Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου , Τουρμπο η Ατμοσφαιρικο ?


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Να φανταστώ είναι κάποιας ηλικίας ο μηχανικός, ίσως και λίγο κουρασμένος από τα χρόνια;

Εδώ έχουν κολλήσει στο "μην πάρεις diesel γιατί βγάζουν βλάβες"...

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Haldol είπε

Άμα σβήσει το turbo χιλάρι στις 1500+ (που ήδη σηκώνει ροπή στο ταβάνι), το ατμοσφαιρικό με ούτε τα 2/3 της ροπής και μάλιστα στις διπλές στροφές, δε θα σβήσει, αλλά θα... βάλει τα κλάματα. Btw γενικά αν σου σβήνει το αυτοκίνητο με 1500+ στροφές στο ξεκίνημα (είτε turbo, ή ατμοσφαιρικό), είτε έχει κάποιο πρόβλημα, ή κάτι δε κάνεις καλά, ή και τα δύο. 

Δεν σηκωνει κανενα 1000αρι βενζινης ροπη στο ταβανι στις 1500στρ . Εχεις οδηγησει τετοιο ? Και δεν μιλαω για 1η ταχυτητα, αλλά για 2α . Εκτος κι αν βαζεις 1η καθε φορα που πεφτει κατω απο 2,000στρ μεσα στην πολη. 

Επεξ/σία από 2MM
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα σε τόσο χαμηλές ιπποδυνάμεις πρόβλημα είναι περισσότερο το βάρος, το t-roc π.χ. με τον 1000cc είναι πεθαμένο, ατμοσφαιρικό 1,4 85ps ούτε καν, το μόνο 1,4 όπου πήγαινε δεδομένων των κυβικών καλά ήταν στο punto mk.2 με 95ps, αλλά είχε χαμηλό βάρος και μια θεόκοντη μετάδοση 0-100 9,5 sec

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Τώρα σε τόσο χαμηλές ιπποδυνάμεις πρόβλημα είναι περισσότερο το βάρος, το t-roc π.χ. με τον 1000cc είναι πεθαμένο, ατμοσφαιρικό 1,4 85ps ούτε καν, το μόνο 1,4 όπου πήγαινε δεδομένων των κυβικών καλά ήταν στο punto mk.2 με 95ps, αλλά είχε χαμηλό βάρος και μια θεόκοντη μετάδοση 0-100 9,5 sec

9.9 δηλώνει η Φίατ πες 10.Δεν έχει τελική όμως...178 πραγματικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, AntonisKo είπε

Οποιοδήποτε vag βρεις ή Ecoboost από ford σε καλύτερη κατασταση

Κοίτα θα σου πω το vag βαράει λίγο σε τιμές. Το φιέστα πχ ενώ το είχα στο μάτι μου είπε ότι λόγω ότι έχει ιμάντα που χαλάει σε κάποια  χιλιάδες χιλιόμετρα , και μετα για να αλλαχτεί είναι ακριβή η αλλαγή του , τύπου 600 ευρώ εργασία λόγο ότι λύνουν πολλά κομμάτια και γενικά πολύπλοκη διαδικασία κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Zulualert είπε

Τώρα σε τόσο χαμηλές ιπποδυνάμεις πρόβλημα είναι περισσότερο το βάρος, το t-roc π.χ. με τον 1000cc είναι πεθαμένο, ατμοσφαιρικό 1,4 85ps ούτε καν, το μόνο 1,4 όπου πήγαινε δεδομένων των κυβικών καλά ήταν στο punto mk.2 με 95ps, αλλά είχε χαμηλό βάρος και μια θεόκοντη μετάδοση 0-100 9,5 sec

Καλά συγκρίνουμε το punto με ροπή 12 με το troc με ροπή 20; 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, dvlsakos είπε

για ποιες μαρκες θα λεγατε να κοιταω? για εκεινον και ισως εχει δικιο σε αυτο προτεινει ιαπωνικες κορεατικες .  Hyundai , Nissan , Toyota ,  αλλα αποκλειει ολες τις ευρωπαικες πχ vw , ( renault ακριβα ανταλακτικα) ,  

δώσε πρώτα πληροφορίες : ποσό , κατηγορία (μάλλον για μικρά λες) , χλμ/έτος και μετά τα υπόλοιπα

6 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Εδώ έχουν κολλήσει στο "μην πάρεις diesel γιατί βγάζουν βλάβες"...

τα PSA ναι (αντλία adblue) καθώς και όλα όσα δεν κάνουν μικρές αναγεννήσεις και μπουκώνουν στην κίνηση , που και πάλι δεν είναι για τέτοια χρήση

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, 2MM said:

Δεν σηκωνει κανενα 1000αρι βενζινης ροπη στο ταβανι στις 1500στρ . Εχεις οδηγησει τετοιο ? Και δεν μιλαω για 1η ταχυτητα, αλλά για 2α . Εκτος κι αν βαζεις 1η καθε φορα που πεφτει κατω απο 2,000στρ μεσα στην πολη. 

Οδηγώ καθημερινά τέτοιο, εδώ και 5 χρόνια, με 100+ χιλιάδες χλμ, στο μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου της χώρας. Και σε αυτοκίνητο με σχεδόν 1.500 κιλά (T-ROC). Όχι, δε ψοφάει με 2α. As a matter of fact, εφόσον το αυτοκίνητο δεν ακινητοποιηθεί, μπορείς να κινηθείς χωρίς πρόβλημα με τη 2α ακόμα και με < 1500 στροφές. Δε πιστεύεις εμένα, που το οδηγώ καθημερινά; Δες το διάγραμμα ροπής (μοβ γραμμή):

tsi-1.0.jpg.0328ce073e089c3ecd99977077c48a99.jpg

Μόλις στις ~1250 στροφές (δηλαδή εκεί που αρχίζει η καμπύλη) έχει 11+ κιλά ροπή. Ένα ατμοσφαιρικό της κατηγορίας που αναφέρει ο ts (δηλαδή 1.4 - 85 PS) πιάνει κοντά τόσα στο μέγιστο της καμπύλης του. Στις 1500 στροφές (που έγραψα πριν) έχει ήδη 17+ κιλά. Και peakάρει μόλις στις 2000 στροφές. Εάν θέλεις να σου βάλω και μία αντίστοιχη καμπύλη από ατμοσφαιρικό, κανένα πρόβλημα, αλλά φαντάζομαι ότι γνωρίζεις πως δουλεύουν.

4 hours ago, Zulualert said:

Τώρα σε τόσο χαμηλές ιπποδυνάμεις πρόβλημα είναι περισσότερο το βάρος, το t-roc π.χ. με τον 1000cc είναι πεθαμένο, ατμοσφαιρικό 1,4 85ps ούτε καν, το μόνο 1,4 όπου πήγαινε δεδομένων των κυβικών καλά ήταν στο punto mk.2 με 95ps, αλλά είχε χαμηλό βάρος και μια θεόκοντη μετάδοση 0-100 9,5 sec

Κάτι δε μας λες καλά. Το facelift με τα 95 PS του Punto II έδινε 0-100 σε 9,9 s. Και αυτό με 10,1 κιλά / ίππο. Μήπως έχεις στο νου σου κάποια ειδική έκδοση; Αντίστοιχα, το T-ROC που αποκαλείς «πεθαμένο», δίνει 0-100 σε 10,1 s με 10,9 κιλά / ίππο. Μόνο εγώ βλέπω το ότι το «πεθαμένο» είναι πιο γρήγορο; 

Linkάκια: Fiat Punto II 1.4 95 PS || T-ROC 1.0 115 PS

Δε βρίσκω και το Cd για τα δύο αυτοκίνητα, αλλά είμαι σίγουρος ότι θ' άνοιγε κι άλλο η ψαλίδα (hatchback vs B-SUV).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, dvlsakos είπε


για ποιες μαρκες θα λεγατε να κοιταω? για εκεινον και ισως εχει δικιο σε αυτο προτεινει ιαπωνικες κορεατικες .  Hyundai , Nissan , Toyota ,  αλλα αποκλειει ολες τις ευρωπαικες πχ vw , ( renault ακριβα ανταλακτικα) ,  

Εφόσον πας σε turbo μακριά από vag tsi (vw-seat-skoda-audi) λόγω σοβαρού προβλήματος στην καδένα. Δεν θα πρότεινα ούτε 1000άρι ford κυρίως λόγω 3κύλινδρου κινητήρα. Η NISSAN έχω την εντύπωση ότι χρησιμοποιεί κινητήρες  RENAULT.

Toyota,Honda,Suzuki αλλά και fiat.lancia,alfa με t-jet όμως κινητήρα πιστεύω ότι είναι καλές λύσεις. Στο μεταχειρισμένο δεν αγοράζεις μάρκα αλλά κατάσταση αυτοκινήτου (χρήση-συντήρηση-κατάσταση).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, korakios είπε

δώσε πρώτα πληροφορίες : ποσό , κατηγορία (μάλλον για μικρά λες) , χλμ/έτος και μετά τα υπόλοιπα

τα PSA ναι (αντλία adblue) καθώς και όλα όσα δεν κάνουν μικρές αναγεννήσεις και μπουκώνουν στην κίνηση , που και πάλι δεν είναι για τέτοια χρήση

Ναι , Κοιταω για μικρομεσαια κατηγορια  τυπου polo , clio , i20 , ibiza ,  μοντελο απο 17 - 18 μεχρι βαρια του 20'  , χιλιομετρα τωρα οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα!?

γενια σε αυτη την κατηγορια οπου απο αυτα απο το 17 και μετα εχουν μεγαλους χωρους σε πορτπαγκαζ.  ματζετ εως 14.000 καπου εκει.

1 ώρα πριν, northjohn είπε

Εφόσον πας σε turbo μακριά από vag tsi (vw-seat-skoda-audi) λόγω σοβαρού προβλήματος στην καδένα. Δεν θα πρότεινα ούτε 1000άρι ford κυρίως λόγω 3κύλινδρου κινητήρα. Η NISSAN έχω την εντύπωση ότι χρησιμοποιεί κινητήρες  RENAULT.

Toyota,Honda,Suzuki αλλά και fiat.lancia,alfa με t-jet όμως κινητήρα πιστεύω ότι είναι καλές λύσεις. Στο μεταχειρισμένο δεν αγοράζεις μάρκα αλλά κατάσταση αυτοκινήτου (χρήση-συντήρηση-κατάσταση).

 

Hyundai η Renault ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, northjohn said:

Εφόσον πας σε turbo μακριά από vag tsi (vw-seat-skoda-audi) λόγω σοβαρού προβλήματος στην καδένα.

Εξήγησέ μας και σε τι ενοχλεί το «σοβαρό πρόβλημα στην καδένα των VAG», σε έναν κινητήρα (ΕΑ211) που... δεν έχει καδένα:D

Καλό, ε; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, dvlsakos είπε

χιλιομετρα τωρα οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα!?

χλμ που θα κάνεις ανα έτος εννοώ , για το αν θα μπει στην εξίσωση υγραέριο (πχ πάνω απο 5000χλμ/έτος) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, northjohn είπε

Εφόσον πας σε turbo μακριά από vag tsi (vw-seat-skoda-audi) λόγω σοβαρού προβλήματος στην καδένα. Δεν θα πρότεινα ούτε 1000άρι ford κυρίως λόγω 3κύλινδρου κινητήρα. Η NISSAN έχω την εντύπωση ότι χρησιμοποιεί κινητήρες  RENAULT.

Toyota,Honda,Suzuki αλλά και fiat.lancia,alfa με t-jet όμως κινητήρα πιστεύω ότι είναι καλές λύσεις. Στο μεταχειρισμένο δεν αγοράζεις μάρκα αλλά κατάσταση αυτοκινήτου (χρήση-συντήρηση-κατάσταση).

 

Μην παπαγαλίζουμε παλιά άρθρα, τα vag δεν έχουν καδενα πλέον.  Τώρα σχετικά με το χιλιάρι επειδή η Ford αυτά βγάζει δεν ξέρω αν μπορεί να μπει στο εργοστάσιο και να κατασκευάσει έναν άλλον κινητήρα που να μην είναι τρικύλινδρό σεβαστό κι αυτό

28 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εξήγησέ μας και σε τι ενοχλεί το «σοβαρό πρόβλημα στην καδένα των VAG», σε έναν κινητήρα (ΕΑ211) που... δεν έχει καδένα:D

Καλό, ε; 

Ακόμα περιμένω τον φίλτατο να μας πει για το troc 1.0 που δεν πάει. Ένα άρθρο που να το γράφει προς απόδειξη των λεγομένων του. Πηγή και λαλακιες. Πηγή είμαι εγώ 😂

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Haldol εχεις το dsg μηπως? Αυτο παει καλυτερα στις χαμηλες στροφες 

Οσο για την καμπυλη ροπης, αυτη που δειχνεις δεν ειναι η πραγματικη/μετρημενη σε δυναμομετρο , αλλά θεωρητικη . Δηλαδη σχεδιαγραμμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...