Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικά στην Ελλάδα αυτό που παρατηρώ είναι ότι η πλειονότητα έχει χρήματα για ιαπωνικά/κορεάτικα και low end γερμανικά (τελικά μάλλον τα πρώτα είναι πιο αξιόπιστα από τα δεύτερα).

Το θέμα είναι ότι ο Έλληνας έχει αλλά κριτήρια για αγορά από άλλους (π.χ. από τον Γερμανό). Ο Έλληνας θέλει αμαξι φθηνό, να μην καιει πολύ και να μην χαλάει. Άλλοι θυσιάζουν μερος της αξιοπιστίας για ποιότητα κύλισης/κατασκευής, οδηγοκεντρικοτητα, ενδεχομένως και καλύτερους κινητήρες.

Η διαφωνία μου είναι στις ταμπέλες του έλληνα ότι τα άλλα ‘χαλάνε’, είναι χειρότερα αυτοκίνητα και δεν κάνουν. Δεν κάνουν για τα ζητούμενα του καθενός και για το πορτοφόλι του, ίσως χαλανε περισσότερο από τα ιαπωνικά αλλά αυτό δεν τα κάνει απαραίτητα κακή επιλογή για όλους.

  • Like 5
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, getty είπε

Γενικά στην Ελλάδα αυτό που παρατηρώ είναι ότι η πλειονότητα έχει χρήματα για ιαπωνικά/κορεάτικα και low end γερμανικά (τελικά μάλλον τα πρώτα είναι πιο αξιόπιστα από τα δεύτερα).

Το θέμα είναι ότι ο Έλληνας έχει αλλά κριτήρια για αγορά από άλλους (π.χ. από τον Γερμανό). Ο Έλληνας θέλει αμαξι φθηνό, να μην καιει πολύ και να μην χαλάει. Άλλοι θυσιάζουν μερος της αξιοπιστίας για ποιότητα κύλισης/κατασκευής, οδηγοκεντρικοτητα, ενδεχομένως και καλύτερους κινητήρες.

Η διαφωνία μου είναι στις ταμπέλες του έλληνα ότι τα άλλα ‘χαλάνε’, είναι χειρότερα αυτοκίνητα και δεν κάνουν. Δεν κάνουν για τα ζητούμενα του καθενός και για το πορτοφόλι του, ίσως χαλανε περισσότερο από τα ιαπωνικά αλλά αυτό δεν τα κάνει απαραίτητα κακή επιλογή για όλους.

Σωστά τα λέει ο φίλος...

Προ κρίσης κ εδώ οι αγοραστές έπαιρναν από Rover μέχρι Porsche...

Μόλις ήρθε κ η παρατεταμένη κρίση και οι φόροι στα καύσιμα οι αγοραστές έγιναν πιο ψαγμενοι όπως λέει κ ένας άλλος φίλος και άρχισαν να κοιτάνε κυρίως την τσέπη τους. Και αντικειμενικά τα ασιατικά γενικότερα είναι λιγότερο ευπαθή από τα αλφα Ρομέο δεκαετίας....

 

Δημοσ.

Δε μπορώ να πω πως συμφωνώ καθολικά.

Η αξιοπιστία είναι απ' τους κυριότερους παράγοντες αγοράς ενός αυτοκινήτου, μιας μηχανής, μιας κάρτας γραφικών κ.ά..

Απλά ο κόσμος αγοράζει (κυρίως καινούργιο) αυτοκίνητο και θέλει να πιστεύει ότι δε θα τύχει στραβή στον ίδιο.

Δε θα πω κάτι σε κάποιον που εν γνώσει του αγοράζει προβληματικό μοντέλο επειδή απλά του έχει καρφωθεί στο μυαλό (για παράδειγμα είχε γράψει ένας για το Mini Cooper του και ότι παρόλα αυτά δε θα το άλλαζε).

Για τους υπόλοιπους τους αρνητές όμως θα πω.

Ένα αυτοκίνητο που θα με στέλνει συχνά στο μάστορα, και άντε να δούμε τι φταίει, και άλλαξε εκείνο, άλλαξε το άλλο μπας και, και να καίει λάδι απ' την αρχή, και να διαλύεται το εσωτερικό και και και, χάνει πολύ για μένα.

Ας πούμε για μηχανάκια, Honda Innova και μπιέλες. Για τα ΚΤΜ είναι τυχαία η ατάκα Κάθε Τρίτη Μάστορα;

Τα παραδείγματα πολλά.

Το ότι θα πάρει κάποιος οτιδήποτε και δε θα τον ενοχλήσει αν αρχίσει να του βγάζει προβλήματα και θα σκεφτεί έλα μωρέ, τουλάχιστον η πόρτα ζυγίζει 82 κιλά και τσουλάει ωραία, τι να πω.

Δημοσ.
Στις 20/11/2023 στις 4:55 ΜΜ, cpc464 είπε

Το είχα πάθει σε Passat, είχε φύγει ένας μεταλλικός σύνδεσμος που συνδέει το λεβιέ με το σασμάν,εμένα είχε κολλήσει στην τρίτη και κατάφερα να το πάω μέχρι ένα φιλικό συνεργείο όπου το επισκεύασαν.

Ναι και σε εμενα αυτο εγινε το πηγα στον μηχανικο και το εφτιαξε. Μικρο το κακο

Δημοσ.
Στις 21/11/2023 στις 7:26 ΜΜ, phanispal είπε

Δε μπορώ να πω πως συμφωνώ καθολικά.

Η αξιοπιστία είναι απ' τους κυριότερους παράγοντες αγοράς ενός αυτοκινήτου, μιας μηχανής, μιας κάρτας γραφικών κ.ά..

Απλά ο κόσμος αγοράζει (κυρίως καινούργιο) αυτοκίνητο και θέλει να πιστεύει ότι δε θα τύχει στραβή στον ίδιο.

Δε θα πω κάτι σε κάποιον που εν γνώσει του αγοράζει προβληματικό μοντέλο επειδή απλά του έχει καρφωθεί στο μυαλό (για παράδειγμα είχε γράψει ένας για το Mini Cooper του και ότι παρόλα αυτά δε θα το άλλαζε).

Για τους υπόλοιπους τους αρνητές όμως θα πω.

Ένα αυτοκίνητο που θα με στέλνει συχνά στο μάστορα, και άντε να δούμε τι φταίει, και άλλαξε εκείνο, άλλαξε το άλλο μπας και, και να καίει λάδι απ' την αρχή, και να διαλύεται το εσωτερικό και και και, χάνει πολύ για μένα.

Ας πούμε για μηχανάκια, Honda Innova και μπιέλες. Για τα ΚΤΜ είναι τυχαία η ατάκα Κάθε Τρίτη Μάστορα;

Τα παραδείγματα πολλά.

Το ότι θα πάρει κάποιος οτιδήποτε και δε θα τον ενοχλήσει αν αρχίσει να του βγάζει προβλήματα και θα σκεφτεί έλα μωρέ, τουλάχιστον η πόρτα ζυγίζει 82 κιλά και τσουλάει ωραία, τι να πω.

Καλη η αξιοπιστία αλλα υπάρχει και η εγγύηση. Το κυριότερο θα έπρεπε είναι η οδηγική συμπεριφορά, κινητήρας και άνεση (ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ) δηλαδή το αυτοκίνητο, αρκεί να μην αγοράζεις κάθε 10+ χρόνια.

Η αξιοπιστία γίνεται η σημαντικότερη παράμετρος επιλογής όταν πρόκειται για ιδιοκτήτες που κρατούν το αυτοκίνητο αρκετά μετά την λήξη της εγγύησης που πάλι αυτό συμβαίνει στην ψωροκωσταινα με τους γερασμένους στόλους και δεν συμβαίνει συνήθως στη Γερμανία. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλα εδω ο μεσος ελληνας κανει service καθε φορα που του μαζευει το αμαξι η οδικη βοηθεια τι να λεμε τωρα

Γι αυτο πας κατευθειαν αντιπροσωπεια, για να μην δοκιμαζει το ενα μετα το αλλο μπας και βρει λυση και στη πορεια εχει καταστρεψει οτι προλαβει

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, getty είπε

Καλη η αξιοπιστία αλλα υπάρχει και η εγγύηση.

Δηλαδή αν είχες ένα αυτοκίνητο με lifetime warranty και σου έβγαζε προβλήματα δε θα σε απασχολούσε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, phanispal είπε

Δηλαδή αν είχες ένα αυτοκίνητο με lifetime warranty και σου έβγαζε προβλήματα δε θα σε απασχολούσε.

Έως και καθόλου όμως! Στο εξουσιοδοτημένο, αυτοκίνητο εξυπηρέτησης και "φτιάξτε το όποτε θέλετε". Αν και "μεγάλη εγγύηση=έλλειψη προβλημάτων" συνήθως. Γενικά δεν δίνουν τυχαία μεγάλες εγγυήσεις. Δεν τους συμφέρει. Οι Γερμανοί π.χ. που επιμένουν ακόμα σε αυτά τα γελοία 2 χρόνια -βασικής- εγγύησης δεν είναι πολύ σίγουροι για την αξιοπιστία τους. Και δικαιολογημένα εκ του αποτελέσματος...

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει, αν έχεις τόσο ελεύθερο χρόνο και δε θα σε ένοιαζε ούτε το πήγαινε-έλα στο εξουσιοδοτημένο (δεν αναφέρω καν το πώς θα διαμορφωνόταν η γνώμη σου γι' αυτό που αγόρασες), δεν έχω να πω κάτι.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, theopan είπε

Έως και καθόλου όμως! Στο εξουσιοδοτημένο, αυτοκίνητο εξυπηρέτησης και "φτιάξτε το όποτε θέλετε". Αν και "μεγάλη εγγύηση=έλλειψη προβλημάτων" συνήθως. Γενικά δεν δίνουν τυχαία μεγάλες εγγυήσεις. Δεν τους συμφέρει. Οι Γερμανοί π.χ. που επιμένουν ακόμα σε αυτά τα γελοία 2 χρόνια -βασικής- εγγύησης δεν είναι πολύ σίγουροι για την αξιοπιστία τους. Και δικαιολογημένα εκ του αποτελέσματος...

Δηλαδή δεν σε πειράζει να ξεκινήσεις για κάπου και να μην ξέρεις αν θα φτάσεις ή θα περιμένεις την οδική;Να έχεις πληρώσει Χ χρήματα και να το έχεις στο συνεργείο και να κυκλοφορεις το φουτανάκι του συνεργείου;

Εχω ακούσει για βίτσια αλλά ........ οκ.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Δηλαδή δεν σε πειράζει να ξεκινήσεις για κάπου και να μην ξέρεις αν θα φτάσεις ή θα περιμένεις την οδική;Να έχεις πληρώσει Χ χρήματα και να το έχεις στο συνεργείο και να κυκλοφορεις το φουτανάκι του συνεργείου;

Εχω ακούσει για βίτσια αλλά ........ οκ.

Αν πληρώνει η εταιρία για τις ζημιές θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι πρόβλημα καθώς τα καινούργια αυτοκίνητα δεν συνηθίζουν να σε αφήνουν τόσο συχνά που να σου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Άλλωστε υπάρχει και η οδική βοήθεια αν σου κάτσει στραβή να το πάρει να στο φτιάξουν. 
Tα προβλήματα ξεκινούν όταν το αυτοκίνητο δεν αλλάζει στον οφελιμο χρόνο ζωής του. καλό είναι να το αλλάζεις για να έχεις ασφάλεια/άνεση/ευκολίες. Αν όμως δεν γίνεται ok τοτε θέλεις να είναι αξιόπιστο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, phanispal είπε

Εντάξει, αν έχεις τόσο ελεύθερο χρόνο και δε θα σε ένοιαζε ούτε το πήγαινε-έλα στο εξουσιοδοτημένο (δεν αναφέρω καν το πώς θα διαμορφωνόταν η γνώμη σου γι' αυτό που αγόρασες), δεν έχω να πω κάτι.

 

9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δηλαδή δεν σε πειράζει να ξεκινήσεις για κάπου και να μην ξέρεις αν θα φτάσεις ή θα περιμένεις την οδική;Να έχεις πληρώσει Χ χρήματα και να το έχεις στο συνεργείο και να κυκλοφορεις το φουτανάκι του συνεργείου;

Εχω ακούσει για βίτσια αλλά ........ οκ.

Μα προσπάθησα να σας εξηγήσω ότι αν σε ένα αυτοκίνητο δίνεται εργοστασιακή εγγύηση 4-5-6 χρόνια συνήθως δεν τη χρειάζεται καν! Δεν είναι "θύματα" οι βιομηχανίες να τη δίνουν έτσι και να καταλήγουν τελικά αντί να έχουν κέρδος να πληρώνουν άλλο ένα αυτοκίνητο στο μέσο πελάτη τους. Όταν πήρα το δικό μου το 2020 (ένα Jeep Renegade) βρέθηκε ένα ελάττωμα τη 2η κιόλας μέρα και έμεινε στο συνεργείο το αυτοκίνητο 12 μέρες μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό (πίσω προφυλακτήρας). Μου έδωσαν σαν εξυπηρέτησης μια Alfa Giulietta. Την 1.4 με τα 120 άλογα όχι κάτι φοβερό. Παρ' όλη την κακή φήμη περί "αξιοπιστίας" που συνοδεύει τη μάρκα -από το μακρινό παρελθόν προφανώς- την έδιναν με 5 χρόνια εγγύηση θυμάμαι τότε (στα τελευταία της πριν σταματήσει η παραγωγή). Ε από την 1η στιγμή που πάτησα μίζα και για τις επόμενες 12 μέρες ήμουν με το χαμόγελο του ηλίθιου κάθε φορά που καθόμουν πίσω από το τιμόνι της! Ε συγγνώμη δηλαδή που δε μπορώ να καβαλήσω Χιουντάι και ΚΙΑ και Dacia και λοιπά "value for money" μετά από παρόμοιες εμπειρίες (ούτε και VAG για να είμαστε και on topic). Είναι και "συναίσθημα" ξέρετε τα αυτοκίνητα... Και ειδικά αν ο κατασκευαστής σε καλύπτει με "σοβαρή" εγγύηση ακόμα κι αν βγάζει πότε πότε θέματα αυτά μπαίνουν σε 2η μοίρα.

Υ.Γ. Θεωρώ περιττό να κάνω σχόλια για το δικό μου καθώς με 4ετή εγγύηση (ακόμα σε ισχύ) έκανα χρήση αυτής 2 φορές, τη μια για αλλαγή μπαταρίας (προληπτικά) και την άλλη για αλλαγή του σκελετού του καθίσματος οδηγού γιατί έκανε ένα ανεπαίσθητο τρίξιμο (και άλλο που δεν ήθελαν να το αλλάξουν).Αχρείαστη ήταν. Δεν έχει ανάψει ποτέ οποιοδήποτε λαμπάκι, δεν έχω ασχοληθεί με τίποτα πέρα από 1 φορά το χρόνο το σέρβις του. Ε κάποιοι ακόμα λένε "Fiat". Ε ακόμα κι έτσι η εμπειρία δε συμβαδίζει με τις φήμες...

Επεξ/σία από theopan

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...