Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στο φόρουμ. Έχω τον υπολογιστή του τίτλου ο οποίος ούτε φορτίζει και σε έλεγχο για την μπαταρία βγάζει ότι χρειάζεται αλλαγή. Αφού είναι εντός εγγύησης θα πείτε δεν υπάρχει πρόβλημα , έλα όμως που υπάρχει . Είναι αγορασμένος με τιμολόγιο από πρόγραμμα για επαγγελματίες (λογιστής) αλλά το κατάστημα που αγοράστηκε δεν παραλαμβάνει τον υπολογιστή για να τον στείλει για  επιδιόρθωση και πρέπει να το κάνω μόνος .Το ερώτημα λοιπόν είναι που να απευθυνθώ γιατί από την αναζήτηση μου στο διαδίκτυο δεν έχω βγάλει άκρη . Ευχαριστώ 

Δημοσ.

Το καλύτερο είναι να επικοινωνήσεις απευθείας με την HP. Καλό είναι να έχεις εύκαιρο το serial number του φορητού και την απόδειξη αγοράς. Έχε υπόψη σου ότι η hp συχνά δίνει 1 χρόνο αντί για 2, που είναι υποχρεωτικό, ενώ ειδικά για τις μπαταρίες μπορεί να δίνει και λιγότερο. Ανεξάρτητα από την απόδειξη αγοράς, έλεγξε πρώτα εδώ την κατάσταση της εγγύησης εδώ :

https://support.hp.com/gr-el/check-warranty

Επίσης μπορείς να απευθυνθείς κατευθείαν σε εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής της HP.

https://support.hp.com/gr-el/help/service-center

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, vandamme18aj said:

αλλά το κατάστημα που αγοράστηκε δεν παραλαμβάνει τον υπολογιστή για να τον στείλει για  επιδιόρθωση και πρέπει να το κάνω μόνος .

Spoiler

Τι θα πει "δεν τον παραλαμβάνει";; Δεν το ρωτήσαμε. Είναι υποχρεωμένο να το κάνει. Αν δεν βαριέσαι κάνε και μια καταγγελία, γιατί όταν είναι να πάρουν λεφτά, όλοι είναι οι καλύτεροι. Αν θέλεις στείλε μου και σε pm το κατάστημα, να ξέρω να μην περάσω ούτε απ'έξω.

On topic, γενικώς οι μπαταρίες, θεωρούνται αναλώσιμα, οπότε δεν έχουν την ίδια εγγύηση με το λάπτοπ. Αν θυμάμαι καλά οι αποσπώμενες είχαν 6 μήνες και οι εσωτερικές (σαν τη δική σου) , 1 χρόνο. Όπως σου είπαν και πιο πάνω, επικοινώνησε με την HP κατευθείαν και θα σου λυθούν όλες οι απορίες σου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλημέρα

κοίτα πρώτα την εγγύηση βάσει του serial number και του τιμολογίου αγοράς

ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να έχεις κ εγγύηση στον χώρο σου (αν είναι επαγγελματικό μοντέλο)

Επίσης, αν η μπαταρία είναι φουσκωμένη, θα την καλύπτει η εγγύηση , ακόμα κ αν πέρασε το 6μηνο κλπ

https://support.hp.com/gr-el/help/hp-pc-hardware-diagnostics

https://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp149501-150000/sp149563.exe

κατέβασε κ τρέξε τα pre-boot diags της ΗΡ κ αν σου βγάλει σφάλμα στην μπαταρία, κατευθείαν τους λες (στην ΗΡ) τον κωδικό σφάλματος

 

Επεξ/σία από Kthulhou
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις , η μπαταρία είναι ενσωματωμένη οπότε δεν ξέρω αν είναι φουσκωμένη και δεν θα βάλω χέρι σε μηχάνημα που καλύπτει η εγγύηση όπως είδα και στον σύνδεσμο παραπάνω . Δεν βρίσκομαι Αθήνα έτσι η επισκευή στο σπίτι μάλλον δεν είναι εφικτό σενάριο . Τώρα από τη σελίδα για εξουσιοδοτημένο σέρβις παραπάνω βρήκα μόνο ένα το οποίο δεν σηκώνει τηλέφωνο όσο και αν προσπαθώ . Θα προσπαθήσω να βγάλω γραμμή για λίγο ακόμα και ύστερα θα το πάρω απόφαση πως θα πληρώσω για την αλλαγή της μπαταρίας , ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, vandamme18aj είπε

Δεν βρίσκομαι Αθήνα έτσι η επισκευή στο σπίτι μάλλον δεν είναι εφικτό σενάριο

αν την έχεις κ το γράφει στο site, είναι πανελλαδικώς

6 λεπτά πριν, vandamme18aj είπε

ύστερα θα το πάρω απόφαση πως θα πληρώσω για την αλλαγή της μπαταρίας

ψαξτο πρώτα

 

Δημοσ.

το παλεύω αλλά επειδή δεν άρχισα να το ψάχνω σήμερα αλλά καιρό και η απογοήτευση με έσπρωξε να γράψω θα δω πόσες αντοχές μου έχουν περισσέψει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...