Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου , Τουρμπο η Ατμοσφαιρικο ?


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Το μονο 3cyl που διαβαζω οτι ειναι απαραδεκτο ειναι της ford, ο χιλιαρης που εχει ιμαντα που βρεχεται απο τα λαδια, και με τον καιρο ξεραινεται και σπαει...

Θα σου απαντήσω ότι δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο ποτέ δεν μπορώ να πω. Πάντως όλοι οι κατασκευαστές έχουν πάει πλέον σε τρικύλινδρα μοντέλα έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη λιγότερες βλάβες εντάξει ο ήχος είναι κάτι το οποίο όντως είναι ένα θέμα αν και πλέον στις πολύ μεγάλες κατηγορίες έχουν φτάσει το επίπεδο της ηχομόνωσης σε εξαιρετικό επίπεδο. Αυτό που παρατηρώ με τη σειρά μου είναι ότι όσο ταξιδεύω βλέπω λιγότερα αυτοκίνητα νέα να μεταφέρονται με το γερανό το οποίο δεν το θεωρώ τυχαίο.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, tilaverboy είπε

Θα σου απαντήσω ότι δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο ποτέ δεν μπορώ να πω. Πάντως όλοι οι κατασκευαστές έχουν πάει πλέον σε τρικύλινδρα μοντέλα έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη λιγότερες βλάβες εντάξει ο ήχος είναι κάτι το οποίο όντως είναι ένα θέμα αν και πλέον στις πολύ μεγάλες κατηγορίες έχουν φτάσει το επίπεδο της ηχομόνωσης σε εξαιρετικό επίπεδο. Αυτό που παρατηρώ με τη σειρά μου είναι ότι όσο ταξιδεύω βλέπω λιγότερα αυτοκίνητα νέα να μεταφέρονται με το γερανό το οποίο δεν το θεωρώ τυχαίο.

https://youtu.be/0yx1-50iqnA

Εμενα παντως το τρικυλινδρο θα με χαλαγε λογω κραδασμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε πιο πριν. Ο λόγος που παίζουν κυρίως 4/8/12 κυλίνδροι είναι ότι οι θερμοδυναμικοί κύκλοι oto (βενζίνης) και diesel (πετρελαίου) απαρτίζονται από 4 χρόνους οπότε η υλοποίηση 4 κυλίνδρων είναι η πιο στρωτή. Ας μας τα θυμίσει κάποιος που τα έχει πιο πρόσφατα. Οι τρικυλινδροι δεν ξέρω, Ότο δουλεύουν ή χάνω κάτι? Έχουν περάσει σε Miller? Θυμάμαι παλιά είχα διαβάσει ότι το prius δούλευε Atkinson. 

Επεξ/σία από lordvec
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, lordvec είπε

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε πιο πριν. Ο λόγος που παίζουν κυρίως 4/8/12 κυλίνδροι είναι ότι οι θερμοδυναμικοί κύκλοι oto (βενζίνης) και diesel (πετρελαίου) απαρτίζονται από 4 χρόνους οπότε η υλοποίηση 4 κυλίνδρων είναι η πιο στρωτή. Ας μας τα θυμίσει κάποιος που τα έχει πιο πρόσφατα. Οι τρικυλινδροι δεν ξέρω, Ότο δουλεύουν ή χάνω κάτι? Έχουν περάσει σε Miller? Θυμάμαι παλιά είχα διαβάσει ότι το prius δούλευε Atkinson. 

Ο 1.0 tsi νομίζω σε Miller δουλεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Πάντως όλοι οι κατασκευαστές έχουν πάει πλέον σε τρικύλινδρα μοντέλα έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη λιγότερες βλάβες

Oπου προκύπτει από (αέρα κοπανιστό)? Αρμονικές ταλαντώσεις σου λένε τίποτα?

Εδώ εντελώς εισαγωγικά https://www.carthrottle.com/news/heres-problem-three-cylinder-engines

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Zulualert είπε

Oπου προκύπτει από (αέρα κοπανιστό)? Αρμονικές ταλαντώσεις σου λένε τίποτα?

Εδώ εντελώς εισαγωγικά https://www.carthrottle.com/news/heres-problem-three-cylinder-engines

Ποιο προκύπτει από αέρα κοπανιστό; Ότι το έβγαλαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Ότι πάνε όλοι σε τρικύλινδρα; Ε πάτε σε μεταχειρισμένα. Δεν εξαναγκαστήκατε να πάτε σε καινούργιο. Δεν μπορείτε να τους αναγκάσετε να σας κατασκευάσουν τετρακύλινδρα μοτέρ τι να κάνουμε υπάρχουν και γραπτές οδηγίες από την ΕΕ. Λιγότεροι ρύποι. Διάβασα το άρθρο προσεκτικά αλλα πλέον οι ταλαντώσεις δεν εισέρχονται στην καμπίνα όπως στα παλιά τρικύλινδρα. Εδώ και το Yaris gr και αυτό τρικύλινδρο είναι. Τι να λέμε από εκεί και πέρα; Ότι ούτε οι κατασκευαστές γνωρίζουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 17/11/2023 at 13:14, tilaverboy said:

Αυτό που παρατηρώ με τη σειρά μου είναι ότι όσο ταξιδεύω βλέπω λιγότερα αυτοκίνητα νέα να μεταφέρονται με το γερανό το οποίο δεν το θεωρώ τυχαίο.

Μόνιμα τα «τετράγωνα» βλέπω στην άκρη να περιμένουν οδική, όχι τα «καινούρια που χαλάνε». Κλασικές ατάκες. Τα ηλεκτρονικά είναι πιο περίπλοκα και άρα χαλάνε, τα μικρά turboμοτέρ είναι πιο πιεσμένα και άρα χαλάνε. Ναι, λογικό σε πρώτη (αυθόρμητη) σκέψη. Μόνο που τελικά δε χαλάνε. Άμα το «περίπλοκο» αρκούσε από μόνο του να κάνει κάτι να χαλάει, τι να μας λέγανε και τ' αεροπλάνα. 

:P

Btw μία ζωή άκουγα «μην παίρνετε ηλεκτρικά παράθυρα γιατί χαλάνε». Στο προηγούμενο αυτοκίνητο τα μπροστά ήταν ηλεκτρικά, τα πίσω με μανιβέλα. Μάντεψε ποια πέφτουν μόνα τους κάθε 2 μέρες από όταν το πήρα μέχρι και σήμερα (~13 χρόνια), και ποια δουλεύουν αξιόπιστα μέχρι και σήμερα, με συνολικά ούτε 5 στιγμές δυσλειτουργίας.

Δε ξέρω από που μας ήρθε αυτή η «ρευματοφοβία», λες κι ανακαλύψαμε τον ηλεκτρισμό προχτές...

On 17/11/2023 at 11:56, Ntinaras said:

Το μονο 3cyl που διαβαζω οτι ειναι απαραδεκτο ειναι της ford, ο χιλιαρης που εχει ιμαντα που βρεχεται απο τα λαδια, και με τον καιρο ξεραινεται και σπαει...

Ναι, δυστυχώς. Δεν ήταν πολύ έξυπνη ιδέα αυτό με τον ιμάντα στο λάδι. Κι έθαψε έναν κατά τ' άλλα εξαιρετικό κινητήρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/11/2023 στις 9:06 ΠΜ, Haldol είπε

Δέχομαι το «έχασα την εμπιστοσύνη μου, πλέον δε μ' απασχολεί η συγκεκριμένη εταιρεία». Αντικειμενικοί λόγοι δεν υπάρχουν (όσα έγραψες τα έχουν όλοι κατασκευαστές ανά διαστήματα)

Χωρίς παρεξήγηση, αν όσα έγραψα δεν είναι αντικειμενικοί λόγοι τότε τι είναι;

Το να επιμένει κάποιος με τόση επιμονή στην υπεράσπιση μιας εταιρείας, που αποδεδειγμένα έχει προβληματικά προϊόντα διαχρονικά ,σίγουρα δεν είναι αντικειμενικό.

ΟΧΙ δεν τα έχουν όλοι οι κατασκευαστές αυτά που έγραψα, κάποια προβλήματα μπορεί να προκύψουν σε κάποιους κάποτε, αλλά τόσα πολλά συνεχόμενα μόνο η VAG το κατάφερε. Λόγω της εργασίας μου έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες αλλά το γεγονός ότι και τα 3 VAG (audi A4 -golf 1.4 -touran 1.2) ήταν προβληματικά τα λέει όλα. Μια αναζήτηση στον ιστό θα σε πείσει.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, northjohn said:

Χωρίς παρεξήγηση, αν όσα έγραψα δεν είναι αντικειμενικοί λόγοι τότε τι είναι;

Το να επιμένει κάποιος με τόση επιμονή στην υπεράσπιση μιας εταιρείας, που αποδεδειγμένα έχει προβληματικά προϊόντα διαχρονικά ,σίγουρα δεν είναι αντικειμενικό.

ΟΧΙ δεν τα έχουν όλοι οι κατασκευαστές αυτά που έγραψα, κάποια προβλήματα μπορεί να προκύψουν σε κάποιους κάποτε, αλλά τόσα πολλά συνεχόμενα μόνο η VAG το κατάφερε. Λόγω της εργασίας μου έχω αλλάξει πάνω από 15 αυτοκίνητα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες αλλά το γεγονός ότι και τα 3 VAG (audi A4 -golf 1.4 -touran 1.2) ήταν προβληματικά τα λέει όλα. Μια αναζήτηση στον ιστό θα σε πείσει.

Ακριβώς αυτή είναι η διαφωνία. Το VAG μία εποχή όντως είχε σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό αστοχιών σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Σ' αυτό δε διαφωνεί κανείς. Πρακτικά δε διαφωνεί ούτε το ίδιο το group. Τη στιγμή όμως που μιλάμε, δεν έχει. Γι' αυτό και λέω ότι δέχομαι απόλυτα το «ξενέρωσα, δε τους γουστάρω», αλλά το ότι το VAG είναι τώρα προβληματικό, επειδή πριν 10 χρόνια όντως δεν έβρισκες αυτοκίνητο που να μην σε κάνει να βρίζεις κάθε 3 'βδομάδες, δεν είναι αντικειμενικό. Είναι ακριβώς αυτό που είπα: ξενέρωσες. Which is still fine.

Το τελευταίο Touran 1.2 βγήκε το 2018. Τέλος εποχής για τον 1.2, που αν και όχι στα επίπεδα των σημερινών, ήταν ψιλο-«τίμιο» σύνολο. Οι χοντρά προβληματικοί ήταν οι TSI 1.4 (2008-2015), αλλά και κάποια ατμοσφαιρικά σύνολα της ίδιας εποχής. Όλοι όμως αυτοί οι κινητήρες είναι κατηργημένοι, δε μπορείς ν' αγοράσεις σήμερα έναν BBY/ CAVA/ CAVD, ή κάποιον άλλο twin-charger.

Η κλεψύδρα λοιπόν δε πάγωσε, τώρα έχουμε 2023. Άλλα σύνολα, άλλα αυτοκίνητα, για τα οποία οι κάτοχοί τους δε διαμαρτύρονται περισσότερο από ότι διαμαρτύρονται για τις υπόλοιπες μάρκες. Τώρα έχουν άλλοι τα «πρωτεία».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Τέλος εποχής για τον 1.2, που αν και όχι στα επίπεδα των σημερινών, ήταν ψιλο-«τίμιο» σύνολο.

Το ψιλο τίμιο έβγαλε πρόβλημα καδένας 1.800€ εκτός εγγύησης.

5 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τη στιγμή όμως που μιλάμε, δεν έχει.

Την επόμενη στιγμή όμως πιθανώς να έχει. Να σου θυμίσω ότι τα ίδια λέγανε για τους tsi όταν αντικατέστησαν τους επίσης προβληματικούς αν και ατμοσφαιρικούς fsi (είχα και από αυτό).Επίσης τα ίδια λέγανε για τον 1,5tsi που λύνει τα προβλήματα των προηγούμενων κ.ο.κ.

 

9 λεπτά πριν, Haldol είπε

Όλοι όμως αυτοί οι κινητήρες είναι κατηργημένοι, δε μπορείς ν' αγοράσεις σήμερα έναν BBY/ CAVA/ CAVD, ή κάποιον άλλο twin-charger.

Υπάρχουν σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για τα οποία τοποθετήθηκα αρνητικά στο group.Και οι σημερινοί κινητήρες ΑΝ παρουσιάσουν κάτι θα καταργηθούν. Δεν σημαίνει αυτό ότι παίρνει η εταιρία συγχωροχάρτι και βαπτίζεται αυτόματα αξιόπιστη.

 

13 λεπτά πριν, Haldol είπε

Η κλεψύδρα λοιπόν δε πάγωσε, τώρα έχουμε 2023. Άλλα σύνολα, άλλα αυτοκίνητα, για τα οποία οι κάτοχοί τους δε διαμαρτύρονται περισσότερο από ότι διαμαρτύρονται για τις υπόλοιπες μάρκες. Τώρα έχουν άλλοι τα «πρωτεία»

 Δεν υπερασπίζομαι ούτε είμαι οπαδός κάποιας εταιρίας. Είμαι εξοργισμένος με την VAG ως καταναλωτής για όσα αντιμετώπισα πληρώνοντας περισσότερα χρήματα για την υποτιθέμενη αξιοπιστία της την οποία αποδεδειγμένα ΔΕΝ έχει.

Δεν ξέρω αν έχουν άλλοι τα πρωτεία ούτε με ενδιαφέρει (δεν είμαι οπαδός). Έχω καταλήξει ποια εταιρία σίγουρα δεν θα επιλέξω ξανά (πάντα αντικειμενικά), όπως επίσης και ποιες (λίγες) μπορώ να εμπιστευτώ , για την  αγορά καινούργιου αυτοκινήτου όταν και αν.

Τέλος ειλικρινά σου εύχομαι να μην αντιμετωπίσεις ποτέ σοβαρά προβλήματα από το vw σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τη στιγμή όμως που μιλάμε, δεν έχει

dsg , αστοχία υλικού (συνεχίζουν ακάθεκτοι την ελαττωματική κατασκευή του , στα ξηρού τύπου ) 

υπάρχουν και άλλα όπως δίσκο/πλατό , δισκόπλακες κτλ στο group αλλά όχι τόσο συχνά

Δε λέω οτι άλλες εταιρίες δεν πάσχουν , αλλά μη λέμε και οτι τα vag σήμερα είναι και αξιόπιστα 😂

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, northjohn είπε

Το ψιλο τίμιο έβγαλε πρόβλημα καδένας 1.800€ εκτός εγγύησης.

Την επόμενη στιγμή όμως πιθανώς να έχει. Να σου θυμίσω ότι τα ίδια λέγανε για τους tsi όταν αντικατέστησαν τους επίσης προβληματικούς αν και ατμοσφαιρικούς fsi (είχα και από αυτό).Επίσης τα ίδια λέγανε για τον 1,5tsi που λύνει τα προβλήματα των προηγούμενων κ.ο.κ.

 

Υπάρχουν σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για τα οποία τοποθετήθηκα αρνητικά στο group.Και οι σημερινοί κινητήρες ΑΝ παρουσιάσουν κάτι θα καταργηθούν. Δεν σημαίνει αυτό ότι παίρνει η εταιρία συγχωροχάρτι και βαπτίζεται αυτόματα αξιόπιστη.

 

 Δεν υπερασπίζομαι ούτε είμαι οπαδός κάποιας εταιρίας. Είμαι εξοργισμένος με την VAG ως καταναλωτής για όσα αντιμετώπισα πληρώνοντας περισσότερα χρήματα για την υποτιθέμενη αξιοπιστία της την οποία αποδεδειγμένα ΔΕΝ έχει.

Δεν ξέρω αν έχουν άλλοι τα πρωτεία ούτε με ενδιαφέρει (δεν είμαι οπαδός). Έχω καταλήξει ποια εταιρία σίγουρα δεν θα επιλέξω ξανά (πάντα αντικειμενικά), όπως επίσης και ποιες (λίγες) μπορώ να εμπιστευτώ , για την  αγορά καινούργιου αυτοκινήτου όταν και αν.

Τέλος ειλικρινά σου εύχομαι να μην αντιμετωπίσεις ποτέ σοβαρά προβλήματα από το vw σου.

Και εμείς το tiguan είχαμε και εμείς εξοργισμένοι ήμασταν με την Vw 2200 καδένα στην αντιπροσωπεία συν 2000 ευρώ για αλλαγή του τούρμπο. Αλλά αφού τα διόρθωσαν στους νέους κινητήρες γιατί πρέπει να πούμε οτι φταίει η vw? Έκαναν πατάτες στο παρελθόν. Υπάρχει καμία εταιρία που δεν έχει κάνει λάθος? Επίσης με το dsg επειδή είμαι στην ομάδα του troc μόνο ένας είχε πρόβλημα από τα 6-7.000 άτομα που αριθμεί η ομάδα. Εάν είναι να τους καταδικάσουμε για αυτό πάω πάσο. Με τα προηγούμενα dsg όντως υπήρχαν μόνο προβλήματα αλλά πλέον τα έφτιαξαν.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Και εμείς το tiguan είχαμε και εμείς εξοργισμένοι ήμασταν με την Vw 2200 καδένα στην αντιπροσωπεία συν 2000 ευρώ για αλλαγή του τούρμπο. Αλλά αφού τα διόρθωσαν στους νέους κινητήρες γιατί πρέπει να πούμε οτι φταίει η vw? Έκαναν πατάτες στο παρελθόν. Υπάρχει καμία εταιρία που δεν έχει κάνει λάθος? Επίσης με το dsg επειδή είμαι στην ομάδα του troc μόνο ένας είχε πρόβλημα από τα 6-7.000 άτομα που αριθμεί η ομάδα. Εάν είναι να τους καταδικάσουμε για αυτό πάω πάσο. Με τα προηγούμενα dsg όντως υπήρχαν μόνο προβλήματα αλλά πλέον τα έφτιαξαν.

Έγραψα την εμπειρία από 3 αυτοκίνητα της εταιρίας. Αν με όλα αυτά καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι δεν φταίει η εταιρία και πρέπει να την ξανά εμπιστευτώ θα σου πω απλά ότι διαφωνούμε.

Μακάρι να έβγαλε επιτέλους αξιόπιστα αυτοκίνητα και να μην έχετε τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε χιλιάδες καταναλωτές παγκοσμίως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, northjohn είπε

Έγραψα την εμπειρία από 3 αυτοκίνητα της εταιρίας. Αν με όλα αυτά καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι δεν φταίει η εταιρία και πρέπει να την ξανά εμπιστευτώ θα σου πω απλά ότι διαφωνούμε.

Μακάρι να έβγαλε επιτέλους αξιόπιστα αυτοκίνητα και να μην έχετε τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε χιλιάδες καταναλωτές παγκοσμίως.

Μα δεν είπα οτι δεν φταίει η εταιρία. Είπα οτι φταίει και διόρθωσε το πρόβλημα. Αποτέλεσμα αυτού να μην έχουν προβλήματα οι νέοι κάτοχοι. Τα νέα αυτοκίνητα θα κριθούν οτι δεν χαλάνε και όχι για τις αμαρτίες των προηγούμενων.

Το αν θα την εμπιστευτείς εκ νέου είναι δικό σου θέμα. Δεν είσαι υποχρεωμένος, ούτε επίσης είσαι υποχρεωμένος να ακούσεις τη γνώμη μου. Απλώς πλέον έχει σφυρήλατα, που σε μοτερ 1.4 παλαιότερα δεν είχε, δεν έχει πλέον καδένα αλλά long life ιμάντα χρονισμού, έφτιαξαν τα προβλήματα του dsg. Και μόνο τυχαίο δεν είναι που όλος ο όμιλος πλέον έχει περιοριστεί σε δυο κινητήρες 1.0 και 1.5 και αυτοί τοποθετούνται από vw polo μέχρι t-roc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...