Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, NT1G είπε

Τουλάχιστον τώρα είσαι ξεκάθαρος και δεν υποκρίνεσαι ότι γράφεις συνέχεια για να μας "ενημερώσεις" για τις εξελίξεις και τι να προσέχουμε.

Earn that paycheck, Tyrese.

Ας ελπίσουμε να μη φτάσουν οι δύο πλευρές στα άκρα και να βάλει η Google νερό στο κρασί της, κάτι που το βλέπω χλωμό από τη στιγμή που η πολυεθνική ενεργεί με τις πλάτες της αμερικανικής κυβέρνησης. Ο εμπορικός πόλεμος ανάμεσα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία θα έχει πολλές συνέχειες.

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 hours ago, jcnstd100 said:

Ας ελπίσουμε να μη φτάσουν οι δύο πλευρές στα άκρα και να βάλει η Google νερό στο κρασί της, κάτι που το βλέπω χλωμό από τη στιγμή που η πολυεθνική ενεργεί με τις πλάτες της αμερικανικής κυβέρνησης. Ο εμπορικός πόλεμος ανάμεσα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία θα έχει πολλές συνέχειες.

Γιατί να μην βάλει η Google νερό στο κρασί της ? Είναι κάτι που θα βγει η πλειοψηφία των χρηστών κερδισμένη! 

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Sablj είπε

Γιατί να μην βάλει η Google νερό στο κρασί της ? Είναι κάτι που θα βγει η πλειοψηφία των χρηστών κερδισμένη! 

Γιατί δε συμφέρει τη πολυεθνική να κάνει πίσω από τη στιγμή που ο τζίρος από τη διαφημιστική πίτα δεν της απέδωσε τα προσδοκώμενα κέρδη. Αυτός είναι άλλωστε ο κύριος λόγος που κήρυξε πόλεμο στο ad blocking από κοινού με το Spotify.

Δημοσ.
14 minutes ago, jcnstd100 said:

Γιατί δε συμφέρει τη πολυεθνική να κάνει πίσω από τη στιγμή που ο τζίρος από τη διαφημιστική πίτα δεν της απέδωσε τα προσδοκώμενα κέρδη. Αυτός είναι άλλωστε ο κύριος λόγος που κήρυξε πόλεμο στο ad blocking από κοινού με το Spotify.

Αυτό το ξέρω... 
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το

5 hours ago, jcnstd100 said:

Ας ελπίσουμε να μη φτάσουν οι δύο πλευρές στα άκρα και να βάλει η Google νερό στο κρασί της [...]

 

Δημοσ.

Ας προτείνει η ΕΕ αλλαγές στον τρόπο και στην διάρκεια προβολής των διαφημίσεων όπως κάνει με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Ας μπει εκεί που λέει τηλεοπτικό πρόγραμμα και κάτι σχετικό με τα βίντεο από διαδικτυακούς τόπους π.χ.

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 24
Όροι και προϋποθέσεις μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού προγράμματος
(Άρθρο 20 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13)

1. Τα διαφημιστικά μηνύματα ή τα μηνύματα τηλεπώλησης που παρεμβάλλονται κατά τη διάρκεια των προγραμμάτων δεν πρέπει να θίγουν την ακεραιότητα αυτών, λαμβάνοντας υπόψη τις φυσικές παύσεις, τη διάρκεια και τη φύση του προγράμματος, καθώς και τα δικαιώματα των δικαιούχων. Σε κάθε περίπτωση, το επίπεδο ήχου τους δεν πρέπει να υπερβαίνει το μέσο επίπεδο ήχου του αμέσως προηγούμενου προγράμματος.

2. Η μετάδοση τηλεοπτικών ταινιών, εκτός των σειρών αυτοτελών επεισοδίων, των τηλεοπτικών σειρών σε συνέχειες και των ντοκιμαντέρ, κινηματογραφικών έργων και ειδησεογραφικών προγραμμάτων, είναι δυνατόν να διακόπτεται για διαφημιστικά μηνύματα ή/ και μηνύματα τηλεπώλησης μία (1) φορά για κάθε προγραμματισμένη χρονική περίοδο τουλάχιστον τριάντα (30) λεπτών.

3. Η μετάδοση παιδικών προγραμμάτων είναι δυνατόν να διακόπτεται για διαφημιστικά μηνύματα μία (1) φορά για κάθε προγραμματισμένη χρονική περίοδο τουλάχιστον τριάντα (30) λεπτών, εφόσον η προγραμματισμένη διάρκεια του προγράμματος υπερβαίνει τα τριάντα (30) λεπτά.

https://www.odigostoupoliti.eu/neoi-kanones-kai-allages-stis-diafimiseis-kai-tilepoliseis/

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jcnstd100 είπε

Γιατί δε συμφέρει τη πολυεθνική να κάνει πίσω από τη στιγμή που ο τζίρος από τη διαφημιστική πίτα δεν της απέδωσε τα προσδοκώμενα κέρδη. Αυτός είναι άλλωστε ο κύριος λόγος που κήρυξε πόλεμο στο ad blocking από κοινού με το Spotify.

Βγαζουν ηδη παρα πολλα δις και οι 2 εταιριες ειδικα η google παρολο τη χρηση adblocking. Ηδη πολυς κοσμος αρχισε να το παραταει και να βλεπει πολυ λιγοτερο απο οτι πριν. Για την google τσαμπα ειναι το youtube περα απο τα data center μιας και ολο το περιεχομενο το φτιαχνουν αλλοι αυτη απλα το συντηρει. Χωρια οτι ακομα και οι πιο μικροι δημιουργοι που εχουν πανω απο 5 10 χιλιαδες συνδρομητες βγαζουν μια χαρα λεφτα το μηνα. Δεν μιλαω για αυτους που εχουν τα εκατομμυρια αυτοι το μηνα καθαριζουν πανω απο 300-400 χιλιαδες ευρω καθαρα. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/11/2023 στις 11:41 ΜΜ, cthulhucarbide είπε

Τελικά απενεργοποίησα το acceleration και δούλεψε.

Ελπίζω να μην έχω παρενέργειες. Αν έχω θα είναι μόνο στην αναπαραγωγή βίντεο?

Αν κάνεις update στη έκδοση 120.0.1 μπορείς να ενεργοποιήσεις το acceleration ξανά.

Το θέμα τελικά ήταν στο ότι πολλές παλιές κάρτες γραφικών δεν υποστηρίζουν το NV12 ID3D11Texture2D και πλέον το απενεργοποιούν σαν default επιλογή.

https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1865928

Επεξ/σία από aypnia
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Sablj είπε

Γιατί να μην βάλει η Google νερό στο κρασί της ? Είναι κάτι που θα βγει η πλειοψηφία των χρηστών κερδισμένη! 

Γιατί όπως σου απάντησε αν κάνει πίσω η google θα έχει μειωμένα διαφημιστικά έσοδα και έτσι δεν θα πάρει το paycheck του που κάθεται και "ενημερώνει" τον κόσμο για τα κακά του adblocking. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Γιατί όπως σου απάντησε αν κάνει πίσω η google θα έχει μειωμένα διαφημιστικά έσοδα και έτσι δεν θα πάρει το paycheck του που κάθεται και "ενημερώνει" τον κόσμο για τα κακά του adblocking. 

Θα έχει και συνέχεια η κόντρα ΗΠΑ-Γερμανίας για τον έλεγχο και τη λογοκρισία στο Internet.

4 ώρες πριν, Arkin είπε

Βγάζουν ήδη πάρα πολλά δις και οι 2 εταιρείες (ειδικά η Google) παρόλο τη χρήση adblocking. Ήδη πολύς κόσμος άρχισε να το παρατάει και να βλέπει πολύ λιγότερο άπ' ό,τι πριν. Για την Google τζάμπα ειναι το YouTube πέρα από τα data centers μιας και όλο το περιεχόμενο το φτιάχνουν άλλοι αυτό απλά το συντηρεί. Χώρια ότι ακόμα και οι πιο μικροί δημιουργοί που έχουν πάνω από 5 με 10 χιλιάδες συνδρομητές βγάζουν μια χαρά λεφτά το μήνα. Δεν μιλάω γι' αυτούς που έχουν τα εκατομμύρια αυτοί το μήνα καθαρίζουν πάνω από 300-400 χιλιαδες ευρώ καθαρά. 

Πίσω από τον πόλεμο της Big Tech στο ad blocking κρύβονται συμφέροντα εντός και εκτός ΗΠΑ.

4 ώρες πριν, EchiDNA είπε

Ας προτείνει η ΕΕ αλλαγές στον τρόπο και στην διάρκεια προβολής των διαφημίσεων όπως κάνει με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Ας μπει εκεί που λέει τηλεοπτικό πρόγραμμα και κάτι σχετικό με τα βίντεο από διαδικτυακούς τόπους π.χ.

https://www.odigostoupoliti.eu/neoi-kanones-kai-allages-stis-diafimiseis-kai-tilepoliseis/

 

Κι εσύ σάμπως νομίζεις πως η Αμερική θα συμμορφωθεί στις υποδείξεις της Γερμανίας; Καθαρά πολιτικό είναι πλέον το ζήτημα.

5 ώρες πριν, Sablj είπε

Αυτό το ξέρω... 
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το

 

Αν κάνει πίσω η Google στο θέμα του ad blocking η Αμερική θα υποστεί μια τεράστια ήττα στον εμπορικό πόλεμο που κήρυξε ενάντια στη Γερμανία, κάτι που ο Λευκός Οίκος δεν επιθυμεί επ' ουδενί.

Επεξ/σία από jcnstd100
Δημοσ.
15 minutes ago, jcnstd100 said:

του ad blocking η Αμερική θα υποστεί μια τεράστια ήττα στον εμπορικό πόλεμο που κήρυξε ενάντια στη Γερμανία, κάτι που ο Λευκός Οίκος δεν επιθυμεί επ' ουδενί.

Ναι, και ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Sablj είπε

Ναι, και ?

Υπάρχουν συμφέροντα πίσω άπ' αυτή τη κόντρα ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Washington.

Και οι δυό τους μαλώνουν σαν μωρά παιδιά για το ποιος θα έχει πρώτος το πάνω χέρι στον έλεγχο και τη λογοκρισία στο Διαδίκτυο.

Μπλοκάροντας τις διαφημίσεις εμποδίζεις τον Μεγάλο Αδελφό να ελέγξει το ιδιωτικό σου απόρρητο.

Επεξ/σία από jcnstd100
Δημοσ.
11 minutes ago, jcnstd100 said:

Υπάρχουν συμφέροντα πίσω άπ' αυτή τη κόντρα ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Washington.

Και οι δυό τους μαλώνουν σαν μωρά παιδιά για το ποιος θα έχει πρώτος το πάνω χέρι στον έλεγχο και τη λογοκρισία στο Διαδίκτυο.

Μπλοκάροντας τις διαφημίσεις εμποδίζεις τον Μεγάλο Αδελφό να ελέγξει το ιδιωτικό σου απόρρητο.

Για αυτό ακριβώς είμαστε υπερ των ad blocker!! 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, jcnstd100 είπε

Υπάρχουν συμφέροντα πίσω άπ' αυτή τη κόντρα ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Washington.

Και οι δυό τους μαλώνουν σαν μωρά παιδιά για το ποιος θα έχει πρώτος το πάνω χέρι στον έλεγχο και τη λογοκρισία στο Διαδίκτυο.

Μπλοκάροντας τις διαφημίσεις εμποδίζεις τον Μεγάλο Αδελφό να ελέγξει το ιδιωτικό σου απόρρητο.

Εγώ σήμερα έκανα lifetime συνδρομή στο Ad guard premium το family σε 9 συσκευές 20 ευρώ πλήρωσα και έχω όλα τα φίλτρα ενεργά συν προστασίες συν dns protection δεν περνάει τίποτα απολύτως σε καμία εφαρμογή. Ας κάτσουν να ονειρεύονται οι εταιρείες. Το προτείνω σε όλους 

Screenshot_2023-12-01-16-27-20-145_com.adguard.android.jpg

Screenshot_2023-12-01-16-27-40-090_com.adguard.android.jpg

Screenshot_2023-12-01-16-27-44-165_com.adguard.android.jpg

Screenshot_2023-12-01-16-31-45-063_com.adguard.android.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Εγώ σήμερα έκανα lifetime συνδρομή στο Ad guard premium το family σε 9 συσκευές 20 ευρώ πλήρωσα και έχω όλα τα φίλτρα ενεργά συν προστασίες συν dns protection δεν περνάει τίποτα απολύτως σε καμία εφαρμογή. Ας κάτσουν να ονειρεύονται οι εταιρείες. Το προτείνω σε όλους 

Screenshot_2023-12-01-16-27-20-145_com.adguard.android.jpg

Screenshot_2023-12-01-16-27-40-090_com.adguard.android.jpg

Screenshot_2023-12-01-16-27-44-165_com.adguard.android.jpg

Screenshot_2023-12-01-16-31-45-063_com.adguard.android.jpg

Οι περισσότερες άπ' αυτές τις λειτουργίες μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στην ομαλή εμφάνιση ορισμένων ιστοσελίδων όταν είναι ενεργοποιημένες.

Τουλάχιστον είσαι θωρακισμένος ενάντια σε οποιαδήποτε παρενόχληση εκ μέρους της άπληστης Big Tech έχοντας το κεφαλάκι σου ήσυχο.

Επεξ/σία από jcnstd100

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...