Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 12/11/2023 στις 11:09 ΠΜ, furiousboy13 είπε

Καλησπέρα, έχω κάνει μια παραγγελία από aliexpress 70  ευρώ η οποία αποτελείται από 4 προϊόντα. Εϊναι 0,4 kg και 10 x 10 x 10 cm

Τα παρέλαβα όμως δεν θα τα χρησιμοποιήσω.

Ξέρει κάποιος πως με συμφέρει να τα επιστρέψω; Έχω ανοίξει ticket για επιστροφή και μου έχουν πει να τα στείλω εδώ:

丘生 00852-93065529, 00852-95854281
2/F, TOWER 1,EVER GAIN PLAZA, 88 CONTAINER PORT ROAD
CN 999077 KWAI CHUNG NT HongKong


Όμως όταν δοκίμασα ups και dhl οι τιμές ήταν απογορευτικές.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Τα έξοδα της επιστροφής ποιος τα πληρώνει;

Ενα φάκελο/δέμα  και τα στέλνεις με  ΕΛΤΑ με 11€

Ελπίζεις να φτάσουν  και να σου επιστρέψουν τα χρήματα.Μεταφορικά δικά σου.

https://media.elta.gr/images/0/0/etairia/timokatalogi0723/apriority.pdf

Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreas1gr είπε

Τώρα για να καταλάβω συγκρίνουμε αγορές από πολυεθνική εταιρία, που πουλάει από χώρα μέλος της ΕΕ (Γερμανία) σε χώρα μέλος της ΕΕ (Ελλάδα), που η ΕΕ έχει ξεκάθαρους νόμους για τις επιστροφές πριονωτών που αγοραστήκαν διαδικτυακά εντός της ΕΕ, με αγορά από τρίτη χώρα…;;;

Ε το χάσαμε το κορμί πατριώτη…

Ναι το συγκρίνουμε. Το aliexpress είναι εταιρεία αξίας 3,5 δισεκατομμυρίων.

Έπειτα οι νόμοι της ΕΕ για τις διαδικτυακές αγορές υπαγορεύουν δωρεάν επιστροφή χωρίς λόγο? Δεν νομίζω.

Το point παραμένει πως η ερώτηση του op δεν είναι παράλογη ούτε έχει αυτονόητη απάντηση

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Ναι το συγκρίνουμε. Το aliexpress είναι εταιρεία αξίας 3,5 δισεκατομμυρίων.

Έπειτα οι νόμοι της ΕΕ για τις διαδικτυακές αγορές υπαγορεύουν δωρεάν επιστροφή χωρίς λόγο? Δεν νομίζω.

Το point παραμένει πως η ερώτηση του op δεν είναι παράλογη ούτε έχει αυτονόητη απάντηση

Όλα αχταρμάς…

Η συγκεκριμένη Ευρωπαϊκή πολυεθνική πουλάει δικά της προϊόντα (όχι προϊόντα τρίτων) και προσφέρει ξεκάθαρα στα δικά της προϊόντα (το τονίζω) Δωρεάν επιστροφή σε αγορές που έγιναν μόνο σε χώρες μέλη της ΕΕ.

Ο Αλι είναι εταιρεία Τρίτης χώρας, ΔΕΝ εμπορεύεται δικά του προϊόντα, αλλά είναι μια πλατφόρμα για να πουλάει τα προϊόντα του ο κάθε ένας πωλητής του πλανήτη.

Μπορείς πριν αγοράσεις από την πλατφόρμα του Αλι να δεις στην πολιτική του αν προσφέρει δωρεάν επιστροφή των προϊόντων που αγόρασες από κινέζους μικροπωλητές μέσα από την πλατφόρμα του…

Προσφέρει κάτι τέτοιο; ΟΧΙ.

Έκρυψε με κάποιον τρόπο από τον TS την αλήθεια πριν την αγορά του; Δεν νομίζω…

Τώρα αν είναι να λέμε αριστερίστικες αμπελοφιλοσοφίες χάνουμε για μια ακόμα φορά την ουσία…

Δημοσ.
Στις 12/11/2023 στις 1:09 ΜΜ, furiousboy13 είπε

Τα έξοδα της επιστροφής ποιος τα πληρώνει;

 

Στις 12/11/2023 στις 1:19 ΜΜ, andreas1gr είπε

Αγόρασες κάτι που το μετάνιωσες...

Θέλεις να το επιστρέψεις πίσω...

Ποιος Θέλεις να σου πληρώσει τα μεταφορικά...;

 

Στις 12/11/2023 στις 1:55 ΜΜ, furiousboy13 είπε

Ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις χωρίς να έχεις κάποια απάντηση.

Μια χαρα σου απαντησε.

1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Το point παραμένει πως η ερώτηση του op δεν είναι παράλογη ούτε έχει αυτονόητη απάντηση

Μια χαρα αυτονοητη ειναι η απαντηση.
Αγορασε κατι,το μετανιωσε και θελει να το επιστρεψει.
Ποιος θα πληρωσει τα μεταφορικα;

Δημοσ.

Το λογικό είναι να το πληρώσω εγώ. Αλλά επειδή με temu, με skroutz+ και πολλά άλλα, πολλά έχουμε δει είπα να ρωτήσω και πράγματι πήρα σωστές απαντησεις.

Τωρα το να κάνουμε τον εξυπνακια λέγοντας ποιος θες να τα πληρώσει..οκ.. δε βοηθάει.

Πιο πολύ έτσι και αλλιώς η ερώτηση ήταν αν ξέρεις κάποιος τον φθηνότερο τρόπο να τα επιστρέψεις.

Δημοσ.

Το κακο με το ali ( εκτος καποιων περιπτωσεων και πολυ καλων πωλητων) ειναι οτι και δικιο να εχεις δε σου επιστρεφει χρηματα πρεπει να γυρισεις κατεστραμενο προιον με δικα σου χρηματα (πολλες φορες πολλαπλασια της τιμης του προιοντος) ή και προιοντα που δεν ηρθαν τα βαπτιζουν οτι δε θελουμε να παραλαβουμε και χανουμε το dispute

Δημοσ.

Εφόσον τα έξοδα αποστολής είναι απαγορευτικά, θα σου ελεγα να τα μεταπωλήσεις για να πάρεις τα λεφτα σου.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, furiousboy13 είπε

Τωρα το να κάνουμε τον εξυπνακια λέγοντας ποιος θες να τα πληρώσει..οκ.. δε βοηθάει.

Πιο πολύ έτσι και αλλιώς η ερώτηση ήταν αν ξέρεις κάποιος τον φθηνότερο τρόπο να τα επιστρέψεις.

Η ερωτηση σου ηταν ποιος τα πληρωνει.Δεν εχει πολυ η λιγο.
Δε σου αρεσε οτι σου ειπε ο Ανδρεας,δε σου αρεσε οτι σου ειπα εγω,δεν αλλαζει οτι αυτο ισχυει.
 

  • 10 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Εγώ παρήγγειλα κάτι και μου έστειλαν κάτι άλλο. Έκανα αίτηση για refund και μου έδωσαν δύο λύσεις. Ή το κρατώ και παίρνω πίσω τα μισά λεφτά ή τους το επιστρέφω και παίρνω ολόκληρο το ποσό. Όπως θα δείτε και στη φωτογραφία που ανεβάζω αναγράφει πως το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή θα το καλύψει ο πωλητής. Αυτό πώς γίνεται στην πράξη; Θα πάω στην Acs και θα τους πω θα πληρώσει ο Κινέζος όταν παραλάβει;

Screenshot_2024-09-19-07-24-27-610_com.alibaba.aliexpresshd_1.jpg

Τώρα είδα στο email πως γράφει ότι πρέπει πρώτα να ενημερώσω τον πωλητή για το κόστος των μεταφορικών και αφού μου πει οκ αυτός να προχωρήσω στην αποστολή του πακέτου.

Screenshot_2024-09-19-07-32-03-345_com.google.android.gm_1.jpg

Αυτό που αναγράφει να μη χρησιμοποιήσω commercial express αλλά postal channel; Τι θέλει να πει; Μόνο ΕΛΤΑ δηλαδή;

Επεξ/σία από caveneo
Δημοσ.

Στα ακριβα που παρουσιαζουν προβλημα καιδεν αναλαμβανει ο πωλητης ισως να συμφερει η αμφισβητηση συναλλαγης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...