Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρεται,

Εχω ενα golf 4 1400cc  του 2001-2002 ως δεύτερο αμάξι για την δουλειά αποκλειστικά, χωρις πίσω καθίσματα και εταζερα και φορτώνεται σχεδόν καθημερινά με ανταλλακτικά της δουλειάς. 

Κάνει γύρω στα 150χλμ την εβδομάδα. 

Αυτό χρήζει αντικατάστασης αμορτισέρ, ακρομπαρων και βαλβίδα egr γιατι έχει κολλήσει/καεί. 

Σκέφτομαι να το δώσω λοιπόν σχετικά φτηνά και να συμπληρώσω κάποια χρήματα ως τις 2000€ -2500€  περιπου και να πάρω κανένα megane, clio, c3, getz, 307, focus απο χρονολογίες του 2000 ως του 2006. 

Το golf απροβληματιστο έχει βγει αν εξαιρέσουμε την egr που έχει κόστος γύρω στα 100€ - 150€, απλά θελει τα μαζέματα του που ανέφερα παραπάνω. 

 

Τι λέτε, να κάνω την κίνηση?  

Επεξ/σία από p_under
Δημοσ.

Από την στιγμή που με αυτό κάνεις την δουλειά σου και με λίγα λεφτά για συντήρηση πχ 150 για την βαλβίδα θα συνεχίσεις να την κάνεις για καιρό ακόμα, δεν βλέπω τον λόγο να πάρεις άλλο αυτή την στιγμή.

Εγώ θα το κράταγα για όσο καιρό με πήγαινε, εκτός αν κάποια στιγμή άρχιζε να βγάζει βλάβες την μία πίσω από την άλλη και γινόταν ασύμφορο

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, p_under είπε

Χαίρεται,

Εχω ενα golf 4 1400cc  του 2001-2002 ως δεύτερο αμάξι για την δουλειά αποκλειστικά, χωρις πίσω καθίσματα και εταζερα και φορτώνεται σχεδόν καθημερινά με ανταλλακτικά της δουλειάς. 

Κάνει γύρω στα 150χλμ την εβδομάδα. 

Αυτό χρήζει αντικατάστασης αμορτισέρ, ακρομπαρων και βαλβίδα egr γιατι έχει κολλήσει/καεί. 

Σκέφτομαι να το δώσω λοιπόν σχετικά φτηνά και να συμπληρώσω κάποια χρήματα ως τις 2000€ -2500€  περιπου και να πάρω κανένα megane, clio, c3, getz, 307, focus απο χρονολογίες του 2000 ως του 2006. 

Το golf απροβληματιστο έχει βγει αν εξαιρέσουμε την egr που έχει κόστος γύρω στα 100€ - 150€, απλά θελει τα μαζέματα του που ανέφερα παραπάνω. 

 

Τι λέτε, να κάνω την κίνηση?  

Και αυτό που θα πάρεις πάλι θα χρειαστεί μαζεματα. Οπότε φτιάξε αυτό που έχεις τα εντελώς απαραίτητα . Και όσο σε βγάλει. Με τη egr θα έχεις και αύξηση κατανάλωσης που δε λειτουργεί. . Δες μήπως βρεις καμία και μεταχειρισμένη εάν και δε αξιζει. Έχεις δοκιμάσει να τη καθαρίσεις μήπως έχει κολλήσει ;

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Από την στιγμή που με αυτό κάνεις την δουλειά σου και με λίγα λεφτά για συντήρηση πχ 150 για την βαλβίδα θα συνεχίσεις να την κάνεις για καιρό ακόμα, δεν βλέπω τον λόγο να πάρεις άλλο αυτή την στιγμή.

Εγώ θα το κράταγα για όσο καιρό με πήγαινε, εκτός αν κάποια στιγμή άρχιζε να βγάζει βλάβες την μία πίσω από την άλλη και γινόταν ασύμφορο

Ηθελα κάτι καλύτερο στον δρόμο, πχ σε μεγαλες λακουβες ακουω χρακ χρακ τα αμορτισέρ. Απο στρίψιμο είναι λιγο βαρκα, καιναπο δυναμη ψοφιο. Αλλα για κανα σουπερμαρκετ και δουλεια ειναι οκ. 

35 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Και αυτό που θα πάρεις πάλι θα χρειαστεί μαζεματα. Οπότε φτιάξε αυτό που έχεις τα εντελώς απαραίτητα . Και όσο σε βγάλει. Με τη egr θα έχεις και αύξηση κατανάλωσης που δε λειτουργεί. . Δες μήπως βρεις καμία και μεταχειρισμένη εάν και δε αξιζει. Έχεις δοκιμάσει να τη καθαρίσεις μήπως έχει κολλήσει ;

Είχε ει καεί η εργοστασιακή, εβαλα την ίδια μεταχειρισμένη απο ενα ibiza και μετά από έναν χρόνο πάλι τα ιδια. 

 

Αν το μαζεψω ισα για να πηγαίνει, θα χρειαστώ σιγουρα 600-700 ευρώ μαζί με λάστιχα και μετά θα 4-5 χρόνια απλά θα πάει για πέταμα. 

Ηθελα γενικά λίγο πιο καινούργιο και πιο μικρό ίσως με μικρότερη κατανάλωση. 

Γι'αυτό σκεφτομουν να δωσω 1000 κατι να πάρω κατι άλλο. 

Δημοσ.

Τα λάστιχα και τα αμορτισέρ είναι φυσιολογικές φθορές που θα τις συναντήσεις όλα τα αμάξια.

Άμα πάρεις μεταχειρισμένο πιθανότατα θα τα χρειάζεται αν όχι από την αρχή, σχετικά σύντομα. Άμα πάρεις ένα που ο προηγούμενος τα έχει μόλις αλλάξει, τότε αυτό θα φανεί στο αυξημένο κόστος αγοράς οπότε έρχεται μία ή άλλη.

Το να πάρεις μεταχειρισμένο με 1000€ είναι σχεδόν βέβαιο πως θα θέλει μαζέματα και μάλλον δεν αξίζει ο κόπος και τα λεφτά.

Τώρα αν βρεις καμιά σούπερ προσφορά με αμάξι χωρίς προβλήματα και όλα τα μηχανικά μέρη σαν καινούρια και δεν χρειαστεί μαζέματα για 5 χρόνια, τι να πω, μακάρι.

Δημοσ.

Ασε που σε μτχ δεν ξερεις και σε τι κατασταση το εχει ο αλλος. Οκ, θα κανεις ενα εξωτερικο τσεκ τα βασικα, αλλα μηχανες, καθαρισματα, λαδια κτλ δεν ξερεις ποσο τα προσεχε ο αλλος.

Και για εμενα service αυτο που εχεις, και ας βγει ολο μαζι στο ~400αρι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

 

Το να πάρεις μεταχειρισμένο με 1000€ είναι σχεδόν βέβαιο πως θα θέλει μαζέματα και μάλλον δεν αξίζει ο κόπος και τα λεφτά.

 

Δεν εννοώ να πάρω άλλο αυτοκίνητο με 1000€ αλλά να δώσω το golf και να βάλω ακόμα 1000-1500€ για κάτι καλύτερο. 

 

Θα κάνω μια επίσκεψη σε ενα συνεργείο να μου βγάλει ενα κοστολογιο για τα βασικά και το ξαναβλέπουμε 

 

Ξέχασα να πω, πως σαν κλασικό golfακι θέλει το λάδι του. 

Περίπου 1000ml κάθε 3000 χλμ

Επεξ/σία από p_under
Δημοσ.

Για την egr ψαξε αν μπορεις να κανεις resistor mod ή να την καταργήσεις με κανενα πλακακι μαξ 20ευρώ, 

Αν δωσεις το golf που ξερεις οτι θελει ενα μικρο ποσο για μαζεματα ειναι ρισκο να παρεις κατι αλλο παλι παλιο που θα εχεις αγνωστο ποσο για μαζέματα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/11/2023 στις 9:07 ΜΜ, p_under είπε

Χαίρεται,

Εχω ενα golf 4 1400cc  του 2001-2002 ως δεύτερο αμάξι για την δουλειά αποκλειστικά, χωρις πίσω καθίσματα και εταζερα και φορτώνεται σχεδόν καθημερινά με ανταλλακτικά της δουλειάς. 

Κάνει γύρω στα 150χλμ την εβδομάδα. 

Αυτό χρήζει αντικατάστασης αμορτισέρ, ακρομπαρων και βαλβίδα egr γιατι έχει κολλήσει/καεί. 

Σκέφτομαι να το δώσω λοιπόν σχετικά φτηνά και να συμπληρώσω κάποια χρήματα ως τις 2000€ -2500€  περιπου και να πάρω κανένα megane, clio, c3, getz, 307, focus απο χρονολογίες του 2000 ως του 2006. 

Το golf απροβληματιστο έχει βγει αν εξαιρέσουμε την egr που έχει κόστος γύρω στα 100€ - 150€, απλά θελει τα μαζέματα του που ανέφερα παραπάνω. 

 

Τι λέτε, να κάνω την κίνηση?  

Καταλληλο αυτοκινητο γι αυτη τη χρηση ειναι corolla e100 1.3 75hp.  Καμια σχεση με αυτο που εχεις και αυτα που αναφερεις!  Νευρικο,αξιοπιστο οικονομικο σε ολα και με σημα 135ευρω!

Τωρα αμα δεν σε πειραζει το κοστος χρησης παρε οτι σου αρεσει στο ματι..

Δημοσ.
7 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Καταλληλο αυτοκινητο γι αυτη τη χρηση ειναι corolla e100 1.3 75hp.  Καμια σχεση με αυτο που εχεις και αυτα που αναφερεις!  Νευρικο,αξιοπιστο οικονομικο σε ολα και με σημα 135ευρω!

Τωρα αμα δεν σε πειραζει το κοστος χρησης παρε οτι σου αρεσει στο ματι..

Σίγουρα θα είναι αξιόπιστο αυτό που αναφέρεις αλλά δεν θα δώσω πουλήσω το golf για να πάρω κάτι τουλάχιστον 5 χρόνια πιο παλιό. 

 

Δημοσ.

Κράτα το, ξέρεις τι έχει και τι βγάζει. Με λίγα χρήματα μαζεύεται. Τα νεότερα ενδέχεται να βγάλουν διάφορα. Για μτχ κοίτα γιαπωνέζικα & κορεάτικα απο ιδιώτη και παλι καλο ψάξιμο στο τι σου έχει κρύψει. Η απάτη πάει σύννεφο....

Δημοσ.

Δε βλέπω να υπάρχει κάποια "αναβάθμιση" αν πας στα μοντέλα που κοιτάς. Ίδια χρονολογία, ίδια φιλοσοφία. Τι θα κερδίσεις; 

Μη ξεχνάς πως για να ωφεληθείς οικονομικά, πρέπει πρώτα απ' όλα να πάρεις πίσω τα 2Κ+ που θα δώσεις. Η επισκευή (EGR) του Golf είναι αστείο κόστος σε σχέση με το ν' αλλάξεις αυτοκίνητο. Τα λοιπά (λαστιχαναρτήσεις) δε τα υπολογίζω, διότι (α) είναι αναλώσιμα, και (β) πιθανότατα θα θέλει και αυτό που θα πάρεις, αφού δε θα'ναι ίδιας χρονολογίας - καταπόνησης - χρήσης. 

Δημοσ.
1 hour ago, p_under said:

Αυτη την στιγμή εχω 270k χλμ. 

Πχ κατο τετοιο δεν θα ηταν καλύτερο απο το γκολφ μου? 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338524512-renault-clio

Το θεμα ειανι οτι στο μεταχειρισμενο παλι θα χρειαστεις μαζεματα. 

Ενα σερβις ιμαντες να κανεις θα σου βγει οσα θα εδινες για το δικο σου που το ξερεις.

Το clio ειναι και αρκετα μικροτερο απο το golf δεν ξερω αν θα σε βολεψει

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...