Προς το περιεχόμενο

black friday makey coinwallet 1+1 δώρο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα,

μου ήρθε σήμερα στο newsletter μου, το έχω αγοράσει πριν 2 μήνες. Είναι ποιοτικό, αντοχή στον χρόνο δεν μπορώ να κρίνω μιας και το έχω λίγο. Το είχα αγοράσει μείον 3 ευρώ από την αρχική του τιμή (ήταν σε μικρή προσφορά). Η προσφορά ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο πορτοφόλι. Με 1€ εξτρά μπορεί να γίνει χάραξη της επιλογής σας

https://makey.eu/el/products/wallet-for-many-coins-cards-and-bills-coin-wallet

• Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

(Λάθος επιλογή το λάστιχο για να μην ολισθαίνουν τα περιεχόμενα. Βάλε - βγάλε, σε λίγο καιρό - εκτός από σώβρακο που θα γίνει - θα κοπεί)

To be fair έχω ένα παρόμοιο της Focx που έχει λάστιχο και κρατάει μια χαρά το χρησιμοποιώ κάθε μέρα εδω και σχεδόν 3 χρόνια. Οπότε δε νομίζω ότι θα είναι θέμα, αρκεί να είναι καλό υλικό

• Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, ccplz said:

Επειδή είμαι άσχετος, η χάραξη για ποιο λόγο είναι; Για να μου το φέρουν πίσω αφού μου το κλέψουν;

Για αναγνώριση μακρόθεν. Τύπου "επειδή πουλάμε πολλά καθημερινά, για να μην το μπερδέψεις με κανενός άλλου".

1 hour ago, tonyz21 said:

To be fair έχω ένα παρόμοιο της Focx που έχει λάστιχο και κρατάει μια χαρά το χρησιμοποιώ κάθε μέρα εδω και σχεδόν 3 χρόνια. Οπότε δε νομίζω ότι θα είναι θέμα, αρκεί να είναι καλό υλικό

Οκ, αφού το παίρνεις πάνω σου.

Σημ. : τα σώβρακα που φοράω είναι minerva, όχι ό,τι και ό,τι.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Οκ, αφού το παίρνεις πάνω σου.

Δεν το παίρνω πάνω μου μη με κυνηγάς μετά :P Απλά μοιράστηκα την εμπειρία μου με τέτοια προϊόντα 

Δημοσ.

Τα ειχα στο ματι εδω και καιρο. Με το 1+1 δεν μπορεσα να αντισταθω.
Ειναι πολυ σημαντικο οταν μπορουμε να στηριζουμε και ελληνικες εταιρειες.
Εχουν αρκετα καλες αξιολογησεις, αλλα μονο στο site τους.. ειδωμεν.
Για οσους τους φαινεται ακριβο, υπαρχουν και πορτοφολια στο temu πχ με 4 ευρω.

• Like 1
Δημοσ.