Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, peorambo said:

Θεωρώ ότι ήταν μια καλή κίνηση από το eshop γιατί φίλος που δουλεύει εκεί μου λέει ότι βλέπει ακόμα και την ίδια ημέρα 3 φορές τον ίδιο πελάτη. Αν ο κάθε πελάτης κάνει παραγγελία ένα ένα το προϊόν που θυμάται και μέσα στην εβδομάδα του πάνε 5-6 παραγγελίες , επί πόσοι πελάτες επί πόσα καταστήματα , μένουν παραγγελίες πελατών πίσω. Για το λάδι και τα τυριά που έχουν αυξηθεί δεν κάνουμε κάτι . Για τα 0.50€ λεπτά του eshop υπάρχουν 62 σελίδες. Πότε θα ξυπνήσουμε δεν ξέρω.

Μόνο που η χρέωση μπαίνει και αν στέλνουν με Boxnow και σε παράδοση κατ' οίκον, όχι μόνο για παράδοση στο κατάστημα. Εάν απλά είχαν 0,5 κατάστημα, 1,5 Boxnow, 3 διανομή δεν θα υπήρχε πρόβλημα, πλέον είναι 0,5 κατάστημα, 1,5+0,5=2 boxnow, 3+0,5=3,5 διανομή

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 1
  • Απαντ. 467
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, peorambo είπε

Θεωρώ ότι ήταν μια καλή κίνηση από το eshop γιατί φίλος που δουλεύει εκεί μου λέει ότι βλέπει ακόμα και την ίδια ημέρα 3 φορές τον ίδιο πελάτη.

οποιοσδηποτε αλλος επαγγελματιας, θα ελεγε "πελαταρα ο τυπος! 3 φορες τη ημερα μεσα στο μαγαζι μου ειναι!"

Σημερινη περιπτωση λοιπον. Εκανα χτες βραδυ παραγγελια ενα switch με παραδοση στον Πυργο Ηλειας.

Σημερα ηρθε email :

Αγαπητέ κύριε/κυρία

Θα θέλαμε να μας επιβεβαιώσετε αν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα Πύργου. Για την προώθησή της, παρακαλούμε όπως μας απαντήσετε στο παρόν email.

Σας ευχαριστούμε, για την προτίμηση!
Με εκτίμηση,
H ομάδα του e-shop.""


και τους απαντησα... "αν ερθει αυριο, ναι. Αν ερθει μεθαυριο , οχι".

Στην συνεχεια ηρθε ενα εμαιλ οτι η παραγγελια μου τροποιηθηκε. Τωρα αν θα ερθει αυριο ή οχι ... θα ενημερώσω.

Μαλλον τα πανε για κλεισιμο τα eshop points. Εχουν κοψει τα δρομολογια, και σου λεει τωρα με το boxnow, ας τα παιρνουν εκει.

 

Επεξ/σία από andreaspA
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Οι άλλοι κάνουν και καταγγελία επειδή μια ιδιωτική επιχείρηση κάνει ό,τι θέλει 🤣

Ο συνήγορος του καταναλωτη, ασχολειται αποκλειστικα με ιδιωτικές εταιριες που κανουν ότι θέλουν. Ειναι ο πλεόν αρμόδιος φορέας. Για αυτο ακριβως τον λογο δημιουργήθηκε.

 

  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, notist είπε

Η eurobank επειδή έχω λογαριασμό πολλά χρόνια εκτός από τα 6€ που μου πήρε για την ανανέωση της κάρτας που έληξε 11/23 αλλά η καινούργια δεν έχει έρθει ακόμα, από 1/24 θα με χρεώνει 0,60€ κάθε μήνα για να έχω τις παροχές που είχα δωρεάν. Μπορώ να αρνηθώ την χρέωση αλλά δεν θα μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα. Θα πρέπει να πηγαίνω με τους λογαριασμούς στα ΕΛΤΑ παρέα με παππούδες κτλ, γυρίζοντας στα 90s. Έχουν το καρπούζι και το μαχαίρι. Καλημέρα σας. 

Η eurobank επειδή έχω λογαριασμό πολλά χρόνια εκτός από τα 6€ που μου πήρε για την ανανέωση της κάρτας που έληξε 11/23 αλλά η καινούργια δεν έχει έρθει ακόμα, από 1/24 θα με χρεώνει 0,60€ κάθε μήνα για να έχω τις παροχές που είχα δωρεάν. Μπορώ να αρνηθώ την χρέωση αλλά δεν θα μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα. Θα πρέπει να πηγαίνω με τους λογαριασμούς στα ΕΛΤΑ παρέα με παππούδες κτλ, γυρίζοντας στα 90s. Έχουν το καρπούζι και το μαχαίρι. Καλημέρα σας. 

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους ο εκπρόσωπος με ενημέρωσε ότι η χρέωση δε θα αφορά το λογαριασμό μου καθώς είναι ενεργός και έχει υπόλοιπο. Όπως μου είπε η χρέωση θα αφορά λογαριασμούς με πολύ μικρά υπόλοιπα. Επίσης μου είπε ότι όποιος έχει λογαριασμό μισθοδοσίας θα εξαιρείται. Τώρα από τη στιγμή που δεν έχω λάβει γραπτή αναλυτική ενημέρωση δεν ξέρω αν όλα αυτά ισχύουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Ο συνήγορος του καταναλωτη, ασχολειται αποκλειστικα με ιδιωτικές εταιριες που κανουν ότι θέλουν. Ειναι ο πλεόν αρμόδιος φορέας. Για αυτο ακριβως τον λογο δημιουργήθηκε.

 

Ο συνήγορος του καταναλωτή υπάρχει για να λύνει διαφορές μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός καταναλωτή όταν έχει αδικηθεί ο 2ος σε μια συναλλαγή. Όχι επειδή δεν συμφωνείτε με μια χρέωση του 1ου. 

Αν ήταν έτσι.... 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ο συνήγορος του καταναλωτή υπάρχει για να λύνει διαφορές μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός καταναλωτή όταν έχει αδικηθεί ο 2ος. Όχι επειδή δεν συμφωνείτε με μια χρέωση του 1ου. 

Αν ήταν έτσι.... 

Ο συνηγορος του καταναλωτη υπαρχει για να λυνει διαφορες μεταξυ μιας επιχειρησης και ενος καταναλωτη. -τελεια-

Το αν εχει δικιο ο καταναλωτης ή οχι δεν ειναι αυταποδεικτο εκ προοιμίου. Θα φανει στην πορεια...

  • Like 4
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ο συνήγορος του καταναλωτή υπάρχει για να λύνει διαφορές μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός καταναλωτή όταν έχει αδικηθεί ο 2ος σε μια συναλλαγή. Όχι επειδή δεν συμφωνείτε με μια χρέωση του 1ου. 

Αν ήταν έτσι.... 

όχι , επεμβαίνει γενικότερα , πχ για την αναπροσαρμογή στην τηλεφωνία . Βέβαια δεν μπορεί να επιβάλει κάτι

26 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Οι άλλοι κάνουν και καταγγελία επειδή μια ιδιωτική επιχείρηση κάνει ό,τι θέλει 🤣

υπάρχουν πλαίσια που μπορεί να κάνει ότι θέλει , αν πχ αυτή η χρέωση είναι για μαγείρεμα φόρου τότε φυσικά δεν είναι και νόμιμη . Σίγουρα το e-shop θα το έχει σκεφτεί , θα δείξει

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, SabotazNic said:

Ο συνήγορος του καταναλωτή υπάρχει για να λύνει διαφορές μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός καταναλωτή όταν έχει αδικηθεί ο 2ος σε μια συναλλαγή. Όχι επειδή δεν συμφωνείτε με μια χρέωση του 1ου. 

Αν ήταν έτσι.... 

Κάνεις λάθος,  είχα περίπτωση με κατάστημα που χρέωνε εξτρά για χρήση κάρτας,  πήγα στον ΣτΚ  μια χαρά το ανέλαβε,  το κατάστημα βέβαια συνέχιζε να λέει όχι.  Τελικά πήγε στο υπουργείο εμπορίου 1520  και του μπήκε και πρόστιμο 5000 ευρώ.

Δεν είχα κάνει κάποια συναλλαγή.

Πχ κάποιος θα μπορούσε να κάνει καταγγελία γιατί κάποιος δεν αναφέρει ΦΠΑ,  κάποιος άλλος γιατί ενώ του λένε 100 ευρώ  όταν πήγε ταμείο του είπανε άλλα .50  κάτι που δεν προβλέπεται.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, sdikr είπε

Πχ κάποιος θα μπορούσε να κάνει καταγγελία γιατί κάποιος δεν αναφέρει ΦΠΑ,  κάποιος άλλος γιατί ενώ του λένε 100 ευρώ  όταν πήγε ταμείο του είπανε άλλα .50  κάτι που δεν προβλέπεται.

 

Σε αυτην την περιπτωση δεν νομιζω να φτανεις ταμειο και να σου λενε +0.50. Υπαρχουν οι οροι, τους οποιους οφειλεις να διαβασεις. Ναι ξερω, ποιος διαβαζει ορους, οπως επισης ποιος διαβαζει τι αποδεχομαστε με ενα κλικ καθημερινα. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Δηλαδή αν πάω 3 φορές σε μια μέρα σε ένα σουπερ μάρκετ πρέπει να φάω πρόστιμο;; Τα σκέφτεστε αυτά που γράφετε ποτέ;

Αν είχε το σούπερ μάρκετ ένα πάγκο στην είσοδο, έδινες την παραγγελία σου κι έτρεχαν πίσω 10-20 άτομα να μαζέψουν τα ψώνια σου, όχι 50 λεπτά, διπλές τιμές θα είχε και θα έπεφτε κλάμα κανονικό στο ταμείο.

2 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Μπορεί να βάλει ελάχιστο κόστος παραγγελίας αν θέλει.

Ναι, γιατί αυτό θα ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές. Άλλες 30 σελίδες γιατί τόσο κι όχι άλλο τόσο, πόσο τελικά, να κάνει η μάνα κλπ κλπ

3 ώρες πριν, teogin είπε

Κοντὸς ψαλμὸς ἀλληλούια!

Θὰ δοῦμε τὶ θὰ ἀπαντήσει ὁ Συνήγορος τοῦ Καταναλωτῆ

«Η αναφορά σας, υποβλήθηκε με επιτυχία!
Ο αριθμός καταχώρισης είναι: 9254/2023
Στη διεύθυνση ηλ. αλληλογραφίας που δηλώσατε θα λάβετε αντίγραφο της αναφοράς σας. »

Βλέπω άρχισε ανάμιξη πολυτονικού-μονοτονικού.

Το σκεπτικό της αναφοράς ποιο είναι; Δεν βλέπω το λόγο για να μην γραφτεί δημόσια.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αν είχε το σούπερ μάρκετ ένα πάγκο στην είσοδο, έδινες την παραγγελία σου κι έτρεχαν πίσω 10-20 άτομα να μαζέψουν τα ψώνια σου, όχι 50 λεπτά, διπλές τιμές θα είχε και θα έπεφτε κλάμα κανονικό στο ταμείο.

μα ακριβως επειδη ολο αυτο το τρεξιμο που λες εχει υπολογιστει στην τιμη των προιοντων 

δεν υπαρχει δικαιολογια να σου βαζει εξτρα χαρατσι οσο και αν ειναι αυτο

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Σε αυτην την περιπτωση δεν νομιζω να φτανεις ταμειο και να σου λενε +0.50. Υπαρχουν οι οροι, τους οποιους οφειλεις να διαβασεις. Ναι ξερω, ποιος διαβαζει ορους, οπως επισης ποιος διαβαζει τι αποδεχομαστε με ενα κλικ καθημερινα. 

χρέωση εξυπηρέτησης ? Απορία το έχω , το βρίσκεις όντως λογικό να χρεώνεσαι εξυπηρέτηση ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 minutes ago, SabotazNic said:

Σε αυτην την περιπτωση δεν νομιζω να φτανεις ταμειο και να σου λενε +0.50. Υπαρχουν οι οροι, τους οποιους οφειλεις να διαβασεις. Ναι ξερω, ποιος διαβαζει ορους, οπως επισης ποιος διαβαζει τι αποδεχομαστε με ενα κλικ καθημερινα. 

Οχι,  απλά όχι,  τους λένε καταχρηστικούς όρους

Πχ ο άλλος έχει όρο, αν μπείς στην σελίδα μου θα πρέπει να μου δώσεις την κόρη ή τον γιό σου, αυτό είναι καταχρηστικό.

Δεν μπορεί ακόμα, να βάλει χρέωση  για χρήση κάρτας,  απαγορεύεται, δεν μπορεί να σου διαφημίσει τιμή χωρίς ΦΠΑ, απαγορεύεται

Απλά πράγματα

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...