Προς το περιεχόμενο

Στην έκθεση CES 2024 φημολογείται ότι θα ανακοινωθούν οι νέες κάρτες γραφικών GeForce RTX 4070 και 4080 SUPER της NVIDIA


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 hours ago, absoluteblade said:

Λέω να περιμένω μερικές γενιές, μέχρι να ωριμάσει,  ο σχεδιασμός τους , η κατανάλωσή τους και το μέγεθος τους!

FB_IMG_16971056689338499.jpg

Και όταν τελειώσεις περίμενε το δεδηε να φέρει καλώδιο από την κολώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρουμε την 4070 σούπερ στα έξι μισή κατοσταρικα για να μπορούμε να τρέχουμε το Alan Wake 2 με path tracing σε 35 fps 1080p με DLSS performance και το Cyberpunk 2077 στα 50 fps με την ιδια αναλυση.

Καλό το παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο.

Όταν φτιάξετε κάρτες που να παίζουν τα παραπάνω παιχνίδια με όλα τα έξτρα σας σε καλή ανάλυση και frames τότε το συζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχουν τα αρχικά μοντέλα.

Δε μπορεί πχ η 4070 να έχει δίαυλο 192bit στην τιμή αυτή.

Δεν είναι τυχαίο ότι δεν τις κυκλοφορούν από την αρχή…

19 ώρες πριν, xartemporas είπε

4070 ti super duper ultra extreme++ 🤘

4070 ti extreme super duper god dam mother fucker edition.

Επεξ/σία από Tlykog
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως να ανεβάσουν λίγο και την μνήμη;

Η πρώτη κάρτα της NVIDIA με 24GB κυκλοφόρησε το 2018 (Titan RTX)

Η πρώτη με 48GB επίσης κυκλοφόρησε το 2018.

Είναι δυνατόν 5 χρόνια μετά (παμε για 6) να μην έχει γίνει mainstream τουλάχιστον 24GB μνήμη στις κάρτες γραφικών;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, StavrosD είπε

Μήπως να ανεβάσουν λίγο και την μνήμη;

Η πρώτη κάρτα της NVIDIA με 24GB κυκλοφόρησε το 2018 (Titan RTX)

Η πρώτη με 48GB επίσης κυκλοφόρησε το 2018.

Είναι δυνατόν 5 χρόνια μετά (παμε για 6) να μην έχει γίνει mainstream τουλάχιστον 24GB μνήμη στις κάρτες γραφικών;

ΌΧΙ!!!!! Τα 8GB είναι αρκετά. Προτιμάμε στο πράσινο στρατόπεδο να κλαψουρίζουμε ότι είναι AMD Sponsored και συνωμοτούν εναντίων μας! Δεν μπορούμε να πετάμε έτσι 30$ δεξιά και αριστερά για να βάζουμε παραπάνω μνήμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε παρατηρήσει ότι πολλά παιχνίδια, π.χ. τύπου Quake, έχουν κάθε λίγο βαρετές διαδρομές από τούνελ, ασανσέρ, πόρτες, ταξίδι στο επόμενο νησί, ταξίδι στον επόμενο πλανήτη, κλπ;

Αυτά τα στοιχεία τα βάζουν στο παιχνίδι οι προγραμματιστές ώστε να περιμένει ο χρήστης να φορτώσει το επόμενο μέρος του παιχνιδιού αλλά χωρίς να βγάλουν μήνυμα "Please wait while loading..."

Αν όλες οι κάρτες γραφικών είχαν περισσότερη μνήμη θα μπορούσαν οι προγραμματιστές να φορτώνουν μεγαλύτερο μέρος της πίστας στην κάρτα γραφικών από την αρχή ώστε να μην υπάρχει αυτό το βαρετό μέρος του παιχνιδιού.

Αυτή την στιγμή επιλέγουν σε τι ποσοστό χρηστών θέλουν να απευθυνθούν, εκτιμάνε πόση μνήμη έχουν στην κάρτα γραφικών και λένε στους προγραμματιστές "φτιάξτε το παιχνίδι να τρέχει τουλάχιστον σε τόση μνήμη". Αυτό σημαίνει ότι συμπιέζουν με χαμηλότερη ποιότητα τα textures, "σπάνε" τον χάρτη του παιχνιδιού σε μικρότερα τμήματα, μειώνουν τα polygons στα objects για να πιάνουν λιγότερη μνήμη, απλοποιούν τα mesh και ίσως φαίνονται λίγο οι ακμές μεταξύ των τριγώνων, κλπ.

Όταν αυξηθεί η βασική μνήμη στις κάρτες γραφικών θα δούμε άλλο επίπεδο γραφικών.

Επεξ/σία από StavrosD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...