Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου , Τουρμπο η Ατμοσφαιρικο ?


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιας και αναφέρθηκε πάντως το troc, πρέπει να είναι ότι πιο τραγικό έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στο τομέα απόδοση/κατανάλωση (το αυτόματο dag), απλά αδικαιολόγητα φαγανο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 minutes ago, 2MM said:

@Haldol εχεις το dsg μηπως? Αυτο παει καλυτερα στις χαμηλες στροφες 

Οσο για την καμπυλη ροπης, αυτη που δειχνεις δεν ειναι η πραγματικη/μετρημενη σε δυναμομετρο , αλλά θεωρητικη . Δηλαδη σχεδιαγραμμα 

Χειροκίνητο έχω.

Φυσικά και είναι σχεδιάγραμμα, αλλά είναι της Škoda (δικός της κινητήρας είναι). Δε το 'φτιαξα εγώ για να'ναι αρλούμπα. Θεωρείς ότι το δυναμομετρημένο θα διέφερε τόσο πολύ από τις επίσημες τιμές ώστε ν' αλλάζει το αυτοκίνητο; 🙂

Ακόμα και αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, το Google εκεί είναι, να δεις και πραγματικές δυναμομετρήσεις. Δεν είναι σπάνιες / δυσεύρετες. Έχει 6+ χρόνια που υπάρχει αυτό το μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Haldol είπε

Χειροκίνητο έχω.

Φυσικά και είναι σχεδιάγραμμα, αλλά είναι της Škoda (δικός της κινητήρας είναι). Δε το 'φτιαξα εγώ για να'ναι αρλούμπα. Θεωρείς ότι το δυναμομετρημένο θα διέφερε τόσο πολύ από τις επίσημες τιμές ώστε ν' αλλάζει το αυτοκίνητο; 🙂

Ακόμα και αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, το Google εκεί είναι, να δεις και πραγματικές δυναμομετρήσεις. Δεν είναι σπάνιες / δυσεύρετες. Έχει 6+ χρόνια που υπάρχει αυτό το μοτέρ.

Δεν εχω ορεξη να ψαχνω για δυναμομετρησεις τωρα, αλλά απο αλλες που εχω δει, δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τις δειχνει ο κατασκευαστης. Αν εχεις καμια προχειρη , ευχαριστως να τη δω (βαλε το λινκ αν θες) . Παντως και απο τεστ απο το TROC 1000αρη λενε οτι στις πολυ χαμηλες στροφες δεν τραβαει καλα 

https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/dokimazoyme-neo-volkswagen-t-roc-10-tsi-115-ps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμάξια πολλά δεν έχω οδηγήσει. Ξέρω ότι ένα colt CJO 1.3 του 2002 με έβγαλε 20 χρόνια και 450Κ χλμ σε βουνά και σε λαγκαδια, με τα απολύτως ελάχιστα σε μαστόρους. Με αυτό και μόνο στο μυαλό, και με δεδομένο ότι όλα αυτά τα μικρα τουρμπισια έχουν προκύψει περισσότερο λόγω πιέσεων για "περιβαλλοντικούς" στόχους σε συνδυασμό με την μεγιστοποίηση του κέρδους των εταίρων μέσω planned obsolescence (για να βρούνε την χρυσή τομη πληρώνονται οι μηχανικοι πλέον), στην αναζήτηση για καινούργιο μεταχειρισμένο μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα παλι σε ατμοσφαιρικό. Suzuki baleno 2016 1.2 dualjet 90hp, 940kg, κατανάλωση γύρω στα 5-5.5, euro 6, 98 gr/km co2, σήμα κοντά στα 85 και τεράστιους χώρους. Το σημαντικό στα μεταχειρισμένα είναι η κατάσταση που το βρισκεις. Είδα πολύ σαβουρα μέχρι να καταλήξω και τελικά βρήκα ένα που είχε γίνει εισαγωγή από Γερμανία με 90κ χλμ, το οποίο το έλεγξα με την suzuki της Γερμανίας μέσω μαιλ για το service book και το προηγούμενο καθεστώς χρήσης (εταιρία leasing-ιδιωτης) πράγματα τα οποία πολύ δύσκολα κανει ελληνική αντιπροσωπεία και καλά λογω "προσωπικών δεδομένων". Πάρε άπειρα τηλέφωνα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και αντιπροσωπιες (άλλος το πούλαγε ατρακαριστο και μέσω αντιπροσωπείας βρέθηκε ότι είχε κάνει εισαγωγή αλλά τελικά δεν επιδιορθώθηκε η ζημιά στον επίσημο που λογικά  σημαίνει μεγάλο τρακάρισμα που φτιάχνεται στον μάστορα της γειτονιάς λόγω κοστους. Επίσης δεν κοίταξα για <4 χρόνια ώστε να έχει περάσει και 1 ΚΤΕΟ τουλάχιστον και μετά με το service book να βγαίνει κάποιο νόημα. (Άλλος είχε αγγελία 4 χρόνων αυτοκίνητο με 60κ χλμ και βρέθηκε το αμάξι με 180κ χλμ μέσω Πολωνίας). Με τα πολλά ότι και αν επιλέξεις θέλει πολύ ψάξιμο για να μειώσεις όσο μπορείς το ρισκο. Προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος 1.5 χρόνο τώρα κυρίως λόγω χώρων, κατανάλωσης αλλά και "γκαζιού" (δεν είναι και κανας πύραυλος) 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

χλμ που θα κάνεις ανα έτος εννοώ , για το αν θα μπει στην εξίσωση υγραέριο (πχ πάνω απο 5000χλμ/έτος) :)

ααα παρδον! 😅 
κανω λιγοτερα απο 5.000 ειναι κοντα σχετικα η δουλεια μαξ 4.000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, 2MM said:

Δεν εχω ορεξη να ψαχνω για δυναμομετρησεις τωρα, αλλά απο αλλες που εχω δει, δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τις δειχνει ο κατασκευαστης. Αν εχεις καμια προχειρη , ευχαριστως να τη δω (βαλε το λινκ αν θες) . Παντως και απο τεστ απο το TROC 1000αρη λενε οτι στις πολυ χαμηλες στροφες δεν τραβαει καλα 

https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/dokimazoyme-neo-volkswagen-t-roc-10-tsi-115-ps

Κανένα πρόβλημα. Έψαξα μάλιστα να βρω σε χαρτί, όχι σε ηλεκτρονικό σχέδιο. Εδώ είναι από Seat Toledo 1.0 με 110 PS (η νεότερη έκδοση, που περιορίστηκε ως προς την ισχύ λόγω ρύπων):

Spoiler

toledo.jpg.57b336e18dbf5da5fd727dff05a2b474.jpg

Από τη μία, βλέπουμε ότι έχεις δίκιο, διότι τα νούμερα που δίνει η Škoda βρίσκονται καμιά 200αριά RPM πιο πάνω από αυτά που υπόσχεται και έγραψα πριν (έστω στο συγκεκριμένο run). Πάμε όμως να ξαναπούμε τα ίδια, με τα νούμερα από αυτό το run; 

Οι 1500 στροφές πέφτουν κοντά στα 11,5 κιλά. Λιγότερο εντυπωσιακό, σίγουρα. Πάλι όμως σκοτώνει το αντίστοιχο ατμοσφαιρικό με διαφορά. Ο «αντίστοιχος» κινητήρας με βάση αυτό που κοιτάει ο ts είναι ο 1.4 με 85 PS @ 5000, και 132 Nm @ 3800. Δε μπλέκω μοτέρ από διαφορετικές μάρκες, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο συγκρίσιμο. Θα'ταν ωραίο να βρούμε dyno run στον 1.4, αλλά ποιος θα τον έβαζε στο δυναμόμετρο και... γιατί; 

:P

Τέλος, ένα σημαντικό πρόβλημα πάνω στο «λένε ότι δεν τραβάει». Το πιο σημαντικό απ' όλα. Το «λένε ότι» δεν είναι μέτρηση, ούτε αντικειμενικό κριτήριο. Αντιθέτως, είναι τελείως υποκειμενικό, με βάση τι έχεις συνηθίσει, αλλά και τι θέλεις από ένα αυτοκίνητο. Ο αρθρογράφος στο τάδε - δείνα περιοδικό ή site, θα σου πει τη γνώμη του.

Το αυτοκίνητό μου έχει τύχει να το πάρουν για κάτι μανούβρες δύο γείτονες. Ο ένας οδηγεί καθημερινά CLA AMG διετίας με 400+ PS, ενώ ο άλλος Alto του '00. Μαντεύεις ποιος από τους δύο το στρόφαρε στο θεό διότι «δε πάει βήμα» και ποιος κόντεψε να του φύγει και ν' αλλάξω προφυλακτήρα, ε; Δεν είναι φανταστική ιστορία. Και οι δύο είχαν τα δίκια τους φυσικά. Αλλά ούτε το «πως το αντέχεις» ισχύει, που είπε ο ένας, ούτε το «μ@λάκα τι θηρίο είναι» ισχύει, που είπε ο άλλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, primeragt είπε

Μιας και αναφέρθηκε πάντως το troc, πρέπει να είναι ότι πιο τραγικό έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στο τομέα απόδοση/κατανάλωση (το αυτόματο dag), απλά αδικαιολόγητα φαγανο.

Έτσι είναι αν έχει dag. Επειδή τυχαίνει να το έχω εγώ και η κατανάλωση είναι 6.2 Δεδομένου του όγκου του αυτοκινήτου και μιλάμε για άμεση κατανάλωση με τι κατανάλωση θα ήσασταν ικανοποιημένος αν είχε ας πούμε δύο; Γιατί όταν το vw up Έχει κατανάλωση πέντε το 6,2 δεν είναι πολύ. Πληροφοριακά από κει και πέρα αν περιμένετε να βρείτε αυτοκίνητο με μέση κατανάλωση δύο θα σας απογοητεύσω αλλά δε νομίζω να μπορέσετε να βρείτε κάτι τέτοιο τουλάχιστον κάτι τέτοιο δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, sayyid1099 είπε

There's no replacement for displacement.

Παλιά στο Τέξας....

Με τις φορολογίες που παίζουν και την τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα ούτε καν.

Downsizing υποχρεωτικό για οικονομία και απόδοση.

Πλέον όλα σχεδόν έχουν αποδεκτό τράβηγμα και επιδόσεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, tilaverboy said:

Έτσι είναι αν έχει dag. Επειδή τυχαίνει να το έχω εγώ και η κατανάλωση είναι 6.2 Δεδομένου του όγκου του αυτοκινήτου και μιλάμε για άμεση κατανάλωση με τι κατανάλωση θα ήσασταν ικανοποιημένος αν είχε ας πούμε δύο; Γιατί όταν το vw up Έχει κατανάλωση πέντε το 6,2 δεν είναι πολύ. Πληροφοριακά από κει και πέρα αν περιμένετε να βρείτε αυτοκίνητο με μέση κατανάλωση δύο θα σας απογοητεύσω αλλά δε νομίζω να μπορέσετε να βρείτε κάτι τέτοιο τουλάχιστον κάτι τέτοιο δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα

Με αυγό στο δεξί πόδι το 14αρι δεν πέφτει επουδενί κάτω από 8.5 . Αν πεις ότι πατάς και λίγο το 12αρι το έχεις εύκολα. Και υπερβολικά για τη σχέση κατανάλωση / απόδοση (επιδόσεις). Καθαρά λόγο όγκου βάρους, το golf πχ δεν είναι τόσο τραγικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τούρμπο φίλτατε, καθώς τα καυσαέρια του μοτέρ δεν πάνε για πέταμα, αντιθέτως περνάνε από την τουρμπίνα δημιουργώντας παραπάνω ιπποδύναμη! Δεν είναι τυχαίο πως πλέον ελάχιστα αυτοκίνητα παραμένουν ατμοσφαιρικά. 

Για το budget που κοιτάς και με τις τιμές που έχουν φτάσει στο Θεό, σε συνάρτηση με τις χρονολογιες που κοιτάς, ποιες είναι οι επιλογές σου? 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Με αυγό στο δεξί πόδι το 14αρι δεν πέφτει επουδενί κάτω από 8.5 . Αν πεις ότι πατάς και λίγο το 12αρι το έχεις εύκολα. Και υπερβολικά για τη σχέση κατανάλωση / απόδοση (επιδόσεις). Καθαρά λόγο όγκου βάρους, το golf πχ δεν είναι τόσο τραγικό.

Αν το έχεις σε φωτογραφία ευχαρίστως θα ήθελα να το δω. Αλλιώς και εγώ σου λέω ότι το golf πίνει τον πάτο του. Φωτογραφία από τα λεγόμενα μου; Δηλαδή trcoff , δημοσιογράφοι ανεξάρτητοι είναι όλοι ψεύτες που γράφουν για 6.5;

Να βάλω φωτογραφία από την εφαρμογή ή ούτε αυτήν πιστεύεις; 

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

εκει που τελειωνει η ατμοσφαιρα, ξεκιναει.....το τουρμπο!

 

προς ts, δεν υπαρχει διλημμα φιλε μου. Σε τουρμπο θα πας και λογω διαθεσιμοτητας αυτοκινητων αλλα και λογω πιο φρεσκιας και καλυτερης τεχνολογιας

ειναι σαν να με ρωτας με καρμπυρατερ η χωρις

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Μην παπαγαλίζουμε παλιά άρθρα, τα vag δεν έχουν καδενα πλέον.  Τώρα σχετικά με το χιλιάρι επειδή η Ford αυτά βγάζει δεν ξέρω αν μπορεί να μπει στο εργοστάσιο και να κατασκευάσει έναν άλλον κινητήρα που να μην είναι τρικύλινδρό σεβαστό κι αυτό

Δεν παπαγαλίζω, είμαι κάτοχος tsi (δυστυχώς ακόμη) και ότι αναφέρω το έχω ζήσει και το έχω πληρώσει!

Να συμπληρώσω επίσης  την ,φυσιολογική κατά την vw, κατανάλωση λαδιού και την αξεπέραστη ποιότητα κατασκευής για 5-6 χρόνια ώσπου να κρεμάσει η ταπετσαρία του ουρανού, ο αποχρωματισμός των διακοπτών της πόρτας του οδηγού, αλλά και η καταστροφή της ταπετσαρίας της ίδιας πόρτας.

Όλα αυτά σε αγορασμένο καινούργιο αυτοκίνητο.

11 ώρες πριν, Haldol είπε

Εξήγησέ μας και σε τι ενοχλεί το «σοβαρό πρόβλημα στην καδένα των VAG», σε έναν κινητήρα (ΕΑ211) που... δεν έχει καδένα:D

Καλό, ε; 

Αν δεν κάνω λάθος δεν τέθηκε περιορισμός σε συγκεκριμένο κινητήρα και χρονολογία. Συζητάμε για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και έχω την εντύπωση ότι τα περισσότερα διαθέσιμα σε λογική τιμή έχουν τον κινητήρα που περιγράφω και έχω. Άλλωστε ο κινητήρας που αναφέρεις αφορά μοντέλα μετά το 2015 (1000άρης) και μετά το 2017 (1400άρης) για τον οποίο δεν έχω ακούσει κάτι ακόμη...

Καλό ε;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, MarioGr είπε

Τούρμπο φίλτατε, καθώς τα καυσαέρια του μοτέρ δεν πάνε για πέταμα, αντιθέτως περνάνε από την τουρμπίνα δημιουργώντας παραπάνω ιπποδύναμη! Δεν είναι τυχαίο πως πλέον ελάχιστα αυτοκίνητα παραμένουν ατμοσφαιρικά. 

Για το budget που κοιτάς και με τις τιμές που έχουν φτάσει στο Θεό, σε συνάρτηση με τις χρονολογιες που κοιτάς, ποιες είναι οι επιλογές σου? 

 

ειμαι μεταξυ αυτων μοντελο 17-18-19  , renault clio , hyundai  i20 , seat  ibiza , και vw polo με επιφύλαξη γιατι τσιμπαει σε τιμη λιγο.
να ειναι μικρομεσαιο με μεγαλο πορτ. αυτα εχουν απο 300 και ανω.
απο αυτα ποια θα προτεινατε και ποια δεν θα κοιταγατε ? πχ ισχυει οτι η renault εχει ακριβα ανταλακτικα - σερβις ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...