Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εξακολουθω να μην καταλαβαινω, το ρολο υπαρξης αυτης της χρεωσης. Τοσο για την ιδια τη χρεωση, οσο και για την ανακοινωνουν και την δειχνουν και ξεχωριστα.

Σαν να παω στο σουπερ μαρκετ, και για οτι ειναι σε ψυγειο, να μου εχει εξτρα χρεωση για χρηση - διατηρηση στο ψυγειο!

Δεν τους καταλαβαινω.

  • Like 1
  • Απαντ. 467
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
26 minutes ago, andreaspA said:

Αναλογα ποσο πουλαει τον χρονο του και τις γνωσεις του ο καθενας. Καποιος τον πουλαει 1€ την ωρα. Εγω τον πουλαω 50€ την ωρα κατ ελαχιστον.
Φυσικα λοιπον και μπαινω μεσα! Ο χρονος μου δεν ειναι δωρεαν ουτε "οτι έχετε ευχαρίστηση" για αυτο και δεν ασχολουμαι με αυτους τους πελάτες. Τους διώχνω κυριολεκτικά.
Ενδοια επιχειρηματων?
Δεν υπαρχει επιχειρημα γιατι να χρεώνει την συσκευασια παραγγελιας το e-shop για παραδοση απο το e-shop point.
Ειναι σαν να σε χρεώνει 0.5€ η πωλητρια στο ρουχαδικο για να παει στην κρεμαστρα να σου φέρει 3 παντελονια να τα δεις και να τα δοκιμασεις.
Ειναι σαν να σε χρεώνει το εστιατοριο 0,5€ καθε φορα που θα σου φέρει κατι στο τραπεζι.
Ούτε καν τα ντελιβεραδικα μαγαζια φαγητου δεν τολμησαν να χρεώσουν κατι τέτοιο, παρολο που θα μπορουσαν ανετα να το κανουν. 

 

Και όπως είπα, άγνοια. Εσύ κοστολογείς "το χρόνο σου", μια επιχείρηση με εμπόρευμα έχει αντικειμενικά έξοδα. Μήλα με πορτοκάλια. Τι σχέση έχει πόσο κοστολογείς εσύ το χρόνο σου; Α ναι, για να μας πεις "€50 την ώρα" και να αισθανθείς σημαντικός. Συγκρίνεις παροχή υπηρεσιών με εμπόρευμα ... πφφφ.

Εδώ μιλάμε για αντικειμενικό κόστος αποθήκευσης, μεταφοράς και πληρωμής υπαλλήλων. Εσύ ως ασφαλιστής δεν έχεις τίποτα από αυτά. Άσχετο λοιπόν.

Εσύ επίσης "κομπάζεις" ότι κοστολογείς το χρόνο σου €50/ώρα, αλλά δεν δίνεις το δικαίωμα στο όποιο eshop να αξιολογήσει το δικό του χρόνο και των υπαλλήλων του ; Μάλιστα. Οκ

 

Τέλος πάντων επειδή δεν μπορείς ή δεν θέλεις να καταλάβεις, μην αγοράσεις ξανά από eshop και έληξε το θέμα. Τι ακριβώς ζητάς ας πούμε;

 

ΥΓ: Τα εστιατόρια έχουν κουβέρ, πολλά μαγαζιά έχουν ελάχιστη κατανάλωση (μπαρ, μπιτσόμπαρα, εστιατόρια), επίσης τα εμπορικά ρουχάδικα δεν θα στείλουν πέρα δώθε εμπόρευμα για να σε εξυπηρετήσουν. Το εμπόρευμα και ο υπάλληλος είναι ήδη εκεί.

ΥΓ 2 . Απορώ γιατί μπλέκω. Αφού δεν θέλετε να καταλάβετε ή δεν μπορείτε ορισμένοι. Τι κάθομαι;

@andreaspA έχεις δίκιο. Συγγνώμη που δεν το κατάλαβα νωρίτερα. I stand corrected.

Δημοσ.
14 minutes ago, mindreader said:

Εξακολουθω να μην καταλαβαινω, το ρολο υπαρξης αυτης της χρεωσης. Τοσο για την ιδια τη χρεωση, οσο και για την ανακοινωνουν και την δειχνουν και ξεχωριστα.

Σαν να παω στο σουπερ μαρκετ, και για οτι ειναι σε ψυγειο, να μου εχει εξτρα χρεωση για χρηση - διατηρηση στο ψυγειο!

Δεν τους καταλαβαινω.

Γινεται και εδω κουβεντα και εχουν γραφτει καποια πραγματα

Δημοσ.

Είναι προφανές ότι ο στόχος είναι οι μικρές παραγγελίες που γίνουν λίγο πιο δαπανηρές αν ειναι μεμονωμένες ή αλλιώς παρέχεται κίνητρο για ομαδοποίηση ή για αγορά περισσότερων πραγμάτων κάθε φορά. Απλά όπως κάθε καινούργια χρέωση αντιμετωπίζει αντίδραση από τους μέχρι τώρα σταθερούς πελάτες. Σίγουρα αν υπήρχε ένα αντίπαλο δέος του eshop ειδικά στα μικροπράγματα θα σκέφτονταν διπλά πριν το επιβάλουν.

Δημοσ.

Τελευταίες 2 παραγγελίες που έκανα σε άμεσα διαθέσιμα προϊόντα τις ακύρωσα τηλεφωνικά μετά απο 15(!!!) μέρες που είχαν κολλήσει στη "συγκέντρωση προϊόντων" και θα τους δώσω και χαράτσι 0.50 ανα παραγγελία; Αντίο :P

  • Like 2
Δημοσ.

Κι εγώ πελάτης φανατικός 15 χρόνια, είμαι σίγουρος πως αποτελεί αντικίνητρο για τις μικρές παραγγελίες. Παραδέχομαι πως τις έκανα και εγώ, συχνά όμως λόγω διαφορετικής διαθεσιμότητας. Επίσης η εμπειρία είχε δείξει ότι παραγγελίες με πολλά πράγματα κολλάγανε συχνά στη συλλογή ενώ οι μικρές προχώραγαν. Και όχι λόγω διαθεσιμότητας.

Ο αλγόριθμός των παραγγελιών μου το τελευταία διάστημα ήταν

>20€ --> σκρουτζ πλας

<20€ --> e-shop

σε γενικές γραμμές και ανάλογα την προσφορά μπορεί και να μην ίσχυε. Τώρα πρέπει να τον ξαναδώ!

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panostza είπε

Εδώ μιλάμε για αντικειμενικό κόστος αποθήκευσης, μεταφοράς και πληρωμής υπαλλήλων. Εσύ ως ασφαλιστής δεν έχεις τίποτα από αυτά. Άσχετο λοιπόν.

Τιποτα απο τα παραπανω δεν επηρεαζεται αρνητικα απο το να παραγγειλω σε μια παραγγελια 3 μικροπραγματα ή να τα παραγγειλω σε 3 παραγγελιες.
Κοστος αποθηκευσης είτε στο Μενίδι είτε στο Μαρουσι ειναι το ιδιο. Αντιθετα αν ως δια μαγειας οι παραγγελιες απο πολλες μικρες γινοντουσαν λιγες μεγαλες, πιθανα ο αποθηκευτικος χωρος στο Μαρουσι π.χ, κάποιες στιγμές να μην εφτανε.
Μεταφορα ειναι συγκεκριμένη. Ενα δρομολογιο πρωινο και ενα απογευματινο. Το να φανταζεται καποιος οτι θα μειωθουν τοσο πολυ οι παραγγελιες που θα φτασουν να μην το κανουν καν το δρομολογιο, θεωρω οτι ισοδυναμει με κλεισιμο του μαγαζιού. Εκτος και αν πραγματι, ο στολος μετακινειται αριστερα και δεξια, κουβαλώντας 2-3 καλώδια. Τοτε πάσο! Εχω πρόβλημα πληροφόρησης.
Το ιδιο με παραπανω ισχυει και στο προσωπικο. Το προσωπικο ειναι εκει και σε γενικες γραμμες κοιταει το ταβάνι πχ στο Μαρουσι. Το οποιο να μην σχολιασω την ποιοτητα του σε αυτο το post...  

Στο θεμα μας τωρα αποφευγοντας να σχολιασω το "έχει αντικειμενικά έξοδα" καθως στην κοστολόγηση δεν εμαθα τι ειναι. Εγω εμαθα ότι καθε επιχειρηση είτε πουλαει αυλο προιον είτε υλικό έχει έξοδα. "Αντικειμενικα εξοδα" δεν μαθαμε τι ειναι.

Το eshop λοιπον θα μπορουσε αν ηθελε να μετριασει το κοστος του σε εναν βαθμο, να εφτιαχνε μια ρουτινα στο μηχανογραφικο της που τις 3 σημερνές παραγγελιες μου και πιθανα και 4η αφου βγηκε το crazy sundays και δεν το εχω δει ακομα, αυριο πρωι στις 6, πριν φορτωθει οτιδηποτε να γινοταν μια ενοποιηση σε μια παραγγελια. Το ιδιο δηλαδη που θα εκανα και εγω στο eshop point για να μην εκτυπωνουμε 3 τιμολόγια. Θα τους γλυτωνε λιγο χαρτι και μερικα χαρτοκουτα.

Το οτι θα με χρεωσει μεθαυριο αν "ξαναμπω" στο μαγαζι τους να αγορασω ενα τσιμπιδακι, δεν εχει λογικη για μενα και δεν το εχω ξαναδει σε καμια επιχειρηση οσο ζω. Σαν να μου λεει "μας παραγγειλες χτες, δεν σε θέλουμε σημερα".
Ειναι αντιστοιχο με το να μπαινεις στο μικρομαγαζο στην γειτονια και να σε χρεώνει επειδη τον σήκωσες απο την καρέκλα και να σου λεει "ελα στο τελος της εβδομαδας που θα θελεις και αλλα πράγματα. Μην σηκώνομαι τώρα".
 

1 ώρα πριν, panostza είπε

Τα εστιατόρια έχουν κουβέρ, πολλά μαγαζιά έχουν ελάχιστη κατανάλωση (μπαρ, μπιτσόμπαρα, εστιατόρια), επίσης τα εμπορικά ρουχάδικα δεν θα στείλουν πέρα δώθε εμπόρευμα για να σε εξυπηρετήσουν. Το εμπόρευμα και ο υπάλληλος είναι ήδη εκεί.

Τα εστιατορια δεν εχουν κουβερ. Και αν εχουν παρανομούν.
Εχουν ελαχιστη καταναλωση για να μην κατσω στην καρεκλα τους 3 ωρες και κοιταω τον ουρανο. Δεν εχω πετυχει κανεναν να πηγαινει να αραζει στον καναπε στο μαρουσι.
Γιατι στο eshop "το εμπορευμα και ο υπαλληλος" δεν ειναι εκει, δεν καταλαβαινω.
 

Πιθανα λοιπον να κυκλοφορουν φορτηγακια ανα την ελλαδα , με 3 καλωδια μεσα. Ας το εστηναν διαφορετικα λοιπον. 
Κοστος αποστολης σε eshop Point αναλογα τις μερες που θα κανει να φτασει. 
ΔΩΡΕΑΝ - Μεχρι 3 εργασιμες
1€ - Αυριο.

Μηπως ομως στην πραξη αυτο κανουν μεχρι σημερα? 1 εβδομαδα εχουν κανει να μου φερουν παραγγελιες στο eshop Πυργου.

Επεξ/σία από andreaspA
  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kalmik είπε

Είναι προφανές ότι ο στόχος είναι οι μικρές παραγγελίες που γίνουν λίγο πιο δαπανηρές αν ειναι μεμονωμένες ή αλλιώς παρέχεται κίνητρο για ομαδοποίηση ή για αγορά περισσότερων πραγμάτων κάθε φορά. Απλά όπως κάθε καινούργια χρέωση αντιμετωπίζει αντίδραση από τους μέχρι τώρα σταθερούς πελάτες. Σίγουρα αν υπήρχε ένα αντίπαλο δέος του eshop ειδικά στα μικροπράγματα θα σκέφτονταν διπλά πριν το επιβάλουν.

μα αυτες οι μικρες παραγγελιες ομως ερχονται ολες μαζι και χωρις εξτρα κοστος.
Ασε που αρκετοι, και εγω φυσικα, οταν θελαμε κατι μικρο απο εκει θα το περναμε ακομα και πιο ακριβο να ηταν γιατι απο αλλο μαγαζι θα ειχε και μεταφορικα, δηλαδη κατι μικρο που θα το εβρισκες με 5-6 ευρω και στο e-shop θα το επερνες 8 παλι κερδισμενος ησουν. Να μου πεις τωρα δεν θα εισαι? Ναι αλλα νταβατζιλικα δεν γουσταρω, ελευθερη αγορα δεν λενε συνεχεια.
Ε, θα φαει ακυρο για αρκετο καιρο

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστεύω ότι αν έχει κάποια λογική (handling fee) το 0,5 ευρώ για τις πολύ μικρές αγορές, δεν έχει για τις μεσαίες και μεγάλες. Δε μπορεί να επιβαρύνει το eshop.gr τον αγοραστή που πήρε αντικείμενο αξίας 100-200 ευρώ ή παραπάνω συν ένα 50λεπτο. Φαίνεται ενοχλητικό. Σε τέτοια ποσά πρέπει να το απορροφά στο όποιο περιθώριο κέρδους.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε πολύ μικρές παραγγελίες, ναι, η χρέωση κάποιου handling fee έχει νόημα. Σε μεσαιο-μεγάλες όχι. Θα μπορούσαν να βάλουν το handling fee για παραγγελίες π.χ. κάτω από 10€.

Από την άλλη, μ' απασχολεί το ότι το χρεώνουν; Σίγουρα όχι. Μ' απασχολεί μονάχα τι βγαίνει από το πορτοφόλι μου. Αν το ονομάζουν handling fee, αν το βάζουν κατευθείαν στην τιμή χωρίς να ενημερωθώ ποτέ γι' αυτό, αν το ονομάσουν «ΕΞΤΡΑ ΧΡΕΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» ή ακόμα και «Υπολοχαγός Νατάσσα», δε μου κάνει αίσθηση. Και στις 4 περιπτώσεις θα πληρώσω Χ ευρώ, για το Υ προϊόν, με τις Ζ υπηρεσίες. Αν είμαι οκ μ' αυτό, θα το πάρω. Αν όχι, θα το πάρω απ' αλλού. 

Πολύ μεγάλο θέμα έγινε. Μου θυμίζει κάποτε στο eBay που το ίδιο προϊόν είχε στον ένα πωλητή $4.99 με free shipping, και στον άλλο $2.99, συν έξτρα $2 για shipping! :D

  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα έγκειται στο ότι το eshop δηλώνει φανερά ότι θα χρεώνει 50 λεπτά την παραγγελία? 

Θα μπορούσε να μην χρεώνει τα 0,50, να ανεβάσει 50 λεπτά κάθε προϊόν που πουλάει, το οποίο λίγοι θα πρόσεχαν και θα έβγαζε περισσότερα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Το πρόβλημα έγκειται στο ότι το eshop δηλώνει φανερά ότι θα χρεώνει 50 λεπτά την παραγγελία? 

Θα μπορούσε να μην χρεώνει τα 0,50, να ανεβάσει 50 λεπτά κάθε προϊόν που πουλάει, το οποίο λίγοι θα πρόσεχαν και θα έβγαζε περισσότερα.

Οχι ρε φιλε ... το προβλημα ειναι οτι κανουν οτι θελουν !!!
και ναι ακομα και να ανεβαζε 0,5€ καθε προιον σε μεγαλα πραγματα δεν θα φαινεται καν...
ομως για προιοντα που εινα κατω απο 10€ μιλαμε για αυξηση τιμης 5% !!!
εχεις παρει εσυ ποτε 5% αυξηση μισθου ΚΑΘΑΡΑ?

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Haldol είπε

Σε πολύ μικρές παραγγελίες, ναι, η χρέωση κάποιου handling fee έχει νόημα. Σε μεσαιο-μεγάλες όχι. Θα μπορούσαν να βάλουν το handling fee για παραγγελίες π.χ. κάτω από 10€.

Από την άλλη, μ' απασχολεί το ότι το χρεώνουν; Σίγουρα όχι. Μ' απασχολεί μονάχα τι βγαίνει από το πορτοφόλι μου. Αν το ονομάζουν handling fee, αν το βάζουν κατευθείαν στην τιμή χωρίς να ενημερωθώ ποτέ γι' αυτό, αν το ονομάσουν «ΕΞΤΡΑ ΧΡΕΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» ή ακόμα και «Υπολοχαγός Νατάσσα», δε μου κάνει αίσθηση. Και στις 4 περιπτώσεις θα πληρώσω Χ ευρώ, για το Υ προϊόν, με τις Ζ υπηρεσίες. Αν είμαι οκ μ' αυτό, θα το πάρω. Αν όχι, θα το πάρω απ' αλλού. 

Πολύ μεγάλο θέμα έγινε. Μου θυμίζει κάποτε στο eBay που το ίδιο προϊόν είχε στον ένα πωλητή $4.99 με free shipping, και στον άλλο $2.99, συν έξτρα $2 για shipping! :D

δεν ειναι ολα τοσο αθωα και μετραει πως θα παρουσιαστει μια χρεωση. ακομα και στο παραδειγμα που λες αν υπαρξει προβλημα και ζητησεις τα λεφτα σου πισω, στη μια περιπτωση θα παρεις τα 5 ευρω την αλλη τα 3 (ευρω παντα :P)

Δημοσ.

Παντως temu, joom, shein σπανε τα κοντερ αυτη τη στιγμη.

Γνωστος μου ελεγε στις αποθηκες DPD στη Βουλγαρια, περιμενουν καθημερινα χιλιαδες δεματα να μπουν Ελλαδα.

Αυτο φερνει αναστατωση στην αγορα, θα δουμε και αλλα τετοια πιστευω στο 2024.

Οσο θα καλπαζει η ακριβεια, ο κοσμος θα στρεφετε σε πιο φθηνα πραγματα.

 

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...