Προς το περιεχόμενο

ONEPLUS 11 8/128 | Amazon.es | €521.86 [ΤΕΛΟΣ]


giantzeron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έμενα έφτασε το δέμα από Ιταλία και μαντέψτε πάλι δεν είχε το κινητό μέσα!!!

Δεν με θέλει με τίποτα τελικά....

Αυτοί που ήταν να παραλάβουν μάλλον παρέλαβαν κινητό για να μην έγραψαν εκ νέου. Πόσο γκαντέμης να παραγγέλνω 2 φορές το κινητό και να λαμβάνω άσχετα πράγματα;;;;

Στις 5/12/2023 στις 6:29 ΜΜ, Tarsierkajdh είπε

Καλησπερα.

Οπως σας ειχα αναφερει ειχα κανει καταγγελια στην διωξη (μέσω gov.gr).
Σημερα λοιπον με πηραν τηλεφωνο(ένας πολύ ευγενικός κύριος) και μου ειπαν τα εξης:
1) Ακομη δεν εχω πεσει θυμα απατης.Τουλαχιστον οχι επισημα.Πιθανον η amazon να μου επιστρεψει τα χρηματα.Αυτο το βασιζουν στην φερεγγυοτητα της amazon .Μου ειπαν οτι αν ηταν ενα αλλο καταστημα που εχει καταγγελθει επανελλειμενα τοτε θα μιλουσαμε σιγουρα για απατη.
 
2)Να κραταω αρχειο απο τα παντα.Αποδειξεις,  email , φωτο κλπ.
 
3) Σε περιπτωση αρνησης χρηματικης αποζημιωσης ,να παω στο αστυνομικο τμημα και να κανω μηνυση( η μηνυση ειναι δωρεαν για οσους δεν το ξερουν). Δικαίωμα μήνυσης έχεις μέχρι 3 μήνες από την στιγμή που θα γίνει η απάτη.  
Απο εκει και περα μπαινει εισαγγελεας και εξεταζει την υποθεση και σε συνδυασμό με τις ιταλικές αρχές κινούνται ποινικά εναντίον αυτού που σε εξαπατησε .
 
ΥΓ:Το αν καποιος δεχτει να παρει τα χρηματα του πισω ή προσπαθησει να παρει κινητο στα χερια του ειναι δικο του θεμα.Καπου εδω ισως χρειαζεται η συμβουλη δικηγορου.  Αν κάνεις από τώρα μήνυση και στο τέλος πάρεις τα χρήματα σου ίσως δεν μπορεί να ανακληθεί η μήνυση.

Πως έχει κινηθεί η υπόθεσή σας. Δυστυχώς μόλις έκλεισα το chat με την amazon.it και δυστυχώς μου λέγανε και εμένα να απευθυνθώ στην αστυνομία και να τους αποστείλω αναφορά του συμβάντος.

Θα ήθελα τη βοήθεια σας για να κάνω σωστά τα βήματα για να αποζημιωθώ εκ νέου ή ιδανικά να μου στείλουν το κινητό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωω ρε φίλε! Μας έχουν σπάσει τα νεύρα! Τι είναι αυτά ρε! Πάλι θήκη σου έστειλαν? Ήταν η ίδια θήκη με πριν?  Φωτογραφίες τους έστειλες? Εμένα ακόμα το δέμα δεν έχει φτάσει Ιταλία και μου λένε σε αυτοματοποιημένα μηνύματα ότι πρώτα πρέπει να το πάρουν(το δέμα που έστειλα πίσω) και αν δεν έχω νέα τους ως 31/12 τότε να τους στείλω μήνυμα!!!!  Από την δίωξη μου είπαν να περιμένω και αν δεν πάρω τα χρήματα μου πίσω τότε μόνο μπορώ να κάνω μήνυση(μπορείς και πιο πριν αλλά αν σου επιστρέψουν τα χρήματα μπορεί να μην μπορεί να ανακληθεί η μήνυση)! Έστειλα email σε τράπεζα πόσο καιρό έχω μέχρι να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά ακόμα δεν μου απάντησαν! Το ίδιο έκανα και την προηγούμενη Τετάρτη με ups όπου τους ζητάω να μου στείλουν βεβαίωση για το βάρος του δέματος που μου ήρθε αρχικά αλλά και αυτοί τίποτα! Δεν μου έχει ξανατύχει τέτοιο πράγμα ποτέ ξανά στα τόσα χρόνια που παραγγέλνω από ίντερνετ! Σου λέει μετά η αμαζον ότι είναι φερέγγυα!! Εμένα ακόμα δεν μου έχουν στείλει μηνυμα να πάω αστυνομία όπως είπαν σε σένα και  σε ένα παλικάρι απο το myphone που δεν του έστειλαν pixel κινητό! Εσύ μιλάς μαζί τους μέσω chat στα ιταλικά ή στέλνεις email στα αγγλικά και σου απαντάνε στα Ιταλικά? Μας χάλασαν τις γιορτές πραγματικά!! Σε φίλο δικηγόρο που ρώτησα χωρίς να ασχολείται με το συγκεκριμένο δίκαιο μου είπε και αυτός ότι δες αν θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε! Ρώτα και εσύ κάποιον δικηγόρο  μήπως πάρεις κάποια διαφορετική απάντηση και αναμένω νέα σου!

Υπάρχει κάποιος στο forum που έχει γνώσεις από  παρόμοια κατάσταση ή είναι νομικός να μας συμβουλέψει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσένα αποδέχτηκαν την αποστολή πίσω δηλαδή;

Αυτό εμένα συνέβη στη πρώτη φορά και το έχω στείλει πίσω και αναμένω τα λεφτά. Δυστυχώς ούτε εμένα έχει φτάσει ακόμα.

Τώρα τη 2η φορά, είχα πάρει το κινητό και ακουστικα και τα είχαν στείλει στο ίδιο πακετο. Το παρέλαβε η γυναίκα μου όπου κατάλαβε ότι είναι ελαφρύ και του είπε να το πάρει πίσω και εκείνος δεν το δέχτηκε και της το παράτησε. Όταν το ανοίξαμε είχε μέσα τα ακουστικά αλλά όχι το κινητό. Βέβαια εγώ που το είδα πάλι φαινόταν ανοιγμένο και είχε ετικέτα επάνω σαν να πέρασε έλεγχο για μπαταρίες. Τώρα όμως μου ζητάνε να πάω αστυνομία και να μου δώσει αναφορά γραμμένη στα αγγλικά.Αντε βγάλε άκρη τώρα... Πραγματικά δεν ξέρω πως θα ξεμπλεξω τώρα. Παρόλο που έχω unboxing video δεν το θέλουν ζητάνε αστυνομική αναφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eleftherios1979 έρχεται με ups και στο σπίτι μου το έφερε η γενική ταχυδρομική.

Alexandro673 μιλάς μαζί τους μέσω chat στα ιταλικά ή μέσω email? Μπορείς να κάνεις καταγγελία μέσω gov.gr αντί να τρέχεις αστυνομία αλλά άποψη μου είναι πάνε αστυνομία γιατί έχει ξεφύγει η κατάσταση! Μου είχαν πει με αυτοματοποιημένο email και αφού τους είχα στείλει φωτογραφίες να στείλω πίσω το δέμα που παρέλαβα(την θήκη).Ακόμα περιμένω να φτάσει και αν δεν έχω νέα τους ως 31/12 να ξαναεπικοινωνήσω  μαζί τους. Τώρα αν μου αρχίσουν τις βλακείες γιατί μας έστειλες θήκη αντί για κινητό και δεν τηρείς τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων θα κάνω μήνυση. 

Το κουφό σε όλα αυτά είναι ότι μέσω ίντερνετ έχω βρει πάνω από 5 άτομα(άρα είναι πολλά ακόμα άτομα που δεν ασχολούνται με forums) που μας έγινε ακριβώς το ίδιο πράγμα.  Αυτό σημαίνει πως ενώ η αμαζον γνωρίζει την όλη κατάσταση σε κανέναν δεν προτείνει να στείλει κινητό. Οπότε στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχουμε χάσει τα χρήματα μας για 1,5 μήνα και η αμαζον είναι το λιγότερο ύποπτη για την όλη κατάσταση! 

 

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φταίει η UPS και η αστυνομία εδώ τι να κάνει ακριβώς; Άντε να δώσει μια βεβαίωση ότι δεν υπήρχε το σωστό αντικείμενο, αν πέσετε σε κανέναν φιλότιμο αστυνομικό. Ας ασχοληθεί η αστυνομία στην Ιταλία με τους απατεώνες που μάζεψαν.

Το πρόβλημα είναι εξαρχής σε αυτούς. Υπάρχουν αρκετές αναφορές πλέον (όχι μόνο στην Ελλάδα) και όλα ξεκινούν στις αποθήκες τους στην Ιταλία.
Unboxing ΜΟΝΟ με βίντεο πλέον και απόδειξη της ημερομηνίας.

Και λέω ότι το πρόβλημα είναι στην Ιταλία γιατί έχω διαβάσει για περίπτωση που το πακέτο ήταν θεόκλειστο και το αντικείμενο που ήταν μέσα είχε ιταλικό αυτοκόλλητο. Οπότε εκτός αν κάποιος criminal mastermind στην UPS έχει αγοράσει και μερικά φτηνά πράγματα από το Amazon και ξανακλείνει το κουτί ιδανικά, δεν παίζει το σενάριο.

Κρατάτε ιστορικό από mail και chat (πριν αυτό κλείσει). Βεβαιωθείτε ότι έχουν καταλάβει ότι στέλνετε πίσω το ΛΑΘΟΣ αντικείμενο που ΑΥΤΟΙ έστειλαν για να μην σας λένε κουλά.

Επίσης αν το στείλετε, δεν πρόκειται να έχετε ΚΑΜΙΑ ενημέρωση ότι το έλαβαν. Απλώς θα πρέπει να περιμένετε να περάσει ένας μήνας (σύμφωνα με τους όρους τους) και τότε να επικοινωνήσετε. Βγάζετε φωτογραφία και βίντεο τα πάντα. Αλλά και αυτό ίσως να μην αρκεί σε κάποιες περιπτώσεις γιατί οι τύποι στο customer support είναι ψιλοάσχετοι.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς έτσι όπως τα λες είναι Q-taxys!  Μας έχουνε σπάσει τα νεύρα πραγματικά! Παίζει μόνο για το οne plus 11 να την έχουν πατήσει δεκάδες ή και εκατοντάδες άτομα! Παρόλα αυτά η Αμαζον μας πουλάει τρέλα και μας ρίχνει το μπαλάκι ότι εμείς φταίμε και να το κανονίσουμε εμείς! Ούτε σε μαγαζάκι την γειτονιάς τέτοια αντιμετώπιση!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως την λαμόγια την κάνει η μεταφορική? Γιατί γράφει πάντα βάρος δέματος όταν το παραλαμβάνει η μεταφορική και το τσεκαρεις από tracking. Αν είχε μόνο θήκη μέσα θα έγραφε 150-200 γραμμάρια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βγάλατε βίντεο το unboxing που δείχνει αρχικά το όνομα σας στο εξωτερικό του κουτιού, ξεσφράγισμα του κουτιού και δεν το δέχτηκαν? περίεργο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είμαι ένας από αυτούς που παρέλαβαν θήκη αντί για κινητό. Οι πρώτες φωτογραφίες που έστειλα(δεν τράβηξα βίντεο) είναι από το κλειστό πακέτο(μέσα σε 5 λεπτά απο την στιγμή της παραλαβής) που τους εξηγώ ότι αποκλείεται να έχει κινητό μέσα καθώς είναι μικρό και ελαφρύ το πακέτο. Η απάντηση τους ήταν αυτοματοποιημένη ότι θέλουν άλλες φωτογραφίες καθώς δεν φαίνεται το περιεχόμενο του δέματος μου!  Όσο για το βάρος που στην πραγματικότητα ήταν γύρω στα 100γραμμαρια το πακέτο έγραφε πάνω 700γρ! Μου το έφερε στο σπίτι η γενική ταχυδρομική που της το έδωσε η ups. Ρώτησα την επόμενη μέρα για βεβαίωση βάρους στην γενική η οποία μου είπε ότι δεν τα ζυγίζουν ούτε αυτοί ούτε η ups καθώς θεωρούνται πακέτα του κιλού!! Έστειλα και email στην ups για βεβαίωση βάρους την προηγούμενη βδομάδα αλλά με έχουν γράψει στα τέτοια τους μέχρι στιγμής! Το δέμα μου έχει φτάσει Ιταλία και λογικά σύντομα θα έχω εξελίξεις! Μόλις μάθω σας ενημερώνω! 

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, sakks80 said:

Μήπως την λαμόγια την κάνει η μεταφορική? Γιατί γράφει πάντα βάρος δέματος όταν το παραλαμβάνει η μεταφορική και το τσεκαρεις από tracking. Αν είχε μόνο θήκη μέσα θα έγραφε 150-200 γραμμάρια. 

Όχι δεν είναι θέμα μεταφορικής. Τα λανθασμένα προϊόντα είναι συνήθως από την ίδια αποθήκη της Amazon και τα πακέτα δεν δείχνουν συνήθως λάθος παραβίασης, ενώ έχουν και τα σωστά αυτοκόλλητα. Έχει δε παρατηρηθεί και εκτός Ελλάδας. Προφανώς μία στις τόσες περιπτώσεις μπορεί να είναι και κάτι τέτοιο (στις ΗΠΑ π.χ. είναι κλασικό φαινόμενο να γίνεται κλοπή από μεταφορικές), αλλά στη συγκεκριμένη τα συμβάντα είναι πολύ συχνά και παρόμοια για να είναι κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μας νοιάζει ποιος τα κλέβει! Δεν έκανα εγώ συμφωνία ούτε με την ups ούτε με την γενική ταχυδρομική ούτε με ποιος θα δουλέψει στην αποθήκη τους! Ας βγάλουν άκρη μόνοι τους. Δεν είναι δουλειά μας και ούτε μας ενδιαφέρει να βρούμε τον ένοχο! Εμείς κάναμε μια συμφωνία αγοράς με την αμαζον( η οποία δεν τηρήθηκε) και μας εξαπάτησαν! Ας ασχοληθεί το νομικό τμήμα της εταιρίας με το ποιος τους έκλεψε! Αυτό το πράγμα που μας παιδεύουν ένα μήνα τώρα ενώ έχουν γίνει τόσα πολλά κοινά περιστατικά είναι απαράδεκτο! Πίστευα θα έστελνα δύο email που αποδεικνύω τα λεγόμενα μου και το πρόβλημα θα τελείωνε άμεσα! Κινητά που πληρώσαμε και πλέον δεν μπορούμε(ενώ είναι άμεσα διαθέσιμα) να πάρουμε σε αυτά τα χρήματα την δεδομένη χρονική στιγμή πιστεύω είναι μέσα στα πλαίσια της ψευδής διαφήμισης!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγώ την εμπειρία μου, παραγγελία 26/11 από amazon.it το OnePlus 11 8/128 σε πράσινο, παρέλαβα σήμερα κανονικά το κινητό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, NoiSy MaN είπε

Να πω κι εγώ την εμπειρία μου, παραγγελία 26/11 από amazon.it το OnePlus 11 8/128 σε πράσινο, παρέλαβα σήμερα κανονικά το κινητό.

Το tracking που σου είχαν δώσει σου έδειχνε την πορεία του δέματος σου στην ups?έχω παραγγείλει από 17/11 και είναι να μου έρθει αύριο σαν τελευταία μέρα αλλά μπαίνοντας στην ups δεν μου δείχνει κάποια πληροφορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...