Προς το περιεχόμενο

ONEPLUS 11 8/128 | Amazon.es | €521.86 [ΤΕΛΟΣ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όσοι παρέλαβαν θήκες και όσοι παρέλαβαν κανονικά κινητό, πήρατε από ίδιας "εθνικότητας" Amazon και από τον ίδιο πωλητή;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, aXer said:

Όσοι παρέλαβαν θήκες και όσοι παρέλαβαν κανονικά κινητό, πήρατε από ίδιας "εθνικότητας" Amazon και από τον ίδιο πωλητή;

Εγώ πήρα από το ισπανικό αλλά στάλθηκε από Ιταλία. Πωλητής ήταν το ίδιο το αμαζόν 

Επεξ/σία από alexiron
  • Like 1
Δημοσ.

Αν πάρεις από αμαζον warehouse παίζει ρίσκο δυστυχώς , παρέλαβα παλαιότερα αντί επεξεργαστή 10700k έναν celeron των 40 ευρώ . Για να πάρω τα λεφτά πίσω έφαγα ένα μήνα, σε warehouse order δεν σου δίνουν άλλη συσκευή ωστόσο μόνο τα λεφτά σου...

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Seldon68 είπε

Το ίδιο μοντέλο με τα παιδιά και στην ίδια τιμή;

Ναι από Ιταλία

 

18 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Κάποιος που όντως να του ήρθε η συσκευή χώρις παρατράγουδα υπάρχει;; 

Εγώ λέμε. Το πράσινο η μεγάλη έκδοση

Δημοσ.

Πως θα είχα τόσο κακό customer experience από την amazon δεν το περίμενα...
και παραδόξως δεν εννοώ ότι αντί για κινητό μου έστειλαν θήκη αλλα το ότι δεν βγάζω άκρη μαζί τους....

στην αρχή τους είπα ότι δεν θέλω refund αλλα το κινητό (όπως και ο φίλος παραπάνω)...μου είπαν πως θα το τσεκάρουν και θα με ενημερώσουν. και τώρα μου ήρθε αυτοματο mail με labels κτλ για να επιστρέψω το κινητό (που δεν έχω) για να γίνει refund...

τελοσπάντων... απάντησα πίσω. θα δούμε ποσο θα τραβήξει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την προηγούμενη εβδομάδα το αμαζον Ισπανίας και Ιταλίας είχε επίσης σε προσφορά black Friday το OnePlus 10 pro 8/128 400 € και το πιο αναβαθμισμένο μοντέλο στα 455 €. Τσίμπησα το πρώτο το φθηνότερο sold and shipped by amazon.es.. ήρθε κανονικά όλα καλά πάει σφαίρα. Επιβεβαιώνω ότι το OnePlus 11 ανεξαρτήτως χρώματος κόστιζε ακριβώς 500 ευρώ 

Επεξ/σία από lefteris_007
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, alexiron είπε

Πως θα είχα τόσο κακό customer experience από την amazon δεν το περίμενα...
και παραδόξως δεν εννοώ ότι αντί για κινητό μου έστειλαν θήκη αλλα το ότι δεν βγάζω άκρη μαζί τους....

στην αρχή τους είπα ότι δεν θέλω refund αλλα το κινητό (όπως και ο φίλος παραπάνω)...μου είπαν πως θα το τσεκάρουν και θα με ενημερώσουν. και τώρα μου ήρθε αυτοματο mail με labels κτλ για να επιστρέψω το κινητό (που δεν έχω) για να γίνει refund...

τελοσπάντων... απάντησα πίσω. θα δούμε ποσο θα τραβήξει.

λοιπον 2 πραγματα γιατι δεν αντιλαμβανεστε , αν αγορασετε απο amazon warehouse και οχι απο αμαζον  δλδ πηρατε 2 χερι κινητο , δεν υπαρχει περιπτωση να σας δωσουν καινουριο κινητο , θα παρετε τα λεφτα σας πισω, οσο αφορα τα μηνυματα κλπ αυτα ειναι τυποποιημενα, θα στειλεις οτι παρελαβες τπτ περισοτερο τπτ λιγοτερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

46 minutes ago, Seldon68 said:

Δεν νομίζω ότι αγόρασαν από warehouse τα παιδιά ,κανονικά αγόρασαν καινούργιο κινητο με πωλητή το αμαζον.

Ακριβώς. Δεν ήταν από το warehouse. Κανόνικα καινούργιο ηταν με πωλητή το αμαζόν. 

Επεξ/σία από alexiron
Δημοσ.

Και σε μένα θήκη στείλανε. Παρήγγειλα από το ιταλικό αμαζον το one plus 11(μαύρο 128gb). Αφού τους μίλησα στο τσατ τους (είναι μόνο για ιταλικά) μου είπαν να στείλω email για να με εξυπηρετήσουν στα αγγλικά. Τους στέλνεις μυνήματα στα αγγλικά και σου απαντάνε στα ιταλικά! Να είναι καλά το translate.  Λοιπόν μου ζήτησαν φωτογραφίες και αφού τους έστειλα μου ζήτησαν να στείλω πίσω το δέμα που μου έστειλαν! Ναι την θήκη που δε παίζει να κάνει 1€. Μπαίνεις μέσω site να κάνεις επιστροφή ότι παρέλαβες κάτι άλλο και εκτυπώνεις το label. Πάω στην γενική ταχυδρομική που μου έφερε το δέμα στο σπίτι και δεν το περνάν πίσω γιατί λέει θέλει γραμματόσημο και μόνο στα ΕΛΤΑ μπορώ να το γυρίσω. Πάω στα ΕΛΤΑ και μου ζήτησαν 13€ ενώ λέει η αμαζον δωρεάν επιστροφή. Τα πληρωνω και το στέλνω. Ζητάω από αμαζον τώρα το κινητό και τα 13€ που έδωσα για να το γυρίσω. Μου λένε ότι επειδή το έστειλες με δικό σου label δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι(για τα 13€)! Τους εξηγώ ότι δεν μπορουσα αλλιώς να το γυρίσω και τους στέλνω την απόδειξη από τα ΕΛΤΑ. Ζήτησα να μιλήσω και με κάποιο supervisor μήπως και βγει πιο γρήγορα άκρη αλλά άκυρο. Όλο αυτοματοποιημένες απαντήσεις δίνουν πως θα το δουν και ότι αν όλα πάνε καλά σε κάνα 20μερο θα δω τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου. Για να μου στείλουν κινητό που το έχουν και άμεσα διαθέσιμο ακόμα στο site τους ούτε λόγος. Ωραία η amazon!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...