Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 minutes ago, Haldol said:

Με κλειστά μάτια Χ1. Αρκετά αντικειμενικά πλεονεκτήματα. Μικρότερο και με μικρότερο κινητήρα, καλύτερη τεχνολογία στα πάντα, κ.λπ. Όντως το Χ3 του 2018 (G01) είναι ταυτόχρονα και το «τρέχον» Χ3 που έγραψαν πιο πάνω, μιας και δεν έχει βγει νεότερο μοντέλο. Ακριβώς αυτό όμως είναι και το πρόβλημα. Είναι ένα αυτοκίνητο του 2018, με μηχανολογική σχεδίαση της τότε εποχής, και με τα αντίστοιχα συστήματα (ηλεκτρονικά, infotainment, όλα). Το Χ1 από την άλλη (U11) είναι περσινό μοντέλο.

Α, επίσης... ένα side-effect του καινούριου, που αρκετός κόσμος αγνοεί. Μόλις το παραλάβεις, καρα-γουστάρεις για κάνα εξάμηνο, μη σου πω και χρόνο. Φυσικά αν πάρεις κάτι που θέλεις και σ' αρέσει, όχι κάτι που απλά «αυτό μπορούσες». New car high! :P

Κι ένα δεύτερο (κακό) side-effect... τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, κουβαλούν και το χαρακτηρισμό «μπάρμπας - θείτσα» μαζί τους. Από την εμφάνισή τους, μέχρι τον όγκο τους, μέχρι και την αντίληψη του κόσμου. Δεν έχει σημασία αν είσαι 20 ετών, 30, ή 55, αν σε βλέπουν μέσα στο τεράστιο κουτί, σε θεωρούν μπαρμπαθείτσα. Εάν δε σ' απασχολεί και γουστάρεις πιο πολύ το Χ3, go for it, αλλά αν είσαι ανάμεσα, λάβε κι αυτό υπόψιν. 

Σαφώς τα δύο τελευταία δεν είναι ούτε "αντικειμενικά", κι ούτε καν μπορούν να τεκμηριωθούν. Απλά δες το σφαιρικά.

Μα εχεις δικιο. Αν δεις το εσωτερικο του x3 και του x1, το x3 ειναι classy για «μπάρμπα - θείτσα» ενω το του x1 ειναι πιο μοντερνο, πιο νεανικο, για αλλο κοινο βασικα.

Δημοσ.

X1 για κοπέλα 30 χρονών μόνο εμένα δε μου κάθεται καλά. Πολύ business αμάξι και δε το θεωρώ τόσο νεανικό. Πάρε τη σειρά 1 και θα σου μείνουν και ρέστα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρα από τον όγκο,που η μόνη διαφορά είναι 20 πόντοι στο μήκος,

πλάτος και

ύψος είναι ίδια,εσωτερικοί χώροι είναι ακριβώς ίδιοι σε όγκο,

πέρα από ότι το X1 είναι καινούριο,και έχει την εγγύηση φυσικά,

που υπερτερεί ένα Χ1 του 2022 σε σχέση με ένα Χ3 του 2018 στο θέμα τεχνολογίας,ασφαλείας,infotainment;Δεν μιλάω για ασήμαντες λεπτομέρειες αλλα για σημαντική εξέλιξη.Από περιέργεια ρωτάω,εννοείται ότι η αίσθηση του καινουριου είναι καλύτερη.

Έπειτα τι χρόνο αναμονής έχει το Χ1.Θα έχει κάποια έξτρα ή τον βασικό εξοπλισμό;

Παιζει ρόλο και τι εξοπλισμό έχει ενα Χ3 του 2018.Αν έχει ένα κάρο έξτρα,έναν προκάτοχο,30.000-40.000 χλμ,όλα τα σέρβις,δεν είναι και πολλά,στην αντιπροσωπεία.

Είναι δηλαδή τι θέλει ο καθένας και τι του αρέσει,τι μοτέρ θέλει,κυβικά,ιπποδύναμη,τι καύσιμο,τι εξοπλισμό,σε ποιο αισθάνεται πιο ωραία,

ανάλογα πάντα φυσικά με τα λεφτά που διαθέτει.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Η κοπέλα θέλει προφανώς το μεγαλύτερο που μπορεί να πάρει με ενα "χ" ποσό και αυτό το "χ" ποσό φτάνει για νεα Χ1 ή μεταχειρισμένη Χ3.
Οπότε πάρε τη μεταχειρισμένη Χ3 μιας και το όνειρό σου ειναι για μπόλικο Μπεμβε Σουβ. Αν τη πάρεις από επίσημο αντιπρόσωπο της Μπεμβε δεν έχεις να φοβάσαι και πολλά.

Δημοσ.

Προφανως καινουργιο, βεβαια στην βασικη εκδοση ειναι λιγο γυμνο, χωρις μεταλλικο χρωμα και με "απλες” ζαντες. Οποτε δυο, τρια πραγματακια να βαλεις ξεφευγεις στα 45-50k. Τα θεωρω υπερβολικα για Χ1, καποτε αν δεν κανω λαθος ξεκινουσε απο τα 20k (θα μου πεις και τι ειναι πλεον φθηνο??). Αν και παλιος BMW-δακιας, για μενα η εταιρια εχει πεσει σε ποιοτητα, ειδικα στις "φθηνες" σειρες και ειναι και απο τις πλεον ζημιαρικες μαρκες…

Προσωπικα με 40k θα κοιτουσα κατι αλλο, μαλλον κατα Γαλλια μερια π.χ. Renault Austral, Peugeot 408 που ερχονται με αρκετα πλουσιοτερο εξοπλισμο και συστηματα ADAS ακομα και στις βασικες τους εκδοσεις…

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Haldol είπε

Είναι ένα αυτοκίνητο του 2018

 

3 ώρες πριν, Haldol είπε

με μηχανολογική σχεδίαση της τότε εποχής

Έκλαψα.

  • Like 2
Δημοσ.
23 minutes ago, phanispal said:

Έκλαψα.

Κάποια πράγματα εξελίσσονται πολύ πιο γρήγορα απ' ότι πιστεύουμε, αλλά και πολύ πιο «αθόρυβα». Κυρίως οτιδήποτε αφορά ηλεκτρονικά. Ακόμα και μεταξύ διαφορετικών model year, χωρίς ν' αλλάξει το μοντέλο, χωρίς ούτε καν facelift.

  • Like 3
Δημοσ.

X1 με 40k+ και μέση κατανάλωση 9λίτρα+ .
Χωρίς καν να γνωρίζω τη χρήση που θα κάνεις, σίγουρα η σειρά 1 είναι καλύτερη επιλογή.
Θα σου έλεγα να οδηγήσεις και την 1 και την Χ1 και να κρίνεις εσύ.

Αν και BMW για μένα είναι μόνο σειρά 2,3 κλπ (πίσω κίνηση).

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Haldol είπε

Κάποια πράγματα εξελίσσονται πολύ πιο γρήγορα απ' ότι πιστεύουμε, αλλά και πολύ πιο «αθόρυβα». Κυρίως οτιδήποτε αφορά ηλεκτρονικά. Ακόμα και μεταξύ διαφορετικών model year, χωρίς ν' αλλάξει το μοντέλο, χωρίς ούτε καν facelift.

Ρίγη δέους και συγκίνησης διαπερνούν το κορμί μου με την εξέλιξη στο χώρο του αυτοκίνητου τα τελευταία χρόνια.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

για ποιο λογο να αγορασεις ενα αμαξι 5 ετών ? ξερεις ποιος το ειχε πριν απο εσένα ? τι ιστορικο έχει στα service ? βεβαια ακομα και να τα ξερεις εγω θα σου πω παρε καινουργιο αμάξι να το χαρεις και ας ειναι μικροτερο.

οι κουτοι, αγοραζουν καινουργια. Οι εξυπνοι, ελαφρως μεταχειρισμενα.
Ενα καινουργιο, την 1η μερα χανει το 20% της αξιας του. Οποιος το παρει 2η μερα εχει κερδισει 20% .

Δημοσ.
6 ώρες πριν, andreaspA είπε

οι κουτοι, αγοραζουν καινουργια. Οι εξυπνοι, ελαφρως μεταχειρισμενα.
Ενα καινουργιο, την 1η μερα χανει το 20% της αξιας του. Οποιος το παρει 2η μερα εχει κερδισει 20% .

Αυτο ισχυε παλιοτερα κυριως. Τωρα αλλαξαν τα πραγματα.....

Δημοσ.
5 ώρες πριν, 2MM είπε

Αυτο ισχυε παλιοτερα κυριως. Τωρα αλλαξαν τα πραγματα.....

Τιποτα δεν αλλαξε. Απλα μπορει να μην πεφτει το μεταχειρισμενο την 2η μερα 20%, γιατι το καινουργιο ακριβυνε 20% είτε σαν καθαρη τιμή είτε γιατι θέλει 2 χρόνια να παραδοθεί.

 

Δημοσ.
14 hours ago, andreaspA said:

οι κουτοι, αγοραζουν καινουργια. Οι εξυπνοι, ελαφρως μεταχειρισμενα.
Ενα καινουργιο, την 1η μερα χανει το 20% της αξιας του. Οποιος το παρει 2η μερα εχει κερδισει 20% .

εχεις δικιο και για να τους επιβραδευσει για τη χαζομαρα τους η καθε εταιρια τους δινει εγγυηση (μεχρι και 10ετη!)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...