Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα φοράω είδη δεύτερο κινητήρα στο αυτοκίνητο μου hundai getz 1.3 του 2004 μοντέλο ο οποίος έχει χτυπήσει μπιέλα λογικά, λόγο υγραερίου δουλεύει κανονικά με τα γκάζια του και χωρείς να καπνίζει, τζιμπαει λίγο λάδι βέβαια, αλλά κάνω πολλά χιλιόμετρα τον μήνα λόγο δουλειάς και διασκέδασης, περίπου 2.000 χλμ το μήνα, το περίεργο είναι ότι στης υψηλές ταχύτητες πχ. Πάνω από 90-100 δεν ακούγετε τίποτα δουλεύει μια χαρα στης χαμηλές ώμος ως πχ 50-60 ακούγεται να χτυπάει κάτι μέσα στον κινητήρα δυνατά σας σίδερο τακ. Τακ, τακ λογικά θα είναι μπιέλα, και έχω ένα ερώτημα, τι μου προτείνετε να κάνω, να εμπιστευτώ εναν μάστορα να μου βρει κινητήρα και να το αλαξω και ίσως να βγει χειρότερος από αυτόν που έχω, η να πάω σε ρεκτιφιέ να επισκευάσω των υπάρχων με την έννοια να έχω εναν αξιόπιστο κινητήρα διότι και άλλο να αγοράσω στάνταρ θα παω σε ρεκτιφιέ να τον συμαζεψω λίγο λογικό είναι η γνώμη σας θα μου είναι πολύτιμη ευχαριστώ * το σύστημα υγραερίου είναι ΤΑΜΟΝΑ από τα πρώτα συστήματα που ειχαν βγει τότε το 2010 το έβαλα και είχε σαφώς ελέχθη και ρυθμιστή στον δεύτερο κινιτηρα είμαι από Βέροια και δυστυχώς δεν γνωρίζω από αξιόλογους μάστορες  και ρεκτιφιέ το αμάξι θέλω να το κρατήσω γιατί είναι οικονομικό ιδίος στο υγραέριο, έχει φθυνα ανταλλακτικά και τέλη κυκλοφορίας και είναι εύχρηστο για πόλη. Ναι το έχει ελέγξει μάστορας και μου είπε δεν αξίζει επισκευή μόνο αλλαγή. 

Επεξ/σία από takossss
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, takossss είπε

Καλημέρα φοράω είδη δεύτερο κινητήρα στο αυτοκίνητο μου hundai getz 1.3 του 2004 μοντέλο ο οποίος έχει χτυπήσει μπιέλα λογικά, λόγο υγραερίου δουλεύει κανονικά με τα γκάζια του και χωρείς να καπνίζει, τζιμπαει λίγο λάδι βέβαια, αλλά κάνω πολλά χιλιόμετρα τον μήνα λόγο δουλειάς και διασκέδασης, περίπου 2.000 χλμ το μήνα, το περίεργο είναι ότι στης υψηλές ταχύτητες πχ. Πάνω από 90-100 δεν ακούγετε τίποτα δουλεύει μια χαρα στης χαμηλές ώμος ως πχ 50-60 ακούγεται να χτυπάει κάτι μέσα στον κινητήρα δυνατά σας σίδερο τακ. Τακ, τακ λογικά θα είναι μπιέλα, και έχω ένα ερώτημα, τι μου προτείνετε να κάνω, να εμπιστευτώ εναν μάστορα να μου βρει κινητήρα και να το αλαξω και ίσως να βγει χειρότερος από αυτόν που έχω, η να πάω σε ρεκτιφιέ να επισκευάσω των υπάρχων με την έννοια να έχω εναν αξιόπιστο κινητήρα διότι και άλλο να αγοράσω στάνταρ θα παω σε ρεκτιφιέ να τον συμαζεψω λίγο λογικό είναι η γνώμη σας θα μου είναι πολύτιμη ευχαριστώ 

Το υγράεριο LPG πρίν μπεί ο 2ος μετ/σμενος κινητήρας είχε ελεγχθεί ως πρός τις ρυθμίσεις - μπέκ υγραερίου εάν λειτουργεί σωστά?

Και ο μεταχειρισμένος ρίσκο είναι . Εφόσον παίρνει επισκευή ο δικός σου για μενα φτιάξε το δικό σου και έλεγχο το συστημα οπωσδηποτε . 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ αρχας να το δει μαστορας να δει αν θελει αλλαγη ή γενικη επισκευη ή κάτι άλλο 

Σε c1 της κορης μου εγινε γενικη επισκευη και ειναι σαν να εχει κανει μηδεν χλμ κατι που δεν μπορεις να ξερεις για μεταχειρισμενο

Το κόστος ήταν ελαφρά πιο μεγάλο από το να μπει μεταχειρισμένος

 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ολα καταλήγουν στο πόσα € θες να διαθέσεις και για πόσο ακόμα θα το κρατήσεις το αμάξι. 

Σωστα γιατί είναι ένα μικρό σχετικά αμάξι 20 ετώ με αρκετά χλμ από ότι κατάλαβα. 

Δημοσ.

1 βρες ενα καλο και τιμιο μαστορα ( ποια περιοχη εισαι ?)
2 για μενα η επισκευη ειανι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις γιατι και μτχ κινητηρα να βαλεις δεν ξερεις τι θα σου ζητησει στην πορεια και δεν εχεις εμπιστοσυνη το πως ειναι μεσα .

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, takossss είπε

Καλημέρα φοράω είδη δεύτερο κινητήρα στο αυτοκίνητο μου hundai getz 1.3 του 2004 μοντέλο ο οποίος έχει χτυπήσει μπιέλα λογικά, λόγο υγραερίου δουλεύει κανονικά με τα γκάζια του και χωρείς να καπνίζει, τζιμπαει λίγο λάδι βέβαια, αλλά κάνω πολλά χιλιόμετρα τον μήνα λόγο δουλειάς και διασκέδασης, περίπου 2.000 χλμ το μήνα, το περίεργο είναι ότι στης υψηλές ταχύτητες πχ. Πάνω από 90-100 δεν ακούγετε τίποτα δουλεύει μια χαρα στης χαμηλές ώμος ως πχ 50-60 ακούγεται να χτυπάει κάτι μέσα στον κινητήρα δυνατά σας σίδερο τακ. Τακ, τακ λογικά θα είναι μπιέλα, και έχω ένα ερώτημα, τι μου προτείνετε να κάνω, να εμπιστευτώ εναν μάστορα να μου βρει κινητήρα και να το αλαξω και ίσως να βγει χειρότερος από αυτόν που έχω, η να πάω σε ρεκτιφιέ να επισκευάσω των υπάρχων με την έννοια να έχω εναν αξιόπιστο κινητήρα διότι και άλλο να αγοράσω στάνταρ θα παω σε ρεκτιφιέ να τον συμαζεψω λίγο λογικό είναι η γνώμη σας θα μου είναι πολύτιμη ευχαριστώ 

Δεν νομίζω πως ένας κινητήρας κάνει θόρυβο ανάλογα την ταχύτητα αλλά τις στροφές του... μήπως είναι αλλού το θέμα;

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Klausx είπε

Δεν νομίζω πως ένας κινητήρας κάνει θόρυβο ανάλογα την ταχύτητα αλλά τις στροφές του... μήπως είναι αλλού το θέμα;

Για αυτό έγραψα να το ψάξει αν όντως θέλει αλλαγή ή επισκευή ο κινητήρας. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειτε μπιελα ειτε πιστόνι οταν ειναι  στην αρχη του μετα τις 2500 κοβει τον θορυβο

Αλλα σαφως πριν προσχωρήσει θα κανει ενα ελενχο στον κινητηρα

Το θεμα ειναι οτι αμα εχει φθορα το μπλοκ η ο στροφαλος δεν αξιζει η επισκευη του

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
2 ώρες πριν, takossss είπε

Καλημέρα φοράω είδη δεύτερο κινητήρα στο αυτοκίνητο μου hundai getz 1.3 του 2004 μοντέλο ο οποίος έχει χτυπήσει μπιέλα λογικά, λόγο υγραερίου δουλεύει κανονικά με τα γκάζια του και χωρείς να καπνίζει, τζιμπαει λίγο λάδι βέβαια, αλλά κάνω πολλά χιλιόμετρα τον μήνα λόγο δουλειάς και διασκέδασης, περίπου 2.000 χλμ το μήνα, το περίεργο είναι ότι στης υψηλές ταχύτητες πχ. Πάνω από 90-100 δεν ακούγετε τίποτα δουλεύει μια χαρα στης χαμηλές ώμος ως πχ 50-60 ακούγεται να χτυπάει κάτι μέσα στον κινητήρα δυνατά σας σίδερο τακ. Τακ, τακ λογικά θα είναι μπιέλα, και έχω ένα ερώτημα, τι μου προτείνετε να κάνω, να εμπιστευτώ εναν μάστορα να μου βρει κινητήρα και να το αλαξω και ίσως να βγει χειρότερος από αυτόν που έχω, η να πάω σε ρεκτιφιέ να επισκευάσω των υπάρχων με την έννοια να έχω εναν αξιόπιστο κινητήρα διότι και άλλο να αγοράσω στάνταρ θα παω σε ρεκτιφιέ να τον συμαζεψω λίγο λογικό είναι η γνώμη σας θα μου είναι πολύτιμη ευχαριστώ 

Κοίτα μην είναι η πιανολα βαλβίδων για αρχή και μετά κοιτάς για μπιέλα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, filipprin είπε

Ειτε μπιελα ειτε πιστόνι οταν ειναι  στην αρχη του μετα τις 2500 κοβει τον θορυβο

Αλλα σαφως πριν προσχωρήσει θα κανει ενα ελενχο στον κινητηρα

Το θεμα ειναι οτι αμα εχει φθορα το μπλοκ η ο στροφαλος δεν αξιζει η επισκευη του

Και πως παει η χρεωση του μαστορα? Κανει διαγνωση στο μοτερ με χρεωση και αν δεν αξιζει συνεχιζει με χρεωση μεταχειρισμενου?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Και πως παει η χρεωση του μαστορα? Κανει διαγνωση στο μοτερ με χρεωση και αν δεν αξιζει συνεχιζει με χρεωση μεταχειρισμενου?

Δεν υπαρχει κάτι χωρίς χρέωση. 

  • Like 3
Δημοσ.

Έχεις άραγε σκεφθεί αν αξίζει το υγραέριο όταν βάλεις μέσα στο κοστολόγιο και τις βλάβες; Μήπως να έμενες σε βενζίνη;

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kalmik είπε

Έχεις άραγε σκεφθεί αν αξίζει το υγραέριο όταν βάλεις μέσα στο κοστολόγιο και τις βλάβες; Μήπως να έμενες σε βενζίνη;

σου μένουν πολλά μα πάρα πολλά ρέστα , εννοείται οτι αξίζει ακόμα και σε περίπτωση που δεν είναι ρυθμισμένο σωστά και έχεις βλάβες (δεν είναι στάνταρ πάντως)

κάνε τα μαθηματικά και θα δεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...