Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, elgol είπε

Καπου στο διαδικτυο ειχα διαβασει για μια σχολη οδηγων που αλλαξε 8 golf 7 σε 8 και εφευγαν οι λεβιεδες και αλλα τετοια ωραια και επειδη ειχα passat παλιοτερα που δεν ειχε μεινει τιποτε χωρις να χαλασει το πιστευω

Είναι απίστευτο το τι πράγματα μπορεί να πιστέψει ένας Έλληνας.

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, elgol είπε

Εδώ το original αρθρο

https://www.autobild.de/artikel/vw-golf-8-software-verarbeitung-qualitaet-probleme-22580299.html

Σε 1 από τα 15 έφυγε ο λεβιές,επειδή κάτι έκαναν σε ένα συγκεκριμενο από τα 15 οι ίδιοι με ενα καλωδιο που το έβαλαν οι ίδιοι.Δικο τους φταίξιμο δηλαδή.Στα άλλα δεν έφυγε τίποτα.

Τα προβλήματα ήταν αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Ειναι αυτό που είχα πει,κάθε εταιρία βγάζει κάποια προβληματικά μοντέλα.Στο συγκεκριμένο υπήρχαν κάποια καταστροφικά μοντέλα που χρειάστηκαν Software Update που σε μεγάλο βαθμό επισκευάστηκαν.Σε κάποια αλλα πάλι δεν έβγαλαν ουτε ένα πρόβλημα.Υπάρχουν πολλά άρθρα και σχόλια σε γερμανικά φόρουμ.

Οι συγκεκριμένοι είχαν χρόνια γκολφ 6 και 7 και δεν είχαν ποτε πρόβλημα.Τους έκατσε το πρώτο σε πωλήσεις όχημα στη Γερμανία με προβλήματα.

Έτσι όπως το είπες ακούστηκε για μένα  ότι μια σχολή οδηγών αγόραζε το ίδιο αμάξι,ένα μετά το άλλο,παρόλο που έβγαζε προβλήματα,όχι ότι τα πήρε όλα μαζί.Δικη μου λαθος κατανόηση.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Οχι δε λεει αυτο η σχολη λεει πως το καλωδιο αυτο τοποθετειται σε ολα τα οχηματα εκπαιδευσης και δεν επηρεαζει τη στατικοτητα του λεβιε που βγηκε ενω η VW το παρουσιαζει σαν προβλημα απο τριτους

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, elgol είπε

Οχι δε λεει αυτο η σχολη λεει πως το καλωδιο αυτο τοποθετειται σε ολα τα οχηματα εκπαιδευσης και δεν επηρεαζει τη στατικοτητα του λεβιε που βγηκε ενω η VW το παρουσιαζει σαν προβλημα απο τριτους

Ναι σωστά.Πάντως για να έφυγε μόνο στο ένα από τα 15,κάτι έκαναν οι ίδιοι ή οι μαθητές.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lordvec είπε

Μήπως απλά τα saxόραλλα τα κυνηγάγαν χωρίς αύριο, οπότε λογικό να βγάλουν θέματα στα σημεία που τρώνε πίεση στις επιταχύνσεις και στα μπασίματα; Πάντως κυκλοφορούν αρκετά ακόμη και σήμερα. Αλήθεια, τα συνομίλικά τους Punto GT πού είναι; Μα ούτε ένα δεν έχει μείνει;

Ακριβώς αυτό επειδή τα vts τα κυνηγούσαν δίχως αύριο, όταν τα χαμήλωναν κανένας δεν ρύθμιζε ράβδο κλπ ωραία έβγαζαν τέτοια θέματα. Εκεί ήταν θέμα οδηγού. Στο golf είναι θέμα κατασκευής. Gt δεν είχε βρωμίσει πολύ ο τόπος πιο πολύ rallye. 

Δημοσ.
5 minutes ago, jimis_vts said:

 Gt δεν είχε βρωμίσει πολύ ο τόπος πιο πολύ rallye. 

Αθήνα τουλάχιστον είχε. Απλά μάλλον όλα είναι πλέον FUBAR

Δημοσ.
19 minutes ago, jmmys said:

Ναι σωστά.Πάντως για να έφυγε μόνο στο ένα από τα 15,κάτι έκαναν οι ίδιοι ή οι μαθητές.

Δεν το εχω ξανακουσει σε καινουργιο αυτοκινητο να συμβαινει αυτο, πρεπει να εκαναν οι μαθητες πολυ φιλοτιμες προσπαθειες για να το βγαλουν με διπλα το δασκαλο οδηγησης

Δημοσ.
1 ώρα πριν, elgol είπε

πρεπει να εκαναν οι μαθητες πολυ φιλοτιμες προσπαθειες για να το βγαλουν με διπλα το δασκαλο οδηγησης

manual-shift.gif

Δημοσ.
19 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Coupe του 00 ή 02,δε θυμαμαι.

2 παραθυρα μπροστα με σφηνες για να μην πεφτουν,τα πισω ( φιλιστρινια )  δεν ανοιγαν,ή οταν ανοιγαν δεν εκλειναν.
Αυτο το αυτοκινητο το ειχα παρει απο τη νονα μου,η οποια ειχε αγορασει συνολικα 3 ή 4 ιδια,μαλλον επειδη ειχαν καλη σχεση τους εκανε καλες τιμες.

Ολα βγαλαν τα ιδια προβληματα και ολα ηταν με σφηνες στα παραθυρα.

Εγω το πηρα με πολλα χιλιομετρα,αλλα συνεχιζε να βγαζει προβληματα.
Τα ηλεκτρικα του ηταν γενικως για κλωτσιες.

 

Είχα τέτοιο του 2001. Αγορασμένο μεταχειρισμένο 4ετίας (με λίγα χιλιόμετρα) οπτικά σαν καινούργιο όταν το είχα πάρει (μακράν το καλύτερο που είχα βρει). Εμένα μου έβγαζαν πρόβλημα ΚΑΙ τα λάστιχα! 😁 Δεν κατάφερε να ευθυγράμμιστεί σωστά ποτέ! Έβγαλε -περίπου- τα πάντα στα 14 χρόνια που το κράτησα από μοτέρ μέχρι το αριστερό φλας (προβληματική ΜΕΚ). Και τα πίσω φινιστρίνια φυσικά μετά από 3-4 χρόνια που το πήρα άρχισαν να δυσκολεύονται να ανοιγοκλείσουν. με τα μπροστά παράθυρα όμως ασχολήθηκα μια μοναδική φορά για γρύλλο οδηγού. Α και την εξάτμιση δε χρειάστηκε ποτέ να την ακουμπήσει εξατμισάς σε 18-19 χρόνια και 270.000 χλμ.

5 ώρες πριν, paylidis είπε

ναι φιλε, δε καινε πλεον λαδια ουτε πολλαπλασιαστές, ουτε ηλεκτρικα παραθυρα, ουτε πεφτει η οροφη (αν δεν εισαι ουγκανος και της κανεις βιολογικο)... το dsg7 ναι εχει θεμα σε αρκετους και ειμαι ο πρωτος που το γραφει εδώ μεσα, παρολα αυτα δε παυει να ειναι απο τα καλυτερα αυτοματα σε οδηγικη εμπειρία (και ναι πηρα dsg εν γνώση μου οτι μπορει να εχει θέμα). Αλλα μη τα δαιμονοποιεις χωρις να ξερεις...απο το τι ειπε ο μπατζανακης και ο κουμπαρος και ενας απο το χωριο!

Κια ναι φυσικα απο το 2018-19 και μετα δεν εχουν κανενα θεμα απο ολα οσα αναφερεις στο αρχικο ποστ σου

Τωρα οποιος βγαζει σπυρια ας παρει ΚΙΑ... ή να παει σε δερματολογο

Πάντως αυτό το μακροχρόνιο πλέον Ελληνικό δίλημμα "Γερμανός ή Ιάπωνας" και "VW ή Κορεάτης" (τελευταία) ποτέ δεν το κατάλαβα ομολογώ! Οι Ισπανοί που αγοράζουν δηλαδή αβέρτα Γαλλικά (κι ας έχουν ως "εθνική" τους αυτοβιομηχανία πλέον τη VW), οι Γάλλοι που αγοράζουν άφθονα Ιταλικά και οι Ιταλοί που παίρνουν οτιδήποτε είναι κορόιδα κι εμείς στην Ελλάδα μόνο είμαστε οι "ψαγμένοι"; Πολύς φανατισμός που δεν συνάδει σε καμία περίπτωση με την πραγματικότητα κατά τη γνώμη μου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, theopan είπε

κι εμείς στην Ελλάδα μόνο είμαστε οι "ψαγμένοι"; Πολύς φανατισμός που δεν συνάδει σε καμία περίπτωση με την πραγματικότητα κατά τη γνώμη μου...

Δε θα διαφωνήσω καθόλου. Προσωπικα αγοράζω ότι μου αρέσει και ειναι VFM. Κατα κανονα τυχαινει να ειναι γερμανικό, αλλα ευκολα θα αγοραζα οτιδηποτε άλλο μου καλυπτε τα κουτακια μου, ηταν εντος budget και μου άρεσε (πχ λατρευω τα Honda αλλα ποτε δεν αγορασα επειδη δεν αξιζουν τα λεφτα που ζητάνε σε συγκριση με τα αντιστοιχα γερμανικα)

Ο φανμποισμος ειτε προς τη μια ειτε προς την άλλη κατευθυνση ειναι μεγα λαθος για εμας στη ψωροκωσταινα...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Δημοσ.
Στις 17/11/2023 στις 6:44 ΜΜ, kyriakosssss είπε

Δεν μπορεσα να το κουνησω καλεσα οδικη. Οτι και ταχυτητα να εβαζα πηγαινε πισω

Το είχα πάθει σε Passat, είχε φύγει ένας μεταλλικός σύνδεσμος που συνδέει το λεβιέ με το σασμάν,εμένα είχε κολλήσει στην τρίτη και κατάφερα να το πάω μέχρι ένα φιλικό συνεργείο όπου το επισκεύασαν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...