Προς το περιεχόμενο

Οδηγική συμπεριφορά


j_karigiannis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, a_f_a είπε

Το αππ που λες ειναι το ιδανικό. Και μόλις ψηφιστεί και ποσοστό επι του προστίμου (πχ. 50ε το πρόστιμο; Τα 20ε τα παίρνει ο καταγραφέας-αποστολέας), να δείς τα προστιμα να φευγουν κατα χιλιάδες και η χώρα να ξεχρεώνει ακόμα και τα δάνεια του 1821 σε 1-2 χρόνια.

Η συμπεριφορά που περιγράφεις και γενικά η κοιωνία ειναι αηδιαστική. Σηψη και μπόχα. Δε καταφέραμε να γίνουμε κοινωνία. Η επανάστα, απέτυχε. Ουτε τη Μπολη πήραμε, ούτε κοινωνία κάναμε.
Μην ανησυχείς όμως. Με την υπογεννητικότητα, όλα θα λυθούν σύντομα.

Τι θα λύσεις και τι θα φτιάξεις ακριβώς με την υπογεννητικότητα; 

Πολύ εύκολα πετάτε τα τσιτάτα μερικοί μερικοί 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Rebelos2018 είπε

Τι θα λύσεις και τι θα φτιάξεις ακριβώς με την υπογεννητικότητα; 

Πολύ εύκολα πετάτε τα τσιτάτα μερικοί μερικοί 

Εννοεί ότι θα εξαλειφθεί το είδος "Έλληνας" από τον κόσμο. 

Επεξ/σία από fmarkos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, fmarkos είπε

Εννοεί ότι θα εξαλειφθεί το είδος "έλληνας" από τον κόσμο. 

Το κατάλαβα. Τι θα λυθεί να μας πει ακριβώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, armagedwnn είπε

αλλά έχω ακούσει πάρα πολλούς ομοϊδεάτες σου από την στιγμή που πάω με 130 βγαίνω αριστερά για προσπέραση ας μην πάει ο άλλος με 170 ας πέσει στα φρένα, από τα πιο επικίνδυνα και ανεύθυνα.

Εξαρτάται από την απόσταση. Αν είμαι στη μεσαία με 110-120 και θέλω να προσπεράσω, τότε αν είσαι μακριά θα βγω ακόμη και αν αναγκαστείς τελικά να μειώσεις. Δεν σου δίνει κάποιο δικαίωμα η ύπαρξή σου στην αριστερή.

4 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

γυρνωντας μολις απο ισπανια

Όσοι έχουμε οδηγήσει στο εξωτερικό, αναρωτιόμαστε για το φαινόμενο της κατασκήνωσης στη μεσαία με τη δεξιά άδεια και για αυτό πιστεύω ότι φταίνε οι δάσκαλοι οδήγησης μιας και τους βλέπω συνέχεια να μαθαίνουν έτσι τους νέους οδηγούς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Θεωρώντας πως είναι πρόβλημα νοοτροπίας/κουλτούρας, αν αφανιστούν οι Έλληνες θα εξαλειφθεί και το πρόβλημα.

Θα λυθεί το πρόβλημα στους δρόμους. Έχει ιδέα τι σημαίνει αυτό το τσιτάτο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Nabuko είπε

310 αστυφυλάκων και 40 Αξιωματικών μπήκαν πέρυσι. Σύνολο 350.

Γενικώς στην Ελλάδα έχουμε 500 αστυνομικούς ανά 100.000 κατοίκους ενώ ο ευρωπαϊκός μ.ο. είναι γύρω στους 340. 

Η Σουηδία έχει 200 ανά 100.000 αλλά αν πάει ο Έλληνας στη Σουηδία δε θα κάνει παρανομίες, θα κινείται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα.

να προσθέσω πως οι Σουηδοί έχουν και τεχνικά μέσα να κάνουν πολύ αποδοτικότερα την δουλειά τους. δεν χρειάζεται να βγάλουν τροχονόμους στην λεωφορειολωρίδα. αυτόματα θα σου έρθει η κλήση σπίτι.

στην Πολωνία που είναι η γυναίκα μου, σπάνια θα υπάρχει φανάρι που δεν θα έχει κάμερα πάνω του. κανείς δεν περνάει με κόκκινο. σε όλες τις εισόδους των πόλεων έχει κάμερα. κανένας δεν πάει πάνω από 50. εμείς έχουμε θέματα παραβατικότητας γενικότερα.

πηγαίνω την μικρή στο σχολείο με τα πόδια και μόνιμα υπάρχουν ζώα τα οποία πηγαίνουν ανάποδα σε μονόδρομο ενώ έχουν παιδιά μέσα στο όχημα. τι ακριβώς θα μάθει το δεκάχρονο παιδί να κάνει όταν βλέπει τον πατέρα του να παρανομεί καθημερινά;

8 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η αφαίρεση πινακίδων είναι ένα τελείως βλαμμένο μέτρο που το έκαναν ασπιρίνη τα φυντάνια στην ΕΛΑΣ. Τιμωρείς και το αυτοκίνητο μαζί με τον οδηγό.

Η αφαίρεση διπλώματος είναι σημαντική ποινή για σοβαρές παραβάσεις του ΚΟΚ αλλά είναι σχεδόν βέβαιο πως και να του το πάρουν το δίπλωμα κάποιου, θα συνεχίσει να οδηγεί. Είναι αδύνατον να ελέγξεις αν όσοι οδηγούν έχουν δίπλωμα. Πουθενά δε γίνεται. 

Επίσης περισσότεροι έλεγχοι τροχαίας στην Ελλάδα = περισσότεροι εισπρακτικοί έλεγχοι. Θα ρίξουν το όριο απο 130 σε 90 πριν απο ένα πάρκινγκ και θα κάτσουν με ένα πιστόλι εκεί να κόβουν εύκολα και ξεκούραστα πρόστιμα. Δε θα ασχοληθεί κανένας να κάτσει στα σίδερα χαλανδρίου να γράψει όσους περνάνε καμικάζι με κόκκινο. 

ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που παίρνουν πινακίδες. γιατί οδηγό δεν μπορείς να ελέγξεις. αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες όμως κάνει μπαμ από μακριά.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, great είπε

Το θέμα ειναι οτι εγω πετυχαινω ΔΙΑΣ στον δρομο και μπροστα τους γινονται απιστευτες παραβασεις και δεν κανουν σημα στον οδηγο. Με εκνευριζει απιστευτα αυτο!!!

Το τελευταίο, ηταν σταματημενοι σε φαναρι και περνα απο την διασταυρωση μια ξεχαρβαλωμενη βεσπα με τρεις πανω μαμα μπαμπας και παιδι στην μεση και χωρις κρανος όλοι τους! Και ετσι απλα τους ειδα που τους ακολουθησε το κεφαλι τους οτι τον ειδαν αλλα συνεχισαν την πορεια τους. Παρα πολλα παραδειγματα τετοια.

Για αυτο ναι καμερες παντου με καποιο συστημα δεν ξερω να το βρουνε να το παρουν απο το εξωτερικο κατι καπου και ναι βαλτε τον αλλον να καταγγελει, οχι δεν τον λεμε ρουφιάνο και συχαινομε αυτη την λεξη και νοοτροπια που πας να παρεις καπου τηλεφωνο να κανεις κατεγγελια και σε λενε "Αρτέμη με την μια".

Και dashcam να μπορεις να στειλεις απευθειας το video με την καταγγελια. Καπου ειχα διαβασει οτι το καναν αυτο σε beta.

η ΔΙΑΣ (δυστυχώς) δεν είχε αρμοδιότητα να κόβει κλήσεις γιατί θεωρείται δύναμη ταχείας επέμβασης  σε περιστατικά και όχι τροχονόμοι. δεν θεωρείται τροχονόμος αλλά περιπολικό που θα επέμβει όταν υπάρχει σοβαρός κίνδυνος. τώρα όμως θα αλλάξει αυτό και τους πιέζουν να κόβουν κλήσεις.

γνώμη μου είναι κάμερες παντού και τέλος. μέσα σε πόλεις, σε εθνικές, παντού. μόνο έτσι θα μάθουμε να σεβόμαστε τον νόμο. αλλά έχουμε την αρχή προστασίας και κάποιους ευαίσθητους που θεωρούν πως η καταγραφή αδικημάτων και η αποτροπή τους, συγκρούεται με τα προσωπικά δεδομένα

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, Rebelos2018 said:

Το κατάλαβα. Τι θα λυθεί να μας πει ακριβώς. 

Ακρίβώς όπως εξήγησαν και οι συμφορουμίτες. Η Ελλάδα πληθυσμιακά φθήνει. Οπότε δεν υπάρχει κανένα νόημα προσπάθειας διόρθωσης συμπεριφορών.

 

22 minutes ago, phanispal said:

Γιατί, ποιος θα τον σταματήσει;

Ασε που αν έχετε δει, το νέο τρεντ ειναι να αφιαρούν τις μπροστινές πινακίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, a_f_a είπε

Ακρίβώς όπως εξήγησαν και οι συμφορουμίτες. Η Ελλάδα πληθυσμιακά φθήνει. Οπότε δεν υπάρχει κανένα νόημα προσπάθειας διόρθωσης συμπεριφορών.

 

Ασε που αν έχετε δει, το νέο τρεντ ειναι να αφιαρούν τις μπροστινές πινακίδες.

Το κατάλαβα από την πρώτη στιγμή. Και ξαναλέω. Έχεις ιδέα τι σημαίνει αυτό που ευαγγέλιζεσαι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αν πιστευεις οτι ο ΧΨ παρανομει οσο ειναι στην αριστερη παρε την τροχαια και πες οτι δεν σ αφηνει να τρεξεις με πανω απο το οριο ο μπροστινος σου στην αριστερη. Ηχογραφησε και τη κληση και ανεβασε την να γελασουμε.

Αν ο ΧΨ παραμένει στην αριστερή λωρίδα ενώ οι άλλες (δεξιά του) είναι ελεύθερες προβλέπεται πρόστιμο (80€ ή 150€ δεν θυμάμαι ακριβώς) ανεξάρτητα της ταχύτητας με την οποία κινείται. Η αριστερή λωρίδα είναι αποκλειστικά για προσπέραση.

4 λεπτά πριν, northjohn είπε

Αν ο ΧΨ παραμένει στην αριστερή λωρίδα ενώ οι άλλες (δεξιά του) είναι ελεύθερες προβλέπεται πρόστιμο (80€ ή 150€ δεν θυμάμαι ακριβώς) ανεξάρτητα της ταχύτητας με την οποία κινείται. Η αριστερή λωρίδα είναι αποκλειστικά για προσπέραση.

Τελικά το πρόστιμο είναι 200€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, liakjim said:

Εξαρτάται από την απόσταση. Αν είμαι στη μεσαία με 110-120 και θέλω να προσπεράσω, τότε αν είσαι μακριά θα βγω ακόμη και αν αναγκαστείς τελικά να μειώσεις. Δεν σου δίνει κάποιο δικαίωμα η ύπαρξή σου στην αριστερή.

Όσοι έχουμε οδηγήσει στο εξωτερικό, αναρωτιόμαστε για το φαινόμενο της κατασκήνωσης στη μεσαία με τη δεξιά άδεια και για αυτό πιστεύω ότι φταίνε οι δάσκαλοι οδήγησης μιας και τους βλέπω συνέχεια να μαθαίνουν έτσι τους νέους οδηγούς.

Ο δάσκαλος πάντα λέει μένεις δεξιά,  αλλιώς πραγματικά σε κόβουν στις εξετάσεις,  όπως και το σταμάτημα πλήρως στο στοπ  και άλλα πολλά.

Για κάποιον περίεργο λόγο όταν πάρουμε το δίπλωμα αυτα τα ξεχνάμε

Αν πάμε αύριο να δώσουμε εξετάσεις είμαι σίγουρος πως ενα πολύ μεγάλο ποσοστό θα κοπεί

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sdikr είπε

Ο δάσκαλος πάντα λέει μένεις δεξιά,  αλλιώς πραγματικά σε κόβουν στις εξετάσεις,  όπως και το σταμάτημα πλήρως στο στοπ  και άλλα πολλά.

Για κάποιον περίεργο λόγο όταν πάρουμε το δίπλωμα αυτα τα ξεχνάμε

Αν πάμε αύριο να δώσουμε εξετάσεις είμαι σίγουρος πως ενα πολύ μεγάλο ποσοστό θα κοπεί

Ε τότε δεν μπορώ να το εξηγήσω. Έχω σχεδόν οδηγήσει σε όλην την Ευρώπη και παντού θα δεις άδειες ΛΕΑ, πήχτρα δεξιά, ροή στη μεσαία και που και που κάποιον να βγαίνει για λίγο στην αριστερή.

Εδώ είναι άδεια η δεξιά, πήχτρα η μεσαία και του σκοτωμού η αριστερή. Δεν λέω για ΛΕΑ. Είναι τρελό.

Έχω δει βέβαια και χειρότερα πχ Αλεξάνδρεια Αιγύπτου. Μάλλον είμαστε κάπου εκεί ενδιάμεσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, northjohn είπε

Αν ο ΧΨ παραμένει στην αριστερή λωρίδα ενώ οι άλλες (δεξιά του) είναι ελεύθερες προβλέπεται πρόστιμο (80€ ή 150€ δεν θυμάμαι ακριβώς) ανεξάρτητα της ταχύτητας με την οποία κινείται. Η αριστερή λωρίδα είναι αποκλειστικά για προσπέραση.

Αρα λοιπον θα φας και εσυ το ιδιο προστιμο μιας και ο λόγος που μπηκες αριστερα ειναι για να προσπερασεις αυτον που ειναι στη μεσαια και οχι για να ανάβεις φωτα σε αυτον που ειναι μπροστα σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...