Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 5 ώρες πριν, [email protected] είπε Καλησπερα ποιο προτείνεται μέχρι 6000 ευρώ να πάω σε turbo η όχι κυβικα πάω μέχρι 1400 και να έχει πάνω από 100 ίππους ευχαριστώ ! ρολο θα παίξει καύσιμο κ κόσμος συντήρησης μιας κ έχω fiat punto 1.2 sporting κοιτάω και τα fiat αλλά και τα αλλά Τούρμπο τις γνώμες σας σας ευχαριστώ πολύ ψάχνω απεγνωσμένα Τι χρηση θα κανεις, τι αναγκες εχεις; Εισαι μονος ή εχεις οικογενεια; Γενικα στα λεφτα που κοιτας εισαι δυσκολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
[email protected] Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Καλησπερα μόνος μου είμαι και κοιτά για 2 μοντέλο χρονολογία από 2005κ πάνω Fiat punto t jet 1.4 Renault Clio 1,2 TCE αυτά τα 2 κοιτάω εγώ ! χιλιομετρα κάνω πιο πολλά το καλοκαίρι λόγω σεζόν κ εργασίας ! Απλά κοιτάω από σέρβις διότι έχω fiat κ Renault Clio 1.4 τ πατέρα μου είναι νορμαλ σε ατμόσφαιρα ! Με τα Τούρμπο δεν έχω ασχοληθεί είχαμε turbo fiat grande punto 1.300 diesel πολλά τα προβλήματα μέχρι τουρμπίνα τ αλλάξαμε ! Για αυτό φοβαμε τα Τούρμπο βενζίνη αν ξέρει κανείς τα φώτα του ευχαριστώ ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
northjohn Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 3 ώρες πριν, [email protected] είπε Fiat punto t jet 1.4 Είχα το bravo t-jet 120ps,πολύ καλό αυτοκίνητο χωρίς να παρουσιάσει το παραμικρό στα 4 χρόνια που το κράτησα, και χωρίς να έχει κάψει ποτέ λάδι. Δυο μόνο αρνητικά: κατανάλωση καυσίμου και σκληρή σχετικά πίσω ανάρτηση με τις 17άρες εργοστασιακές ζάντες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
[email protected] Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου Το έχω ακούσει αυτό φίλε μου ωραίο αυτοκίνητο αλλά καίει προτείνεις το punto tjet ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
[email protected] Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου Καλησπερα σας παιδιά τώρα είμαι κάτοχος Fiat punto 1.2 16v sporting μαμά ! Αξίζει να πάω σε Fiat punto 1.4 tjet 120 hp η σε κάνα άλλο τουρμπατο ποτέ δεν έχω οδηγήσει τουρματο! Παρά μόνο που είχε ο πατέρας μου ένα Fiat punto Evo 1.3 diesel το οποίο πολύ δυσαρεστημένη χτύπησε ποτηράκι wester gate ζημιά 1000 ευρώ τελικά το φτιάξαμε αλλά πουλήθηκε αξίζει να πάω σε κάποιο Τούρμπο μέχρι 1.4 κυβικά επίσης θέλω υπεύθυνα να μου πείτε συντήρηση και κατανάλωση ευχαριστώ πολύ ! Ζημιές κλπ ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
northjohn Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 4 ώρες πριν, [email protected] είπε Καλησπερα σας παιδιά τώρα είμαι κάτοχος Fiat punto 1.2 16v sporting μαμά ! Αξίζει να πάω σε Fiat punto 1.4 tjet 120 hp η σε κάνα άλλο τουρμπατο ποτέ δεν έχω οδηγήσει τουρματο! Παρά μόνο που είχε ο πατέρας μου ένα Fiat punto Evo 1.3 diesel το οποίο πολύ δυσαρεστημένη χτύπησε ποτηράκι wester gate ζημιά 1000 ευρώ τελικά το φτιάξαμε αλλά πουλήθηκε αξίζει να πάω σε κάποιο Τούρμπο μέχρι 1.4 κυβικά επίσης θέλω υπεύθυνα να μου πείτε συντήρηση και κατανάλωση ευχαριστώ πολύ ! Ζημιές κλπ Τα turbo πάντα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης, ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς υπολόγισε από +10% ως και +30% για τα ίδια κυβικά. Κερδίζεις βέβαια σε επιδόσεις (ροπή, ρεπρίζ, τελική ταχύτητα) και γενικά είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση, προσωπικά τα προτιμώ. Η συντήρηση εξαρτάται από το τι προβλέπει η κάθε εταιρία, δεν έχει κάποια διαφορά με τα συμβατικά αν ακολουθήσεις τα βασικά (ζέσταμα πριν ξεκινήσεις και δεν σβήνεις αμέσως τον κινητήρα μετά από ταξίδι ή πίεση του αυτοκινήτου). Στα diesel με λίγα κυβικά το τούρμπο είναι απαραίτητο για να κινηθείς αξιοπρεπώς γι' αυτό και όλα είναι τουρμπάτα. Αν κινείσαι περισσότερο εντός πόλης κράτα αυτό που έχεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 12 hours ago, northjohn said: Τα turbo πάντα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης, ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς υπολόγισε από +10% ως και +30% για τα ίδια κυβικά. Κερδίζεις βέβαια σε επιδόσεις (ροπή, ρεπρίζ, τελική ταχύτητα) και γενικά είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση, προσωπικά τα προτιμώ. Η συντήρηση εξαρτάται από το τι προβλέπει η κάθε εταιρία, δεν έχει κάποια διαφορά με τα συμβατικά αν ακολουθήσεις τα βασικά (ζέσταμα πριν ξεκινήσεις και δεν σβήνεις αμέσως τον κινητήρα μετά από ταξίδι ή πίεση του αυτοκινήτου). Στα diesel με λίγα κυβικά το τούρμπο είναι απαραίτητο για να κινηθείς αξιοπρεπώς γι' αυτό και όλα είναι τουρμπάτα. Αν κινείσαι περισσότερο εντός πόλης κράτα αυτό που έχεις. δεν πάει με κυβικά με άλογα πάει .... ίδια άλογα σε ατμοσφαίρα παραπάνω καίει από τα ίδια άλογα στο turbo πχ ενα seat leon 1.8 με 12 5αλογα 170 nm ροπης ατμόσφαιρα καεί παραπάνω από ενα seat leon 1.5 130 αλογα 200nm ροπης και συγκεκρημενα καπου 7 στα 100 ειναι το πρώτο και 4,5 στα 100 ειναι δεύτερο και αν βαλω την εκδοση με 148 άλογα και 250 nm ροπής πάμε στα 4,7 με 5 κατανάλωση τώρα αν βαλεις στην σύγκριση το ίδιο λεων με 125 αλογα με καποιο τέρας 1,8cc τπτ 350 άλογα προφανώς και τέρας θα τρώει παραπάνω............... γιατι ειναι 5 φορές το λέων σε δυναμη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
[email protected] Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου Ναι καλά τα λέμε είναι όμως για καθημερινή χρήση γύρω στα 100 χλμ κάθε μέρα το Τούρμπο η θα χαλάσει ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, [email protected] είπε Ναι καλά τα λέμε είναι όμως για καθημερινή χρήση γύρω στα 100 χλμ κάθε μέρα το Τούρμπο η θα χαλάσει ; Μέχρι τα 70χλμ κάθε 2η μέρα ίσως να σε έβγαζε.Με 100 το φοβάμαι. Θα μας τρελάνεις; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου θα χαλασει φιλε μη τον συζητας καλυτερα με γαιδουρι, δεν θα εχεις μηχανικα προβληματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
[email protected] Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου Έγινε θα πάρω Mercedes c200 coupe 1.8 κ ηρέμησα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
northjohn Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 10 ώρες πριν, Black Demis είπε δεν πάει με κυβικά με άλογα πάει .... ίδια άλογα σε ατμοσφαίρα παραπάνω καίει από τα ίδια άλογα στο turbo Η κουβέντα είναι αν αξίζει να πάρει τούρμπο ως 1400 κυβικά και σε αυτό απάντησα και επιμένω: στα ίδια κυβικά το τούρμπο σίγουρα καίει περισσότερο. Δεν ζήτησε την γνώμη μας για το τι να προτιμήσει από τα δυο για 150 άλογα για παράδειγμα. Άρα πάει με τα κυβικά και όχι με τα άλογα. Για τα άλογα 10 ώρες πριν, Black Demis είπε seat leon 1.5 130 αλογα 200nm ροπης και συγκεκρημενα καπου 7 στα 100 ειναι το πρώτο και 4,5 στα 100 ειναι δεύτερο Πιστεύεις σοβαρά τα νούμερα που γράφεις; Όταν πήρα το touran 1.2 tsi (105 ps)έδιναν μικτή κατανάλωση 5.4 εδώ και 10 χρόνια δεν έχει πέσει κάτω από 7,5 ενώ η συνηθισμένη εκτός πόλης είναι 8,5.για να μην επεκταθώ και σε άλλα τούρμπο που είχα (fiat,renault,opel κ.α.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα