Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Pitoo είπε

Ουαου, 50 ολόκληρα λεπτά ανά παραγγελία ; Πάει επτωχεύσαμε !!!

αναλογα την παραγγελια. Στις  μικρες παραγγελιες παιζει ρολο. Κανω εκατονταδες μικρες παραγγελιες με παραλαβη απο eshop point. Μπαταριες, μια βαση, ενα καλωδιο, ενας φορτιστης, ενα sonoff.
Σαν να πληρωνεις είσοδο 0.5€ για να μπεις σε κατάστημα λιανεμποριου.

Δεν ξερω καν αν στεκεται νομικα κατι τέτοιο. Υποψιν οτι τα eshop points ειναι υποκαταστηματα εταιριας courrier. Δεν ειναι eshop. Για αυτο και σε ολη την καραντινα του covid ηταν ανοιχτα.

Επεξ/σία από andreaspA
  • Απαντ. 467
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το εβαλαν και στο site στους τροπους αποστολης.

Κόστος εξυπηρέτησης ανά παραγγελία: Σε όλες τις παραγγελίες που εξυπηρετούνται από το e-shop.gr ανεξαρτήτως τρόπου αποστολής, υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση των 0.50 ευρώ ανά παραγγελία. Είναι μια επιβάρυνση που μας επιτρέπει τον εξορθολογισμό του κόστους εξυπηρέτησης και μας βοηθάει στην διατήρηση των ανταγωνιστικών τιμών και στην βέλτιστη εξυπηρέτησή σας σε όλα τα προϊόντα.

Πιπες

  • Like 1
Δημοσ.

Η μόνη θετική σκέψη που μπορώ να κάνω ως προς το σκεπτικό είναι:

(το έχω κάνει κι εγώ, από λάθος ή όχι δεν έχει σημασία)

Αν κάποιος μπει, ας πούμε, crazy Sundays και δει κάτι ενδιαφέρον.. τσακ παραγγελία.

Συνεχίζει το σκρολάρισμα, 2ο ενδιαφέρον προϊόν.. τσακ 2η παραγγελία κ.ο.κ

Αυτό για να εξυπηρετηθεί έχει ένα κόστος παραπάνω από 1 παραγγελία, ακόμα και μόνο τα κουτάκια να υπολογίσεις.

Να ξεκαθαρίσω, δεν είμαι υπέρ της χρέωσης. Ως πελάτης με βολεύει να κάνω όσες παραγγελίες θέλω και όποτε μου καπνίσει.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, ASFE είπε

Το εβαλαν και στο site στους τροπους αποστολης.

Κόστος εξυπηρέτησης ανά παραγγελία: Σε όλες τις παραγγελίες που εξυπηρετούνται από το e-shop.gr ανεξαρτήτως τρόπου αποστολής, υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση των 0.50 ευρώ ανά παραγγελία. Είναι μια επιβάρυνση που μας επιτρέπει τον εξορθολογισμό του κόστους εξυπηρέτησης και μας βοηθάει στην διατήρηση των ανταγωνιστικών τιμών και στην βέλτιστη εξυπηρέτησή σας σε όλα τα προϊόντα.

Πιπες

Κοίτα, αν οι τιμές είναι όντως ανταγωνιστικές, τότε ποιο το πρόβλημα; Εξάλλου, αν έχεις e-shop point δίπλα σου τότε γλυτώνεις τα έξοδα αποστολής, οπότε τι είναι μισό ευρώ ακόμη;

20 λεπτά πριν, Doubt είπε

Η μόνη θετική σκέψη που μπορώ να κάνω ως προς το σκεπτικό είναι:

(το έχω κάνει κι εγώ, από λάθος ή όχι δεν έχει σημασία)

Αν κάποιος μπει, ας πούμε, crazy Sundays και δει κάτι ενδιαφέρον.. τσακ παραγγελία.

Συνεχίζει το σκρολάρισμα, 2ο ενδιαφέρον προϊόν.. τσακ 2η παραγγελία κ.ο.κ

Αυτό για να εξυπηρετηθεί έχει ένα κόστος παραπάνω από 1 παραγγελία, ακόμα και μόνο τα κουτάκια να υπολογίσεις.

Να ξεκαθαρίσω, δεν είμαι υπέρ της χρέωσης. Ως πελάτης με βολεύει να κάνω όσες παραγγελίες θέλω και όποτε μου καπνίσει.

Αυτό το έκανα και εγώ παλιά αλλά έχει το μειονέκτημα ότι δεν βλέπεις το συνολικό ποσό που χαλάς και μπορεί να ξεφύγεις σε χρήματα. Πλέον αποφασίζω εξαρχής πόσα λεφτά διατίθεμαι να χαλάσω και κάνω μία παραγγελία για να έχω και έλεγχο των χρημάτων που χαλάω, βλέποντας στο καλάθι πόσο βγαίνει το σύνολο.

Δημοσ.

Δεν καταλαβα,τι νεο κολπο ειναι αυτο;γιατι δεν μετακυλιουν την αυξηση στην τιμη του προιοντος;μηπως αυτο το εσοδο φορολογειται διαφορετικα; μαυρο απο εμενα  σταματαω τις αγορες απο e-shop εκτος κι αν παραστει μεγαλη αναγκη

  • Thanks 1
Δημοσ.

Για κάποιον που ψωνίζει  πάνω από 15 χρόνια από το κατάστημα αυτό το πενηντάλεπτο χτυπάει πάρα πολύ άσχημα στο μάτι. Ας το έβαζαν κάπως στην τιμή του προϊόντος ως αύξηση ή αναλογικά στα ακριβότερα προϊόντα, λέω εγώ τώρα...

  • Like 4
Δημοσ.

Κάπου διάβασα ότι αν παραγγείλεις μέσω της εφαρμογής για κινητά του e-shop.gr σου δίνει την επιλογή να αφαιρέσεις την πρόσθετη χρέωση, δεν το έχω επιβεβαιώσει όμως.

Δημοσ.

Εγώ πάντως πρόλαβα από εχθές και έκανα παραγγελία και μου την ακύρωσαν μετά από μερικές ώρες.

 

Από την εφαρμογή, μπορείς να διαγράψεις το αντικείμενο και να προχωρήσεις με τη παραγγελία μόνο της "εξυπηρέτησης" για 0,5 ευρώ και αν αφήσεις και την αποστολή, σου βγάζει +3,00 ευρω για να σου στείλουν την εξυπηρέτηση χωρίς κάποιο προϊόν. 

Screenshot_2023-11-10-21-34-24-992_gr.invoke.eshop.gr-edit.jpg

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι επαρχία Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει άλλος εκπρόσωπος ή μεγάλη αλυσίδα τεχνολογίας με παρόμοιο εύρος προϊόντων στα 100 km.Και μόνο που υπάρχει και φέρνει ότι παραγγείλω την άλλη μέρα και χωρίς μεταφορικά και αντικαταβολή, μόνο ευχαριστώ μπορώ να πω.Τώρα ,όσον αφορά το 50λεπτο,προσωπικά αν είναι να συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες έστω στις ίδιες τιμές,δεν βλέπω λόγο που διαβάζω από συμφορουμίτες να εκνευρίζονται και να λένε ότι θα σταματήσουν να ψωνίζουν.Σε οποιοδήποτε σκρουτζομάγαζο και να ψωνίσεις έχει μεταφορικά 2 και τρία ευρώ,χώρια την αντικαταβολή άλλα 2 ,2.5 . Ο μόνος πιθανός λόγος που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή για το 50λεπτο είναι να πηγαίνει ως bonus για το εκάστοτε eshop point ή οδηγό, ,στα άτομα που διαχειρίζονται τις παραγγελίες,ή ακόμα πιο πιθανόν να σε αναγκάζει να παραγγείλεις οτι θέλεις σε μία παραγγελία και όχι να κάνεις π.χ για 2,3 μικρές παραγγελίες 3 διαφορετικές.Παρόλα αυτά βέβαια, θα μπορούσε να το ενσωματώσει στις τιμές και να συνέχιζε χωρίς κανείς να πάρει χαμπάρι. Κάτι άλλο παιζει, που μάλλον θα μαθευτεί με τον καιρό...

Επεξ/σία από dhmhtries22
  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, DeareN είπε

Για κάποιον που ψωνίζει  πάνω από 15 χρόνια από το κατάστημα αυτό το πενηντάλεπτο χτυπάει πάρα πολύ άσχημα στο μάτι. Ας το έβαζαν κάπως στην τιμή του προϊόντος ως αύξηση ή αναλογικά στα ακριβότερα προϊόντα, λέω εγώ τώρα...

1ον πολλοι δεν θα το προσεξουν καν και θα πληρωσουν γιατι θα εχουν κανει τον κοπο να βαλουν τα προιοντα στο καλαθι κτλ και 2ον θα τους κατεβαζε στις μηχανες αναζητησης. αναρωτιεμαι πως ειναι νομιμο αυτο. ειναι μια χρεωση που δεν εχει κανενα αντικρυσμα.

  • Like 4
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, DeareN είπε

Για κάποιον που ψωνίζει  πάνω από 15 χρόνια από το κατάστημα αυτό το πενηντάλεπτο χτυπάει πάρα πολύ άσχημα στο μάτι. Ας το έβαζαν κάπως στην τιμή του προϊόντος ως αύξηση ή αναλογικά στα ακριβότερα προϊόντα, λέω εγώ τώρα...

Δεν είναι ανά προϊόν όμως, είναι ανά παραγγελία. Εγώ πιστεύω εκεί είναι το "ζουμί"

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dhmhtries22 είπε

Είμαι επαρχία Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει άλλος εκπρόσωπος ή μεγάλη αλυσίδα τεχνολογίας με παρόμοιο εύρος προϊόντων στα 100 km.Και μόνο που υπάρχει και φέρνει ότι παραγγείλω την άλλη μέρα και χωρίς μεταφορικά και αντικαταβολή, μόνο ευχαριστώ μπορώ να πω.Τώρα ,όσον αφορά το 50λεπτο,προσωπικά αν είναι να συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες έστω στις ίδιες τιμές,δεν βλέπω λόγο που διαβάζω από συμφορουμίτες να εκνευρίζονται και να λένε ότι θα σταματήσουν να ψωνίζουν.Σε οποιοδήποτε σκρουτζομάγαζο και να ψωνίσεις έχει μεταφορικά 2 και τρία ευρώ,χώρια την αντικαταβολή άλλα 2 ,2.5 . Ο μόνος πιθανός λόγος που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή για το 50λεπτο είναι να πηγαίνει ως bonus για το εκάστοτε eshop point ή οδηγό, ή στα άτομα που διαχειρίζονται τις παραγγελίες.Παρόλα αυτά βέβαια, θα μπορούσε να το ενσωματώσει στις τιμές και να συνέχιζε να διαφημίζει δωρεάν μεταφορικά και αντικαταβολή 

Δεν εχει να κανει με το 0,50,εχει να κανει με την κινηση..Τι παει να πει κοστος εξυπηρετησης ανα παραγγελια?Δουλευω οδηγος σε κουριερ,να χρεωνω 0,50 λεπτα ανα δεμα δηλαδη επειδη εξυπηρετω τον κοσμο?Τραγικο...Απο εμενα ενα μεγαλο ΑΚΥΡΟ και δεν κανω ποτε ξανα παραγγελια απο εκει

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Morosis είπε

Δεν εχει να κανει με το 0,50,εχει να κανει με την κινηση..Τι παει να πει κοστος εξυπηρετησης ανα παραγγελια?Δουλευω οδηγος σε κουριερ,να χρεωνω 0,50 λεπτα ανα δεμα δηλαδη επειδη εξυπηρετω τον κοσμο?Τραγικο...Απο εμενα ενα μεγαλο ΑΚΥΡΟ και δεν κανω ποτε ξανα παραγγελια απο εκει

Το εξυπηρετεί όμως ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ήταν εντελώς δωρεάν. Παράγγελνες ότι ήθελες,10 μικρές π.χ και σου έρχονταν ΤΣΑΜΠΑ 10 διαφορετικές παραγγελίες. ΤΣΑΜΠΑ.Κάντο αυτό σε σκρουτζο-μπεστ. Πράις μαγαζί, να δεις πόσα θα πληρώσεις σε μεταφορικά. Τζαμάκι είχα παραγγείλει που κόστιζε 2,5 ευρώ και έφτασε στα χέρια μου στα 11.Τι να λέμε τώρα....

Επεξ/σία από dhmhtries22
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Καλά προφανώς είχανε πολλές μικρές και "ασύμφορες" παραγγελίας. Π.χ. κάποιος παράγγελνε ένα πακέτο μπαταρίες ή κάτι μικρό των 2-3€ και είχανε μεγάλο κόστος εξυπηρέτησης. Έτσι με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να κάνουν τον κόσμο να κάνει λιγότερες και "μεγάλες" παραγγελίες ή να καταστήσουν έστω τις μικρότερες παραγγελίες περισσότερο συμφέρουσες για την επιχείρηση. Άλλος λογικός λόγος δεν μπορώ να σκεφτώ να υπάρχει για μια τέτοια κίνηση.

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...