Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 347
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου να σε βοηθήσω λίγο τί και πώς κοιτάς σε μεταχειρισμένο, με τη σειρά που πρέπει:

  • Ζητάς τελευταίο KTEO και αν υπάρχουν και παλαιότερα. Κοιτάς προσεκτικά στις παρατηρήσεις.
  • Βλέπεις ημερομηνία κατασκευής ελαστικών (πέρ από οπτικό έλεγχο)
  • Κοιτάς τους δίσκους για βαθύ "αυλάκι" και τα τακάκια αν έχουν πάχος.
  • Παρατηρείς το αμάξωμα για σοβαρές ατέλειες, μεγάλα κενά στις πόρτες, φτερά, φανάρια κλπ.
  • Ανοίγεις καπώ, πορτ παγκάζ (σηκώνεις μοκέτα), πλαινές πόρτες και κοιτάς για επισκευές σασί. Συγκρίνεις δεξιά αριστερά κλπ. Παρατήρησε τα σημεία όπου βιδώνουν τα φανάρια αν είναι σπασμένες οι βάσεις.
  • Έχεις μαζί μια σύριγγα με ένα λαστιχάκι (απο αντλία ενυδρείου σε οποιοδήποτε pet shop me 50 σεντς ταιριάζει ακριβώς) και τραβάς παραφλού από το δοχείο. Πρέπει να είναι διαυγές και ροζουλί/πράσινο κλπ ανάλογα τι παίρνει το κάθε αμάξι. Παρατηρείς και το δοχείο, εάν είναι πολύ χάλια καφέ σημαίνει ότι κάποια στιγμή τουλάχιστο δούλεψε με σκέτο νεράκι και έβγαλε σκουριές, ή/και μπλέχτηκε λάδι με νερό.
  • Βάζεις μπροστά. Βάζεις τον πωλητή να γκαζώνει λίγο και πάς πίσω στην εξάτμιση αν βγάζει λευκούς ή μπλε καπνούς. Επίσης η εξάτμιση να μην κάνει θόρυβο.
  • Μετά πας μπροστά στη μηχανή, παρατηρείς εάν δουλεύει ομαλά. Πχ αν τρέμει αρκετά ρελαντί κάτι δεν πάει καλά. Άκου για θορύβους επαναλαμβανόμενους και λίγο "χάρχαλους" (χρ χρ χρ) κυρίως στην αριστερή πλευρά της μηχανής. Σημαίνει κάποιο ρουλεμάν τεντωτήρας κλπ είναι για αλλαγή. Ανάλογα το αμάξι μπορεί να κοστίζει αρκετά.
  • Μπαίνεις μέσα και κοιτάς για αναμένα λαμπάκια πορτοκαλί στο ταμπλώ (σφάλματα). Ελέγχεις τα πάντα, φώτα όλες τις σκάλες, AC, ράδιο, παράθυρα, κλειδαριές, πλήκτρα λεβιέδες πως ανοιγοκλείνουν οι πόρτες. Κάνε μια λίστα σε χαρτί.
  • Κατόπιν πάτε μαζί σε ευθυγράμιση (έχεις συνεννοηθεί από πριν). Αν γίνεται να οδηγήσεις εσύ προς τα εκεί ακόμα καλύτερα. Με κλειστά παράθυρα και δίχως μουσική για να ακούς θορυβους. Στην ευθυγράμιση θα δει τζόγους στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης στο πι και φι. Όπως είναι σηκωμένο κοιτάτε και προσεκτικά από κάτω. Αν έχει πλύνει και μηχανή ο πωλητής οποιαδήποτε μικροδιαρροή με την βόλτα προς τα εκεί θα κάνει μπαμ. Αν χάνουν λάδια τα αμορτισέρ, η κρεμαγιέρα, το κάρτερ. Αν σου βρουν κανα ζαμφοράκι ή ακρόμπαρο γενικώς είναι φτηνά και εύκολα στην αλλαγή. Στα αλλάζει και η ευθυγράμμιση. Ευκαιρία, αφού είσαι σε κλειστό χώρο, να ανάψεις φώτα και να δείτε αν στοχεύουν σωστά (το αριστερό χαμηλότερα από το δεξί, στο σωστό ύψος). Μαγάλη απόκλιση σημαίνει κακή επισκευή από τρακάρισμα.
  • Μια μέτρηση συμπίεσης σε συνεργείο θα ήταν το ιδανικό. Δεν είναι ακριβή δουλειά. Αν όμως δεν βγάζει καπνό και ακούγεται καλά η μηχανή γίνεται να το αποφύγεις.

Υ.Γ είμαι υπέρ του Punto, τα ανταλακτικά είναι όντως φθηνά.

 

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, nicksoti είπε

Φίλε μου να σε βοηθήσω λίγο τί και πώς κοιτάς σε μεταχειρισμένο, με τη σειρά που πρέπει:

  • Ζητάς τελευταίο KTEO και αν υπάρχουν και παλαιότερα. Κοιτάς προσεκτικά στις παρατηρήσεις.
  • Βλέπεις ημερομηνία κατασκευής ελαστικών (πέρ από οπτικό έλεγχο)
  • Κοιτάς τους δίσκους για βαθύ "αυλάκι" και τα τακάκια αν έχουν πάχος.
  • Παρατηρείς το αμάξωμα για σοβαρές ατέλειες, μεγάλα κενά στις πόρτες, φτερά, φανάρια κλπ.
  • Ανοίγεις καπώ, πορτ παγκάζ (σηκώνεις μοκέτα), πλαινές πόρτες και κοιτάς για επισκευές σασί. Συγκρίνεις δεξιά αριστερά κλπ. Παρατήρησε τα σημεία όπου βιδώνουν τα φανάρια αν είναι σπασμένες οι βάσεις.
  • Έχεις μαζί μια σύριγγα με ένα λαστιχάκι (απο αντλία ενυδρείου σε οποιοδήποτε pet shop me 50 σεντς ταιριάζει ακριβώς) και τραβάς παραφλού από το δοχείο. Πρέπει να είναι διαυγές και ροζουλί/πράσινο κλπ ανάλογα τι παίρνει το κάθε αμάξι. Παρατηρείς και το δοχείο, εάν είναι πολύ χάλια καφέ σημαίνει ότι κάποια στιγμή τουλάχιστο δούλεψε με σκέτο νεράκι και έβγαλε σκουριές, ή/και μπλέχτηκε λάδι με νερό.
  • Βάζεις μπροστά. Βάζεις τον πωλητή να γκαζώνει λίγο και πάς πίσω στην εξάτμιση αν βγάζει λευκούς ή μπλε καπνούς. Επίσης η εξάτμιση να μην κάνει θόρυβο.
  • Μετά πας μπροστά στη μηχανή, παρατηρείς εάν δουλεύει ομαλά. Πχ αν τρέμει αρκετά ρελαντί κάτι δεν πάει καλά. Άκου για θορύβους επαναλαμβανόμενους και λίγο "χάρχαλους" (χρ χρ χρ) κυρίως στην αριστερή πλευρά της μηχανής. Σημαίνει κάποιο ρουλεμάν τεντωτήρας κλπ είναι για αλλαγή. Ανάλογα το αμάξι μπορεί να κοστίζει αρκετά.
  • Μπαίνεις μέσα και κοιτάς για αναμένα λαμπάκια πορτοκαλί στο ταμπλώ (σφάλματα). Ελέγχεις τα πάντα, φώτα όλες τις σκάλες, AC, ράδιο, παράθυρα, κλειδαριές, πλήκτρα λεβιέδες πως ανοιγοκλείνουν οι πόρτες. Κάνε μια λίστα σε χαρτί.
  • Κατόπιν πάτε μαζί σε ευθυγράμιση (έχεις συνεννοηθεί από πριν). Αν γίνεται να οδηγήσεις εσύ προς τα εκεί ακόμα καλύτερα. Με κλειστά παράθυρα και δίχως μουσική για να ακούς θορυβους. Στην ευθυγράμιση θα δει τζόγους στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης στο πι και φι. Όπως είναι σηκωμένο κοιτάτε και προσεκτικά από κάτω. Αν έχει πλύνει και μηχανή ο πωλητής οποιαδήποτε μικροδιαρροή με την βόλτα προς τα εκεί θα κάνει μπαμ. Αν χάνουν λάδια τα αμορτισέρ, η κρεμαγιέρα, το κάρτερ. Αν σου βρουν κανα ζαμφοράκι ή ακρόμπαρο γενικώς είναι φτηνά και εύκολα στην αλλαγή. Στα αλλάζει και η ευθυγράμμιση. Ευκαιρία, αφού είσαι σε κλειστό χώρο, να ανάψεις φώτα και να δείτε αν στοχεύουν σωστά (το αριστερό χαμηλότερα από το δεξί, στο σωστό ύψος). Μαγάλη απόκλιση σημαίνει κακή επισκευή από τρακάρισμα.
  • Μια μέτρηση συμπίεσης σε συνεργείο θα ήταν το ιδανικό. Δεν είναι ακριβή δουλειά. Αν όμως δεν βγάζει καπνό και ακούγεται καλά η μηχανή γίνεται να το αποφύγεις.

 

Δεν τα ήξερα όλα αυτά 

Δημοσ.

Διαβάζοντας όλες τις σελίδες και βλέποντας το "δράμα" σου θα σου πω και εγώ τη γνώμη μου..Πριν 8 χρόνια ξεκίνησα και εγώ την αναζήτηση μου για μεταχειρισμένο. budget στα 3κ. Δεν είχα ιδέα από αυτοκίνητα καθώς είχα οδηγήσει μόνο στη σχολή οδηγών όταν είχα πάρει το δίπλωμα. Έψαχνα τουλάχιστον ένα εξάμηνο μέχρι να βρω το αυτοκίνητο που πήρα (fiat panda 2005,1250cc) Ήταν καλη επιλογή?Βγήκε λαχείο η μάπα το καρπούζι?Όλα τελικά μπορείς να τα κρίνεις με τα χρόνια και τη χρήση που κάνεις.Εγω έκανα περίπου 9κ χλμ το χρόνο δεν ξέρω αν είναι πολλά η λίγα αλλά αυτά έκανα.Αλλαζα τα λάδια και τα φίλτρα και συνήθως αν είχε προκύψει κάτι άλλο το άλλαζα χωρίς πολλά πολλά.(τακάκια, μπαταρία, etc)  ένα πράγμα που κατάλαβα είναι ότι επειδή είχα παλιό αυτοκίνητο τελικά τα ανταλλακτικά ήταν παμφθηνα και επειδή έχει κυκλοφορεί αρκετά το συγκεκριμένο έβρισκα και παντού.δευτερο πράγμα που κατάλαβα είναι πόσο με κάλυπτε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τι θα χρειαζομουν στο μέλλον π.χ αν πάρεις ένα 3πορτο θα δεις ότι δεν βολεύει αν θες να φορτώσεις κόσμο η το κάθισμα πίσω. Τρίτον πράγματα που δεν έδωσα σημασία όταν το κοίταξα τώρα ξέρω και θα είναι τα πρώτα που θα κοιτάξω π.χ υγρασίες, τσεκ κάτω από πατάκια, τσεκ τις βίδες από τα φανάρια αν πάρω ξανά μεταχειρισμένο.Κλεινοντας εγώ θα πω ότι έχεις το budget, βρες τι θέλεις να κάνεις με το αυτοκίνητο, βρες 2-3 μοντέλα που σου αρέσουν και κάνε τα τσεκ που είπε και ένα παλικάρι παραπάνω. Με αυτά τα λεφτά οι επιλογές μας δεν είναι αρκετές το θέμα είναι να μην πάρεις κάτι χωρίς ασφάλεια.Και εγω ήθελα να πάρω honda αλλά δεν το "έφτανα". 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Vassilis_Pyrgos είπε

μάλιστα... κατάλαβα..

Αξιζουν.Για τα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις δεν έχεις απερίοριστες επιλογες.

Εγραψες ότι έχεις να πας φαντάρος κλπ.Μηπως να μην δώσεις λεφτά για αμάξι που θα κάθεται κάποιους μήνες και να κρατήσεις τα λεφτά για όταν απολυθείς;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αξιζουν.Για τα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις δεν έχεις απερίοριστες επιλογες.

Εγραψες ότι έχεις να πας φαντάρος κλπ.Μηπως να μην δώσεις λεφτά για αμάξι που θα κάθεται κάποιους μήνες και να κρατήσεις τα λεφτά για όταν απολυθείς;

μα δεν πάω τώρα πρώτον στρατό (σε 2 χρόνια θα πάω) δεύτερον θα ξαναπάω σεζόν φέτος και τρίτον θα κινείται το αμάξι 

Επεξ/σία από Vassilis_Pyrgos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...