Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kalmik είπε

Έχεις άραγε σκεφθεί αν αξίζει το υγραέριο όταν βάλεις μέσα στο κοστολόγιο και τις βλάβες; Μήπως να έμενες σε βενζίνη;

 

Αν το αυτοκίνητο έχει γενικά προβλήματα και δεν λειτουργεί τέλεια στη βενζίνη φυσικά και δεν ρισκάρουμε να κάνουμε μετατροπή. Αν το κάνουμε και αρχίσουν οι βλάβες δεν θα φταίει το υγραέριο αλλά η δική μας λάθος απόφαση.

1 ώρα πριν, giannos13 είπε

Στο "έχει χτυπήσει μπιέλα λόγω υγραερίου", σταμάτησα να διαβάζω...

Το υγραέριο δεν χτυπάει μπιέλα αλλά η κακή συντήρηση του αυτοκινήτου πριν και μετα την τροποποίηση. Γενικά για τον κινητήρα είναι πιο καθαρό καύσιμο από τη βενζίνη και το μόνο ευαίσθητο σημείο του κινητήρα στο υγραέριο είναι οι βαλβίδες.

 

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το υγράεριο LPG πρίν μπεί ο 2ος μετ/σμενος κινητήρας είχε ελεγχθεί ως πρός τις ρυθμίσεις - μπέκ υγραερίου εάν λειτουργεί σωστά?

Και ο μεταχειρισμένος ρίσκο είναι . Εφόσον παίρνει επισκευή ο δικός σου για μενα φτιάξε το δικό σου και έλεγχο το συστημα οπωσδηποτε . 

Ναι το πήγα για ρύθμιση και μου είχε πει όλα καλά 

10 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Κατ αρχας να το δει μαστορας να δει αν θελει αλλαγη ή γενικη επισκευη ή κάτι άλλο 

Σε c1 της κορης μου εγινε γενικη επισκευη και ειναι σαν να εχει κανει μηδεν χλμ κατι που δεν μπορεις να ξερεις για μεταχειρισμενο

Το κόστος ήταν ελαφρά πιο μεγάλο από το να μπει μεταχειρισμένος

 

Ναι το έχουν δει δυο μαστορια και μου ειπαν ότι δεν αξίζει να φτιάχνει μόνο αλλαγή 

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Αν το αυτοκίνητο έχει γενικά προβλήματα και δεν λειτουργεί τέλεια στη βενζίνη φυσικά και δεν ρισκάρουμε να κάνουμε μετατροπή. Αν το κάνουμε και αρχίσουν οι βλάβες δεν θα φταίει το υγραέριο αλλά η δική μας λάθος απόφαση.

Το υγραέριο δεν χτυπάει μπιέλα αλλά η κακή συντήρηση του αυτοκινήτου πριν και μετα την τροποποίηση. Γενικά για τον κινητήρα είναι πιο καθαρό καύσιμο από τη βενζίνη και το μόνο ευαίσθητο σημείο του κινητήρα στο υγραέριο είναι οι βαλβίδες.

 

Το έβαζα 10/40 synthetic κάθε 6.000χλμ αλλαγή τα σέρβις του τα έκανα κάθε 15-20.000 

3 ώρες πριν, kalmik είπε

Έχεις άραγε σκεφθεί αν αξίζει το υγραέριο όταν βάλεις μέσα στο κοστολόγιο και τις βλάβες; Μήπως να έμενες σε βενζίνη;

 

Πάντως με τα χλμ που κάνω έχω κάνει απόσβεση και το αμάξι όχι μόνο τους κινητήρες 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γείτονας , εντελώς ασχετος με μοτοσυκλέτες ,αγόρασε πριν 8-9 χρόνια ενα χτ660 σε τιμή μεγάλης ευκαιρίας ,χωρίς να το πάει για ελεγχο σε συνεργείο ...γιατί φοβόταν μην χάσει την μεγάλη ευκαιρία ...(χαχαχαχα ),ακουγόταν ενας εντονος θόρυβος απο το μοτέρ ,που κ ασχετος που ηταν ,του εκανε εντύπωση...,του λέει ο πωλητής ναι o θορυβος ειναι ...γιατί θελουν ρυθμισμα οι βαλβίδες κ δεν εχω λεφτά για να το πάω για service...γινεται κανονικά η μεταβίβαση κ το πάει μετα 5-6 μέρες σε συνεργείο ...διάγνωση του μάστορα ...μπιέλα ,μεγάλο το κόστος επισκευής ...αποφασίζει να το πουλήσει ,οσο το αγόρασε ...τι να κάνω λέει στον μάστορα για να μην ακούγεται η μπιέλα τόσο πολύ ...θα βάλεις χοντρό λάδι για diesel αυτοκινητα κ θα βάλεις απαραιτήτως motorkote  ...οντως μειώθηκε παρα πολύ ο θόρυβος και κατάφερε κ το πούλησε ,για δοκίμασε κ εσυ φίλε motorkote μπάς κ μειωθεί ο θόρυβος μέχρι να δείς τι θα κάνεις ...νέο μετ/νο μοτέρ η επισκευή του υπάρχοντος...

 

Επεξ/σία από timoleon11
Δημοσ.

Αλλαγή κινητήρα αν θες να σου βγει οικονομικά…. Αλλααααα δεν ξέρεις τι βάζεις ούτε σε τι κατάσταση ήταν εκεί παίζεις με της πιθανότητες.. αν έχεις μπάτλερ φτιάξε το δικο σου γτ ξέρεις τι θα έχεις και ειναι δικο σου και θα είσαι πιο υσηχος……

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...