Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Spoiler

 

Έκανα κι εγώ χτες μια αγορά σε δόσεις.  Έδωσα έγκριση από την εφαρμογή της eurobank, ολοκληρώθηκε η παραγγελία αλλά στην εφαρμογή του κινητού δεν φαίνεται η δέσμευση του ποσού.  

  • Απαντ. 210
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θέλω να μοιραστώ και εγώ την εμπειρία μου, ήθελα να κάνω αποφορολόγηση σε ένα iPad το οποίο δεν ήταν σε κανένα κατάστημα διαθέσιμο. Πήγα σε ένα Γερμανο (Θεσσαλονίκη είμαι, αν και δεν παίζει ρόλο) την Παρασκευη, το βρήκε διαθέσιμο στην κεντρική αποθήκη (Αθήνας) και με εξυπηρέτησε ουσιαστικά εκδίδωντας το τιμολόγιο την ίδια ημέρα και κάνοντας τριγωνική παραγγελία από τα κεντρικά για να έρθει στην έδρα της εταιρίας που κόπηκε το παραστατικό. Θεωρώ ότι αν ο υπάλληλος θέλει να βοηθήσει, υπάρχουν λύσεις για να εκμεταλλευτούμε και τις τιμές προσφοράς και τις ενδεχόμενες επιστροφές σε κάρτα, που σε άλλη περίπτωση δε θα προλαβαίναμε τις προθεσμίες.

  • Like 1
Δημοσ.

Να ρωτήσω...Είναι εφικτή η ακύρωση της παραγγελίας;;;  ( έχω πληρώσει κανονικά και έχουν τραβήξει και όλο το ποσό ) ***

Και πόσο δύσκολη είναι η διαδικασία ; Έχει εμπειρία κάποιος ; Κάνουν επιστροφή χρημάτων ;

Δημοσ.

Ζητάς ακύρωση παραγγελίας και θα πιστωθούν τα χρήματα μετά από μερικές μέρες.καντο άμεσα όμως.παρε τους τηλέφωνο τωρα

Δημοσ.
12 minutes ago, Mr_Terror said:

Ζητάς ακύρωση παραγγελίας και θα πιστωθούν τα χρήματα μετά από μερικές μέρες.καντο άμεσα όμως.παρε τους τηλέφωνο τωρα

Είναι να παραλάβω από το κατάστημα τους το αντικείμενο... Κατά τη Τετάρτη Πέμπτη. Απλά είμαι υπό σκέψη ακόμα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το υπόλοιπο 14% έχει μπει σε κανέναν;;                                                             

Στις 22/11/2023 στις 12:31 ΜΜ, neo_geo13 είπε

 

Επεξ/σία από zodiak bam
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, zodiak bam είπε

Το υπόλοιπο 14% έχει μπει σε κανέναν;;                                                             

Σε εμένα, σήμερα. Η αγορά έγινε την Τετάρτη.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ είχα παραγγείλει το προηγούμενο Σάββατο και είχα πληρώσει online με παραλαβή από κατάστημα αλλά μόνο το 1% μου έχει μπει μόνο 

Δημοσ.

Να μοιραστώ και εγώ την δυσάρεστη εμπειρία μου με τον Γερμανό. Θέλοντας να αγοράσω μια τηλεόραση και να εκμεταλλευτώ την επιστροφή της Eurobank, έκανα online παραγγελία (καθώς δεν υπάρχει απόθεμα σε κατάστημα) και επέλεξα πληρωμή στο κατάστημα. Όταν πήγα στο κατάστημα να παραλάβω μου είπαν πως δεν θα λάβω την επιστροφή καθώς έπρεπε να είχα πληρώσει online και όχι απευθείας στο κατάστημα. Προσωπικά δεν το καταλαβαίνω αυτό κ δεν το έχω δει να αναφέρεται κάπου στο site. Υποψιάζομαι πως ο καταστηματάρχης δεν ήθελε να πληρώσει το ΦΠΑ για πληρωμή που θα λάμβανε η cosmote. 

Δημοσ.

Αναφέρεται στους ορους φιλε μου.Αν γινει παραγγελία ηλεκτρονικα πρεπει να γινει και η πληρωμη ηλεκτρονικα για να λαβετε την επιστροφη. 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Ckotso είπε

Υποψιάζομαι πως ο καταστηματάρχης δεν ήθελε να πληρώσει το ΦΠΑ για πληρωμή που θα λάμβανε η cosmote. 

Έλεος με αυτήν την καραμέλα που παίζει συνεχώς στο φόρουμ τελευταία. Δεν σου είπε να μην πληρώσεις με κάρτα, σου είπε ότι δεν θα λάβεις την επιστροφή, όπως σωστά λέει στους όρους. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...