις λειτουργιες της τρομπας και για το φουσκωμα χρειαζεται να συνδεθει με τον αναπτηρα αυτοκινητου? Εαν ισχυει το πρωτο τοτε ειναι μια χαρα για την χρηση που το θελω..

Μετα κοιταω τις μεγαλυτερες αλλα εκτος του οτι οι τιμες ειναι ψηλες ,δεν περιεχουν μπαταρια οποτε το κοστος θα ανεβει ακομα περισσοτερο. 

Αν καποιος γνωριζει περισσοτερα πανω στο θεμα ας απαντησει.

Την πηρα τη συγκεκριμενη πριν 2 βδομαδες, αλλα δεν την εχω δοκιμασει γιατι εχω καινουρια λαστιχα με φουλ αερα και δεν ειμαι σε φαση για πειραματα.

Δοκιμασα σε μπαλα μπασκετ μονο, την οποια τη φουσκωνε, αλλα η επρεπε να παιξεις λιγο με τις ρυθμισεις. Γραφει η μπαλα 7.9psi και οταν εβαζα την τρομπα ξεκινουσε και εδειχνε στιγμιαια 30psi και σταματαγε. Οποτε το εβαζα 35-40 και φουσκωνε και το σταματαγα εγω. Δεν διαβαζε σωστα δλδ την πιεση, αλλα φανταζομαι ηταν λογω ανταπτορα της μπαλας.

Δημοσ.
39 minutes ago, Ukforthemoment said:

Σε καινούργιο αμάξι θα έχει αισθητήρες σε κάθε τροχό.Που σου δείχνουν χωρίς να κουνήσεις το αμάξι.

Όχι απαραίτητα. Σε πιο "ακριβά", ναι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει ξεχωριστούς αισθητήρες σε κάθε τροχό. Αλλά ο συνήθης και φτηνός τρόπος (και σχετικά αποτελεσματικός) είναι μέσω του ABS. Μετράει τον ρυθμό περιστροφής κάθε τροχού και ενημερώνει αν βρει απόκλιση που -πιθανότατα- αντιστοιχεί σε απώλεια αερίου στο/α ελαστικό/ά.

Δεν γνωρίζουμε σε τι αυτοκίνητο αναφέρεται, μόνο ο ίδιος μπορεί να το επιβεβαιώσει. Αλλά για να λέει ότι ακόμα και διαφορά 0.1 psi του ανάβει λαμπάκι, είτε όντως έχει direct tpms, είτε δεν έχει κάνει ποτέ καλιμπράρισμα στο indirect tpms του και απλά είναι στα όρια πλέον. Για παράδειγμα, πήρε το αυτοκίνητο με αέρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή και το indirect tpms βαθμονομημένο, το χρησιμοποίησε 1-2-36 μήνες, ξεκίνησε να βάζει ίδια πίεση σε όλα "γιατί ο μπαρμπά Τάκης είναι χρόνια στο κουρμπέτι και ξέρει καλύτερα". Αυτό το "καλύτερα" είναι είτε στα κάτω όρια και τώρα με τα κρύα η πίεση (πέφτει) βγαίνει εκτός ορίων του tpms, είτε στα άνω όρια και με το που κυλάνε τα ελαστικά και ζεσταίνονται (ανεβαίνει) και πάλι βγαίνει εκτός ορίων.

Σε κάθε περίπτωση, όσο και να το αναλύσουμε, μία τρόμπα θα του είναι χρήσιμη.

  • Like 1
Δημοσ.
On 22/11/2023 at 09:59, lordvec said:

Και με τρόμπα ποδηλάτου μπορείς να δώσεις αέρα αν θες. Φούσκωσα κλαταρισμένο λάστιχο για να πάω στο βουλκανιζατέρ από τελείως πατημένο πολύ πιο γρήγορα από ότι μπορεί να φανταστεί κάποιος!

Αυτό που περιγράφεις (δλδ να μπει ελάχιστος αέρας σε εντελώς άδειο λάστιχο ίσα για να μην είναι τελείως πατημένο) δεν έχει καμία σχέση με αυτό που χρειάζεται ο ts (δλδ συμπλήρωμα σε σχεδόν πλήρως φουσκωμένο λάστιχο). Για παράδειγμα το να ανέβει η πίεση από 0 σε 10 psi είναι πολύ πιο εύκολο από το να ανέβει από το 28 στο 30.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...