Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα πω κ γω την γνώμη μου τις επόμενες μέρες θα αγόρασω ενα υπολογιστή απο το eshop και πρακτικά θα πλήρωσω και καλα 0.50€ μεταφορικά, και σκέφτειτε οτι ειναι μεταφορική, τα ιδιο pc αν το παρω απο το msystems η acs  μου χρεώνει 42€ μεταφορικά κ εχεις και το άγχος της μεταφοράς, τα σχόλια δικά σας 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 467
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η υπόθεση μοιάζει με το skroutz plus το παλιό το ορθόδοξο που είχαμε λιώσει ( και εγώ μαζί) να παραγγέλουμε ότι σκατουλάκι θέλαμε αρκεί αυτά να ήταν πάνω από 20€ ενώ μέσα μας το ξέραμε ότι αυτό που κάνουμε δεν θα είναι για πολύ επιχειρηματικά δυνατό και όταν το άλλαξαν στο σημερινό μοντέλο όλοι φώναζαν γιατί έχασαν αυτό που ήδη αναρωτιόντουσαν πως στο διάολο καβατζώνουμε έτσι.

Τώρα πάει να χτυπήσει την ακόμη χειρότερη συνήθεια των πάντων να παίρνουν ότι ψιλολόγι ήθελαν ενώ πάλι στο βάθος ήξεραν ότι αυτό κάποια στιγμή θα κλωτσήσει.

Για μένα ως πελάτης, η συγκεκριμένη χρέωση είναι απόλυτα κατανοητή και είναι πασιφανές ότι προσπαθεί να εξορθολογίσει τις παραγγελίες με το να τις ομαδοποιεί. Και στην τελική, αν αυτό οδηγήσει σε μείωση του λειτουργικού τους κόστους και τελικά μείωση των τιμών των προϊόντων, θα έχει και θετική εξέλιξη για εμάς τους πελάτες .

Όσοι κλαιγονται θα πρέπει να αποκτήσουν κάποια στιγμή καταναλωτική συνείδηση.

 

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Bitbit είπε

Καλά ρε μάγκες, 46 σελίδες θέμα για τα 50 λεπτά; είμαστε σοβαροί;

 

Μεχρι την 35 ειναι απο αλλο θεμα.

Οχι οτι εχουν δικαιολογια για τις υπολοιπες 11 , με αυτα που γραφουν,αλλα λεμε.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Πολυ πολυ λιγα καταστηματα εχουν δωρεαν μεταφορικα μετα απο ενα ποσο, και κυριως ειναι οι μεγαλες αλυσιδες οι οποιες εχουν ηδη μεγαλυτερες τιμες απο e-shop/skroutz

Δεν ζητησε κανεις δωρεαν μεταφορικα. Να μην με χρεώσει ειπαμε για να το φέρει απο το Μενιδι στο Μαρουσι.

Εχεις πετυχει αλλη αλυσιδα να σε χρεωνει για να το φερει απο την κεντρικη αποθηκη? Σε χρεωνει ο Cosmodata για να φερει ενα προιον στην Μεταμορφωση απο τον Κολωνο? Σε χρεωνει ο Κωτσοβολος? Σε χρεωνει το electrostudio ? σε χρεωνει το Πλαισιο?
Δεν εχει ξαναυπάρξει αυτή η χρέωση σε αλλη επιχειρηση λιανεμπορίου.

Και μην ξεχνάς ότι μέχρι πριν λιγα χρονια τα eshop point δεν ηταν διακοσμητικα και σημεια παραλαβης μονο. Ειχαν ετοιμοπαραδοτα προιοντα, και ειχαν ακομα και τεχνικους καποια απο αυτά. 

  • Like 8
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Bitbit είπε

Ας το ανεβάσουν, ας το πάνε και 100€. Ας βάλλουν και χρέωση ροζ τηλεφώνου στο τηλεφωνικο τους κέντρο. Αν παρόλο αυτά ειναι φθηνότεροι του ανταγωνισμού θα συνεχίσουμε να ψωνιζουμε, αν όχι..έχε γεια. Είναι απλά μαθηματικά. Αλλά μερικοί έχουν τόσο μυαλό που αν αυξάνονται οι τιμές κατά +1€ δε θα το συζητούσαμε καν.

Πρέπει το να βλέπεις λίγο πιο μπροστά από την μύτη σου δεν είναι κ το πιο δυνατό χαρακτηριστικό σου .

Αν δεν δείξουμε ότι είναι άστοχο η ηλίθια χρέωση τότε ανοίγει ο ασκός του αιολου και δεν θα υπάρξει επιστροφή.

Βέβαια μπορεί στην περίπτωση σου φίλε μου να δέχεσαι τα πάντα χωρίς αντίσταση.

Ο καθένας όμως σκέφτεται και την τσέπη του :) .

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Θοδωρής005 είπε

Θα πω κ γω την γνώμη μου τις επόμενες μέρες θα αγόρασω ενα υπολογιστή απο το eshop και πρακτικά θα πλήρωσω και καλα 0.50€ μεταφορικά, και σκέφτειτε οτι ειναι μεταφορική, τα ιδιο pc αν το παρω απο το msystems η acs  μου χρεώνει 42€ μεταφορικά κ εχεις και το άγχος της μεταφοράς, τα σχόλια δικά σας 

Θα μειωθούν πολύ οι παραγγελίες τους. Σαν την δική σου περίπτωση δεν είναι πολλές.

Εσύ έχεις κέρδος, ενώ άλλοι έχουν χασούρα. 

Αυτό που χρειάζεται είναι συλλογική άμυνα σε σατανικά σχέδια από όπου κι αν προέρχονται.

Εν τω μεταξύ, είναι η επιχειρηματική ευκαιρία για όσους θέλουν να φτιάξουν κάτι αντίστοιχο με το e-shop.

Πολύς κόσμος θα στραφεί αλλού.

Εκτός εάν γίνουν πυρήνες παραγγελιών πολλών φίλων εδώ, ώστε να αναλαμβάνει ένας να κάνει μια υπερπαραγγελία και να παίρνουν 50 λεπτά, συνολικά, από δέκα άτομα, ας πούμε.

Και η μοιρασιά να γίνεται έξω από το κατάστημα τους ή όπου ορίσει ο κάθε πυρήνας.

Επεξ/σία από teogin
  • Confused 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, teogin είπε

Εκτός εάν γίνουν πυρήνες παραγγελιών πολλών φίλων εδώ, ώστε να αναλαμβάνει ένας να κάνει μια υπερπαραγγελία και να παίρνουν 50 λεπτά από δέκα άτομα, σας πούμε.

Και η μοιρασιά να γίνεται έξω από το κατάστημα τους ή όπου ορίσει ο κάθε πυρήνας.

καλα... αυτο δεν παιζει ουτε μια στο εκατομμυριο να γινει για 0.5€ , και δεν εχει και νοημα φυσικα. Απλα θα χασει το eshop αμεσα ενα ποσοστό απο τις μικροπαραγγελιες που κέρδιζε εναντι του μαγαζιου της γειτονιας και παραλαβη απο eshop point. Αν δεν τους ενδιαφερει και τους ειναι μεγαλυτερη ζημια απο κερδος πάσο.
Απλα θεωρω οτι τον πελατη που εχει τετοια επισκεψιμοτητα και σε προτιμαει για ηλεκτρονικα, μπαταριες, καλωδιο usb και πανες, δεν πρεπει να του δωσεις εναλλακτική. Ειναι σαν να τον στελνεις στην "γκόμενα". εε αν τον στειλεις μια φορα... θα ξαναπαει... και αν ξαναπαει , παει , παει... θα μεινει με την γκομενα στο τέλος.

Δημοσ.

Εχετε δει και σε αλλα ελληνικα 'μαγαζια', 'κοστος εξυπηρετησης παραγγελιας';

Θα συμφωνησω με τον συμφορουμιτη πιο πανω, αν και δεν ειναι και εντελως αμεσα συγκρισιμα, οτι θα παει το shein συννεφο και τα λοιπα κινεζομαγαζα. Αγοραζω απο shein ακομη και μικροηλεκτρονικα, μικροσυσκευες, περα απο ρουχα. Χωρις μεταφορικα, χωρις τελωνειο.

Σε μια εποχη που η Κινα επελαυνει, και τα δινει ολα σε τιμες χωμα απο την αλλη πλευρα του πλανητη ακομη και στο τελευταιο χωριο της Ελλαδας, ερχονται καποιοι εγκεφαλοι, να σκεφτουν εξτρα χαρατσακια και κοστη.

Θα κανω μια προβλεψη παντως. Επειδη ειναι εξοργιστικο ως ιδεα, θα το παρουν πισω. Δεν ειναι τα 50 λεπτα. Ειναι το concept. Τραγικο και απαραδεκτο. Δηλαδη να σκισουν τα πτυχια του μαρκετιγκ.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

Μια παραγγελία που έκανα το Σαββατοκύριακο πήρα τηλέφωνο πριν λίγο και την ακύρωσα. Όχι για την επιβαρυνση των 50 λεπτών αλλά για την πρακτική που τη θεωρώ αθέμιτη, καταχρηστική και κακή αρχή.

  • Like 10
Δημοσ.
1 minute ago, dino809 said:

Μια παραγγελία που έκανα το Σαββατοκύριακο πήρα τηλέφωνο πριν λίγο και την ακύρωσα. Όχι για την επιβαρυνση των 50 λεπτών αλλά για την πρακτική που τη θεωρώ αθέμιτη, καταχρηστική και κακή αρχή.

Ευγε!

Πρεπει ολοι να δωσουμε το ιδιο μηνυμα.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κόστος εξυπηρέτησης παραγγελίας: "πλήρωσέ μου τα νοίκια, το προσωπικό και τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων χωρίς να ενσωματώσω τη χρέωση στην τιμή των προϊόντων ώστε να μη φορολογηθώ παραπάνω στο τέλος του οικονομικού έτους". Τι δεν καταλαβαίνουμε;

Από μένα πάντως ήρθε η ώρα να καταλάβουν κι αυτοί: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ από εκεί, όσο θα υφίσταται αυτοτελώς αυτή η απαράδεκτη χρέωση. Δεν είμαι τόσο εθελόδουλος, βλέπετε, ώστε να δείξω "κατανόηση" και να συμβάλω έτσι στο να γενικευτεί αυτή η πρακτική σε όλα τα καταστήματα και σε όλες τις αλυσίδες. Για όποιον δεν έχει κεφαλαιακή επάρκεια και ρευστότητα για να ανταπεξέλθει στα λειτουργικά του κόστη, υπάρχει και ο έντιμος δρόμος του λουκέτου, αντί να στρεβλώνει την αγορά. Απλά πράγματα.

Επεξ/σία από Dead-Poet
  • Like 10
Δημοσ.
2 minutes ago, Dead-Poet said:

Κόστος εξυπηρέτησης παραγγελίας: "πλήρωσέ μου τα νοίκια, το προσωπικό και τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων χωρίς να ενσωματώσω τη χρέωση στην τιμή των προϊόντων ώστε να μη φορολογηθώ παραπάνω στο τέλος του οικονομικού έτους". Τι δεν καταλαβαίνουμε;

Από μένα πάντως ήρθε η ώρα να καταλάβουν κι αυτοί: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ από εκεί, όσο θα υφίσταται αυτοτελώς αυτή η απαράδεκτη χρέωση. Δεν είμαι τόσο εθελόδουλος, βλέπετε, ώστε να δείξω "κατανόηση" και να συμβάλω έτσι στο να γενικευτεί αυτή η πρακτική σε όλα τα καταστήματα και σε όλες τις αλυσίδες.

Αν το κανουμε ολοι αυτο, αν γενικως καταδικαζουμε απο που οι περισσοτεροι θεωρουμε απαραδεκτο (δικαιωμα τους-νομιμο εννοω- να βαζουν οτι χρεωσεις θελουν! - δικαιωμα μας να μην ξαναψωνισουμε αν δεν συμφωνουμε με τις πρακτικες τους!), τοτε ισως μπορουμε να περιμενουμε μια καλυτερη ελληνικη αγορα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ηταν που ηταν ακριβοτερο, το μονο + που ειχε ηταν τα e-shop points... Ποιος ο λογος να το προτιμησω εφόσον πλεον χρεωνει τα eshop points? κομμενες και απο εμενα... επαιρνα αρκετές φορες βλεκειες των 10-15-20-30€ χωρις να τις χρειαζομαι, καλο θα μου κανει κιολας...

  • Like 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε

Κόστος εξυπηρέτησης παραγγελίας: "πλήρωσέ μου τα νοίκια, το προσωπικό και τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων χωρίς να ενσωματώσω τη χρέωση στην τιμή των προϊόντων ώστε να μη φορολογηθώ παραπάνω στο τέλος του οικονομικού έτους". Τι δεν καταλαβαίνουμε;

Από μένα πάντως ήρθε η ώρα να καταλάβουν κι αυτοί: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ από εκεί, όσο θα υφίσταται αυτοτελώς αυτή η απαράδεκτη χρέωση. Δεν είμαι τόσο εθελόδουλος, βλέπετε, ώστε να δείξω "κατανόηση" και να συμβάλω έτσι στο να γενικευτεί αυτή η πρακτική σε όλα τα καταστήματα και σε όλες τις αλυσίδες. Για όποιον δεν έχει κεφαλαιακή επάρκεια και ρευστότητα για να ανταπεξέλθει στα λειτουργικά του κόστη, υπάρχει και ο έντιμος δρόμος του λουκέτου, αντί να στρεβλώνει την αγορά. Απλά πράγματα.

γιατι δε θα φορολογηθει για τα 50 σεντς? δε τα δηλωνει ως εσοδα?

που πατε και τα σκεφτεστε αυτα τα απιθανα

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ηταν που ηταν ακριβοτερο, το μονο + που ειχε ηταν τα e-shop points... Ποιος ο λογος να το προτιμησω εφόσον πλεον χρεωνει τα eshop points? κομμενες και απο εμενα... επαιρνα αρκετές φορες βλεκειες των 10-15-20-30€ χωρις να τις χρειαζομαι, καλο θα μου κανει κιολας...

οχι ρε συ. σε πολλές περιπτώσεις ήταν αρκετά φτηνότερα από τις μεγάλες αλυσίδες οπότε εγώ προσωπικά το προτιμούσα σε σχέση με το κάθε άγνωστο σκρουτζομάγαζο 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...