Προς το περιεχόμενο

ONEPLUS 11 8/128 | Amazon.es | €521.86 [ΤΕΛΟΣ]


giantzeron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, Tarsierkajdh είπε

Και σε μένα θήκη στείλανε. Παρήγγειλα από το ιταλικό αμαζον το one plus 11(μαύρο 128gb). Αφού τους μίλησα στο τσατ τους (είναι μόνο για ιταλικά) μου είπαν να στείλω email για να με εξυπηρετήσουν στα αγγλικά. Τους στέλνεις μυνήματα στα αγγλικά και σου απαντάνε στα ιταλικά! Να είναι καλά το translate.  Λοιπόν μου ζήτησαν φωτογραφίες και αφού τους έστειλα μου ζήτησαν να στείλω πίσω το δέμα που μου έστειλαν! Ναι την θήκη που δε παίζει να κάνει 1€. Μπαίνεις μέσω site να κάνεις επιστροφή ότι παρέλαβες κάτι άλλο και εκτυπώνεις το label. Πάω στην γενική ταχυδρομική που μου έφερε το δέμα στο σπίτι και δεν το περνάν πίσω γιατί λέει θέλει γραμματόσημο και μόνο στα ΕΛΤΑ μπορώ να το γυρίσω. Πάω στα ΕΛΤΑ και μου ζήτησαν 13€ ενώ λέει η αμαζον δωρεάν επιστροφή. Τα πληρωνω και το στέλνω. Ζητάω από αμαζον τώρα το κινητό και τα 13€ που έδωσα για να το γυρίσω. Μου λένε ότι επειδή το έστειλες με δικό σου label δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι(για τα 13€)! Τους εξηγώ ότι δεν μπορουσα αλλιώς να το γυρίσω και τους στέλνω την απόδειξη από τα ΕΛΤΑ. Ζήτησα να μιλήσω και με κάποιο supervisor μήπως και βγει πιο γρήγορα άκρη αλλά άκυρο. Όλο αυτοματοποιημένες απαντήσεις δίνουν πως θα το δουν και ότι αν όλα πάνε καλά σε κάνα 20μερο θα δω τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου. Για να μου στείλουν κινητό που το έχουν και άμεσα διαθέσιμο ακόμα στο site τους ούτε λόγος. Ωραία η amazon!!

Screenshot την αγορά παρακαλώ θέλω να δω κατι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως ανακάλυψα και εγώ με λύπη ότι η αυτοματοποιημένη διαδικασία με επιστροφή DHL αφορά το γερμανικό αμαζον και όχι το ιταλικό.

Έχασα και εγώ 13€ όπως ο συμφορουμιτης παραπάνω αλλά ευελπιστώ να τα πάρω πίσω.

Αν όχι, πάμε παρακάτω και τέλος για πάντα το ιταλικό για μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά μου το έστειλαν με ups και μετά η ups το δίνει στην γενική ταχυδρομική(δεν μένω Αθήνα). Στο label δεν είχε κάτι από ότι είδα με ποια να το στείλω πίσω. Τους έχω πει σε email ότι αν μου γυρίσουν πίσω τα χρήματά μου δεν μπορώ να πάρω το ίδιο κινητό από αλλού  μιας και έχασα όλες τις προσφορές black friday αλλά κλασικά απάντησαν με αυτοματοποιημένο μήνυμα. Έχω κάνει και καταγγελία για την όλη κατάσταση στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος μέσω gov.gr. Σκέφτομαι να στείλω μήνυμα σε  συνήγορο καταναλωτή και ιταλική δίωξη  ηλεκτρονικού εγκλήματος!Ας οργανωθούμε όλοι μαζί (όσοι πέσαμε θύματα) μήπως και καταφέρουμε να πάρουμε τα κινητά! Όποιος έχει καμία ιδέα ευπρόσδεκτη! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως στο ισπανικό δεν έχω καταλάβει με ποια εταιρεία πρέπει να γυρίσω την πανάκριβη αυτή θήκη για να μη χρεωθω..... Δεν γράφει πανω καμία εταιρεία το label που έχουν στείλει... 

 

Ειναι τραγικοί. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως έλεγα σε φιλαράκι μου ο οποίος μου έλεγε γιατί δεν το πήρα από κωτσοβολο, πόσο τέλεια εξυπηρέτηση έχει η αμαζόν κτλ.....

 

Είμαι σύμφωνος στο να οργανωθούμε αλλά δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παλικάρια, γιατί κάνετε την τρίχα τριχιά και τη ζωή σας δύσκολη;

Σε ισπανικό και ιταλικό κάνουμε επιστροφή με ΕΛΤΑ συστημενο, κρατάμε την απόδειξη, τη βγάζουμε φωτό και τη στέλνουμε στο email που μας λέει το support. Εχω στείλει κάμποσες φορές και στα δύο. Στο ισπανικό τα είχα στείλει στο [email protected] και στο ιταλικό στο [email protected] αναγράφοντας τον αρ. παραγγελιας. Μπορεί να ισχύουν ακομα ή να έχουν αλλάξει τα e-mails.

Όταν το παραλάβουν μας κάνουν refund όλο το ποσό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή η κατάσταση έχει αρχίσει να γίνεται λίγο άβολη μπορείτε να ανεβάσετε  ένα screenshot με την παραγγελία σας ώστε να βοηθήσετε πιθανών και τους υπόλοιπους που μπήκαν στον κόπο και έχουν παραγγείλει το κινητό για να ξέρουν και αυτοί πως θα κινηθούν σε παρόμοια περίπτωση, δεν χρειάζεται να τρομοκρατούμε τους πάντες απλά πράγματά.Αγαπητε alexiron όταν εννοείς να οργανωθούμε τι ακριβώς εννοείς; γνωρίζεις από τώρα ότι και εμείς οι λίγοι που έχουμε παραγγείλει θα παραλάβουμε θήκη των 500 ευρώ; και αν ναι από που το συμπεραίνεις; είσαστε μέχρι στιγμής 2 άτομα που έχετε πάρει θήκες που τυγχάνει να λέτε ακριβώς το ίδιο πράγμα οργανωθείτε εσείς οι 2 και όταν εμείς οι υπόλοιποι παραλάβουμε τις θήκες μας θα σας συμβουλευτουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέχρι στιγμής είμαστε 4 άτομα (εδώ μέσα ) που μας ήρθε θήκη αντί για κινητό. ΜΑΚΑΡΙ να παραλάβετε οι υπόλοιποι κανονικά κινητό αλλά δυστυχώς δεν είμαι μόνο εγώ ο άτυχος και ο alexiron. Όσο γιατί κάνουμε την ζωή μας δύσκολη με τα ΕΛΤΑ η ίδια η αμαζον Ιταλίας μου είπε  ότι έπρεπε να τα στείλω με δικό της label και δεν μπορεί να κάνει κάτι εφόσον το έστειλα με δικό μου. Τους εξήγησα ότι δεν μπορούσα να το στείλω αλλιώς(η γενική ταχυδρομική που μου το έφερε στο σπίτι δεν δέχονταν να το στείλει χωρίς γραμματόσημο) και δέχτηκαν να τους στείλω φωτογραφία από την απόδειξη από τα ΕΛΤΑ.  Τα email τα στέλνω στο 

[email protected] και στο [email protected]

Δεν μπήκα εδώ μέσα να το παίξω έξυπνος αλλά για να δούμε και να βοηθήσει ο ένας τον άλλο στο τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να μην χάσουμε τα χρήματά μας ή ακόμα καλύτερα να μας στείλουν αυτό που παραγγείλαμε.

Ps. Την παραγγελία την έκανα από amazon.it στις 17/11 για το one plus 11 128gb το μαυρο στα 500 κάτι ευρώ που με τα μεταφορικά πήγαινε γύρω στα 520€

Ps2. Ποιος μου λέει εμένα ότι όταν πάρουν πίσω την θήκη θα μου δώσουν τα χρήματα και δεν θα μου πουν τι μαλακια έστειλες! Οπότε θεωρώ φυσιολογικό εγώ και κάποιοι ακόμα να αγχωνόμαστε μην χάσουμε 500€!  

 

Ps3. Εγώ είπα να οργανωθούμε ΟΣΟΙ πέσαμε θύματα και όχι όλο το site που παρήγγειλε κινητά! 

 

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει συμβεί το ίδιο με τα pixel όταν κυκλοφόρησαν και τα έστειλαν από ιταλικό Amazon, αν πάτε στο myphone ρωτήστε τα παιδιά εκεί γιατί δεν ξέρω τι έχουν κάνει. Πάντως όπου εμπλέκεται το ιταλικό amazon κάντε βίντεο με το unboxing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Leo066 μπορείς να μου δώσεις ένα link ή να μου πεις που να  ρωτήσω στο myphone για να μας βοηθήσουν? Επίσης έχει καταφέρει κανείς να πάρει το προϊόν που αρχικά παρήγγειλε σε αντίστοιχη περίπτωση ή μόνο τα χρήματα σου διεκδικείς? Πόσο καιρό κάνουν αφού κάνεις επιστροφή για να σου επιστρέψουν τα χρήματα?  Ευχαριστώ!

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Tarsierkajdh είπε

Leo066 μπορείς να μου δώσεις ένα link ή να μου πεις που να  ρωτήσω στο myphone για να μας βοηθήσουν? Ευχαριστώ!

Στο θέμα των pixel 8 και 8 pro

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν νομίζω πρέπει να κάνουμε κάτι όσοι έχουμε  παραλάβει κάτι άλλο εκτός από το κινητό. Στο Ευρωπαϊκό κέντρο καταναλωτή(eccgreece) μπορούμε να στείλουμε όλοι μαζί από ένα email μήπως βγάλουμε άκρη! Προτείνω να στείλουμε και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για απάτες! Έστειλα στο myphone που μου πρότεινε ο leo066 και παραθέτω το μύνημα(απάντηση στην ερώτηση μου) από μια αντίστοιχη περίπτωση που έτυχε σε κάποιον:

Καλησπέρα,

εγώ έχω παρόμοια περίπτωση με το amazon.de. Αντι για κινητό μου ήρθε ένας φορτιστής. Μετά από μια εβδομάδα αλλεπάλληλων emails παράνοιας (πχ στην αρχή μου είπαν να παω αστυνομία και να τους στείλω την αναφορά είτε στα γερμανικά είτε στα αγγλικά και όταν το έστειλα στα αγγλικά μου είπαν πως δε μπορούν να το επεξεργαστούν γιατί δεν είναι στα γερμανικά ή το μόνο που συνέχιζαν να λένε είναι πως η UPS λέει όλα καλά οπότε δε δικαιούμαι τίποτα και μου έκλεισαν και το business account), κατάφερα να πάρω στα χέρια μου μερικά emails που έλεγαν να στείλω πίσω το λάθος αντικείμενο για να πάρω τα χρήματα μου πίσω.

Έστειλα πίσω το πακέτολ 6/11. Εστειλα μερικά emails τι γίνεται κτλ και μου απαντούσαν ότι δεν έφτασε ακόμα. Ώσπου, αυτή την εβδομάδα, μου απάντησαν πως έχω στείλει λάθος αντικείμενο και ως εκ τούτου δεν μπορούν να με αποζημιώσουν!!!!!

Θα προσπαθήσω λίγο ακόμα μαζί τους μπας και βγάλω άκρη.

Αλλιώς, ως τελευταίο μέσο θα απευθυνθώ σε ένα ευρωπαικό κέντρο προστασίας καταναλωτή.

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 18/11/2023 στις 7:01 ΜΜ, giantzeron είπε

η τιμη 521.86 ηταν αλλα ετσι και αλλιως η προσφορα εληξε και πλεον ειναι +100 

Συγνωμη, ειχε αλλαξει η τιμη ελαχιστες ωρες μετα το ανοιγμα του θεματος και ακομα δεν εβαλες ενα [ΤΕΛΟΣ] στον τιτλο. 

Με edit γινεται αν δεν το γνωριζατε. Επισης μπορειτε να κανετε μια αναφορα και οι λοιποι εκτος του TS σε τετοια περιπτωση και να το προσθεσω εγω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...