dkmaster Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 2 hours ago, sdikr said: Στις ταβέρνες αν θα διαβάσεις στον κατάλογο θα δεις οτι περιλαμβάνει τα ποσοστά σερβιτόρου, γενικά οτι αγοράσεις περιλαμβάνει μέσα στην τιμή πάγια και έξοδα της επιχείρησης. Ακόμα και το eshop τα περιλαμβάνει τόσο καιρό. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό Είναι διαφορετικό όμως; Και εδώ που βρίσκομαι ισχύει αυτό, αλλά ισχύει και αν απλά παραγγείλεις το φαγητό σε πακέτο για να το παραλάβεις εσύ. Δεν αφαιρούν τα έξοδα σερβιτόρου (αναγράφεται ξεχωριστά το ποσοστό στο τέλος του καταλόγου, και συνήθως δεν περιλαμβάνεται στην τιμή). Εμένα σε αυτή την περίπτωση μου φαίνεται το ίδιο.
Joshua21 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 12 minutes ago, dkmaster said: Είναι διαφορετικό όμως; Και εδώ που βρίσκομαι ισχύει αυτό, αλλά ισχύει και αν απλά παραγγείλεις το φαγητό σε πακέτο για να το παραλάβεις εσύ. Δεν αφαιρούν τα έξοδα σερβιτόρου (αναγράφεται ξεχωριστά το ποσοστό στο τέλος του καταλόγου, και συνήθως δεν περιλαμβάνεται στην τιμή). Εμένα σε αυτή την περίπτωση μου φαίνεται το ίδιο. Αυτό στα bold δεν το έχω δει ποτέ, τουλάχιστον όχι πρόσφατα, για ΦΠΑ και ΔΦ έχω δει μόνο να γράφουν πως συμπεριλαμβάνεται. Πάντως με την ίδια λογική, όπως ακριβώς δεν αφαιρούν τα "έξοδα σερβιτόρου" όταν παίρνεις το φαγητό πακέτο, έτσι ακριβώς ούτε όταν κάθεσαι και τρώς εκεί σου αφαιρούν τα "έξοδα συσκευασίας του πακέτου" 😜
dkmaster Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, Joshua21 said: Αυτό στα bold δεν το έχω δει ποτέ, τουλάχιστον όχι πρόσφατα, για ΦΠΑ και ΔΦ έχω δει μόνο να γράφουν πως συμπεριλαμβάνεται. Πάντως με την ίδια λογική, όπως ακριβώς δεν αφαιρούν τα "έξοδα σερβιτόρου" όταν παίρνεις το φαγητό πακέτο, έτσι ακριβώς ούτε όταν κάθεσαι και τρώς εκεί σου αφαιρούν τα "έξοδα συσκευασίας του πακέτου" 😜 Δενδιαφωνώ. Στην Ελλάδα πιθανόν να μην υπάρχει σαν έξοδο αυτό. Στο εξωτερικό υπάρχει σε κάποιες χώρες. Δεν είμαι κατά αυτού. Απλά ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας καθώς μου φαίνεται το ίδιο σαν λογική. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2023 από dkmaster
darkmatinee Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 2 hours ago, peorambo said: Θεωρώ ότι ήταν μια καλή κίνηση από το eshop γιατί φίλος που δουλεύει εκεί μου λέει ότι βλέπει ακόμα και την ίδια ημέρα 3 φορές τον ίδιο πελάτη. Αν ο κάθε πελάτης κάνει παραγγελία ένα ένα το προϊόν που θυμάται και μέσα στην εβδομάδα του πάνε 5-6 παραγγελίες , επί πόσοι πελάτες επί πόσα καταστήματα , μένουν παραγγελίες πελατών πίσω. Για το λάδι και τα τυριά που έχουν αυξηθεί δεν κάνουμε κάτι . Για τα 0.50€ λεπτά του eshop υπάρχουν 62 σελίδες. Πότε θα ξυπνήσουμε δεν ξέρω. Δηλαδή αν πάω 3 φορές σε μια μέρα σε ένα σουπερ μάρκετ πρέπει να φάω πρόστιμο;; Τα σκέφτεστε αυτά που γράφετε ποτέ; 7
sdikr Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 1 hour ago, dkmaster said: Είναι διαφορετικό όμως; Και εδώ που βρίσκομαι ισχύει αυτό, αλλά ισχύει και αν απλά παραγγείλεις το φαγητό σε πακέτο για να το παραλάβεις εσύ. Δεν αφαιρούν τα έξοδα σερβιτόρου (αναγράφεται ξεχωριστά το ποσοστό στο τέλος του καταλόγου, και συνήθως δεν περιλαμβάνεται στην τιμή). Εμένα σε αυτή την περίπτωση μου φαίνεται το ίδιο. Εδώ το eshop σου λέει σου έχω και το κόστος του σερβιτόρου, σου βάζω και ενα εξτρά κόστος γιατί έτσι μπορω 1 hour ago, Joshua21 said: Αυτό στα bold δεν το έχω δει ποτέ, τουλάχιστον όχι πρόσφατα, για ΦΠΑ και ΔΦ έχω δει μόνο να γράφουν πως συμπεριλαμβάνεται. Πάντως με την ίδια λογική, όπως ακριβώς δεν αφαιρούν τα "έξοδα σερβιτόρου" όταν παίρνεις το φαγητό πακέτο, έτσι ακριβώς ούτε όταν κάθεσαι και τρώς εκεί σου αφαιρούν τα "έξοδα συσκευασίας του πακέτου" 😜 Δεν νομίζω πως έχει αλλάξει ο νόμος, https://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=202479
Joshua21 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 1 hour ago, dkmaster said: Δενδιαφωνώ. Στην Ελλάδα πιθανόν να μην υπάρχει σαν έξοδο αυτό. Στο εξωτερικό υπάρχει σε κάποιες χώρες. Δεν είμαι κατά αυτού. Απλά ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας καθώς μου φαίνεται το ίδιο σαν λογική. Τι ακριβώς εννοείς πως υπάρχει, η επισήμανση "στις τιμές συμπεριλαμβάνοναι έξοδα σερβιτόρου" στους τιμοκατάλογους; Αν ναι τότε δεν έχει καμία σχέση με την "πρόσθετη χρέωση ανά παραγγελία" που συζητάμε εδώ. 6 minutes ago, sdikr said: Δεν νομίζω πως έχει αλλάξει ο νόμος, https://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=202479 Αυτό που μου δείχνεις αφορά τις σχέσεις σερβιτόρων και εργοδοτών, δεν αφορά τους πελάτες, ο πελάτης πληρώνει ότι λέει ο τιμοκατάλογος.
peorambo Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 53 λεπτά πριν, darkmatinee είπε Δηλαδή αν πάω 3 φορές σε μια μέρα σε ένα σουπερ μάρκετ πρέπει να φάω πρόστιμο;; Τα σκέφτεστε αυτά που γράφετε ποτέ; αλλο να πας εσυ και σε είδος πρωτης ανάγκης και αλλο να κανεις παραγγελίες 1€ , 3€ , 2,5€ και οχι μια ολα μαζι. Δλδ στην παραγγελια που εχει ο αλλος 1€ τι κερδίζει με το να το μεταφέρει σε καποιο κατάστημα ? θα επρεπε να βαλει κατω απο 10€ να έχει κόστος. ¨οχι σε καθε παραγγελία. Κανοντας μερικοί χαζοί 100 παραγγελίες την ημέρα επειδή ξέχαναν να βαλουν και αυτο και αυτο και αυτο , πληρώνουμε εμείς μαλ@κιες άλλων 1
dhmhtries22 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 53 λεπτά πριν, darkmatinee είπε Δηλαδή αν πάω 3 φορές σε μια μέρα σε ένα σουπερ μάρκετ πρέπει να φάω πρόστιμο;; Τα σκέφτεστε αυτά που γράφετε ποτέ; Το σούπερ δεν πουλάει είδη τεχνολογίας αλλά είδη βασικής επιβίωσης. Και ούτε πρέπει να παραγγείλω από μάρκετ Αθηνών για να βρω αυτό που θέλω,όταν το έχω στην πόρτα μου.Εξάλλου γιατί να σε χρεώσουν κάτι τέτοιο τη στιγμή που αισχροκερδούν σε εκατοντάδες προϊόντα και βγάζουν κέρδος με το παραπάνω και εκεί θες δεν θες θα το πάρεις το λαδάκι για να μην ψοφήσεις της πείνας .Βάζουν και μια έκπτωση καλής θέλησης 5 τα εκατό και ξεμπερδεψαν.Και το εσηοπ και το κάθε εσηοπ βάζει 50 λεπτά και γίνεται χαμός.Πάρτε ένα προϊόν από π.χ πλαίσιο των 2 ευρώ να δούμε πόσο θα φτάσει τελική τιμή στο χώρο σας.Δηλαδη ρε παίδες οκ ,στην τελική μην το αγοράσετε από εκεί και πάρτε από αλλού με τριπλάσια τιμή με μεταφορικά, αλλά μην πείτε τίποτα γιατί εκεί δεν έχουν τέτοιες χρεώσεις ,αλλά όλα καλά. 6 λεπτά πριν, peorambo είπε αλλο να πας εσυ και σε είδος πρωτης ανάγκης και αλλο να κανεις παραγγελίες 1€ , 3€ , 2,5€ και οχι μια ολα μαζι. Δλδ στην παραγγελια που εχει ο αλλος 1€ τι κερδίζει με το να το μεταφέρει σε καποιο κατάστημα ? θα επρεπε να βαλει κατω απο 10€ να έχει κόστος. ¨οχι σε καθε παραγγελία. Κανοντας μερικοί χαζοί 100 παραγγελίες την ημέρα επειδή ξέχαναν να βαλουν και αυτο και αυτο και αυτο , πληρώνουμε εμείς μαλ@κιες άλλων Συμφωνώ σε όλα μαζί σου,σωστός
sdikr Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 16 minutes ago, Joshua21 said: Τι ακριβώς εννοείς πως υπάρχει, η επισήμανση "στις τιμές συμπεριλαμβάνοναι έξοδα σερβιτόρου" στους τιμοκατάλογους; Αν ναι τότε δεν έχει καμία σχέση με την "πρόσθετη χρέωση ανά παραγγελία" που συζητάμε εδώ. Αυτό που μου δείχνεις αφορά τις σχέσεις σερβιτόρων και εργοδοτών, δεν αφορά τους πελάτες, ο πελάτης πληρώνει ότι λέει ο τιμοκατάλογος. Ναι οι τιμές που λέει ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνουν αυτό το ποσοστό, είναι υποχρεωμένη η επιχείρηση
dkmaster Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 25 minutes ago, Joshua21 said: Τι ακριβώς εννοείς πως υπάρχει, η επισήμανση "στις τιμές συμπεριλαμβάνοναι έξοδα σερβιτόρου" στους τιμοκατάλογους; Αν ναι τότε δεν έχει καμία σχέση με την "πρόσθετη χρέωση ανά παραγγελία" που συζητάμε εδώ. Αυτό που μου δείχνεις αφορά τις σχέσεις σερβιτόρων και εργοδοτών, δεν αφορά τους πελάτες, ο πελάτης πληρώνει ότι λέει ο τιμοκατάλογος. Βασικά να το πω σωστά. Στα εστιατόρια εδώ κάτω κάτω στο μενού αναφέρει, στις τιμές δεν περιλαμβάνεται το ΦΠΑ 7% και το service 10%. Σε αυτή την περίπτωση (του service), εμένα μου φαίνεται ίδια περίπτωση με του eshop, γιατί να μην είναι ήδη μέσα στην τιμή; Αυτό εννοώ όταν λέω δεν βλέπω διαφορά μεταξύ των δύο, και ερωτώ αν συνέβαινε στη Ελλάδα στα εστιατόρια αυτό, ποια η γνώμη σας.
teogin Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Κοντὸς ψαλμὸς ἀλληλούια! Θὰ δοῦμε τὶ θὰ ἀπαντήσει ὁ Συνήγορος τοῦ Καταναλωτῆ «Η αναφορά σας, υποβλήθηκε με επιτυχία! Ο αριθμός καταχώρισης είναι: 9254/2023 Στη διεύθυνση ηλ. αλληλογραφίας που δηλώσατε θα λάβετε αντίγραφο της αναφοράς σας. » 5 1
Joshua21 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 15 minutes ago, dkmaster said: Βασικά να το πω σωστά. Στα εστιατόρια εδώ κάτω κάτω στο μενού αναφέρει, στις τιμές δεν περιλαμβάνεται το ΦΠΑ 7% και το service 10%. Σε αυτή την περίπτωση (του service), εμένα μου φαίνεται ίδια περίπτωση με του eshop, γιατί να μην είναι ήδη μέσα στην τιμή; Αυτό εννοώ όταν λέω δεν βλέπω διαφορά μεταξύ των δύο, και ερωτώ αν συνέβαινε στη Ελλάδα στα εστιατόρια αυτό, ποια η γνώμη σας. Κάθε χώρα έχει τις δικές της συνήθειες και τους δικούς της νόμους, και ειδικά στην Ελλάδα όχι μόνο δεν συνηθίζεται αλλά απαγορεύεται κιόλας οι τιμοκατάλογοι στα εστιατόρια να μην έχουν συμπεριλάβει στις τιμές τα πάντα, δλδ και τον ΦΠΑ και το σέρβις. Τώρα αν στην Ελλάδα συνηθιζόταν κάτι διαφορετικό και επίσης οι νόμοι προέβλεπαν κάτι διαφορετικό, τότε προφανώς και όσοι ζούμε Ελλάδα θα είχαμε διαφορετικές απόψεις. 1
darkmatinee Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 38 minutes ago, teogin said: Κοντὸς ψαλμὸς ἀλληλούια! Θὰ δοῦμε τὶ θὰ ἀπαντήσει ὁ Συνήγορος τοῦ Καταναλωτῆ «Η αναφορά σας, υποβλήθηκε με επιτυχία! Ο αριθμός καταχώρισης είναι: 9254/2023 Στη διεύθυνση ηλ. αλληλογραφίας που δηλώσατε θα λάβετε αντίγραφο της αναφοράς σας. » Στείλε μου αν θέλεις τη καταγγελία που έκανες για να κάνω και εγώ το ίδιο
pictorino Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, peorambo said: Θεωρώ ότι ήταν μια καλή κίνηση από το eshop γιατί φίλος που δουλεύει εκεί μου λέει ότι βλέπει ακόμα και την ίδια ημέρα 3 φορές τον ίδιο πελάτη. Αν ο κάθε πελάτης κάνει παραγγελία ένα ένα το προϊόν που θυμάται και μέσα στην εβδομάδα του πάνε 5-6 παραγγελίες , επί πόσοι πελάτες επί πόσα καταστήματα , μένουν παραγγελίες πελατών πίσω. Για το λάδι και τα τυριά που έχουν αυξηθεί δεν κάνουμε κάτι . Για τα 0.50€ λεπτά του eshop υπάρχουν 62 σελίδες. Πότε θα ξυπνήσουμε δεν ξέρω. 1 hour ago, peorambo said: αλλο να πας εσυ και σε είδος πρωτης ανάγκης και αλλο να κανεις παραγγελίες 1€ , 3€ , 2,5€ και οχι μια ολα μαζι. Δλδ στην παραγγελια που εχει ο αλλος 1€ τι κερδίζει με το να το μεταφέρει σε καποιο κατάστημα ? θα επρεπε να βαλει κατω απο 10€ να έχει κόστος. ¨οχι σε καθε παραγγελία. Κανοντας μερικοί χαζοί 100 παραγγελίες την ημέρα επειδή ξέχαναν να βαλουν και αυτο και αυτο και αυτο , πληρώνουμε εμείς μαλ@κιες άλλων Δεν έτυχε να γνωρίσω κάποιον που να έχει χόμπι να κάνει παραγγελίες σε καταστήματα τεχνολογίας και να συχνάζει σε αυτά. Καθένας είναι πιθανό να ξεχάσει κάτι και να χρειαστεί να ξαναπάει αλλά ας μην υπερβάλουμε. Αν η συγκεκριμένη εταιρεία θεωρεί ότι οι παραγγελίες αυτές είναι επιζήμιες για αυτήν, μπορεί να θέσει ελάχιστο ποσό παραγγελίας. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2023 από pictorino 1
darkmatinee Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 1 hour ago, peorambo said: αλλο να πας εσυ και σε είδος πρωτης ανάγκης και αλλο να κανεις παραγγελίες 1€ , 3€ , 2,5€ και οχι μια ολα μαζι. Δλδ στην παραγγελια που εχει ο αλλος 1€ τι κερδίζει με το να το μεταφέρει σε καποιο κατάστημα ? θα επρεπε να βαλει κατω απο 10€ να έχει κόστος. ¨οχι σε καθε παραγγελία. Κανοντας μερικοί χαζοί 100 παραγγελίες την ημέρα επειδή ξέχαναν να βαλουν και αυτο και αυτο και αυτο , πληρώνουμε εμείς μαλ@κιες άλλων Μπορεί να βάλει ελάχιστο κόστος παραγγελίας αν θέλει. Επίσης ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ θα κάνει δρομολόγιο για κάποιο κατάστημα το όχημα της εταιρείας γιατί δεν έχει τίποτα ετοιμοπαράδοτο στα eshop points... Ειδικά η τελευταία σου πρόταση είναι ο ορισμός του κοινωνικού αυτοματισμού... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις